فضای داخلی حمام مدرنی را نشان می دهد که این حمام دارای دوش با یک درب شیشه ای شفاف در سمت چپ می باشد. قسمت دوش دارای یک سر دوش باران، یک دستگاه دوش دستی، و به نظر می رسد که چندین شیر کنترل آب روی دیواری با کاشی مرمری است. در کنار دوش، یک پنجره بزرگ با پرده های ونیز وجود دارد که نور طبیعی و حفظ حریم خصوصی را فراهم می کند. زیر پنجره یک وان حمام با دور تا دور مرمری وجود دارد که با ناحیه دوش مطابقت دارد. همچنین یک گیاه سبز کوچک در گوشه وان حمام وجود دارد که حس طبیعت را به اتاق اضافه می کند. واترمارک‌هایی که کامادر را به انگلیسی نشان می‌ دهند روی تصویر دیده می‌ شود، که نشان می‌دهد ممکن است عکس از کاتالوگ یا وب‌سایت شرکتی باشد که تجهیزات حمام را می‌فروشد یا خدمات نوسازی ارائه می‌دهد.

با شیشه حمام کامادر، حمامی شیک و مدرن بسازید !!

با استقاده از شیشه حمام، علاوه بر اینکه می توانید از زیبایی و مدرنیته شدن محیط استحمام خود لذت ببرید، می توانید فضای حمام را از سایر قسمت ها جداسازی کنید. در صورت تمایل به خرید یا ثبت سفارش شیشه حمام، همین حالا با مشاورین شرکت کامادر تماس بگیرید.

خرید شیشه حمام از شرکت کامادر

شرکت کامادر با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه نصب و انجام کلیه خدمات شیشه حمام، با بهره مندی از کارشناسان حرفه ای و کار کشته، محصولاتی با کیفیت و مرغوب را با بهترین خدمات به مشتریان عزیز و گرامی هدیه می دهد. شرکت کامادر سال هاست که با ارائه بهترین خدمات و محصولات اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است. خرید شیشه حمام از شرکت کامادر، حسی سرشار از رضایت مندی به ارمغان می آورد. برای خرید شیشه حمام با مشاورین شرکت کامادر تماس حاصل کنید و پس از مشورت، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فضای داخلی حمام مدرن و الگانت را نشان می دهد. ویژگی مرکزی این فضا، یک منطقه دوش با قاب شیشه‌ ای است که دارای چارچوب‌ های فلزی سیاه است و دارای یک سر دوش بزرگ مربعی و یک دستگاه دوش دستی است. تجهیزات دوش نیز با رنگ سیاه تمام شده‌ اند تا با چارچوب قاب هماهنگ شوند. دیوارهای حمام با کاشی‌ های بزرگ به نمای مرمری پوشیده شده‌ اند و یک دیوار چوبی همراه با قفسه‌ های داخلی در یکی از طرف‌ ها وجود دارد که حوله‌ ها، وسایل بهداشتی و گیاهان تزیینی به زیبایی نمایش داده شده‌ اند. در مقابل دوش، یک سینک دیواری با یک شیر سیاه وجود دارد و بالای آن یک آینه با رینگ لایت روشن نصب شده است. در طرف چپ، یک قفسه دیواری و نگهدارنده حوله قابل مشاهده است و در سمت چپ آن، یک حوله آویزان شده است. این اتاق دارای یک طراحی ساده و کم‌ جزئیات با یک رنگ‌ بندی یکنواخت است که سفید، سیاه و رنگ‌ های طبیعی چوبی را ترکیب می‌ کند.

قیمت شیشه حمام

قیمت شیشه حمام های کامادر بسته به نوع و اندازه ی درخواستی شما عزیزان 
از متری 2 میلیون و 800 هزار تومان تا متری 3 میلیون و 500 هزار تومان متغییر میباشد.

قیمت شیشه حمامی بسته به ابعاد، ضخامت، نوع و کیفیت شیشه، همچنین متریال‌ های استفاده شده برای قاب و نصب، متفاوت است. عوامل دیگری مانند نوع محل نصب (مثلاً آیا شیشه روی وسیله‌ای مثل وان یا پیش‌ انداز نصب می‌شود یا خیر) نیز بر قیمت تأثیرگذار هستند.

همچنین، هزینه نصب و خدمات انجام شده توسط تکنسین نیز به قیمت نهایی اضافه شده است.

شیشه حمام چیست؟

شیشه حمام نوعی شیشه است که به عنوان یک جدا کننده برای جدا کردن فضای حمام از سایر فضاها مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه حمام معمولاً از شیشه‌ های نیمه شفاف یا شیشه های مات تهیه می‌ شود و به عنوان یک عنصر زیبایی و جداسازی در طراحی حمام‌ های مدرن استفاده می‌شود. همچنین، شیشه حمام می‌تواند از جنس شیشه‌ های مقاوم و ضد آب باشد تا از نفوذ آب به دیگر قسمت‌ های حمام جلوگیری کند.

برای مطالعه ی مقاله‌ی شیشه حمام چیست؟ کلیک کنید…

مزایای استفاده از شیشه حمام

مقاومت مطلوب

شیشه های حمام به دلیل ساخته شدن از شیشه های ایمنی یا سکوریت، در برابر رطوبت، حرارت و شکستن مقاوم هستند.

ظاهر زیبا

شیشه حمام به دلیل برخورداری از شفافیت و براقیت، به فضای حمام ظاهری زیبا و مدرن می‌ بخشد.

افزایش نورپذیری

شیشه های حمام به نور طبیعی اجازه می‌ دهند تا به خوبی وارد فضا شوند و حمام را روشن‌ تر نماید.

حفظ حریم خصوصی

شیشه حمام می‌ تواند به عنوان یک جداکننده موثر عمل کند و حریم خصوصی کاربران را به بهترین نحو حفظ کند.

سهولت تمیزکاری

شیشه های حمام به دلیل صیقلی بودن و صاف بودن سطح، به راحتی قابل تمیزکاری هستند.

انعطاف پذیری طراحی

شیشه حمام امکانات مختلفی را برای انتخاب ارائه می‌ دهد، از جمله شفاف یا مات بودن، ضخامت مختلف و حتی طرح‌ های چاپ شده روی آن.

ارتقای ارزش ملک

استفاده از شیشه های حمام می‌ تواند به ارتقای ارزش ملک نیز کمک کند و به سازه شما زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشد.

ماندگاری بالا

بطور کلی شیشه طول عمر بالایی دارد ولی شیشه های حمام به دلیل برخورداری از مقاومت مطلوب، از طول عمر بالاتری نیز برخوردار هستند.

