برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.7]

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی  با قاب بندی جذاب و سبک های متنوع برای هر درب ورودی طراحی شده است. وقتی فضای کمی برای درب ورودی دارید این درب بهترین گزینه است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره موضوعات ذیل بدانید:

درب های شیشه ای اتوماتیک اسلایدی یا کشویی چیست؟
درب های های شیشه ای اتوماتیک کشویی در چه محیط هایی توصیه می شود؟
ویژگی های امنیتی درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی یا کشویی
مزایای درب اتوماتیک اسلایدی یا کشویی
چه زمانی درب اتوماتیک شیشه ای نیاز به تنظیمات دارد؟

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی چیست؟

به درب هایی که به صورت کشویی باز و بسته می شوند درب های اسلایدی می گویند. این درب ها با توجه به سایز فضای مورد نظر به دو نوع دولنگه و چهارلنگه تقسیم می شود. درب های دولنگه در فضاهایی که بیش از حد کوچک هستند استفاده می شوند. درب های دو لنگه در فضاهایی که بزرگتر هستندد و تردد روزانه زیاد است استفاده می شود. مانند فروشگاهها و بیمارستان ها.

فیلم نصب درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی یا کشویی

مکانیزم درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی یا کشویی

این درب ها روی یک ریل در سایزهای متفاوت ساخته می شوند. درب شیشه ای مجهز به اپراتوری است که دارای دسترسی آسان می باشد. این نوع درب ها به دلیل مکانیزم خوب و با کیفیت معمولا نیازی به نگهداری و تعمیر ندارد.

درب شیشه ای اتوماتیک کشویی در چه محیط هایی توصیه می شود؟

درب های اتوماتیک اسلایدی با تنوع بسیار در طراحی در بیشتر محیطها استفاده می شود. پیشرفته ترین این نوع درب های اتوماتیک در اماکن صنعتی ، تجاری ، بهداشتی و خرده فروشی قابل استفاده می باشد.

پروژه های اجرایی ما در اماکنی به شرح ذیل نصب و اجرا شده است:

  • فرودگاه
  • کلینیک
  • بیمارستان
  • فروشگاه زنجیره ای
  • داروخانه
  • هتل
  • فروشگاه لوازم خانگی

ویژگی های امنیتی درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی یا کشویی

برق اضطراری بدون وقفه (UPS)

برق پشتیبان در صورت لزوم خروج اضطراری را فراهم می کند.

بازشدن سریع

امنیت بهینه و دسترسی آسان در مواقع اضطراری را فراهم می کند

سخت افزار پیشرفته

مطابق با شرایط جوی مختلف  می باشد.

قابل تنظیم

توان دو درب برای محیطی مانند فروشگاه نصب کرد به گونه ای تنظیم شود که یک درب تنها برای ورود و یک درب تنها برای خروج باشد .این بدان معناست که از دربی که افراد وارد می شوند نمی توان خارج شد و از دربی که مختص خروج می باشد نمی توان وارد شد.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

مزایای درب اتوماتیک اسلایدی یا کشویی

از نظر اقتصادی مقرون به صرفه و هزینه پایین نسبت به درب های اتوماتیک شیشه ای دارد.

  • عایق انرژی: جلوگیری از اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی به خارج از محیط
  • مناسب برای فضاهای کوچک
  • دارای استانداردهای ایمنی
  • دارای طراحی زیبا و شیک
  • مجهز به درایور نیرومند بوده که درب های سنگین را حرکت می دهد.

درب اتوماتیک یکی از انواع تکنولوژی های جدید می باشد. این دربها معمولا به دلیل مزایای بالا و امکانات بسیار مناسب مورد توجه هستند. از مهم ترین مزایا و وپژگی های این درب ها می توانیم به کاربری و اپراتوری ساده آنها اشاره کنیم. تصور کنید دیگر نیازی به دربان و یا نیازی به آنکه افراد با دست خود اقدام به باز و بست کردن درب نمایند نیست.

به همین دلیل این تکنولوژی بسیار محبوب و مورد توجه می باشد. شرکت کامادر ارائه دهنده انواع درب خودکار در ایران می باشد. این درهای اتوماتیک  دارای انواع مختلف و قابلیت های مختلفی هستند. در ادامه این مقاله در مورد تمامی امکانات و کاربردهای این درب ها اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

تنظیمات درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی : آموزش عیب یابی و تعمیر

درب اتوماتیک مانند هر محصول دیگری نیاز به سرویس و نگهداری دوره ای دارد. اما با توجه به میزان تردد افراد و نوع آن ممکن است نیاز به تنظیماتی جهت عیب یابی و تعمیر داشته باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا نحوه تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای را آموزش دهیم.

