برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

خرید کابین دوش : کابین دوش در واقع یه محفظه مربعی شکل است که افراد می توانند در آن استحمام کنند. معمولا این کابین به صورت شیشه ای باشد که یا به صورت شیشه هوشمند مات می شود. یا با استفاده از روش های مختلف شیشه مات کن مات می شوند. اما کابین دوش چیست و چه کاربردی دارد؟ با ما همراه باشید تا در ادامه اطلاعات جامعی را در مورد این محصولات به شما عزیزان ارائه دهیم. لازم به ذکر است تمامی مشاوره های ما در مجموعه کامادر کاملا رایگان می باشد.

1- خرید کابین دوش 

2- شیشه حمام 

3- مزایای خرید کابین دوش

در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا در مورد خرید کابین دوش و مزایای این نوع سازه بیشتر آشنا شویم.

خرید کابین دوش

خرید کابین دوش : کابین دوش چیست؟ در این مقاله شرکت کامادر تولید کننده و ارائه دهنده انواع شیشه حمام و کابین دوش قصد دارد در این مقاله به این موضوع بپردازد که کابین دوش چیست و چه کاربرد هایی دارد. به طور کلی باید گفت کابین دوش یک محل کوچک و متناسب برای استفاده در فضای داخلی خانه یعنی حمام می باشد. این فضای اختصاصی محیطی شیشه ای و در بسته می باشد. شما وارد حمام می شوید و در آنجا دوش و سایر موارد لازم برای استحمام وجود دارد. این نکته را فراموش نکنید که این کابین دوش شباهت زیادی به پارتیشن شیشه ای دارد. در واقع شما با استفاده از کابین مجهز دوش می توانید محیط حمام خود را پارتیشن بندی کنید. این موضوع کمک می کند که شما بتوانید از محیط داخلی منزل و از بخش حمام خود استفاده بهینه کنید. اگر شما در زندگی کاری خود یک مدیر مدبر هستید و اداره مجموعه ای را بر عهده دارید حتما میدانید که استفاده بهنیه از فضای محدود یکی از مهم ترین وظایف یک مدیر موفق می باشد. به همین دلیل باید به این نکته توجه کنید که شما به یک محیط کاملا مستقل نیاز دارید. این مسئله می تواند موجب استفاده بهینه از فضای داخلی خانه شما شود. این پارتیشن بندی بسیار عالی می باشد. مهم ترین کاربرد ها و اهداف استفاده از کابین دوش یا همان شیشه حمام، دقیقا همان مواردی می باشد که در بخش قبلی و در مورد بررسی شیشه های مورد استفاده در فضای حمام اشاره کردیم. چرا که خرید کابین دوش همان محلی می باشد که با استفاده از شیشه های مخصوصی ساخته و طراحی می شوند. دو هدف مهم در استفاده از کابین دوش بر میگردد به بحث زیبایی و همچنین بر می گردد به مسئله استفاده بهینه از فضای منزل و استفاده حداکثری از محدودیت های موجود در فضای منزل. البته از کابین دوش تنها در منازل مسکونی استفاده نمی شود. بلکه شما می توانید از این محصولات استفاده کنید در پارتیشن بندی و زیبا سازی فضای استخر های عمومی بسیار زیبا و شیک. نگران نباشید شما می توانید با استفاده از شیشه سندبلاست که طراحی شده می باشد و درون آن دیده نمی شود، استفاده کنید. این به آن معنا است که هم زیبایی دارد و هم اینکه امنیت کافی را دارد و فضایی کاملا مستقل می باشد.