آیا شیشه حمام ایمن است؟

بله، شیشه حمام معمولاً از شیشه‌ های ایمنی ساخته می‌ شود. این نوع شیشه که به عنوان شیشه حمام یا شیشه دوش شناخته می‌ شود، از جنس شیشه‌ های لمینت یا شیشه‌ های تقویت شده می باشد. شیشه های حمامی صورت شکستن، به شکل‌ های کوچک و کم‌ آسیب منفجر می‌ شوند تا از آسیب به افراد جلوگیری کنند. بنابراین شیشه حمام برای کاربران امنیت و ایمنی ایجاد می کند. همچنین باید توجه داشت در صورتی که شیشه حمام به طور صحیح نصب نشود یا در حین استفاده از آن با خراشیدگی یا آسیب دیدگی مواجه شود، ممکن است خطراتی پیش آید.

برای مطالعه ی بیشتر راجب مقاومت شیشه حمام اینجا کلیک کنید…

انواع شیشه حمام

شیشه حمام به عنوان یک جداکننده شیک و مدرن، مورد محبوبیت واقع شده و در طرح های مختلف با کاربری های مختلفی تولید می شود :

شیشه حمام ریلی یا کشویی

طراحی شیشه حمام ریلی به گونه ای است که درب آن قابلیت باز و بسته شدن دارد و معمولا برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. در شیشه حمام ریلی یک درب ثابت قرار دارد و درب دیگری متحرک می باشد. بنابراین درب متحرک سمت درب ثابت حرکت می کند. در صورتی که از درب کشویی استفاده شود به هر سمتی می تواند جمع بشود.

یک فضای داخلی حمام مدرن را با تمرکز بر یک کابین دوش شیشه ای به تصویر می کشد. قسمت دوش با یک سیستم دوش براق و دیواری مجهز شده است که شامل یک سر دوش ثابت و یک سر دوش دستی است. مجموعه ای از درب های شیشه ای نمای واضحی را به داخل دوش ارائه می دهد و به نظر می رسد که سخت افزار دارای روکش فلزی است، احتمالاً از جنس استیل ضد زنگ، که مکمل طراحی کلی معاصر است. شیشه شفاف است که بر خطوط تمیز و سبک مینیمالیستی معمولی طراحی های مدرن حمام تاکید دارد. اتاق دارای رنگ‌ های خنثی با کاشی‌ های خاکستری است و بافت‌ های قابل مشاهده روی دیوارها وجود دارد که به فضا عمق می‌دهد. در سمت چپ حمام شیشه ای یک تابلوی عکس وجود دارد که به دلیل تابش نور خورشید بر روی آن تصویر به طور واضح دیده نمی شود. فریم این تابلو چوبی و به رنگ سیاه است و پس زمینه تصویر نیز سفید می باشد کا رنگ های سبز و زرد و و قرمز نیز در این تابلو قابل مشاهده است. در سمت راست حمام شیشه ای نیز یک پنجره سرتاسری وجود دارد که نور حمام را تنظیم می کند. روی شیشه های حمام نیز یک دستگیره فلزی ال مانند نصب شده است.

شیشه حمام لولایی

درب شیشه حمام لولایی توسط یک قطعه شیشه ای ثابت توسط لولا به دیوار داخل حمام بسته می شود. حرکت درب لولایی به گونه ای است که به سمت بیرون و جلو جمع و باز می شود. نصب درب شیشه ای لولایی نیازمند فضای کافی می باشد.

شیشه حمام اسپایدری

نوعی دیگر از شیشه های حمامی شیشه حمام اسپایدری می باشد که نحوه باز و بسته شدن آن همانند درب های معمولی است. یراق آلات لازم در گوشه قطعات شیشه ای به شکل محوری نصب می شوند و این امکان را برای درب شیشه ای فراهم می کنند که از خارج و داخل بتواند باز شود.

یک کابین دوش با شیشه نیمه شفاف و طراحی مات نشان داده می شود. این کابین دارای طراحی مدرن و منحنی با پروفیل‌ های فلزی است و دارای درب‌ های دوگانه است که به نظر می‌ رسد به سمت بیرون باز می‌ شوند. یک سر دوش بزرگ مربعی بالایی به تجربه شاور لوکس اشاره می‌کند. یک حوله سفید در سمت چپ آویزان شده است و دو آویز تزیینی در سمت راست وجود دارد، یکی روی زمین و دیگری روی یک استند کوچک، هر دو شکلی انتزاعی از شعله یا دود را تداعی می‌ کنند.
حمام شیشه ای مدرن و شیکی را نشان می دهد که بدون فریم است. در سمت راست، یک روشویی بلند با یک سینک ظرفشویی وجود دارد، و یک آینه بزرگ بالای آن نمایانگر فضای داخلی حمام است. به نظر می رسد که روشویی فضای ذخیره سازی کافی با کشوهای متعدد دارد. در سمت چپ، یک دوش روکش شیشه ای با سر دوش استاندارد و دستی وجود دارد. همچنین یک قفسه تعبیه شده در داخل دوش برای لوازم آرایش وجود دارد. حمام دارای ترکیبی از نور طبیعی از یک پنجره و نورهای داخلی است. در سمت راست خمام شیشه ای یک پنجره کوچک مستطیل شکل وجود دارد و در سمت چپ حمام نیز یک پنجره شیشه ای مستطیل شکل دیگر وجود دارد که برگ های درختان از این پنجره قابل مشاهده هستند و منظره ای سرسبز دیده می شود.

شیشه حمام فریم لس

شیشه حمام فریم لس که یکی از انواع شیشه های حمامی می باشد، بدون فریم و با استفاده از سیستم های نصب خاصی به دیوار یا سقف حمام نصب می شود. شیشه های حمام فریم لس با استفاده از پروفیل های نازک و مخصوص که به عنوان فریم استفاده می شوند، به شکل زیبا و شفافی نصب می شوند. بنابراین به حمام شما ظاهری مدرن و لوکس می بخشند.

نحوه اندازه گیری شیشه حمام

اندازه گیری شیشه حمام نیازمند دقت فراوان است. ابتدا با استفاده از یک متر، ارتفاع و عرض محل نصب شیشه حمام را اندازه بگیرید. اگر شیشه به شیشه‌ دوش مربوط است، باید ارتفاع و عرض دوش را اندازه بگیرید. برای مطمئن شدن از صاف بودن دیوارها و کف حمام، از سطح‌ سنج یا تراز استفاده کنید. همچنین برای اندازه گیری دقیق‌ تر، بهتر است از دوباره‌ کاری و تصحیح‌ ها برای هر اندازه استفاده کنید.

مراحل اندازه گیری حمام شیشه ای

اندازه گیری ارتفاع : ابتدا ارتفاع دیوار های حمام را اندازه بگیرید. برای این کار از یک متر اندازه‌ گیری استفاده کنید و ارتفاع را در چند نقطه مختلف اندازه بگیرید. اگر ارتفاع دیوار ها متفاوت است، باید اندازه گیری دقیق‌ تری انجام دهید.

اندازه گیری عرض : سپس عرض دیوار های حمام را اندازه بگیرید. این اندازه‌ گیری همچنین باید در چند نقطه انجام شود تا مطمئن شوید که دیوار ها مستقیم هستند و اندازه‌ گیری صحیحی انجام می شود.

