خرید نمای شیشه ای در کرج : به طور کلی به ساختمان ها یا سازه هایی که نمای آن ها را 60 درصد شیشه تشکیل داده باشد ؛ می توان گفت نمای سازه ها نمای شیشه ای می باشد .

نمای شیشه ای یکی از مدرن ترین و شکیل ترین نماهای حاضر در ساختمان سازی بوده و ویژگی های بیشماری دارد ، یکی از بارز ترین ویژگی های این مدل از نماها انتقال نور کامل با داخل سازه است .

این محصول دارای انواع متفاوتی است که در اکثر نوع ها ، از شیشه های لمینت ، سکوریت و شیشه های رنگی استفاده می شود .

ما در ادامه این مقاله نه تنها به مباحث زیر خواهیم پرداخت بلکه طوری این محصول را برسی می کنیم که شما مخاطبان عزیز از تمامی مزایا و معایب این محصول مطلع شده و بعد تصمیم به خرید بگیرید ، با ما همراه باشید .

1 . نمای شیشه ای چیست ؟

2 . انواع نمای شیشه ای و برسی آن ها :

3 . ویژگی ها و مزایای نماهای شیشه ای :

4 . کلام پایانی و جمع بندی :

نمای شیشه ای چیست ؟

خرید نمای شیشه ای در کرج : همانطور که در بالا گفته شد به نمای سازه هایی که حداقل از 60 درصد شیشه تشکیل شده باشند را نمای شیشه ای می نامند .

این مدل از نماها قابلیت تلفیق شدن با متریال های مختلفی از جمله سنگ و آلومینیوم را دارا می باشند .

در کنار زیبایی و یکپارچه بودن ، این محصول قابلیت عایق بودن در برابر صدا ، رطوبت ، اشعه ماورا بنفش و همچنین انتقال نور به بهترین شکل ممکن را دارا می باشد .

نمای شیشه ای بیشتر در مجموعه های تجاری و اداری به چشم می خورد اما گاهی در ساختمان های مسکونی و ویلا های شیک نیز دیده می شود . البته در ساختمان های مسکونی نمای شیشه ای با سنگ ترکیب شده تا فضای داخل ساختمان تا حدودی ( حدود نیاز ) پوشیده باشد .

این محصول در ابعاد و رنگ های مختلفی تولید می شود و همین نا محدود بودن در طراحی باعث شده این مدل از نما ها به یکی از پر طرفدار ترین و زیبا ترین نما های موجود در صنعت ساختمان سازی تبدیل شوند .

انواع نمای شیشه ای و برسی آن ها

خرید نمای شیشه ای در کرج : نمای شیشه ای دارای انواع مختلفی است که هر کدام در مکان های مربوطه قابل استفاده و بهره برداری هستند . هر کدام از این نوع ها دارای مزیت ها و همچنین معایبی هستند که ما در ادامه به این مباحث خواهیم پرداخت . انواع نمای شیشه ای عبارت است از : کارتین وال ، اسپایدر و فریم لس.

 

نمای شیشه ای کارتین وال :

 

خرید نمای شیشه ای در کرج : نمای شیشه ای کارتین وال یا لامل یکی از نماهای شیشه ای مدرن می باشد که از متریال های سبکی تشکیل می شوند ( به طور کلی آلومینیوم و شیشه ) .

پروفیل های آلومینیومی به عنوان استراکچر برای متریال شیشه قرار داده می شوند . این پروفیل های آلومینیومی به دو حالت عمودی و افقی که به نام های مولیون و ترنزوم هستند تولید می شوند .

نکته : برای آب بندی و همچنین هوابندی در پروفیل های آلومینیومی از لاستیک استفاده می شود .

در این سیستم پروفیل های مولیون ( عمودی ) توسط براکت های مخصوص به استراکچر ساختمان متصل می شود و پروفیل های ترنزوم ( افقی ) بر روی پروفیل های عمودی نصب شده و لاتیک جهت هوابندی و آب بندی بین آن ها اجرا می شود .

در این مدل از نمای شیشه ای از شیشه های دو یا سه جداره سکوریت ، لمینت ، شیشه های رنگی و سند بلاست ( مات ) استفاده می شود و با دقت کردن به مدل سازه این شیشه ها ضخامتی بین 18 تا 40 میلی متر را دارا می باشند .

نمای کارتین وال به عنوان سازه ای جدا از ساختمان در نظر گرفته می شود چرا که در هنگام برف و باران ، وزنی را به سازه اصلی تحمیل نمیکند . بلکه وزن حاصل شده از باران و برف را به خود نما منتقل می کند و این موضوع یکی از مزیت های این محصول است و همچنین به دلیل استفاده از آلومینیوم این مدل از نما ها در برابر زلزله مقاومت قابل توجهی دارند .

نکته 1 : نمای کارتین وال بیشتر در ویلا ها استفاده می شود .

نکته 2 : قیمت نمای کارتین وال بستگی به ارتفاع کار ، متراژ کار ، ضخامت شیشه و همچنین رنگ شیشه دارد .