شیشه حمام

خرید کابین دوش : در این مقاله قصد داریم در ابتدا به معرفی این محصولات بپردازیم. با شرکت کامادر سازنده و تولید کننده انواع کابین دوش و طراح زیبایی حمام منازل و استخر های عمومی همراه باشید. زمانی که از این محصولات صحبت می کنیم در واقع داریم به کاربرد آنها در حمام اشاره می کنیم. به طور حتم از این محصولات در حمام ها استفاده می شود. اما در کجای این بخش از منازل و با چه هدفی از این محصولات استفاده می شود؟ به طور کلی می توان گفت استفاده از این محصولات تنها دو هدف کلی را در بر دارد که در این مطلب قصد بررسی آن را خواهیم داشت. هدف اصلی و هدف اول در استفاده از این محصولات ایجاد زیبایی می باشد. درست است که از محیط حمام تنها خود شما و خانواده عزیزتان استفاده می کنید. اما آیا لازم نیست خصوصی ترین محیط دالی منزل شما که قرار نیست در برابر دید کسی باشد، دارای زیبایی های منحصر به خود باشد؟ شما معمولا زمان و هزینه های زیادی را به درستی صرف زیبا سازی فضای داخلی خانه و یا نمای بیرونی خانه خود می کنید، این مسئله بسیار مهم می باشد که شما برای زندگی شخصی خود و برای خصوصی ترین محل زندگی خودتان زیبایی را انتخاب کنید. این زیبایی مطلقا برای خود شما می باشد و تنها شما و عزیزترین افراد خانواده تان در این زیبایی شریک هستید و می توانید از آن لذت ببرید. هدف دوم در ساخت و راه اندازی خرید کابین دوش با استفاده از شیشه های مورد استفاده در محیط حمام منازل بحث استفاده بهینه از فضای داخلی خانه ها می باشد. اینکه شما بتوانید به راحتی از فضاهای داخلی خانه تان استفاده بهینه کنید. تصور کنید که در محیط حمام خود یک کابین دوش هم قرار دهید و فضای داخلی حمام خود را به دو بخش تقسیم کنید. به این ترتیب می توانید از بخشی از فضای داخلی استفاده مناسبی را داشته باشید. این استفاده مناسب از فضا باعث می شود که شما در محیط حمام خود یک رخت کن هم به وجود آورید که در آن می توانید به تعویض لباس بپردازید. دوش بگیرید در داخل کابین دوش و سپس بیرون بیایید. این موارد همگی از جمله مهم ترین مواردی است که شما باید به همه آنها فکر کنید. در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه ممکن می توانید این موضوع را انتخاب کنید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

مزایای خرید کابین دوش

خرید کابین دوش : در ادامه مقاله ساخت کابین دوش با استفاده از شیشه حمام قصد داریم به بررسی مزایای این محصولات کاربردی بپردازیم و همچنین قصد داریم کاربرد های این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم. پیش از آن ذکر یک نکته ضروری می رسد که پارتیشن بندی حمام فقط به منازل خصوصی مربوط نمی شود و شما می توانید در استخر های عمومی با استفاده از شیشه حمام و کابین دوش نیز یک پارتیشن مخصوص به محیط حمام را برای مشتریان عزیز خود به وجود آورید. به همین دلیل وقتی از مزایای شیشه های مورد استفاده در حمام ها صحبت می کنیم می توانید این مزایا را به تمامی انواع این محصولات مرتبط بدانید. در این بخش از مقاله ای که برای شما فراهم کرده ایم مهم ترین نکته ای که بر خود لازم می دانیم یاد آوری کنیم این است که همان طور که گفتیم و شما می دانید این کابین ها عموما از جنس شیشه های معمولی یا به اصطلاح شیشه های خام نمی باشند. بلکه از جنس شیشه هایی بسیار مستحکم تر و قوی تر هستند به نام شیشه سکوریت که مزایای این شیشه ها در بخشی از موارد با مزایای کابین های دوش و شیشه حمام کاملا یکسان می باشد. در ادامه همراه کامادر در مقاله ساخت کابین دوش با شیشه حمام باشید تا مهم ترین مزیت های کابین های مورد استفاده در حمام ها را بیان کنیم. این مزایای عبارت اند از:

استفاده بهینه از فضای محدود : اگر به خاطر داشته باشید در ابتدای مطلب و همچنین در بخش بالا که به بررسی خرید کابین دوش و شیشه حمام پرداختیم در این مورد توضیحاتی را به شما ارائه دادیم و به این مسئله به عنوان یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از کابین دوش ها اشاره کردیم و توضیحاتی را به شما ارائه دادیم.