اندازه گیری زاویه‌ ها : در صورتی که نیاز است شیشه حمام به شکل خاصی نصب شود، مانند شیشه‌ های دوش با زوایای مختلف، باید زوایای مختلف دیوار ها را نیز اندازه بگیرید.

ثبت اندازه‌ ها : اندازه‌ های به دست آمده را به دقت ثبت کنید تا برای سفارش شیشه حمام به سازنده یا فروشنده ارائه دهید.

آیا شیشه حمام در مقابل شرایط آب و هوایی مقاوم‌ است؟

بله، شیشه حمام معمولاً از جنس شیشه‌ های مقاوم و مناسب برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی ساخته می‌شود. اکثر شیشه‌ های استفاده شده در حمام‌ ها از نوع شیشه‌ های تقویت شده یا شیشه‌ های ایمنی همچون شیشه‌ های لمینت شده می باشند. که این نوع شیشه‌ ها دارای مقاومت بیشتری در برابر شرایط آب و هوایی، فشار و ضربه‌ ها هستند. همچنین، برخی از شیشه‌ های حمام دارای پوشش‌ های مختلفی می باشند که به آن‌ ها کمک می‌ کند در برابر رطوبت، خورشید و گرد و غبار مقاومت نشان دهند. این پوشش‌ ها می‌ توانند شیشه حمام را در برابر آسیب‌ های خارجی حفظ کنند و عمر مفید آن را افزایش دهند.

نصب شیشه حمام

اندازه‌ گیری : ابتدا باید ابعاد دقیق محل نصب شیشه حمام را اندازه‌ گیری کنید تا مطمئن شوید که شیشه مورد نظر در اندازه مناسبی می باشد.

انتخاب شیشه : شیشه حمام باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. معمولاً شیشه‌ های ایمنی مانند شیشه‌ های لمینت شده یا شیشه‌ های تمپر شده برای این منظور استفاده می‌ شوند.

نصب قاب : قبل از نصب شیشه، باید قاب مناسبی برای آن نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که قاب به دیوار یا سقف حمام به صورت محکم نصب شده است.

نصب شیشه : شیشه را به دقت در قاب نصب کرده و مطمئن شوید که به صورت محکم و ایمن نصب شده است.

نصب محکم‌ کننده : برخی از شیشه‌ های حمام نیاز به محکم‌ کننده‌ های خاص برای نصب محکم‌ تر و مطمئن تر دارند. اطمینان حاصل کنید که همه محکم‌ کننده‌ ها به درستی نصب شده‌ اند.

تمیز کردن : پس از نصب، شیشه حمام را به دقت تمیز کرده و اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه لکه یا ضربه‌ ای روی آن باقی نمانده است.

شرایط نگهداری و تمیزکاری شیشه حمام

شیشه‌ های حمام به دلیل تماس مکرر با آب و بخار، ممکن است به سرعت کثیف شوند. برای نگهداری و تمیز کردن شیشه حمام، می‌توانید از روش‌ های زیر استفاده کنید :

دلایل استفاده از کابین دوش

کابین دوش ها به دلیل ابعاد کوچک تر خود، امکان صرفع جویی در فضا را فراهم می کنند. همانطور که می دانید روز به روز فضا یا متراژ خانه ها کوچک تر می شود. اما اگر کمی از طراحی داخلی سر در بیاوریم می توانیم از فضای هر خانه ای به بهینه ترین حالت ممکن استفاده کنیم. کابین دوش ها اغلب در خانه ها یا حمام هایی که فضای کوچکی دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

برای مطالعه راجب استفاده های شیشه حمام در ساخت کابین دوش اینجا کلیک کنید…

دو کابین دوش را نشان می دهد که در کنار هم قرار گرفته اند. آنها واحد های دوش گوشه ای با جلوی منحنی هستند که معمولاً روی دو دیوار در حمام نصب می شوند. هر دو واحد دارای مجموعه ای از درب های کشویی برای ورود هستند و به نظر می رسد که دارای قاب و دستگیره فلزی می باشند. محفظه دوش در سمت چپ دارای رنگ آبی است و با یک سری میله های تقویت کننده عمودی یا عناصر تزئینی در پانل های شیشه ای طراحی شده است. کابین دوش شیشه ای سمت راست نیز بدون هیچ گونه تقویت یا تزئینات قابل مشاهده است.

مزایا استفاده از کابین دوش

صرفه‌جویی در فضا : کابین‌ دوش ها به عنوان جایگزینی کوچک‌ تر و جا‌به جایی‌ پذیرتر برای وان حمام عمل می‌ کنند. بنابراین این امر به بهره‌ وری فضا کمک می‌ کند.

سهولت نصب : نصب کابین‌ های دوش معمولاً سریع و آسان است و نیازی به تغییرات ساختاری یا لوله‌کشی بزرگ ندارد.

طراحی زیبا : کابین‌ های دوش از طراحی‌ ها و استایل‌ های مختلفی برخوردارند که می‌ توانند به زیبایی و استایل حمام شما کمک کنند.

تمیزکاری آسان : بسیاری از کابین‌ های دوش از موادی ساخته شده‌ اند که به راحتی تمیز می‌ شوند و به نگهداری و تعمیرات کمتری نیاز دارند.

انعطاف‌ پذیری : کابین‌ دوش ها در اندازه‌ ها و استایل‌های مختلفی موجود هستند. بنابراین می‌ توانند برای انواع مختلفی از حمام‌ ها مناسب باشند.

انواع کابین دوش

کابین دوش شیشه‌ای مدرن را نشان می‌ دهد که در پس‌ زمینه‌ای با کاشی‌ ها یا پانل‌ های بافت افقی قهوه‌ای قرار گرفته است که نشان می‌ دهد در فضای حمام قرار دارد. کابین دوش دارای طراحی براق و مربعی با پانل های شیشه ای شفاف است که امکان دید به داخل دوش را فراهم می کند. محفظه دارای یک درب کشویی برای ورود است. در دیوار داخلی دوش، به نظر می رسد که یک سیستم دوش نصب شده با کنترل های مختلف و احتمالاً چند سر دوش یا خروجی آب وجود دارد. کف دوش به طور مشخص قابل مشاهده نیست، اما به نظر می رسد که کاشی کاری شده یا از مواد مشابه با دیوار ساخته شده است. این یک واحد کابین دوش شیشه ای است که به گونه ای طراحی شده که به طور منظم در گوشه حمام برای استفاده کارآمد از فضا قرار می گیرد.

