[vc_row][vc_column][vc_column_text]

جک پارکینگی بازویی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1291″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading heading_tag=”h1″ spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#dd9933″ icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”32″ icon_color=”#dd9933″ sub_heading_line_height=”desktop:52px;” line_width=”120″ spacer_margin=”margin-bottom:60px;”]

انواع جک پارکینگی

[/ultimate_heading][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_hoverbox image=”1296″ primary_title=”” hover_title=”جک ریلی” hover_background_color=”orange” css_animation=”flipInX”][/vc_hoverbox][vc_empty_space][vc_column_text]

جک پارکینگ ریلی

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_hoverbox image=”1298″ primary_title=”” hover_title=”جک بازویی” hover_background_color=”orange” css_animation=”flipInX”][/vc_hoverbox][vc_empty_space][vc_column_text]

جک پارکینگ بازویی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

جک پارکینگی

جک پارکینگی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ چه جک پارکینگی مناسب است؟ بهترین مارک جک درب پارکینگ کدام است؟ از میان برندهای جک پارکینگ سوزوکی ، بتا، کویه ، دنا، سیماران و درکا کدام بهتر است ؟با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

جک پارکینگی بازویی چیست؟

امروزه رفاه و ایمنی توامان برای افراد مهم هستند. با مدرن شدن عصر جدید زمان و رفاه اولویت افراد در زندگی شد با گذر زمان و پیشرفت جوامع، درب های دستی و ساده، جای خود را به درب های اتوماتیک دادند. استفاده از درب های اتوماتیک در پارکینگ ها و  همچنین اماکنی مانند: منازل، ادارات، شرکت ها، مغازه ها و… به امری متداول تبدیل شد. این درب ها، از اجزای مختلفی تولید می‌شود که یکی از آن ها جک می باشد؛ کار و وظیفه ی جک در درب پارکینگ، باز و بست کردن آن است.

به همین دلیل در همه محصولات فاکتور سرعت و ایمنی در نظر می گیرند . این جک به صورت مکانیکی یا هیدرولیکی بر روی درب نصب می شود و دارای سنسور می باشد . این جک ها انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

اهمیت قطعه‌ای به نام جک در ساختار درب پارکینگ

پیش تر گفتیم که کار جک باز و بست کردن درب اتوماتیک می باشد. در درب های پارکینگ اتوماتیک نیز جک همین عمل را انجام می دهد. پس می‌توان گفت که یک عضو اصلی و مهم در ساختار درب پارکینگ جک می باشد، که خراب شدن آن، کل کار در را مختل خواهد کرد، پس باید به نوع و کیفیت آن توجه بسیار شود.جک پارکینگی بازویی

ساختار-جک-پارکینگی
ساختار-جک-پارکینگی

جک درب پارکینگ از چه اجزایی تشکیل می شود؟

جک درب اتوماتیک پارکینگ ،از استاتور، روتور یا چرخانه، دنده برنجی، میل مادران و به طور کلی تر از ریموت کنترل، چشمی، مرکز فرمان و فلاشر تشکیل شده است.

چه جک پارکینگی مناسب است؟

به طور معمول درب های لولایی را با جک های پارکینگی اتوماتیک می کنند. درب های لولایی با توجه به متریال به کار رفت در آنها دارای انواع مختلفی می باشد. سوال اینجاست برای این نوع درب ها بهترین جک پارکینگی کدام است. در پاسخ باید گفت این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل مواردی به شرح ذیل می باشد:

کارشناسان ما با توجه به این عوامل و بررسی سایر فاکتورهای موثر بهترین جک پارکینگ را به شما پیشنهاد می کنند.

جک پارکینگی از چه قطعاتی تشکیل می شود؟

  1. چشمی

یکی از قطعات مهم جک پارکینگی چشمی می باشد.  زیرا اگر عابر یا مانعی در برابر چشمی قرار بگیرد مانع از باز و بست شدن درب می شود.جک پارکینگی بازویی

  1. مرکز فرمان

همانطور که از نامش پیداست دستور باز و بست شدن و توقف را به جک می دهد. همچنین نقطه ارتباط بین ریموت کنترل و جک می باشد.