مقرون به صرفه بودن : مشخص است زمانی که شما از محیط محدود مزل خود استفاده بهینه کنید و بتوانید فضایی را در این بخش به وجود آورید که قبلا نبوده و این کار را با هزینه ای نسبتا پایین انجام دهید این موضوع می تواند برای شما کاملا مقرون به صرفه و بسیار کار آمد و کاربردی باشد. به همین دلیل مقرون به صرفه بودن یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های این محصولات یعنی شیشه حمام و کابین دوش می باشد.

خرید کابین دوش : امکان تنوع در ساخت : در استفاده از این محصولات این امکان برای شما وجود دارد که بر اساس سلیقه دلخواه و البته محدودیتی که فضای داخلی دارد حمام را از نظر سایز و موقعیت انتخاب کنید. این امکان تنوع موجب می شود که شکل ظاهری حمام از نظر موقعیت دوش و همچنین اندازه حمام کاملا دلخواه با سلیقه شما باشد.

امکان تنواع در جنس شیشه ها : در ساخت این محصولات شما می توانید از متریال های مختلفی برای تولید استفاده کنید. این شیشه ها که به شیشه حمام معروف هستند می توانند ازجنس لاکوبل، شیشه سندبلاست و یا شیشه های هوشمند، لمینت و یا شیشه های سکوریت ساده، از جنس مستحکم و ضد سرقت و یا از جنس های معمولی باشند. این تنوع به شما کمک می کند که راحت تر و بر اساس سلیقه شخصی خودتان دست به انتخاب بزنید.

امکان استفاده از انواع شیشه ها در ساخت آنها : برای ساخت این محصولات شما می توانید از انواع شیشه ها مانند شیشه لاکوبل، شیشه سکوریت، شیشه های طراحی شده یا همان شیشه سندبلاست، همچنین می توانید از انواع شیشه چاپی و یا محصولات دیگری نظیر انواع شیشه رنگی استفاده نمایید.

ایجاد فضای مستقل و خصوصی در دل محیط حمام : یکی دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از کابین دوش یا همان شیشه حمام ایجاد فضای مستقل و مجزا برای رخت کن می باشد. به طوری که می  توانید به راحتی محیط رخت کن خود را انتخاب کنید.محیط دلخواه خود را داشته باشید، بدون مزاحمت برای سایر افرادی در محیط بیرون از حمام هستند.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

قیمت نصب و خرید کابین دوش

خرید کابین دوش : برای آنکه قیمت نصب شیشه حمام و یا خرید کابین دوش را به دست آورید باید ابتدا متغییر های دخیل در این مورد را حساب کنید. باید در ابتدا برای کارشناسان و متخصصان شرکت کامادر به عنوان تولید کننده، نصب کننده و ارائه دهنده انواع کابین دوش با استفاده از انواع شیشه حمام، شیشه های مد نظر خود را انتخاب کنید. اینکه می خواهید در ساخت کابین دوش شما از چه شیشه ای استفاده شود.

اگر قصد دارید از شیشه سندبلاست، شیشه طراحی شده استفاده کنید باید طرح های مورد نظر خود را در ابتدا انتخاب کنید. سپس بر همین اساس می توانیم راحت تر قیمت نهایی شیشه حمام شما را تعیین کنیم.

به همین دلیل است که به شما توصیه می کنیم ابتدا تلفن خود را بر دارید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل نمایید، ما برای شما تمامی متغییر ها را معرفی می کنیم در نهایت بر اساس سلیقه شما و انتخاب های شما قیمت نهایی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

شما در این صورت می توانید یک استعلام قیمت کاملا دقیق را داشته باشید. فراموش نکنید اگر شما بخواهید از شیشه هوشمند استفاده کنید طبیعتا باید هزینه ای به مراتب بیشتر از هزینه های معمولی را پرداخت کنید. این نکته بسیار مهم می باشد. به همین دلیل است که باید این موارد را رعایت نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]