کابین دوش شیشه‌ ای فریم لس

کابین دوش شیشه ای فریم لس به گونه ای طراحی شده که از شیشه‌ های بدون فریم یا با فریم‌ های بسیار نازک ساخته شده است. این نوع کابین دوش به دلیل ظاهر مدرن و شیک خود، طرفداران زیادی پیدا کرده است. شیشه‌ های فریم لس معمولاً از شیشه‌ های ایمنی تهیه می‌شوند که مقاومت و استحکام بالایی دارند. یکی از ویژگی های مهم کابین دوش های شیشه‌ ای فریم لس این است که از نفوذ آب به خارج از حمام جلوگیری می‌ کند. این کابین‌ ها معمولاً از یک سیستم ریل و درب شیشه‌ ای برای ورود و خروج بهره می‌ برند که به طور کلی طراحی شیک و مدرنی دارند.

کابین دوش شیشه‌ ای لولایی

کابین دوش شیشه ای لولایی نوعی از انواع کابین دوش هاست که دارای درب‌ هایی می باشد که به وسیله محور لولایی در بالا و پایین، باز و بسته می‌ شوند. این نوع کابین دوش معمولاً دارای یک درب شیشه‌ ای بزرگ است که به وسیله محور لولایی به دیوار متصل می‌ شود و به این ترتیب از زمین تا سقف می‌ تواند باز و بسته شود. کابین دوش شیشه‌ای لولایی معمولاً به دلیل طراحی زیبا و انعطاف‌ پذیری در مکان‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کابین دوش معمولاً دارای فریمی مقاوم است که شیشه‌ ها را نگه داشته و از استحکام و پایداری لازم برخوردار است.

کابین دوش شیشه ای لولایی را نشان می دهد که دارای قطعات و درب های شیشه ای شفاف است که امکان دید را در قسمت دوش فراهم می کند که شامل سر دوش و کنترل هایی است که از طریق شیشه قابل مشاهده است. دو نیمکت یا چهارپایه چوبی در داخل قسمت دوش وجود دارد که مکانی برای نشستن فراهم می کند. طراحی کابین دوش شیک و امروزی است و شیشه آن حس تمیزی و باز بودن را القا می کند.
قسمت مرکزی یک کابین دوش شیشه ای ریلی است با محفظه شیشه ای منحنی و شفاف که دارای نازل ها و کنترل های مختلف دوش است که به طور بالقوه نشان دهنده یک سیستم دوش چند منظوره با گزینه هایی مانند دوش دستی و جت های بدنه است. در سمت چپ کابین دوش، یک وان حمام مستقل با طراحی صاف و مینیمالیستی قرار دارد. حمام حسی براق و امروزی دارد، با طرح رنگی که شامل سایه های آبی، خاکستری و سفید است. به نظر می رسد نورپردازی ترکیبی از نور طبیعی است که از پنجره با پرده ها می آید و نور مصنوعی که به اتاق درخششی ملایم می دهد. کف آن کاشی کاری شده است که مکمل زیبایی شناسی مدرن فضا است.

کابین دوش شیشه‌ ای ریلی

درب های کابین دوش شیشه ای ریلی به وسیله ریل یا قرقره به دیوار یا ستون متصل می‌ شوند. بنابراین امکان باز و بسته شدن آسان را فراهم می کنند. این نوع کابین دوش معمولاً دارای دو قسمت درب است که به یکدیگر متصل شده و روی ریل حرکت می‌ کنند. کابین دوش شیشه‌ ای ریلی به دلیل استفاده از ریل، امکان باز و بسته شدن آسان تری نسبت به سایر انواع کابین دوش فراهم می‌کند. بنابراین برای فضاهای کوچک و مناطقی که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب‌ های سنتی ممکن نیست، مناسب است. همچنین این نوع کابین دوش به دلیل طراحی ساده و کاربردی، معمولاً در حمام‌ های مدرن و شیک مورد استفاده قرار می گیرد.

کابین دوش شیشه ای برای چه حمامی مناسب است؟

به طور کابین دوش شیشه‌ ای برای حمام‌ هایی که دارای فضای محدود هستند یا برای افرادی که به دنبال یک ظاهر مدرن و شیک هستند، بسیار مناسب است.
کابین دوش های شیشه‌ ای به دلیل طراحی باز و شفافیت، برای حمام‌ های کوچک بسیار مناسب هستند و امکان ایجاد حس فضای بزرگتر را فراهم می‌ کنند.
همچنین برای حمام‌ هایی که به دنبال ظاهری مدرن و شیک هستند، کابین دوش شیشه‌ای با طراحی زیبا و شفافیت گزینه ی مناسبی است.
با این حال، مهم است که قبل از نصب کابین دوش شیشه‌ ای، نیازهای شما و محدودیت‌ های فضایی حمام خود را مورد بررسی قرار دهید تا از انتخاب مناسبی برای حمام خود اطمینان حاصل کنید.

پارتیشن شیشه‌ ای حمام

پارتیشن شیشه ای حمام یک ساختار تقسیم‌ کننده است که از شیشه ساخته شده و برای جدا کردن مناطق مختلف حمام استفاده می‌ شود. این نوع پارتیشن‌ ها معمولاً برای جدا کردن ناحیه دوش از بخش دیگر حمام همچون توالت یا سینک مورد استفاده قرار می گیرند. پارتیشن شیشه‌ ای حمام به دلیل برخورداری از شفافیت و ظاهر زیبا، به حفظ حس فضایی باز و ایجاد یک حمام مدرن و شیک کمک می‌ کند.

پارتیشن های حمام معمولاً از شیشه‌های تمپر شده و مقاوم ساخته می‌ شوند که می‌توانند به آسانی تمیز شوند و از دوام بالایی برخوردارند. همچنین، این پارتیشن‌ ها معمولاً به وسیله فریم های از جنس استیل یا آلومینیوم در جای خود نگهداری می‌ شوند. به طور کلی پارتیشن شیشه‌ ای حمام می‌تواند به عنوان یک جایگزین زیبا و کارآمد برای پارتیشن‌ های سنتی، در حمام‌ ها استفاده شود.

پارتیشن شیشه ای حمام است که بخش حمام را از سایر قسمت ها جدا کرده است. طراحی شیک و معاصر با رنگ های خنثی عمدتاً در رنگ های خاکستری و قهوه ای دارد. دیوارها با متریال بافت خاکستری به پایان رسیده و یک آینه بزرگ وجود دارد که بیشتر از عرض دیوار را پوشانده است. به نظر می رسد در زیر آینه یک پیشخوان یا روشویی با یک لگن وجود دارد. در سمت راست، ساختار بلندی وجود دارد که به نظر می رسد یک سری قفسه یا قفسه حوله از مواد تیره ساخته شده است که زیبایی شناسی مدرن را برجسته می کند. نورپردازی ظریف است و به نظر می رسد از نقاط روی سقف می آید که درخششی گرم بر روی سطوح می تاباند. این نور ملایم به فضا کمک می کند. برخی از عناصر طراحی در آینه منعکس می شوند و حس عمق را در تصویر تقویت می کنند. در پیش‌ زمینه، می‌ توانیم بخشی از ساختار دیگر را ببینیم، به‌طور بالقوه یک محفظه دوش یا سطح بازتابنده دیگری چون بافت دیوار اتاق را منعکس می‌ کند.
مستر شیشه ای و حمام مدرن و شیکی را نشان می دهد که در مجاورت یک اتاق خواب قرار دارد. حمام دارای یک کابین دوش شیشه ای است که به باز بودن فضا می افزاید. در داخل دوش، به نظر می رسد یک سیستم دوش با یک سر دوش بزرگ روی دیوار نصب شده و احتمالاً وسایل اضافی که به وضوح قابل مشاهده نیستند. در سمت چپ کابین دوش، روشویی حمام سفید رنگی وجود دارد. همچنین بالای روشویی، آینه ای وجود دارد که عرض روشویی را می پوشاند. نورپردازی ملایم و محیطی است که به ایجاد فضایی آرام کمک می کند. اتاق خواب تا حدی از طریق شیشه قابل مشاهده است، با نیم نگاهی به تخت و چیزی که به نظر می رسد یک میز خواب یا میز کوچک کنار تخت است. طرح کلی رنگ خنثی است و رنگ‌ های سفید و خاکستری روشن بر فضا غالب است و زیبایی تمیز و مینیمالیستی به آن بخشیده است.