 

 

نمای شیشه ای اسپایدر :

 

خرید نمای شیشه ای در کرج : نمای شیشه ای اسپایدر جزء یکی از مدرن ترین و ایمن ترین نماهای شیشه ای می باشد و بیشتر در سازه های بزرگ اجرا می شود زیرا پیوستگی این محصول بسیار زیاد است ؛ در طراحی این محصول از فریم و فلزات کمتری استفاده می شود .

شیشه ای استفاده شده در اسپایدر ، شیشه لمینت 6 میلی متر با طلق ( پی وی بی ) 1.52 می باشد . مخاطبانی که با شیشه لمینت آشنایی دارند می دانند که این مدل لمینت ایمن ترین شیشه حال حاضر در دنیا می باشد .

نمای شیشه ای اسپایدر در برابر طوفان ، زلزله و هر واقعه طبیعی مقاوم بوده و بهترین انتخاب در نمای ساختمان های بلند و برج ها می باشد .

نکته : این محصول عایق مناسبی در برابر صدا است .

نکته 2 : نمای شیشه ای اسپاید به دلیل استفاده کردن از لمینت با طلق 1.52 میلی متری ایمن ترین نمای شیشه ای در جهان می باشد.

 

نمای شیشه ای فریم لس :

 

خرید نمای شیشه ای در کرج : نمای شیشه ای فریم لس یکی از زیر شاخه های نمای کارتین وال می باشد .

در طراحی این محصول از هیچ گونه فریمی استفاده نمی شود و شیشه ها در قاب های آلومینیومی قرار داده می شوند و مثل نمای کارتین وال که در بالا به طور کامل توضیح داده شد از لاستیک به منظور هوا بندی و آب بندی استفاده می شود .

نکته : در نمای فریم لس نمی توان از چسب سولفاید استفاده کرد چرا که این چسب در اثر تابش نور خورشید خاصیت خود را از دست داده و به شکل پودر شکل در می آید به این منظور باید از چسب سیلیکونی استفاده کرد .

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

ویژگی ها و مزایای نماهای شیشه ای

خرید نمای شیشه ای در کرج :

  •  نصب آسان و سریع
  • عایق قابل قبول در برابر صدا و حرارت
  • سازه نمای شیشه ای از سازه اصلی جدا بوده و بار یا وزنی به سازه اصلی تحمیل نمی کند
  • شیشه ها به راحتی تعویض می شوند
  • در برابر ارتعاشات بسیار مقاوم هستند
  • محدودیت رنگ و ابعاد در این مدل از نما ها بسیار پایین است
  • دریافت نور کامل و عایق بودن در برابر اشعه ماورا بنفش
  • ویو بسیار زیبا و دلنشین
  • فضای بیرونی ساختمان یا سازه را بسیار زیبا می سازد
  • ایمنی بسیار عالی

کلام پایانی و جمع بندی

خرید نمای شیشه ای در کرج : به طور کلی به ساختمان ها یا سازه هایی که نمای آن ها را 60 درصد شیشه تشکیل داده باشد ؛ می توان گفت نمای سازه ها نمای شیشه ای می باشد . نمای شیشه ای یکی از مدرن ترین و شکیل ترین نماهای حاضر در ساختمان سازی بوده و ویژگی های بیشماری دارد ، یکی از بارز ترین ویژگی های این مدل از نماها انتقال نور کامل با داخل سازه است . این مدل از نماها قابلیت تلفیق شدن با متریال های مختلفی از جمله سنگ و آلومینیوم را دارا می باشند . در کنار زیبایی و یکپارچه بودن ، این محصول قابلیت عایق بودن در برابر صدا ، رطوبت ، اشعه ماورا بنفش و همچنین انتقال نور به بهترین شکل ممکن را دارا می باشد . نمای شیشه ای بیشتر در مجموعه های تجاری و اداری به چشم می خورد اما گاهی در ساختمان های مسکونی و ویلا های شیک نیز دیده می شود . البته در ساختمان های مسکونی نمای شیشه ای با سنگ ترکیب شده تا فضای داخل ساختمان تا حدودی ( حدود نیاز ) پوشیده باشد . این محصول در ابعاد و رنگ های مختلفی تولید می شود و همین نا محدود بودن در طراحی باعث شده این مدل از نما ها به یکی از پر طرفدار ترین و زیبا ترین نما های موجود در صنعت ساختمان سازی تبدیل شوند نمای شیشه ای دارای انواع مختلفی است که هر کدام در مکان های مربوطه قابل استفاده و بهره برداری هستند . انواع نمای شیشه ای عبارت است از : کارتین وال ، اسپایدر و فریم لس . نمای کارتین وال بیشتر در ویلا ها استفاده می شود . نمای شیشه ای اسپاید به دلیل استفاده کردن از لمینت با طلق 1.52 میلی متری ایمن ترین نمای شیشه ای در جهان می باشد. نمای شیشه ای فریم لس یکی از زیر شاخه های نمای کارتین وال می باشد . در شرکت کامادر هر سه مدل از نماهای شیشه ای با بهترین متریال ها و همچنین با تمامی استاندارد های جهانی تولید و عرضه می شود .