  1. ریموت کنترل

ریموت کنترل وسیله ای است تا کاربر با مرکز فرمان ارتباط برقرار کند. به طور معمول 2 ریموت کنترل در پکیج کنترل وجود دارد ولی در مجتمع های مسکونی و برج های بزرگ تعداد زیادی ریموت با مرکز فرمان ست کرد.

  1. جک

جک با توجه به مصارف آن به دارای دو نوع بازویی و ریلی می باشد. وظیفه این ابزار انتقال نیروی الکتریکی به هیدرولیکی است.

  1. فلاشر

 

انواع جک پارکینگی

  1. جک پارکینگی ریلی

این نوع جک بر روی درب های تک لنگه نصب می شود. این نوع درب ها باید از جنس سبکی مانند چوب یا فرفورژه باشد . زیرا جک های پارکینگی ریلی را نمی توان بر روی درب های سنگین از جنس آهن یا آلومینویم نصب کرد. همچنین برای نصب درب های پارکینگی با این نوع جک نیاز به فضای زیادی (فضایی به اندازه خود درب باشد) تا به راحتی باز و بست شود.

راهنمای خرید جک پارکینگی ریلی

یکی از انواع جک پارکینگی ریلی می باشد. مکانیزم این درب ها به صورتی است که یک لنگه درب (2 متر طول دارد) بر روی ریل به سمت راست یا چپ حرکت می کند و حالت کشویی دارد. با بازشدن درب فضای ورودی به طور کامل باز می شود. با وجود اینکه عملکرد و ظاهر مشابهی دارند اما به چند صورت نصب می شود.

کاربرد جک های پارکینگی ریلی

  1. درب پارکینگ منازل

یکی از پرکاربردترین جک های پارکینگی ریلی در درب منازل پارکینگ می باشد. در صورتی که وزن این درب ها 300-1000 کیلوگرم باشد قابل نصب می باشد.

  1. درب های اماکن صنعتی

نوع دیگری از جک های ریلی بر روی درب های امماکن صنعتی از جمله کارخانجات یا سازمان ها نصب می شود. وزن استاندارد این درب ها 500-3000 کیلوگرم باید باشد. این جک ها در پارکینگ های روباز و مسقف نیز قابل نصب می باشد.

انواع جک پارکینگی ریلی

همان طور که گفتیم جک های ریلی دارای تنوع زیادی دارد و با توجه به موقعیت قرار گیری ، کاربرد و ننوع نصب آن متفاوت است. ولی شایع ترین آنها به شرح ذیل می باشد:

  1. جک ریلی کشویی

در مکان هایی که فضای کافی برای دوران درب حول لولا وجود نداشته باشد از درب پارکینگی با جک ریلی کشویی استفاده می شود. این درب ها با استفاده از یک قرقره بر روی ریل حرکت می کند. این جک ها معمولا برای درب هایی با وزن بالا استفاده می شود. همچنین برای اتوماتیک کردن درب های کشویی استفاده می شود.

  1. جک ریلی اتوماتیک

زمانی که به کل فضای پارکینگ نیاز باشد، از جک ریلی اتوماتیک استفاده می شود. حرکت این درب ها بی صدا می باشد. اما عیب این درب ها اینست که فضایی معادل خود درب ددر سمت راست یا چپ درب نیاز دارد.