مستر شیشه ای

همانطور که می دانید اتاق مستر به اتاقی گفته می شود که درون اتاق سرویس بهداشتی و حمام وجود داشته باشد. مستر شیشه ای به این معناست که حمام داخل اتاق مستر، توسط شیشه طراحی شده باشد و نمای شیک و مدرنی برای اتاق مستر ایجاد کند. استفاده از مستر شیشه ای در اتاق مستر، این امکان را برای کاربران فراهم می کند که بتوانند شیشه های مستر شیشه ای را به شکل دلخواه طراحی کنند. به طور مثال می توان طراح های سندبلاست یا ساتینا را بر روی شیشه مستر شیشه ای اجرا کرد تا نما و ظاهر زیباتری به اتاق مستقر ببخشند.

درب سرویس شیشه ای

درب سرویس شیشه‌ ای نوعی درب است که از شیشه‌ ای شفاف و مقاوم ساخته شده است. درب‌ های سرویس شیشه ای معمولاً برای سرویس های بهداشتی و حمام‌ ها، مورد استفاده قرار می گیرند. درب های شیشه ای به دلیل برخورداری از شفافیت و ظاهری زیبا، به حفظ حس فضایی باز و ایجاد یک فضای مدرن و شیک کمک می‌ کنند. بنابراین به عنوان یک جایگزین زیبا و کارآمد برای درب های سنتی مانند درب های چوبی یا پلاستیکی در سرویس‌ های بهداشتی نصب می شوند.

چند ایده از جدید ترین مدل های درب سرویس شیشه ای

درب های سرویس شیشه‌ ای با پوشش ضد باکتری، مدل‌ هایی هستند که از پوشش‌ های ضد باکتری برخوردارند. این ویژگی موجب افزایش بهداشت محیط حمام و سرویس بهداشتی می شود.
برخی از درب های شیشه ای از سیستم‌ های بسته شدن هوشمند و نوین برخوردارند. که با اضافه کردن یک لمس کوچک به زیبایی و کارایی این درب‌ ها می‌ پردازد.
درب های سرویس شیشه‌ ای که با استفاده از تکنولوژی نورپردازی یا ال ای دی‌ های داخلی ساخته می شوند، یک ظاهر مدرن و فضایی متفاوت به حمام یا سرویس بهداشتی می‌ بخشند.

درب سرویس شیشه‌ ای بدون فریم

درب شیشه ای بدون فریم، همانطور که از نامش پیداست بدون قاب متصل کننده اطراف شیشه ساخته شده است. درب های شیشه ای بدون فریم، اغلب از شیشه‌ های تمام شیشه یا شیشه‌ هایی با حاشیه‌ های بسیار نازک و شفاف ساخته می‌ شوند. بنابراین به نظر می‌ رسد که شیشه به صورت مستقیم به دیوار یا چارچوب درب متصل شده است.

حمامی را نشان می دهد که یک قسمت دوش حمام وجود دارد که با دیوار های شیشه ای شفاف و یک درب شیشه ای محصور شده است که فضای جادار را افزایش می دهد. در داخل دوش، می‌توانیم یک سر دوش را ببینیم که روی سقف نصب شده است و به نظر می‌رسد یک شیر کنترل دوش روی دیوار است. دیوارهای حمام و حمام با کاشی های رنگ روشن و با رگه های افقی پوشانده شده اند که زیبایی آرام و ظریفی را ایجاد می کنند. در سمت چپ، یک وان حمام داخلی با یک شیر آب و دسته‌ های قابل مشاهده وجود دارد. زیر یک پنجره است که به نظر می رسد نور طبیعی را وارد می کند و ممکن است نمای بیرونی را نشان دهد، اما منظره در این عکس قابل مشاهده نیست. حس کلی یکی از خطوط تمیز و طراحی مینیمالیستی است.
درب سرویس شیشه ای فریم داری را نشان می دهد. اتاق مجهز به یک سینک مستطیلی دیواری با یک شیر آب مشکی است. بالای سینک یک آینه عمودی بدون قاب وجود دارد. حمام دارای رنگ‌های خنثی است، عمدتاً سایه‌ های مختلف خاکستری روی کاشی‌ ها، که ظاهری براق و امروزی به آن می‌ دهد. قسمت دوش با یک پارتیشن شیشه ای شفاف محصور شده است که فضای بصری اتاق را افزایش می دهد. در داخل دوش، یک سر دوش دیواری وجود دارد و به نظر می رسد یک دوش دستی نیز وجود دارد. برخی از قفسه ها یا طاقچه های فرورفته در قسمت حمام قابل مشاهده هستند و چند بطری، احتمالاً شامپو یا شستشوی بدن، در آنجا قرار داده شده است. نورپردازی در اطراف آینه و نورپردازی سقف وجود دارد که به روشنایی فضا کمک می کند.

درب سرویس شیشه‌ ای فریم دار

درب شیشه ای فریم دار دارای یک فریم یا قاب متصل‌کننده اطراف شیشه می باشد. درب های شیشه ای از شیشه‌ های شفاف یا مات به همراه فریم‌ های مختلفی از جنس چوب، فلز یا پلاستیک ساخته می‌ شوند. فریم‌ ها می‌ توانند در طراحی و رنگ‌ های مختلفی ساخته شوند و با دکوراسیون داخلی فضا سازگار شوند. در طراحی درب های شیشه ای فریم دار، به دلیل ترکیب شیشه و فریم، به استحکام و پایداری درب شیشه ای افزوده می شود.

درب سرویس شیشه‌ ای ریلی

درب سرویس شیشه ای ریلی دارای یک سیستم ریل یا قابلیت حرکت روان است. بنابراین به کاربران اجازه می‌ دهد به طور آسان درب را باز و بسته کنند. همچنین می‌ توانند از شیشه‌ های شفاف یا مات و با ریل‌ ها و سیستم‌ های حرکتی مختلف ساخته شوند.

