جک پارکینگی برقی اتوماتیک تابا

جک پارکینگ تابا یکی از پرطرفدارترین محصولات در بین جک های ایرانی می باشد. این محصول توسط شرکت تابا الکترونیک تولید شده است . پیش از این در زمینه آیفون تصویری فعالیت داشت که در سالهای اخیر جک را هم تولید می کنند.

مشخصات فنی جک پارکینک تابا

      مجهز به مدار هوشمند و باکس pvc که امکان نفوذ به داخل را دشوار کرده است. زیرا باکس pvc دارای قفل می باشد که امکان دسترسی به افراد بیگانه را محدود کرده است.

       قابلیت حذف ریموت در صورت مفقود شدن یا خراب شدن ریموت

      مجهز به نمایشگر ال سی دی است که امکان نمایش عملکرد دستگاه را نشان می دهد.

جک-پارکینگی-تابا

مدل های جک پارکینگ تابا

جک پارکینگی تابا مدل TSG-9011 DC

اگر به دنبال جک  پارکینگی با کیفیت هستید که قیمت مناسبی دارد جک تابا 9011 با ولتاژ 24 ولت DC بهترین گزینه است. زیرا این جک برای درب هایی با توان 400 کیلو هر لنگه با ارتفاع 2.5 را دارد.دارای تردد 60 بار در شبانه روز می باشد. هنگام برخورد با مانع توقف می کند.

  
شرکت کامادر در زمینه تولید، فروش، نصب جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان با
شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید. 

جک پارکینگی تابا مدل TSG-9311

این مدل در کمتر از یک ثانیه باز و بسته می شود.

       دارای توان 230 وات با موتور 220 ولت

بقیه مشخصات مانند مدل 9011 می باشد.

قیمت جک تابا

قیمت همه مدل های جک تابا از 3،800،000 تا 4،100،000 تومان می باشد.

معایب جک تابا

 از آنجائیکه باکس مدار فرمان کوچک می باشد امکان قرار دادن باطری بکاپ درون باکس وجود ندارد و به همین منظور باید باکس مجزا باید خریداری و نصب گردد.

 یکی از امکانات جک تابا تایمری است که چراغ های پارکینگ را روشن نگه می دارد. این امکان معمولا کاربردی ندارد و همچنین توسط نصاب ها نصب نمی شود. زیرا ممکن است مشکل فنی ایجاد می کند . در این وضعیت این تایمر با تایمر اصلی هماهنگ نمی شود و در نهایت باعث سوختن یا آسیب دیدن مدار جک می شود. در هر صورت امکان نصب آن وجود دارد ولی نیاز به کارشناسی دقیق و بررسی سیم کشی ساختمان دارد که در نهایت کاری زمان بر است.

 این جک دارای باکس پلاستیکی می باشد که شیارهایی ددر پشت قرار داردد که برای نصب آن بر روی دیوار طراحی شده است. زماننی که این تابلو در مدار باز نصب می شود. ممکن است از این شیارها آب به داخل نفوذ کنند . البته برای جلوگیری از نفوذ آب می توانید سوراخ ها و شیارها را با چسب آکواریوم پر کنید.

  این جک برای تردد محدود مناسب است و برای ترددهای نامحدود مناسب نیست.

راهنمای نصب جک پارکینگی تابا

نصب جک پارکینگی تابا نیاز به تخصص و تبحر دارد . بنابراین با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با حضور در محل نصب جک را بر روی درب پارکینگ شما انجام دهند.

خدمات پس از فر وش جک تابا

شرکت ما تا یک سال رایگان خدمات این محصول را انجام می دهد که شامل سرویس و نگهداری می باشد.