قیمت جک اتوماتیک ریلی

قیمت جک اتوماتیک ریلی به نوع ، کاربرد و وزن آن بستگی دارد. درب پارکینگ منازل دارای طول، وزن پایین تری است. همچنین به خاطر اینکه موتوری با قدرت پایین تری روی آن نصب می شود قیممت نهایی آن پایین تر است. درب هایی که برای کارخانجات و شرکت های بزرگ نصب می شود به دلیل اینکه دارای وزن و طول بالاتری است و نیاز به قطعاتی با قدرت و کیفیت بالا دارد قیمت آن بیشتر است. همچنین قیمت نصب جک بر روی دربهای بزرگ بیشتر از نصب درب های پارکینگی منازل می باشد.

  1. جک پارکینگی بازویی

نوعی از جک پارکینگی است که بر روی درب های لولایی و دو لنگه نصب می شود. درب های پارکینگی که پیش از این با دست و به صورت مکانیکی باز می شدند اما امروز به وسیله جک پارکینگ بازویی با ریموت باز و بست می شود . این نوع جک به دلیل اینکه فضای کمتری نسبت به جک ریلی دارد و قابلیت نصب برو روی درب های لولایی را دارد بیشتر مورد استقبال قرار دارد.

مزایای جک پارکینگی بازویی

انواع جک پارکینگی بازویی

  1.  هیدرولیکی

مقاوم بودن جک پارکینگی بازویی در گرما و سرمای زیاد از ویژگی شاخص این جک می باشد که در سایر جک های موجود وجود ندارد. همچنین این نوع جک برای درب های با وزن زیاد و تعداد تردد بسیار مناسب است.

  1. جک پارکینگی بازویی الکترومانیکی

این نوع جک با برق کار می کند و برای درب های پارکینگ ساختمان هایی که تعداد واحد آن کم است نصب می شود (حداقل 20 واحد) . این نوع جک دارای 220 و 24 ولت می باشد. 220 ولت آن مججهز به Ups می باشد بدین معنی که درد هنگام قطعی برق نیز کار می کند. در 24 ولت آن نیز قابل شارژ می باشد.

  1.  پنوماتیک

 

نصب جک پارکینگی بازویی

نصب جک پارکینگی بازویی در مراحلی به شرح ذیل انجام می شود:

 

توجه داشته باشید نصب این جک ها تخصصی بوده و باید توسط کارشناس و متخصص نصب شود.

 

فیلم نصب جک پارکینگی بازویی

 

گارانتی جک پارکینگی بازویی

ضمانت جک پارکینگی بازویی از 12 تا 60 ماه می باشد . برند V2 دارای گارانتی 60 ماهه می باشد.

خدمات پس از فروش جک پارکینگی بازویی

شرکت ما به مشتریان خود تا یک سال خدمات پس از فروش جک پارکینگی بازویی شامل تعویض ، تعمیر و.. را ارائه می دهد.

معتبرترین برندهای جک پارکینگی بازویی موجود

  1. جک پارکینگی بازویی V2

یکی از برندهای معتبر جک پارکینگی بازویی در ایران برند V2  محصول کمپانی معروف ایتالیایی می باشد. این شرکت دارای 40 سال سابقه تولید در این زمینه می باشد که در سالهای اخیر وارد کشور شد که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. به نظر برخی از کارشناسان بهترین برند جک پارکینگی موجود در ایران می باشد. در میان این محصولات محصول Calypso پرفروش ترین آنها می باشد.

 

مزایای جک پارکینگی بازویی V2 Calypso

جک پارکینگی بازویی با برند V2 Calypso بر روی درب های سنگین نصب نمی شود.

  1. جک-پارکینگی-کالیپسو

      جک-پارکینگی-کالیپسو

     

    2. جک پارکینگی بازویی فادینی Fadini

جک پارکینگی فادینی محصول کمپانی معتبر ایتالیایی از جمله شرکت های پیشگام در زمینه درب های اتوماتیک می باشد. این نوع جک ها قابلیت نصب بر روی درب های لولایی و دو لنگه را دارد. این جک دارای مزایایی به شرح ذیل می باشد:

  1. جک پارکینگی فک Faac

یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای جک پارکینگی در ایران برند Faac می باشد.کیفیت خوب و گارانتی بالای این برند باعث رواج بسیار آن در بازار شد. این جک ها مناسب برای درب های دو لنگه مسکونی با طول حداکثر 3 متر و برای درب های دو لنگه تجاری با طول جداکثر 7 متر می باشد. مزایای این برند به شرح ذیل می باشد:

جک-پارکینگی میلان-ریلی
جک-پارکینگی میلان-ریلی

4.جک پارکینگی سیماران

جک پارکینگی برند سیماران یکی از برندهای داخلی معتبر می باشد که دارای کیفیت بالا، موتور قدرتمند و خدمات مناسب می باشد. از مزایای این برند می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

برای اطلاع از مشخصات انواع جک پارکینگی سیماران روی ادامه مطلب کلیک کنید.

  1. جک پارکینگی بازویی بتا

جک پارکینگی بتا محصول شرکت معتبر داخلی بتا با بیش از 15 سال سابقه در زمینه بردهای الکترونیکی و آیفون های تصویری می باشد. این نوع جک نمونه جک پروتکو ایتالیا  می باشد .سرعت بالا باز و بست شدن درب ها ، سیستم خلاص کن در زمان قطعی برق تنها با فشردن یک کلید از جمله ویژگی های متمایز این جک می باشد.

 

بهترین مارک جک درب پارکینگ

امروزه به دلیل تحریم امکان وارد کردن برندهای ایتالیایی وجود ندارد و تنها برندهای کشور چین وارد کشور ما می شود. به همین دلیل در حال حاضر قطعات جک پارکینگی وارد شد و در ایران مونتاژ می شود.  از نظر برخی کارشناسان بهترین مارک جک پارکینگی،  برند فک ایتالیایی می باشد.

 

بهترین مارک جک درب پارکینگ کدام است ؟

 

در دنیای مدرن امروز و افزایش جمعیت مردم تردد افراد افزایش پیدا کرده است . برای رفاه حال افراد و جلوگیری از اتلاف وقت از درب پارکینگ اتوماتیک استفاده می شود. برای خودکار کردن این درب ها از جک پارکنیگی استفاده می شود. از آنجائیکه کیفیت این محصول بسیار مهم است بهترین مارک جک پارکینگی کدام است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

معرفی بهترین مارک جک پارکینگی در ایران

جک پارکینگی Cucci  و  Callypso در چندیدن سال پیاپی جزو بهترین برند جک پارکینگی محسوب می شود . در ادامه با ما همراه باشید تا به طور مفصل به آن بپردازیم.

 

مشخصات فنی جک پارکینگی برند Calypso

جک پارکینگی برند Calypso محصول کشور ایتالیا می باشد که جزو محبوب ترین و پرفروش ترین محصول بخصوص در کشور ما می باشد. این محصول دارای ویژگی هایی به شرح ذیل می باشد:

جک-پارکینگی-کالیپسو
جک-پارکینگی-کالیپسو

مشخصات فنی اپراتور Calypso

مدل اپراتورcalypso500/calypso400
حداکثر عرض هر لنگه درب3m / 2.5m
حداکثر وزن هر لنگه درب
400kg / 500kg
منبع تغذیه
230VAC-50HZ
جریان کارکرد عادی موتور (idiling current)0.8A
حداکثر جریان حالت اضافه بار (full load current)1A
حداکثر توان مصرفی (maximum power)200W
خازن8uf
حداکثر کورس پیستون جک 500mm / 400mm
سرعت پیستون جک0.016m/s
حداکثر نیروی محوری جک2300N
درجه حرارت کارکرد جک 50C+ / -30
درجه حفاظت جکIP44
سیکل کارکرد30%
وزن جک6.8kg / 6.5kg

مزایای جک پارکینگی برند Calypso

جک پارکینگی Cucci

مارک Cucci محصول کشور ایتالیا است که به جرات می توان گفت بهترین برند جک پارکینگی در دنیا می باشد.این جک با بدنه کوچک خود کیفیت بالایی دارد. ازآنجائیکه بست بندی استانداردی دارد در هنگام حمل آسیبی نمی بیند.به دلیل قیمت خوب آن و گارانتی 30 ماهه بسیار پرفروش می باشد.

