برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

راهنمای خرید درب کرکره ای اتوماتیک ، کرکره برقی

با توجه به اینکه کرکره برقی عایق کاری بهتر ، امنیت بیشتر و بهبود بهره وری در محیط کار یا منزل شما را فراهم می کند ، جای تعجب نیست که کرکره های برقی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

برای کسی که امنیت محل کار دارای اهمیت می باشد این محصول خرابکاران و سارقین احتمالی را از محل شما دور نگه می داردد و امکان نفوذ به آن را به حداقل می رساند.به همین دلیل نصب آن برای هر کسب و کاری ضروری است.علاوه بر طراحی زیبا و شیک باید به کیفیت بالا در این کرکره توجه کرد که مهم تر از طراحی آن است . ما در این مقاله قصد داریم درباره راهنمای خرید درب کرکره ای اتوماتیک صحبت کنیم.

تاریخچه درب کرکره ای اتوماتیک

تاریخچه اولین درب اتوماتیک به قرن اول میلادی باز می گردد ، جایی که دانشمندی یونانی به نام هیرون اسکندریه اولین درب اتوماتیک را اختراع کرده است. البته این چیزی شبیه کرکره برقی که اکنون استفاده می کنیم نبود ، اما اصل آن همان بود.

تنها در دهه 1970 بود که کرکره برای کاربردی که اکنون از آن داریم، تولید شد. زمانی که توسط شرکت هایی مانند Rolflex Nederland برای جایگزینی سیستم های درب چرخان معرفی شد. همانطور که امروزه وجود دارد ، وظیفه اصلی کرکره های برقی در ابتدا محافظت و ایمن سازی درب های بزرگ انبار بود.

کرکره نسبت به درب اتوماتیک قبلی عملکرد بهتری داشت زیرا بهره وری در کار را افزایش می داد .آنها می توانستند ماشین آلات و موجودی انبارهای خود را به راحتی و به سرعت و بدون دخالت دست جابجا کنند.

به دلیل بحران انرژی که در طول دهه 1970 ایجاد شد ، تقاضا برای شکل جدیدی از سیستم درب های تجاری به طرز چشمگیری افزایش یافت. بالاخره در دهه 80 ، صاحبان مشاغل به دلیل ویژگی های عایق بندی کارآمد و امکان صرفه جویی در هزینه قبض های خود ، خواستار نوعی از کرکره برقی بودند.درب کرکره ای اتوماتیک اکنون جزئی جدایی ناپذیر از امنیت یک کسب و کار است.

تاریخچه-کرکره-برقی

راهنمای خرید درب کرکره ای اتوماتیک

راهنمای خرید کرکره برقی برای کمک به شما برای درنظر گرفتن بهترین گزینه برای تهیه محصولی است که علاوه بر امنیت بیشتر از کسب و کار و محل زندگی شما دارای طراحی زیبا باشد. با کمک ما ، می توانید درب کرکره ای اتوماتیک مناسب برای اهداف خاص خود انتخاب کنید.

درب کرکره ای اتوماتیک چه کاربردی دارد؟

کرکره برقی را می توان در بسیاری از انواع درب ها بازشوها ، تراس ، پنجره ها استفاده کرد.
با توجه به درجه اهمیت هدف شما می توان از انواع کرکره برقی استفاده کرد. به عنوانن مثال اگر امنیت برای شما مهم است کرکره برقی پلی کربنات گزینه مناسبی است.
همچنین با توجه به انددازه دهنه و کاربرد آن گزینه ها برای خرید کرکره متفاوت هستند. از کاربرد کرکره برای مراکز خرید ، پنجره یا کرکره مغازه متفاوت باشد.

مواردی که هنگام خرید کرکره برقی باید توجه داشت

1.امنیت

وقتی امنیت اولویت شما باشد باید هزینه بیشتری برای خرید این محصول صرف کنید.هرچه پول بیشتری برای کرکره پرداخت کنید از امنیت بالاتری برخوردار است.

2.حفاظت در برابر آتش

این موضوع معمولاً در درب های کارخانجات و درب پارکینگ درنظر گرفته می شود .
این کرکره معمولا در یک مسیر فرار از آتش نصب می شود. یک افسر آتش نشانی یا کارشناس کنترل ساختمان مشخص می کند که این کرکره کجا نصب شود.
کرکره های ضدحریق از کرکره های برقی معمولی گران ترند. همچنین می توان آنها را به هشدار حریق متصل کرد.

