درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم یا فریم لس

به راستی، خانه و محل کار چه در آن زندگی می کنیم و چه در آن مشغول به کار هستیم باید در آن احساس امنیت داشته باشیم. افرادی که به دنبال سبک و طراحی خاص هستند ، اعمال تغییر در فضای داخلی قطعاً لذت بخش است. امروزه طرح های محبوب و متنوعی در دسترس هستند. این روزها نصب درب شیشه ای اتوماتیک بدون فریم بسیار مورد توجه صاحبان خانه و مشاغل قرار گرفته است. با ما در ادامه همراه باشید تا درباره این محصول بیشتر بدانید.

مکانیزم درب اتوماتیک بدون فریم یا فریم لس

• درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم  با بهره گیری از جدیدترین فناوری دارای ریزپردازنده دیجیتال می باشد. پارامترهای عملکرد ریزپردازنده را می توان متناسب با شرایط مختلف آب و هوایی در رابطه با سرعت، ترمزگیری و غیره تنظیم کرد.
 
• دارای واحد کنترل می باشد که چندین حالت قابل برنامه ریزی دارد از جمله  فراهم آوردن رابط با سیستم امنیتی ساختمان، نظارت بر وضعیت درب ها، UPS داخلی.
 
• در صورت انسداد درب ها، ریزپردازنده ADIS به طور خودکار عمل باز و بسته شدن را انجام می دهد. سلولهای نوری ایمنی فوتوالکتریک نصب شده اند تا بلافاصله پس از قطع برق، با متوقف کردن عملکرد درب ورودی متمرکز شوند.
 
 
درب-اتوماتیک-شیشه-ای-بدون-فرم

کابرد درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم یا فریم لیس

این درب ها در دفاتر و مغازه های خرده فروشی و بالکن و مسیرهای فرار اضطراری استفاده می شود.

شرکت کامادر تولید کننده درب اتوماتیک در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر شیشه سکوریت، کرکره برقی، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

چرا درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم را انتخاب کنیم؟

1. دارای موتور با جریان مستقیم : موتورهای جریان مستقیم دارای راندمان بالا می باشد که باعث صرفه جویی در انرژی، سر و صدای کم ، سرعت چرخش بالا، بدون استهلاک می باشد.
 
2. عملکرد فوق العاده بی صدا : توسط موتور جریان مستقیم، همراه با تسمه همزمان قفسه T-size، درب ها بسیار آرام و با سرعت بالا کار می کنند.
 
3. منبع تغذیه با کارایی بالا : صرف نظر از نوسانات برقی، منبع تغذیه می تواند ولتاژ را تنظیم کند. علاوه بر این، اضافه ولتاژ و جریان می تواند عملکرد درب را ایمن و با دوام نگه دارد.
 
4. این درب ها ارزانترین قیمت را ندارد اما با مجهز بوددن به امکاناتی که شرح دادیم هزینه نگهداری و تعمیر نخواهید داشت. بنابراین مقرون به صرفه می باشد.

چرا درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای بدون قاب بدون توجه به طراحی های ساده، واقعاً چشم نواز هستند. از همه مهم تر، استفاده از این نوع سیستم درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم ایمن است. در صورت علاقه، می توانید از همین حالا با ما تماس بگیرید. بدیهی است که شما ابتدا باید بودجه خود را تعیین کنید. با کمک مشاورین ما، تصمیم گیری برای شما راحت تر خواهد بود.

پارتیشن-آلومینیومی

درب های شیشه ای اتوماتیک اسلایدی یا کشویی

به درب هایی که به صورت کشویی باز و بسته می شوند درب های اسلایدی می گویند. درب های اتوماتیک اسلایدی با قاب بندی جذاب و سبک های متنوع برای هر درب ورودی طراحی شده است. وقتی فضای کمی برای درب ورودی دارید این درب بهترین گزینه است. این درب ها با توجه به سایز فضای مورد نظر به دو نوع دولنگه و چهارلنگه تقسیم می شود. 

درب های دولنگه در فضاهایی که بیش از حد کوچک هستند استفاده می شوند. درب های دو لنگه در فضاهایی که بزرگتر هستند و تردد روزانه زیاد است استفاده می شود. مانند فروشگاه ها و بیمارستان ها.

مکانیزم درب های شیشه ای اتوماتیک اسلایدی یا کشویی

این درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم روی یک ریل در سایزهای متفاوت ساخته می شوند. درب شیشه ای مجهز به اپراتوری است که دارای دسترسی آسان می باشد. این نوع درب ها به دلیل مکانیزم خوب و با کیفیت معمولا نیازی به نگهداری و تعمیر ندارد.

درب های شیشه ای اتوماتیک کشویی در چه محیط هایی توصیه می شوند؟

درب های اتوماتیک اسلایدی با تنوع بسیار در طراحی در بیشتر محیطها استفاده می شود. پیشرفته ترین این نوع درب های اتوماتیک در اماکن صنعتی ، تجاری ، بهداشتی و خرده فروشی قابل استفاده می باشد. پروژه های اجرایی ما در اماکنی به شرح ذیل نصب و اجرا شده است :

 

  • فرودگاه
  • کلینیک
  • بیمارستان
  • فروشگاه زنجیره ای
  • داروخانه
  • هتل
  • فروشگاه لوازم خانگی
درب اتوماتیک تلسکوپی

ویژگی های امنیتی درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم اسلایدی یا کشویی