درب سرویس شیشه ای را نشان می دهد که توسط ریل باز و بسته می شود. اتاق به خوبی روشن است، احتمالاً با چراغ های سقفی فرو رفته، و دارای یک فضای دوش بزرگ در سمت راست است که توسط یک دیوار شیشه ای و درب محصور شده است. در سمت چپ، یک روشویی سفید با طراحی مینیمالیستی وجود دارد. یک آینه بزرگ در بالای آن نصب شده است که ناحیه دوش را منعکس می کند و حس فضا را تقویت می کند. کف و دیوارها با کاشی های بزرگ بژ پوشانده شده اند که ظاهری گرم و منسجم ایجاد می کند. مجموعه‌ ای از حوله‌ های سفید به طور مرتب در کنار قسمت دوش آویزان شده است.
it shows the interior of a modern and stylish bathroom شیشه حمام کامادر با تحویل 1 روزه! | شرکت کامادر

درب سرویس شیشه‌ای بهداشتی ترکیبی

این نوع درب ها معمولاً از شیشه ساخته شده اند و ممکن است دارای بخش‌ هایی از جنس فلز یا چوب باشد که با شیشه ترکیب شده‌ اند. درب شیشه‌ ای سرویس بهداشتی ترکیبی معمولاً برای ایجاد حریم خصوصی در فضا های بهداشتی استفاده می‌ شود. این درب ها معمولاً شفاف یا نیمه شفاف هستند تا اجازه دهند نور به داخل فضا برسد اما همچنین امکان حفظ حریم خصوصی را فراهم کنند. ترکیب شیشه با مواد دیگر می‌تواند به درب شیشه‌ای زیبایی و طراحی منحصر به فردی ببخشد.

درب سرویس شیشه‌ ای مات

نوعی از انواع درب های سرویس شیشه ای است که از شیشه‌ ای مات یا شیشه‌ ای که با روش‌ های خاصی مات شده ، ساخته شده است. بنابراین نور به طور کامل از آن‌ ها عبور نمی‌کند. همچنین درب های مات امکان ارائه حریم خصوصی را فراهم می‌ کنند در حالی که نور به طور محدودی از آن‌ ها عبور می‌ کند. همچنین می‌ توانند به زیبایی دکوراسیون داخلی فضا ها بیفزایند و در عین حال از دید داخلی و خارجی جلوگیری کنند.

درب سرویس شیشه ای ماتی را به تصویر می کشد. در سمت چپ، توالتی را می بینیم که یک اثر هنری قاب شده در بالای آن، و یک سبد بافته شده در کنار آن قرار گرفته است. این قسمت دارای کاشی دیواری فیروزه ای و کفپوش رنگ روشن است. بخش میانی نمایی زاویه‌ دار از یک درب شیشه‌ای است که به یک ناحیه دوش منتهی می‌ شود با کاشی‌ های دیواری مشابه با قسمت اول، سر دوش قابل مشاهده، و نگاه اجمالی به پنجره‌ای است که به نور طبیعی اجازه می‌ دهد فضا را روشن کند. در سمت راست، بخش پایانی قرار دارد که یک قسمت روشویی حمام را به خوبی نشان می دهد. این شامل یک سینک ظرفشویی سفید است که روی یک کابینت روشویی چوبی با یک آینه بالای آن نصب شده است.
the centerpiece is a glass shower enclosure with a clear glass service door that showcases the intricately patterned tile design on the back wall of the shower شیشه حمام کامادر با تحویل 1 روزه! | شرکت کامادر

درب سرویس شیشه‌ ای طرح دار یا سندبلاست

درب های شیشه ای طرح دار، از شیشه‌ هایی به وسیله فناوری سندبلاست ساخته شده است. در این روش، شیشه با استفاده از جریان متراکمی از مواد جوشانده شده، مانند شن یا پودر‌های سنگی، پوشانده می‌ شود تا سطح شیشه مات شود و طرح‌ های مختلف بر روی آن ایجاد شود. درب های شیشه ای طرح دار یا سندبلاست، امکان ارائه حریم خصوصی را برای کاربران فراهم می‌ کنند.

درب سرویس شیشه‌ ای منحنی

شیشه های استفاده شده در طراحی درب سرویس شیشه ای منحنی نیز منحنی هستند. طراحی منحنی‌ شکل این درب ها می‌ تواند به زیبایی و شیکی فضاها کمک کند و باعث ایجاد یک ظاهر مدرن و زیبا شود. درب های منحنی معمولاً از شیشه‌ های ایمنی و مقاومی ساخته می‌ شوند. بنابراین از ایمنی و امنیت مطلوبی برخوردار هستند.

درب سرویس شیشه ای منحنی می باشد که بدون فریم است. اتاق دارای دیوار های سفید است که به احتمال زیاد با کاشی پوشانده شده است که به زیبایی تمیز و روشن کمک می کند. در گوشه، یک فضای دوش با کفی تیره و تقریبا سیاه وجود دارد که با دیوارها تضاد دارد. این دوش دارای یک سر دوش بزرگ و همچنین یک سر دوش دستی است که هر دو دارای روکش فلزی هستند که تم مینیمال حمام را منعکس می کند. در سمت چپ، پنجره‌ای با قاب سفید وجود دارد که اجازه می‌دهد نور طبیعی وارد اتاق شود و بر روشنایی آن افزوده و حسی مطبوع به فضا می‌دهد. در سمت چپ قسمت دوش، یک سبد زباله با طرح بافت باز وجود دارد و به نظر می رسد که از یک ماده سیاه ساخته شده است. به طور کلی، طراحی حمام با تمرکز بر خطوط تمیز و رنگ‌ های متضاد، حس مدرنیته و سادگی را تراوش می‌ کند.
shows a set of fittings for bathroom glass displayed on a light colored surface against a light background شیشه حمام کامادر با تحویل 1 روزه! | شرکت کامادر

دوش‌ های شیشه‌ ای : دوش‌ هایی هستند که از شیشه ساخته شده‌ اند و برای جلوگیری از پخش آب در حمام استفاده می‌ شوند.
درب‌ های حمام شیشه‌ ای : درب‌هایی که از شیشه ساخته شده و برای جلوگیری از پخش آب و ایجاد حریم خصوصی در حمام استفاده می‌ شوند.
سرپوش دوش : این سرپوش‌ها از شیشه ساخته شده و برای جلوگیری از پخش آب از دوش استفاده می‌شوند.
شیشه‌ های دیواری : شیشه‌هایی که به عنوان دیوارهای جدا کننده در حمام به کار می‌ روند.
پنل‌ های شیشه‌ ای : این پنل‌ ها به عنوان جداکننده‌ یا برای تزئینات در حمام استفاده می‌ شوند.

