برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی کامادور : یکی از انواع درب های اتوماتیک، درب تلسکوپی می باشد که برای ورودی هایی با فضای محدود ، فضاهایی باریک مانند راهروها کاربرد فراوان دارد.در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این محصول بدانید.

سیستم درب شیشه ای مدل تلسکوپی به چه صورت است؟

ساختار درب اتوماتیک شیشه ای مدل تلسکوپی مانند درب های کشویی به صورت افقی باز و بسته می شود. در این درب ها چهارلنگه متحرک به کار گرفته می شود تا به راحتی و با سرعت بالاتری عمل باز و بسته شدن درب را انجام دهد. این نوع درب با ورودی هایی تا عرض 6 متر و ارتفاع 3 متر قابل نصب است. شیشه ای که در این نودرب استفادده می شود از جنس سکوریت نشکن می با ضخامت 10-20 میلیمتر باشد. مجهز به سیستم تنظیماتی از جمله :

وضعیت دائم باز، دائم بسته، نیمه باز، ورود ممنوع، خروج ممنون می باشد که هر کدام برای شرایطی خاص تنظیم می شود. مثلا وضعیت دائم بسته برای زمانی تنظیم می شود که بخواهید تا مدت زمان مشخص امکان تردد وجود نداشته باشد.

مشخصات فنی درب شیشه ای مدل تلسکوپی

  • سیستم کنترل تردد یا ریموت کنترل
  • برنامه زمانبدی
  • کنترل هوشمند با قابلیت ضدبرخورد
  • سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین دربها

همچنین درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوبی دارای دو نوع یک طرفه و دو طرفه می باشد:

Previous slide
Next slide

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • مناسب برای اماکنی که دارای عرض کمی دارد.
  • مناسب برای فضاهایی که دارای تردد زیادی است مانند مراکز خرید، بیمارستان ها ، بانکها
  • حرکت آرام و بدون صدا به دلیل مجهز بودن به چرخ های پلیمری
  • جلوگیری از ورود گردو غبار
  • پیشگیری از اتلاف انرژی
  • جلوگیری از انتقال بیماری در مراکز درمانی
  • دارای طراحی زیبا و مدرن
  • همراه قفل الکترونیکی به وسیله هنگرها: می توان از این قابلیت زمانی استفاده کرد که بخواهید در زمان مشخص درب ورودی قفل شود و امکان تردد وجود نداشته باشد.
  • دارای برق اضطراری است که در مواقع قطع برق، درب باز و بسته می شود. ( این قابلیت را می توان در هنگام خرید و سفارش را درخواست نمود.)
  • تردد راحت

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مطابق با سیستم اتوماسیون اداری

درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دارای امکاناتی می باشد که با سیستم اتوماسیون اداری مطابقت می کند . این بدان معنی است که امکان تهیه گزارشی از ورود و خروج پرسنل وجود دارد. سیستم این درب ها با دستگاههای مخصوص (حضور و غیاب) اتصال پیدا می کند و به با اثر انگشت یا کارت یا تشخیص چهره فردد مورد نظر باز می شود. همچنین سیتم این درب ها قابل ست کردن با دستگاه کارت خوان می باشد بددین صورت که تنها با کارت بانکی درب باز می شود. این قابلیت برای بانک ها و مراکز ATM استفاده می شود.

اجزای درب اتوماتیک تلسکوپی

  1. درب های اتوماتیک تلسکوپی دارای قاب یا فریمی از جنس آلومینیوم هستند که در برابر خوردگی مقاومند و دچار زنگ زدگی نمی شود. فریم های این درب دارای رنگ بندی بسیاری است ولی رنگ نقره ای آن بسیار محبوب است.
  2. جنس شیشه به کار رفته در این نوع درب سکوریت می باشد و به صورت های مات ، سندپلاست یا طرح دار تولید می شود.
درب شیشه ای تلسکوپی
درب اتتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

نحوه سفارش درب اتوماتیک شیشه ای

قبل از سفارش و خرید درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی بادد بدانید این درب برای فضای شما مناسب است یا نه؟ برای دانستن این موضوع می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاوره ما را دریافت کنید. پس از آن اندازه گیری ابعاد فضای مورد نظر باید انجام گیرد. از آنجائیکه دقت اندازه گیری مهم است کارشناسان ما به صورت رایگان با حضور در محل ابعاد فضای مورد نظر شما را اندازه گیری می کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی چیست؟

این محصولات یکی از انواع درب های برقی هستند که لت ها یا لنگه های آن به یک طرف هر حرکت می کنند. این در حالی است که معمولا درب های برقی دیگر دارای لنگه ها یا همان لت هایی هستند که به سمت مخالف یکدیگر حزکت می کنند. به این ترتیب می توانیم نتیجه بگیریم که در این محصولات هر دو لنگه کاملا متحرک می باشند و ما لنگه ای ثابت نداریم، این لنگه ها یا لت ها بر روی یکدیگر حرکت می کنند.