  • برق اضطراری بدون وقفه (UPS) : برق پشتیبان در صورت لزوم خروج اضطراری را فراهم می کند.
  • بازشدن سریع : امنیت بهینه و دسترسی آسان در مواقع اضطراری را فراهم می کند.
  • سخت افزار پیشرفته : مطابق با شرایط جوی مختلف  می باشد.
  • قابل تنظیم : توان دو درب برای محیطی مانند فروشگاه نصب کرد به گونه ای تنظیم شود که یک درب تنها برای ورود و یک درب تنها برای خروج باشد. این بدان معناست که از دربی که افراد وارد می شوند نمی توان خارج شد و از دربی که مختص خروج می باشد نمی توان وارد شد.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم اسلایدی یا کشویی

درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم

درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم یکی از انواع تکنولوژی های جدید می باشد. این دربها معمولا به دلیل مزایای بالا و امکانات بسیار مناسب مورد توجه هستند. از مهم ترین مزایا و ویژگی های این درب ها می توانیم به کاربری و اپراتوری ساده آنها اشاره کنیم. تصور کنید دیگر نیازی به دربان و یا نیازی به آنکه افراد با دست خود اقدام به باز و بسته کردن درب نمایند نیست. به همین دلیل این تکنولوژی بسیار محبوب و مورد توجه می باشد. 

شرکت کامادر ارائه دهنده انواع درب خودکار در ایران می باشد. این درب ها اتوماتیک دارای انواع مختلف و قابلیت های مختلفی هستند. در ادامه این مقاله در مورد تمامی امکانات و کاربردهای این درب ها اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم اسلایدی یا کشویی

درب اتوماتیک

همان طور که از نام این درب ها مشخص است، این درب ها به صورت خودکار باز و بست می شوند. از مهم ترین مزایا و ویپزگی های این درب های بسیار پر طرفدار، مسئله ایمنی بالا در برابر انتقال آلودگی های محیطی می باشد. زمانی که کاربران و مراجعین نیازی ندارند که از دست خود استفاده کنند. امکان انتقال میکروب و آلودگی ها تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

این مورد از مهم ترین مزایای درب های خودکار می باشد که البته این روزها و با به وجود آمدن کرونا میزان اهمیت آن مشخص شد. از دیگر مزایای این درب ها می توان به حفظ دمای داخل و خارج محیط اشاره کرد. این یک مسئله بسیار مهم است. در مناطقی که اختلاف دمای داخل و خارج محیط می تواند متفاوت باشد، استفاده از این درب اتوماتیک مانع هدر رفت انرژی می شود. دمای داخل را در اندازه معمول خود حفظ می کند. به این ترتیب علاوه بر عدم هدر رفت انرژی دمای محیط را نیز ثابت نگاه می دارد.

درب اتوماتیک مانند هر محصول دیگری نیاز به سرویس و نگهداری دوره ای دارد. اما با توجه به میزان تردد افراد و نوع آن ممکن است نیاز به تنظیماتی جهت عیب یابی و تعمیر داشته باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا نحوه تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای را آموزش دهیم.

همان طور که می دانید این محصولات دارای انواع مختلفی هستند که در این بخش می خواهیم به بررسی تمامی انواع محصولات بپردازیم. البته که تمرکز ما در این مقاله بر روی انواع ورودی های خودکار شیشه ای می باشد. این محصولات می توانند به صورت خودکار باز و بسته شوند.

چه زمانی درب اتوماتیک شیشه ای نیاز به تنظیمات دارد؟

مشکلات و عیوب مختلفی برای درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی ممکن است ایجاد شود ولی شایع ترین آنها به شرح ذیل می باشد :

  • مشکل در هنگر
  • خرابی چشمی : در هنگام باز و بسته شدن فرمان به موتور داده نمی شود.
  • افتادگی کامل یا متوقف شدن لت های (یکی یا هر دو لت) درب
  • خراب شدن و از کار افتادگی ریموت
  • خرابی سنسور : در این حالت سنسور حساس شده و با حرکت هر چیزی بی دلیل باز و بسته می شود. این حرکت مداوم نه تنها آزار دهنده است بلکه باعث ایجاد مشکل در سایر قطعات درب می شود.

نحوه تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای

در صورتی که با مشکلاتی که ذکر شد روبرو شدید حتما با کارشناس متخصص تماس بگیرید. کارشناس برای تنظیمات درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی در ابتدا برق درب را چک می کند. برای این کار منبع تغذیه را چک می کند. زیرا خرابی و مشکلات قطعاتی از جمله سنسور، موتور و چشمی به منبع تغذیه مربوط می شود. در برخی موارد ممکن است سیم از مدار خارج شده و قطع شده است که ممکن است به دلیل نصب اولیه نادرست باشد. در صورتی که مشکل از منبع تغذیه نباشد باید قطعاتی که دچار خرابی شده اند تعویض گردد.

چگونه می توان درب اتوماتیک شیشه ای کشویی را به صورت دستی باز کرد؟

در صورتی که برق قطع شد و نتوانید تنظیمات درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی خود را داشته باشید ،می توانید به صورت دستی درهای کشویی را باز یا بسته کنید. کلید اصلی باید در موقعیت OFF باشد. برای باز کردن در، دستگیره در داخل یا خارج را بکشید و در را به عقب بکشید. در این حالت درب کاملا باز می شود. قطعات ایمنی درب های اتوماتیک شیشه ای جهت ایمنی درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی از دو نوع سنسور فعال سازی و سنسور پشتیبانی استفاده شده است.