 

جک-پارکینگی-کوچی
جک-پارکینگی-کوچی

اجزاء جک پارکینگی Cucci

این برند در دو مدل لوک و وینگ در بازار موجود می باشد که شامل قطعاتی به شرح ذیل می باشد:

مدار فرمان جک پارکینگی کوچی

جک پارکینگی کوچی دارای مدار فرمانی است که محصول شرکت پاورتک کشور تایوان می باشد که مشخصاتی به شرح ذیل دارد:

معایب مدار فرمان جک پارکینگی کوچی

 

شرکت کامادر در زمینه تولید، فروش، نصب جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان با
شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید. 

 

مقایسه مدل های جک پارکینگی Cucci

همان طور که اشاره کردیم برند کوچی دارای دو مدل لوک و وینگ می باشد که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایبی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

مدل لوک Look

مدل لوک عملکرد تلسکوپی دارد که قابلیت تحمل وزن تا 300 کیلومتر در هر لنگه درب را دارد. همچنین دارای کورس حرکتی به طول 40 سانتیمتر را دارد. بدین معنی که امکان باز و بست شدن هر لنگه درب به عرض 3 متر را دارد. تنها عیب این مدل این است که سیستم خلاص کن آن نیازی به تجهیزات خاصی نداشته و با دست به راحتی باز می شود که از این جهت ایمن نیست . همچنین در بسیاری موارد نیاز به تعمیر پپیدا می کند.

مدل وینگ Wing

این مدل عملکرد ماردونی دارد و عملکرد ضعیف تری نسبت به مدل لوک دارد و در کل عملکردی مشابه یکدیگر دارند. این مدل مجهز به مکانیزم حرکتی 2 سرعته است که این مزیت از کوبید شدن درب جلوگیری می کند . همچنین دارای باطری بک آپ می باشد.

عیب یابی جک کوچی

شایع ترین معایب جک کوچی و روش برطرف کردن آن به شرح ذیل است:

  1. گرم شدن زیاد باتری بکاپ : در صورتی که باتری پشتیبان بیش از حد گرم شود، محلی که سیم ها به باتری متصل می شود را بررسی کنید.
  2. کند شدن حرکت با ریموت : در صورتی که دکمه ریموت را فشار می دهید اما درب به کندی حرکت می کند اقدامات ذیل را انجام دهید:
  • چراغ ال ای دی 1 و 4 رو بررسی کنید تا ببینید چراغ ها روشن هستند.
  • ولتاژ باتری رو چک کنید تا ببینید کمتر از 5/710 می باشد یا خیر؟
  • فیوز را چک کنید تا سالم باشد.
  1. وقتی کلید ریموت را فشار می دهید بازوها نیمه حرکت می کند : در این صورت سیم کشی محل اتصال به سنسورها را چک کنید.
  2. کند شدن حرکت موتور گیربکس ها: برای تنظیم سرعت تنظیمات Dip Swith را چک کنید.
  3. چراغ چشمک زن از کار افتاد : برای برطرف کردن این مشکل، محل اتصال قطب های مثبت و منفی موتور گیربکس را عوض کنید.
  4. عملکرد بازشدن بازو برعکس می شود یعنی به جای بازشدن بست می شود: برای حل این مشکل محل اتصال قطب های مثبت و منفی موتور گیربکس را عوض کنید.
  5. متوقف شدن ناگهانی بازوها یا حرکت در یک جهت : در این وضعیت اقدامات ذیل را انجام دهید:
  • بررسی کنید کلید reset کار می کند.
  • اتصال سیم به موتور گیربکسی را چک کنید.
  • اتصال سیم به سنسور را بررسی کنید.
  • از سلامت فیوز مطمئن شوید.
  1. عملکرد معکوس بازوها در زمان باز و بست شدن: در این وضعیت دو مورد را چک کنید:
  • محل اتصال سیم به سنسور را بررسی کنید.
  • کلید reset را بررسی کنید تا فعال باشد یا محل اتصال برق باتری را قطع کنید و بعد از 5 ثانیه مجدد وصل کنید.
  1. بست شدن کامل لنگه درب و متوقف شدن لنگه فرعی و چشمک زدن سریع چشمک زن (در 5 ثانیه)