اما نحوه حرکت آنها کاملا منظم و با سرعت مشخصی می باشد به این حالت که لت دوم این درب ها معمولا با سرعت تقریبا نصف لنگه یا لت اول حرکت می کند. این موضوع باعث می شود هر دو لت به صورت هماهنگ به سمت دیوار حرکت کنند.

البته در برخی از موارد یک لت ثابت برای این درب ها در نظر گرفته می شود که در این حالت دو لت متحرک با سرعتی کاملا ثابت به سمت لت غیر متحرک حرکت می کنند و به صورت هماهنگ به لت ثابت می رسند. این می شود سیستم کلی باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی که در بازار مورد توجه قرار دارند و با استقبال گسترده ای از سمت مخاطبان همراه شده اند. این درب ها معمولا برای فروشگاه ها یا مراکز تجاری و اداری که دارای رفت و آمد بسیار زیادی می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

اما چرا مورد استفاده درب های تلسکوپی در فروشگاه ها و یا مراکز اداری و تجاری پر رفت و آمد است؟ به این دلیل که این درب ها نیاز حداکثری به باز شوی ورودی را کاملا برای ما بر طرف می کند. موجب می شود که بتوانیم فضای بیشتری برای عبور و مرور را تجربه کنیم. دقیقا به دلیل این پاسخ گویی به نیازی که ما داریم می توانیم از این شیشه ها در فروشگاه ها و در بخش های پر رفت و آمد استفاده می کنیم.

در نهایت می توانیم از آنچه تا کنون گفته شد به این نتیجه برسیم که درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی درب هایی هستند از دو یا از چهار لت تشکیل شده اند که این لت ها در امتداد یکدیگر حرکت می کنند و در نهایت همگی پشت لت ثابت در یک سمت جمع می شوند.

انواع درب شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی با دو لت متحرک

همان طور که از نامش پیدا است این درب ها داراب دو لنگه تحرک می باشند. که هر دو درب به یک سمت مشخص حرکت می کنند. یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی همین مسئله است که می تواند در انواع مختلفی ارائه شود.

درب اتوماتیک تلسکوپی با دو لت متحرک
درب اتوماتیک تلسکوپی با چهار لت متحرک

درب اتوماتیک تلسکوپی با چهار لت متحرک

این حالت هم همان طور که مشخص است دارای چهار لنگه یا لت متحرک می باشد که همگی با سرعتی هماهنگ و مشخص به یک سمت مشخص که معمولا لت ثابت یا دیوار است حرکت می کنند. این نوع از درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی هم به دلیل مزایای بالای خود دارای استقبال زیادی می باشد.

درب شیشه ای تلسکوپی با سه لت

در این حالت می توانیم درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی را در نظر بگیریم که دارای یک لت ثابت و دو لت متحرک می باشد یا اینکه دارای سه لت متحرک می باشد.

درب شیشه ای تلسکوپی با سه لت
درب شیشه ای تلسکوپی

درب شیشه ای تلسکوپی

از دیگر انواع درب های شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی می توانیم به درب های شش لت اشاره کنیم. این درب های شش لت معمولا به شکل های مختلفی می تواند اجرا شود.

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

اگر شما بخواهید در محیط رفت و آمد خودتان باز شوی حداکثری و مفید داشته باشید درب شیشه ای تلسکوپی می تواند بهترین گزینه باشد. برای این کار درب های اتوماتیک تلسکوپی که دارای دو لت و چهار لت هستند توصیه می شود. اگر بخواهیم از درب های تلسکوپی ششه ای سه لت و یا شش لت استفاده کنیم تقریبا دو سوم عرض را به صورت مفید برای باز شدن داشته باشیم.

همچنین یکی از مهم ترین کاربرد های درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می توانیم به عنوان ابزاری برای استفاده به عنوان سیستم حضور و غیاب بهره ببریم. این موضوع چگونه کار می کند؟ به این ترتیب که پس از اتصال به سیستم به کمک تشخیص چهره یا اثر انگشت باز و بسته می شود. در ضمن می توانیم با وارد کردن کارت بانکی خودمان در انواع دستگاه های کارتخوان فرمان باز شدن به درب شیشه ای را بدهیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]