آیا شیشه حمام می شکند؟

شیشه‌ های استاندارد معمولاً در شرایط عادی و به‌ طور مستقیم شکسته نمی‌ شوند. اما بیشتر شیشه‌ های استفاده شده در درب‌ ها، دیواره‌ ها و سایر قطعات حمام از نوع شیشه ایمنی یا تقویت شده می باشند. در نتیجه در صورت شکستن شیشه سکوریت حمام، به قطعات کوچک و کم‌ آسیب تبدیل می‌ شوند. این نوع شیشه‌ ها به عنوان شیشه لمینت یا شیشه تقویت شده شناخته می‌ شوند.
بنابراین در شرایط عادی، شیشه حمام به راحتی شکسته نمی‌ شود. اما در صورتی که با ضربه قوی یا فشار زیاد مواجه شود، ممکن است شکسته شود. برای افزایش ایمنی، استفاده از شیشه ایمنی یا تقویت شده در حمام‌ ها توصیه می‌ شود.

امکان شکستن شیشه حمام چقدر است؟

شیشه حمامی ممکن است در برابر ضربه‌ های قوی و نادر شکسته شود، مثلاً اگر درب شیشه حمام با یک ضربه قوی یا فشار زیاد مواجه شود، احتمال شکستن آن وجود دارد. برای افزایش ایمنی شیشه های حمام، استفاده از شیشه ایمنی یا تقویت شده در حمام‌ ها به شدت توصیه می‌ شود. زیرا این نوع شیشه‌ ها از چند لایه شیشه با استحکام بالا تشکیل شده‌اند.
به طور کلی، شیشه حمام اگر به درستی نصب شده و مراقبت شود، احتمال شکستن آن کم است. اما نکته ای که همواره حائز اهمیت است استفاده از شیشه‌ های ایمنی و مقاوم می باشد.

شکستن شیشه حمام چگونه و چرا اتفاق می افتد؟

ضربه : یکی از علت‌ های اصلی شکستن شیشه حمامی، ضربه قوی به شیشه است. این ضربه می‌تواند از یک شیء سنگین که بر روی شیشه افتاده یا از یک شیء سختی که با شیشه برخورد کرده، ناشی شود.


تغییرات دما : تغییرات دما نیز می‌ تواند موجب شکستن شیشه حمام شود. برای مثال، تغییرات دمایی ناگهانی می‌ تواند باعث تنش‌ های حرارتی در شیشه شود که در نهایت به شکستن آن منجر می‌ شود.


نقص تولیدی : شیشه های حمام مکن است در فرآیند تولید دچار نقص شوند. در نتیجه باعث کاهش استحکام و مقاومت آن می شود. در این صورت، شیشه حمام به راحتی می‌ تواند شکسته شود.


فشارهای خارجی : فشارهای خارجی ناشی از باد، تنش‌ های ساختاری یا تغییرات فشار جوی نیز می‌ تواند منجر به شکستن شیشه حمام شود.

علت شکستن شیشه سکوریت حمام

وان شیشه ای اتاق خواب : نشکن و ضد لک

وان شیشه ای اتاق خواب معمولاً از شیشه‌ های دو جداره تشکیل می شود که بین آن ها هوا فشرده می‌ شود تا جلوی انتقال حرارت را مسدود کند. همچنین این امکان را فراهم می کند تا افراد در داخل وان، منظره‌ های بیرونی را ببینند.

وان شیشه ای چگونه تولید می شود؟

تولید وان شیشه‌ای یک فرآیند پیچیده است که شامل چند مرحله مختلف می‌ باشد :

وان شیشه ای خمیده

وان شیشه ای خمیده ای است که در چهار راس آن میله فلزی نگه دارنده قرار گرفته شده است. یک شیر فلزی نقره ای رنگ نیز دیده می شود. پشت وان شیشه ای خمیده یک درب شیشه ای با دستگیره فلزی نقره ای قابل مشاهده است. وان شیشه ای بر روی زمین قراره گرفته که توسط کاشی های سفید رنگی پوشانده شده است.

وان شیشه ای مستطیل

it is a rectangular glass tub that is made of tempered glass and it is known that it has high strength شیشه حمام کامادر با تحویل 1 روزه! | شرکت کامادر

آیا شیشه وان می شکند؟

بله، شیشه وان یا شیشه سکوریت در شرایط خاص می‌ تواند شکسته شود، اما مقاومت بیشتری نسبت به شیشه معمولی دارد. وان‌ های شیشه‌ ای یا شیشه سکوریت به وسیله‌ یک فرآیند حرارتی و شیمیایی تقویت می‌ شوند که موجب می شود در صورت شکستن، شیشه به قطعات کوچک و بدون لبه‌ های تیز تبدیل شود.
مواردی که ممکن است موجب شکستن شیشه وان بشوند عبارتند از :
ضربه‌ های شدید
تغییرات حاد دما
نصب نادرست یا نقص در فرآیند تولید

انواع وان شیشه ای

چهار تصویر وان شیشه ای را نشان می دهد که در رنگ های مختلفی طراحی شده اند. اولین وان شیشه ای در سمت چپ به رنگ آبی است همراه با یک شیر فلزی نقره ای رنگ. در بالای وان پنجره ای دیده می شود که نور محیط را تنظیم کرده است و حس روشنایی و سرزندگی به حمام بخشیده. در سمت چپ وان شیشه ای نیز دو قفسه به دیوار متصل شده برای قرار دادن شامپوها و لوازم بهداشتی. در سمت راست اولین تصویر از بالا وان شیشه ای به رنگ سبز آبی است که پایه ای نقره ای دارد و طرحی از شاخه های درخت بر روی آن طراحی شده است. دومین تصویر از بالا به رنگ بنفش است که پایه های به رنگ مشکی می باشد و طرح دار است. اخرین تصویر در سمت راست نیز به رنگ سبز ابی است که پایه های فلزی دارد.

شیشه هایی که برای ساخت وان شیشه ای رنگی استفاده می شود، در رنگ های متنوعی نیز تولید می شود. همچنین این شیشه ها به دلخواه و سلیقه مشتری تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

شیشه های این وان شیشه ای توسط دستگاه های مخصوص سندبلاست کردن، طرح دار می شوند. به طور مثال مشتری طرح دلخواه خود را می دهد و شیشه سندبلاست شده با همان طرح را دریافت می کند.

it is a white tub with a black metal valve installed on top of it شیشه حمام کامادر با تحویل 1 روزه! | شرکت کامادر
وان جکوزی شیشه ای است که بنظر می رسد در داخل استخری رو باز قرار دارد. زیرا رو درب به رنگ سرمه ای و قهوه ای قابل مشاهده هستند بنابراین احتمالا داخل یک باغ است. در داخل استخر چند پله وجود دارد که با پایین آمدن از هر پله عمق آب نیز بیشتر می شود. دور تا دور استخر نیز با کاشی هایی سفید رنگ پوشانده شده است و در داخل استخر نیز به رنگ آبی است.

تفاوت این وان با سایر وان ها این است که از نظر استحکام، از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. همچنین در ساخت جکوزی شیشه ای از شیشه های لمینت و یراق آلات مستحکم تری استفاده می شود.

