برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

خرید کرکره برقی : امروزه شاهد افزایش خرید کرکره برقی برای خانه یا محل کار هستیم. از این رو رقابت در این عرضه افزایش پیدا کرده و انتخاب را برای مشتریان دشوار کرده است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به شما را در خرید این محصول راهنمایی کنیم، با ما در ادامه همراه باشید.

1- در خرید کرکره برقی باید چه موارد را در نظر گرفت ؟ 

2- باکس کرکره برقی چیست ؟ چه کاربرد هایی دارد ؟

3- قیمت باکس، ریل و تیغه کرکره برقی

در خرید کرکره برقی باید چه مواردی را در نظر گرفت ؟

برای خرید کرکره برقی به موارد ذیل دقت کنید:

  •  چه فضایی می خواهید : پارکینگ یا مغازه یا مراکز صنعتی ؟

برای منزل بهتر است از کرکره سبک و بی صدا استفاده شود که بهترینن گزینه کرکره آلومینیومی است.  مراکز صنعتی مانند سوله استفاده از کرکره سنگینن و با دوام تر کاربردی تر است که کرکره فولادی پیشنهاد می شود. برای مغازه یا مراکز تجاری و اداری از هر دو کرکره می توان استفاده کرد.

آیا ظاهر کرکره برای شما مهم است؟

در صورتی که ظاهر و نمای ساختمان برای شما مهم است کرکره های شیشه ای یا پلی کربنات، کرکره گالوانیزه گزینه های مناسبی است. کرکره پلی کربنات برای پنجره و تراس خانه و گالوانیزه برای بوتک و گالری جواهر مناسب می باشد.

کرکره غلتکی را مستقیم از تولید کننده خریداری کنید

مزیت این کار علاوه بر قیمت مناسب، می توانید از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید و در صورت بروز مشکل می تواند شما را در این خصوص راهنمایی کند.

زمان خرید محصول به گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه کنید. محصولات ما دارای 60 ماه گارانتی و یک سال خدمات پس از فروش رایگان می باشد.

به میزان بودجه خود با توجه به نیاز خود خرید کنید. در حال حاضر ارزان ترین کرکره برند “آلا”می باشد. ولی به این موضوع توجه داشته باشید که در صورتی که کرکره خوب با برند معتبر خریداری کنید، علاوه بر اینکه طول عمر زیادی دارد تا سالها نیازی به تعمیر و نگهداری پیدا نمی کند.

اما در صورتی که کرکره کیفیت پایین نیاز به تعمیر در کوتاه مدت پیدا می کند در نتیجه هزینه هایی برای شما متحمل می شود. همچنین برندهای با کیفیت پایین تر بعد از چند ماه صدای زیادی در هنگام باز و بسته شدن ایجاد می کند که بخصوص در اماکن مسکونی ایجاد مزاحمت و اذیت می کند.

امنیت چقدر برای شما مهم است؟

در صورتی که امنیت خانه یا محل کار برای شما مهم است کرکره ضدسرقت خریداری کنید. همه کرکره های ما ضد سرقت بوده ولی کرکره پلی کربنات و رول گیتر دارای تاییدیه از پلیس امنیت و گواهینامه بین المللی می باشد.

فروش کرکره برقی بدون واسطه با نصب فوری

فروش کرکره برقی بدون واسطه یکی از مزیت های کامادر می باشد. ارسال کارشناس قبل از سفارش برای بررسی و اندازه گیری ابعاد فضای مورد نظر از خدمات ما می باشد. مدت زمان سفارش تا نصب و تحویل توسط کارشناسان ما 24 ساعت می باشد.

باکس کرکره برقی چیست و چه کاربردی دارد ؟

باکس نوعی محافظ برای موتور کرکره برقی می باشد تا در برابر بارندگی و باد آسیب نبیند. این باکس برای موتور ساید کرکره کاربرد دارد.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

قیمت باکس، ریل، تیغه کرکره برقی

قیمت باکس کرکره برقی چقدر است؟

قیمت باکس کرکره براساس متر طول محاسبه می شود که هر متر آن 150،000 تومان می باشد.

استعلام قیمت ریل کرکره برقی چقدر است؟

هزینه ریل کرکره به جنس و ابعاد آن بستگی دارد. ولی به طور میانگین از متری 250،000 تومان شروع می شود.

برسی قیمت تیغه کرکره آکرول چقدر است؟

هزینه تیغه کرکره برقی بر اساس مترمربع محاسبه می شود. قیمت هر مترمربع این تیغه 490،000 تومان می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]