در ابتدا خروجی باطری و اتصال برق ورودی AC را قطع کنید. سپس لنگه های درب را با خلاص کن به صورت دستی خلاص کنید. لنگه اصلی را تا انتها باز کرده و لنگه دیگری را تا انتها ببندید (دستی این کار را انجام دهید) و در آخر دستگاه را با ترمینال های باتری و اتصال برق AC روشن کنید.

معرفی جک پارکینگی زومر Sommer

می دانستید جک پارکینگی زومرSommer در خود کشور آلمان تولید می شود و کشور دیگری قادر به تولید مشابه آن نیست؟ به همین دلیل یکی از پرفروش ترین محصولات در دنیا می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این محصول بیشتر بدانید.

معرفی شرکت زومر

شرکت زومر یکی از خوشنام ترین شرکتها در زمینه تولید جک پارکینگی ، درب اتوماتیک و کرکره برقی می باشد . این شرکت آلمانی با 20 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید تجهیزات ساختمانی موفق به دریافت کیفیت بالای محصولات و رضایت مشتریان شد. به همین دلیل یکی از پرفروش ترین برندهای موجود در بازار می باشد.

جک-پارکینگ-زومر
جک-پارکینگ-زومر

قطعات جک پارکینگی زومر

 موتور جک زومر

جک پارکینگی دارای قسمت های مختلفی از جمله مولد تولید کننده نیرو، برد ، چشمی ، بازو ، موتور ، فلاشر ، میکروسوئیچ، ریموت ، قفل برقی، پایه ها می باشد . اما توجه به قدرت موتور در این محصول بسیار مهم است. موتور این محصول دارای تنظیم کننده گشتاور و قدرت بالا است. همچنین امکان اتصال به باتری پشتیبان را دارد بدین معنی که در مواقع قطعی برق جک کار می کند.

موتور-جک-پارکینگ-زومر
موتور-جک-پارکینگ-زومر

ریموت جک زومر

ریموت جک زومر به صورت خاص و شیک طراحی شده است . این ریموت مستطیل شکل دارای 4 دکمه به صورت پشت سرهم می باشد. این ریموت دارای فرکانس FM 868 MHz است. بدین معنا که برای هر دربی قابل استفاده می باشد.

ریموت-جک-پارکینگی-زومر
ریموت-جک-پارکینگی-زومر

قیمت موتور جک زومر

قیمت جک پارکینگی زومر به نوع و قدرت آن بستگی دارد ولی به طور حدودی قیمت موتو توبلار 1،500،000 تومان و قیمت موتور ساید 1،800،000 تومان می باشد.

انواع جک درب اتوماتیک زومر

  1. جک اتوماتیک بازویی زومر

یکی از پرفروش ترین جک پارکینگی زومر ، جک اتوماتیک بازویی می باشد. مدل twist-200E بدون صدا بوده و برای درب هایی با وزن 200 کیلوگرم و طول 2.5 متر استفاده می شود. زاویه بازشدن این درب 120 درجه است.

  1. جک اتوماتیک زیرسقفی زومر

از جک اتوماتیک زیرسقفی زومر معمولا برای درب های کرکره ای در زیر سقف نصب می شود. این جک مجهز به خلاص کن دستی است بدین معنی که در زمان قطعی برق درب تنها با استفاده از یک آچار باز و بست می شود.