قیمت وان شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

جنس و مواد اولیه : وان‌ های شیشه‌ ای با استفاده از مواد اولیه با کیفیت همچون شیشه‌ های تقویت شده یا شیشه‌ های مقاوم در برابر حرارت، قیمت بیشتری دارند.


اندازه و ابعاد : وان‌ هایی با ابعاد بزرگ تر و اشکال متنوع معمولاً قیمت بیشتری دارند.


طراحی و استایل : وان‌ های طراحی شده با جزئیات دقیق و استایل‌ های خاص اغلب قیمت بالاتری دارند.

وان حمام در اتاق خواب با جداکننده شیشه‌ ای یک گزینه زیبا و مدرن برای طراحی داخلی است که به اتاق خواب شما زیبایی و شیکی می‌ بخشد. این نوع طراحی می‌تواند احساس جداگانگی و حتی افزایش نور و فضایی بزرگ تر را به اتاق خواب شما ببخشد.

پارتیشن شیشه ای دودی را نشان می دهد که سمت چپ آن یک روشویی سفید رنگ که بالای آن سک آییته مستطیل شکل قرار گرفته، وجود دارد‌. همچنین در کنار این روشویی یک حوله از قسمتی از پارتیشن رنگی آویزان شده است. در داخل این پارتیشن شیشه ای دودی نیز یک وان شیشه ای سفید رنگ قرار گرفته است. در سمت راست پارتیشن یک تخت دو نفره به رنگ سفید با روتختی سفید و دو بالشت سفید روی آن دیده می شود. در سمت راست تخت یک پنجره وجود دارد که نور طبیعی را وارد اتاق می کند. همچنین یک تلویزیون در داخل اتاق قرار دارد.

مزایای داشتن وان حمام در اتاق خواب با جدا کننده شیشه ای

این نوع طراحی به اتاق خواب شما زیبایی و شیکی می‌ بخشد و به شما امکان می‌ دهد تا از طراحی زیبای وان حمام بهره‌مند شوید.

با داشتن وان حمام در اتاق خواب، می‌ توانید از نور طبیعی بیشتری بهره ببرید و احساس فضای بزرگتری داشته باشید.

جداکننده شیشه‌ ای به شما امکان می‌ دهد تا احساس جداگانگی و حریم خصوصی بیشتری را در هنگام استفاده از وان حمام داشته باشید.
این نوع طراحی می‌تواند ارزش ظاهری ملک شما را افزایش دهد.

بخار چگونه ایجاد می شود؟

بخار از تبدیل آب به شکل گاز در اثر گرما ایجاد می‌ شود. وقتی آب به دما های بالا می‌ رسد، انرژی حرارتی به آن منتقل می‌ شود و مولکول‌ های آب از یکدیگر جدا شده و به شکل گاز تبدیل می‌ شوند که به عنوان بخار شناخته می‌ شود. این امر معمولاً در دماهای بالا و یا در معرض گرما صورت می‌ گیرد.

چه عواملی باعث بخار شیشه حمام می شود؟

تهویه نامناسب : عدم داشتن تهویه مناسب ممکن است باعث تجمع بیشتر بخار در اتاق حمام و روی شیشه شود.

دمای محیط : تفاوت دما بین داخل و خارج از حمام می‌ تواند موجب تشکیل بخار بر روی شیشه حمام شود.

کیفیت شیشه : شیشه‌ های با کیفیت پایین‌ تر ممکن است به راحتی بخار پذیر باشند و تشکیل بخار بیشتری بدهند.

استفاده از موادی مانند اسپری یا پوشش‌ های ضد بخار بر روی شیشه حمام می‌ تواند از بخار کردن آن جلوگیری کند.
اطمینان از وجود یک سیستم تهویه مناسب در حمام که بتواند بخار را به سرعت از محیط خارج کند.
استفاده از آب با دمای کمتر می‌ تواند کمک کند تا بخار کمتری تشکیل شود.
نصب پنجره‌ ها یا فن‌ هایی که بتوانند بخار را به سرعت از حمام خارج کنند.
شیشه حمام را به طور منظم پاک نگه داشته و از تجمع بخار بر روی آن جلوگیری کنید.

نکاتی برای جلوگیری از بخار کردن شیشه شیشه حمام

چند روش برای جلوگیری از بخار شدن شیشه حمام وجود دارد. برخی از گزینه ها کاملاً ساده هستند و به هیچ وجه نیاز به لوازم ندارند. برخی دیگر به لوازمی که معمولا در خانه دارید نیاز دارند. برای بهترین عملکرد، اسپری پاک کننده وجود دارد. استفاده از این اسپری ها روی شیشه از مه گرفتگی جلوگیری می کند. 

متوقف کردن بخار شیشه با دوش آب سرد

دوش آب گرم باعث ایجاد مه و بخار می شود، اگر کمی آب گرم را ببنید و آب را سردتر کنید بخار از بین می رود. حتی خنک کردن آب فقط با دو درجه کمتر، تغییر در تجمع بخار ایجاد می کنید. همچنین آب با درجه کمتر برای پوست شما مفید است.

باز کردن پنجره ها

بعد از کم کردن درجه آب، وجود تهویه هوا بهترین گزینه در کاهش مه و بخار است. با این کار هوای گرم و مرطوب را از حمام خارج میکنید و آن را با هوای خنک و خشک جایگزین می کنید.

نصب فن تهویه

برای این کار کافیست فن تهویه را در پنجره یا سقف حمام شیشه ای نصب کنید. هرچه عرض آن بیشتر باشد، اثر آن بهتر است. به جای فشار دادن هوا به داخل حمام، هوا را از حمام خارج می کند. فن باید دارای دریچه ای باشد که هوا را از سقف خانه خارج کند تا بتواند هوا را به طور موثر جابجا کند.
اگر همزمان فن تهویه هوا داشته باشید و پنجره را باز نگه دارید، بهترین نتیجه را خواهید داشت. زیرا فن هوای گرم و مرطوب را تخلیه می کند و به طور همزمان هوای تازه ای را از بیرون وارد میکند.

استفاده از خمیر دندان

خمیر دندان در هر خانه ای یافت می شود. فقط مطمئن شوید که هیچ خاصیت سایشی در خمیر دندان وجود نداشته باشد زیرا نمی خواهید شیشه را بخراشید. کمی خمیر دندان را روی پارچه میکروفیبر قرار دهید و آن را روی سطح شیشه بگذارید. سپس، حوله را برگردانید و شیشه را براق کنید.

استفاده از مه شکن مخصوص شیشه

اسپری مه شکن، بهترین گزینه برای از بین بردن بخار شیشه حمام است. پوشش های ضد مه به طور خاص فرموله شده اند تا مه و بخار را از بین ببرند. این اسپری مایعی است که یا روی شیشه پاشیده می شود یا با پارچه استفاده می شود. این محصول توسط کامادر به فروش می رسد.

نکات مهم هنگام نصب شیشه حمام