3. کاربرد کرکره برقی

قبل از خرید کرکره باید به نوع استفاده و کاربرد خود توجه کنید.به عنوان مثال برای کرکره پنجره و تراس از کرکره شیشه ای یا پلی کربنات استفاده می شود که هم مانع نور و روشنایی نمی شود و هم ضدسرقت است.

4. مقاوم در شرایط آب و هوایی

کرکره ای را خریداری کنید که متناسب با شرایط آب و هوایی محل زندگی شماباشد. مثلا برای شرایط آب و هوایی مرطوب و سرد کرکره آلومینیومی مقاوم و ضدزنگ ست و برای شرایط آب و هوای گرم، کرکره گالوانیزه مناسب است.

5. نگهداری و تعمیر

حوادث جدی و صدمات ناشی از درب های کرکره ای معمولا از کیفیت پایین و عدم نصب صحیح آن است. بنابراین علاوه بر هزینه اضافی برای تعمیر و نگهداری در کوتاه مدت دچار خرابی می شود. از این رو توجه داشته باشید که کرکره ای خریداری کنید که متناسب با نیاز شما نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی نداشته باشد.

البته سرویس و نگهداری منظم می تواند باعث کاهش فرسودگی قطعات شود که این امر باعث افزایش عمر محصول و کاهش خطر خرابی می شود. همچنین ، با سرویس نکردن درب در فواصل منظم ، ضمانت محصول را باطل می کنید.

لطفا با تیم فروش ما صحبت کنید تا برنامه نگهداری منظم را برای شما تعیین کنند.

 
شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی ، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگ با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

کرکره برقی از چه ماده ای تولید می شوند؟

اکثر درب کرکره ای اتوماتیک معمولا از فولاد یا آلومینیوم ساخته می شود. اکثر مردم تصور می کنند که فولاد قوی تر است ، اما در مورد کرکره برقی لزوما این طور نیست.
سطح استیل کرکره آلومینومی معمولاً تک لایه هستند و در آن سطوح آلومینیومی اکسترود شده و دارای دولایه می شوند، از این رو قوی تر از فولادی هستند. از این رو آلومینیوم معمولاً از فولاد ایمن تر است.

کرکره آلومینیومی

مزایای کرکره برقی آلومینیومی

کرکره های آلومینیومی در یک جعبه کوچکتر جمع می شوند و در مقایسه با مربع 205 میلی متر فولادی که به یک جعبه مربع 300 میلی متر تبدیل می شود فضای کمتری می گیرد. در مواردی که فضای دهنه محدود باشد ایده آل است.

  •  آلومینیوم زنگ نمی زند و بنابراین در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و خوردگی مقاوم می شود ، بنابراین عمر بیشتری دارد.
  • کرکره آلومینیومی ارزانترین گزینه است . بنابراین محبوبیت بیشتری دارد.
  • آلومینیوم گزینه مناسبی برای مناطق ساحلی است زیرا فولاد دچار خوردگی و زنگ زدگی می شود.
  •  آلومینیوم بی صدا و سبک است در حالی که فولاد به دلیل وزن بالای تیغه ها صدای بیشتری تولیدد می کند.

مزایای کرکره فولادی

1) برای دهنه های بزرگ مانند سوله و درب های کارخانه ها استفاده می شود.
2) آلومینیوم فقط برای حداکثر 6 متر عرض و 5 متر ارتفاع مناسب است ، در حالی که فولاد برای اندازه های بزرگتر (تا 7 متر عرض و 7 متر ارتفاع) موجود است.
3) به دلیل وزن بالا امکان سرقت و نفوذ به آن معمولا غیرممکن است و از نظر امنیت بهتر از آلومینیومی است.

 

تولیدکنندگان مسئولیت ارزیابی ریسک و اطمینان از بی خطر بودن محصول را دارند. نصب کنندگان وظیفه دارند اطمینان حاصل کنند که محصول طبق دستورالعمل های نصب شده نصب شده است ، اطمینان حاصل شود که درب به طور ایمن کار می کند و دستورالعمل های عملکرد و نگهداری را ارائه می دهد.

کرکره برقی فولادی

آیا کرکره برقی گرانتر از کرکره دستی است ؟

بیشتر مردم تصور می کنند کرکره های برقی گرانتر از کرکره دستی است و تفاوت چشمگیری دارد. اما شاید باروتان نشود تفاوت چشمگیری در قیمت آنها وجود ندارد .تفاوت تنها در 300-400 هزار تومان است. آنچه باعث گران شدن کرکره برقی می شود این است که شما سیستم های کنترل پیچیده ای را مانند سیستم های کنترل از راه دور و باتری پشتیبان را نصب می کنید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]