  1. جک اتوماتیک ریلی زومر

این جک دارای قابلیت نصب بر روی درب های ریلی می باشد . این جک مجهز به گیربکس و ریموت کنترل می باشد . این جک مناسب برای درب های بزرگ و سنگین به وزن 800 کیلوگرم و طول 40 متر استفاده می شود.

  1. جک اتوماتیک گرد زومر

جک اتوماتیک گرد زومر یکی از پرطرفدارترین جک های زومر می باشد زیرا:

  • طبقه پایین و زیر همکف قابل نصب می باشد
  • مجهز به موتور قدرتمندی با ظرفیت 500 کیلوگرم می باشد.
  • درب با این جک تا زاویه 120 درجه باز می شود.
  • دارای برق اضطراری می باشد و امکان اتصال به باتری پشتیبان

 

قیمت جک پارکینگی زومر

قیمت جک پارکینگی زومر به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله :

  • نوع و مدل جک
  • قدرت موتور
  • تجهیزات اضافی مانند قفل مکانیکی و باتری

به طور کلی قیمت این جک نسبت به جک پارکینگی های موجود قیمت بالاتری دارد اما دارای کیفیت بالایی است.

راهنمای نصب جک پارکینگی زومر

نصب این جک دشوار نمی باشد اما توجه به مواردی ضروری است :

  • وزن جک با وزن و ابعاد درب متناسب باشد.
  • لوازم جانبی جک کامل باشد.
  • نوع جکی که انتخاب می شود با موقیت درب متناسب باشد.

تعمیرات جک پارکینگی زومر

مواردی که معمولا نیاز به تعمیر جک زومر می باشد شامل موارد ذیل می باشد:

خراب شدن مهره حلزونی : شفتی که داخل مهره قرار میگرد با مرور زمان دچار فرسایش شد و قطر آن کاهش پیدا کرد و منجر به خلاصی درب می شودد. در این صورت باید این مهره تعویض گردد.

ماردون : میله ای وسط جک که باعث باز و بست شدن جک می شود. اگر مشکل با تعمیر برطرف نشد ممکن است مشکل الکتریکی از برد باشد که باید تعمیر شود اگر در محل تعمیر شود خازن مشکل پیدا می کند که باید خازن آن تعویض شود.

قیمت تعمیر جک پارکینگی زومر

قیمت تعمیر جک زومر شامل اجرت نصب و هزینه تعویض قطعات (در صورت نیاز) می باشد. اجرت تعمیر این جک حدودا 200،000 تومان می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش جک پارکینگی زومر

شرکت زومر دارای نمایندگی پس از فروش در کشور ما می باشد . مددت زمان گارانتی محصولات این شرکت 24 ماهه می باشد.

پروژه اجرایی جک درب پارکینگ

 

معرفی بهترین جک پارکینگی ایرانی به همراه مشخصات و قیمت

جک پارکینگی وسیله ای است که درب ها را از دستی به اتوماتیک تبدیل می کند. برندهای مختلفی برای این محصول وجود دارد که تولید خارجی و داخلی می باشد. از بین این برندها محصول داخلی هم امروزه کیفیت خوبی دارد و هم قیمت مناسبتری دارد. با ما در ادامه همراه باشید تا به معرفی بهترین جک پارکینگی ایرانی بپردازیم.

معرفی بهترین جک پارکینگی ایرانی

جک پارکینگی یال در سالهای اخیر جزو بهترین جک پارکینگی ایرانی شناخته شده است . این شرکت سابقه طراحی و تولید جک پارکینگ را در چندین سال پیاپی را دارد. این شرکت استانداردها و گواهینامه های لازم را در کیفیت و کارکرد محصولات دریافت کرده است و جزو پرفروش ترین جک ایرانی شده است.

