برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
درب اتوماتیک شیشه ای گردان (Revolving Door)

درب اتوماتیک شیشه ای گردان پیشنهادی جذاب برای ورودی های بزرگ!

خرید درب اتوماتیک شیشه ای گردان از شرکت کامادر با ضمانت بلند مدت خریدی ایمن و بصرفه را برای شما عزیزان به ارمغان میاورد! برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس حاصل کنید.

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای گردان

حسگر های حرکت

درب‌ اتوماتیک شیشه ای معمولاً قابلیت کنترل از راه دور را دارد. این ویژگی به مدیران و کاربران اجازه می‌دهد تا درب‌ها را از دور باز و بسته کنند، که می‌تواند در موارد اضطراری یا مدیریت دسترسی کمک کند.

سیستم‌های امنیتی

درب‌ اتوماتیک شیشه ای دارای سیستم‌های امنیتی مانند قفل‌های الکترونیکی و حسگرهای فشار می‌باشد که از دسترسی غیرمجاز جلوگیری می‌کنند.

کنترل تردد

این درب‌ها معمولاً دارای سیستم‌های کنترل تردد هستند که می‌توانند تردد ورودی و خروجی را مدیریت کنند. این ویژگی به مدیریت تردد در مکان‌های با جریان بالا کمک می‌کند.

مصرف انرژی کمتر

این درب‌ها از تکنولوژی‌های بهینه جهت کاهش مصرف انرژی استفاده می‌کنند و تاثیر محیطی کمتری دارند.

ظاهری زیبا و لوکس به محیط می بخشند.

جلوگیری از ورود گرد و غبار و ایجاد آلودگی صوتی، یکی از مهم ترین ویژگی های درب های اتوماتیک گردان می باشد.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای گردان

قبل از خرید درب اتوماتیک شیشه ای گردان باید به مواردی توجه کرد. که از میان این موارد میتوان به اندازه ی درب ورودی و میزان رفت و آمد در محل مورد نظر اشاره کرد.

پس از در نظر گرفتن موارد بالا شما میتوانید برای ثبت سفارش خود با ما در کامادر تماس حاصل کنید و در صورت لزوم از مشاوره ی رایگان توسط کارشناسان مجرب ما بهرمند شوید.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای گردان

برای انتخاب از بین انواع درب شیشه ای شما باید به این نکتات توجه کنید. اول اینکه درب برای چه نوع محلی و با چه حجم ترددی تعبیه میشود. دوم اینکه درب اتوماتیک با چه تعداد تیغه جذابیتی که مد نظر دارید را به ورودی شما میبخشد. و سوم باید در نظر داشت که ابعاد این درب باید چقدر باشد تا هم با بقیه ی سازه در تعامل باشد هم اینکه باعث دشواری مردم برای تردد نشود.

درب اتوماتیک شیشه ای چهاربال

درب گردان چهار باله بیشتر برای مواقع اضطراری طراحی شده است. یکی از مزیت های درب گردان چهار باله، این است که در صورت قطع برق، به صورت دستی قابل باز شدن است.
درب اتوماتیک شیشه ای چهاربال
درب اتوماتیک شیشه ای گردان سه بال

درب اتوماتیک شیشه ای سه بال

درب برقی گردان سه باله دارای محوری است که عمودی به زمین نصب می‌شود و سه باله درب در مرکز آن چرخش می کنند. این درب دارای موتور و سایر قطعات کنترل الکتریکی می باشد و همچنین از حسگر و دستگاه‌ های ایمنی برخوردار است.

درب اتوماتیک شیشه ای دوبال

درب برقی گردان دو باله یک سیستم ورودی است که به طور معمول از دو باله بزرگ شیشه‌ای تشکیل شده است که بر روی یک محور مرکزی نصب می‌شوند و در اطراف یک محور عمودی درون یک محفظه استوانه‌ای چرخش می‌کنند. درب های گردان دو باله برای ایجاد ورودی‌های شیشه‌ای زیبا و عملکرد بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان دوبال

مکانیزم درب اتوماتیک گردان

درب های اتوماتیک گردان از فرکانس دسترسی بالا برخوردار هستند. دارای طراحی ظاهری زیبا ، اولین تأثیر را در نمای ساختمان شما ایجاد می کند. این درب ها دارای عملکرد و تنظیمات پیشرفته ای است که باعث می شود همه افراد می توانند از آنها استفاده کنند.

این درب ها با استفاده از ردیاب های حرکتی فعال می شوند ، سرعت می گیرند و به طور خودکار به صورت چرخشی باز و بسته می شوند. همچنین این درب ها با استانداردهای ایمنی شخصی مطابقت دارد. مانند همه درب های اتوماتیک ، آنها به تهویه طبیعی و بهره وری انرژی در فضای داخلی کمک می کنند.

انواع سنسور درب اتوماتیک گردان

انواع سنسور های درب اتوماتیک شیشه ای گردان
سنسور چشمی : این سنسور بر اساس تشخیص نور و حرکت کار می کند.

سنسور مادون قرمز : سنسور مادون قرمز بر اساس تشخیص امواج مادون قرمز، برای باز و بسته شدن مورد استفاده قرار می گیرد.

سنسور خطی : این سنسور از قابلیت تشخیص حرکت در خط برخوردار است.

سنسور وزن : سنسور وزت با تشخیص وزن اشیا در نزدیکی درب کار می کند.
 
سنسور صدا : نحوه کارکرد این سنسور به گونه ای است که توسط صداهای خاص مانند ضربه و یا صحبت، باز و بسته می شود.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]