همان طور که می دانید این محصولات دارای انواع مختلفی هستند که در این بخش می خواهیم به بررسی تمامی انواع محصولات بپردازیم. البته که تمرکز ما در این مقاله بر روی انواع ورودی های خودکار شیشه ای می باشد. این محصولات می توانند به صورت خودکار باز و بست شوند.

 
تنظیمات-درب-اتوماتیک-شیشه-ای

چه زمانی درب اتوماتیک شیشه ای نیاز به تنظیمات دارد؟

مشکلات و عیوب مختلفی برایدرب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی ممکن است ایجاد شود ولی شایع ترین آنها به شرح ذیل می باشد :

  • مشکل در هنگر
  • خرابی چشمی : در هنگام باز و بسته شدن فرمان به موتور داده نمی شود.
  • افتادگی کامل یا متوقف شدن لت های (یکی یا هر دو لت) درب
  • خراب شدن و از کار افتادگی ریموت
  • خرابی سنسور : در این حالت سنسور حساس شده و با حرکت هر چیزی بی دلیل باز و بسته می شود. این حرکت مداوم نه تنها آزار دهنده است بلکه باعث ایجاد مشکل در سایر قطعات درب می شود.

نحوه تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای

در صورتی که با مشکلاتی که ذکر شد روبرو شدید حتما با کارشناس متخصص تماس بگیرید. کارشناس برای تنظیمات درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی در ابتدا برق درب را چک می کند. برای این کار منبع تغذیه را چک می کند. زیرا خرابی و مشکلات قطعاتی از جمله سنسور ، موتور و چشمی به منبع تغذیه مربوط می شود. در برخی موارد ممکن است سیم از مدار خارج شده و قطع شده است که ممکن است به دلیل نصب اولیه نادرست باشد. در صورتی که مشکل از منبع تغذیه نباشد باید قطعاتی که دچار خرابی شده اند تعویض گردد.

 

  • مشکل در هنگر
  • خرابی چشمی : در هنگام باز و بسته شدن فرمان به موتور داده نمی شود.
  • افتادگی کامل یا متوقف شدن لت های (یکی یا هر دو لت) درب
  • خراب شدن و از کار افتادگی ریموت
  • خرابی سنسور : در این حالت سنسور حساس شده و با حرکت هر چیزی بی دلیل باز و بسته می شود. این حرکت مداوم نه تنها آزار دهنده است بلکه باعث ایجاد مشکل در سایر قطعات درب می شود.

سوالات متداول

چگونه می توان درب اتوماتیک شیشه ای کشویی را به صورت دستی باز کرد؟

در صورتی که برق قطع شد و نتوانید تنظیمات درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی خود را داشته باشید ،می توانید به صورت دستی درهای کشویی را باز یا بسته کنید. کلید اصلی باید در موقعیت OFF باشد. برای باز کردن در، دستگیره در داخل یا خارج را بکشید و در را به عقب بکشید. در این حالت درب کاملا باز می شود.

قطعات ایمنی درب های اتوماتیک شیشه ای کدام است؟

جهت ایمنی درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی از دو نوع سنسور فعال سازی و سنسور پشتیبانی استفاده شده است.

از چه سنسوری در درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود؟

بیشتر در درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی از سنسورهای تشخیص حرکت یا سنسورهای نوری که در کناره‌های درب نصب می‌شوند، برای باز و بسته شدن درب‌ها استفاده می‌کنند. این حسگرها، همانطور که از نامشان پیداست، حرکت جلوی درب را تشخیص داده و باعث باز شدن درب می شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای چه مدت باید باز بمانند؟

هنگام باز شدن ، درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی باید حداقل پنج ثانیه در موقعیت کاملاً باز بماند.

چگونه درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی به طور خودکار باز می شود؟

بیشتر درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی با سنسورهای نوری یا حرکتی کار می کنند. این سنسورها قسمت بالایی درب نصب می شوند. همچنین ممکن است بر روی چارچوب درب نصب می شوند. هنگامی که این حسگرهای نوری یا حرکتی، حرکت را در نزدیکی درب تشخیص دهند، درب به طور اتوماتیک باز و سپس بسته می شود.

آیا درب های اتوماتیک از سنسور نور استفاده می کنند؟

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی از حسگرهایی برای تشخیص حرکت، فشار یا تصاویر مادون قرمز استفاده می کنند که باعث باز یا بسته شدن درب ها می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های رایگان در مورد درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی از شرکت کامادر و همچنین برای ثبت سفارش خرید محصول مورد نظر خود می تتوانید از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران ما در کامادر تماس حاصل کرده و منتظر دریافت محصول باشید. مراحل نصب و راه اندازی به صورت صفر تا صد توسط تیم کامادر ارائه می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.7]