برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درب شیشه ای ریلی مغازه با ضمانت و قیمت مناسب

درب های شیشه ای مصارف مختلفی دارند که عمده ترین آنها به عنوان درب مغازه است. استفاده از درب ریلی برای مغازه علاوه بر جذابیت ظاهری زیاد، مزایای عمده ایی نیز دارد، که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

درب ریلی مغازه

این درب ها که برای نصب جهت ورودی مغازه استفاده می شوند، به دو صورت ریلی و لولایی هستند.  درب ریلی شیشه ایی مغازه نیز بر روی یک ریل سوار است و به طرفین حرکت می کند.

درب شیشه ای ریلی

نصب این درب ریلی مغازه

قبل از هر کاری در نصب هر نوع دربی، مرحله ی اول اندازه گیری دقیق محل مورد نظر نصب می باشد.  بعد از مرحله ی برش، مرحله ی نصب این درب با استفاده از یرآق آلات مختلف و ابزارهای مخصوص آن، به دست افراد متخصصی که معمولاً از طرف شرکت های سازنده در معرفی می گردند، انجام می شود.

انواع این نوع از درب ها ریلی مغازه

درب های ریلی شیشه‌ ای، که در ورودی مغازه ها به کار گرفته می‌ شوند، در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می گردند. عمدتاً درب های شیشه‌ ای مغازه ها، به صورت برقی و اتوماتیک استفاده می گردند.

 
شرکت کامادرنمایندگی شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

قیمت این درب ها ریلی مغازه

۱_دستی و اتوماتیک بودن درب ریلی مغازه
۲_اندازه ی درب ریلی
3_نوع شیشه ی مصرفی و میزان مرغوبیت آن
4_نوع فریم درب شیشه ای ریلی
5_قفل درب
6_شرکت سازنده ی درب

مزایای استفاده از این درب های ریلی مغازه

درب های شیشه ای ریلی یک ویترین رایگان برای مغازه شما هستند که در افزایش میزان فروش و جذب مشتریان به مغازه ها بسیار موثر می باشند. این درب ها از جنس شیشه سکوریت هستند که علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر شکستن، نور را نیز از خود عبور می دهند و باعث روشنایی فضای داخلی مغازه ها می شوند.

 

حرف پایانی

 
به کارگیری درب های شیشه ای ریلی برای مغازه، در عصر حاضر از متداول ترین استفاده از این نوع درب هاست. این درب ها به دلیل مزایا و زیبایی که دارند بسیار مورد توجه مغازه داران قرار گرفتند. در انتخاب خرید و درب شیشه ای در هر نوعی، یکی از مهمترین نکاتی که باید رعایت کرد انتخاب و خرید از شرکتی معتبر می باشد که باعث افزایش عمر و کارایی درب ریلی‌ شود.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]