مشخصات جک پارکینگی یال

جک-پارکینگی-یال
جک-پارکینگی-یال

انواع جک پارکینگی یال

جک پارکینگی یال نوعی از جک بازویی است که دارای دو مدل X1 و X2 می باشد. مدل X1 دارای کورس جک به طول 40 سانتیمتر می باشد. این بدان معنی است که برای درب هایی با وزن و عرض بیشتر استفاده می شود. جک X2 دارای شفتی با طول 30 سانتیمتر است . همچنین قابلیت باز کردن درب را تا 120 درجه دارد که به مدت 17 ثانیه درب باز و بسته می شود. این مدل برای درب های دولنگه مناسب می باشد.

کابرد جک پارکینگی یال

این جک در مجتمع های مسکونی بیشترین کاربرد را دارد. مدل X2 تنها در هر ساعت می تواند 10 بار باز و بسته شود و در سایر اماکن قابل استفاده نمی باشد.

 

چرا جک پارکینگی یال را انتخاب کنیم ؟

قیمت بهترین جک پارکینگی ایرانی

قیمت جک پارکینگی یال با کیفیتی که در بازار دارد نسبت به برندهای موجود ارزانتر است. برای اطلاع از قیمت آن با کارکارشناسان ما تماس بگیرید.

پروژه اجرایی جک درب پارکینگ keeper

 

مراحل آموزش نصب جک پارکینگی یال

مرحله اول : نصب پایه ها

برای نصب پایه ها باید ابعاد را نصب به محل نصب در نظر بگیریم. اما در شرایط عادی می توانید برای  جک های x2 13 سانتیمتر از لولا فاصله گرفته و 18 سانتیمتری به بیرون بیایید. که برای راحتی نصب ما پایه ها را در همین اندازه در جعبه قرار دادیم.

همچنین می توانید برای جک های x1در درب های تک لنگه 10-12 سانتیمتر از لولا فاصله گرفته و فاصله بیرونی را تا 24-25 سانتیمترارتقا دهید که به افزایش قدرت جک کمک می کند. پس از جوش دادن پایه های عقب، کورس جک را کاملا ببندید و جک را با پین به پایه ها متصل کنید. سپس درب را تا جائیکه می خواهید بیشتر از آن باز نشود، باز کنید و پایه های جلو رو دقیقا در همان ناحیه جوش کنید.

دقت داشته باشید که در پایان نصب پایه ها و جک ها کاملا تراز باشد. با اینکه مدار فرمان یال بسیار هوشمند است اما نصب کردن پایه های جلو کمک می کند درب در شرایط خاص نیز بیشتر از حد مورد نظر باز نشود.

مرحله دوم: برنامه ریزی مدار فرمان به صورت اتوماتیک

در مدار فرمان یال برای برنامه ریزی چند روش وجود دارد که ما ساده ترین روش آن را آموزش می دهیم. برای این کار شما باید ابتدا ریموت کنترل ها را به مدار فرمان بشناسانید که برای راحتی شما ما هر دو ریموت داخل جعبه را به برد مربوطه کد داده ایم. برای کد دادن ریموت ها باید دکمه leme را فشار داده و نگه داده شود تا سون سگمنتها شروع به چرخیدن کند. سپس دستتان را بردارید و بالافاصله دکمه بالایی ریموت را فشار دهید تا در سون سگمنتها دو حرف oh مشاهده شود . حال این ریموت برای این مدار فرمان قابل استفاده است. شما می توانید تا 57 عدد ریموت را به این مدار فرمان ست کنید.

برای تنظیم اتوماتیک بازوها قبل از هر چیز مطمئن شوید که سیم های باز و بسته را درست متصل کردید. برای فهمیدن این مسئله دو روش وجود دارد :

  1. به منوی تست بروید و از u1 و u2 استفاده کنید
  2. راه حل ساده تر اینست که جک ها را خلاص کنید و درب ها را تا نیمه باز کنید.

سپس جک ها از حالت خلاصی بیرون بیاورید. حال وقتی دکمه ریموت را می زنید و در سون سگمنتها دو حرف op را می بینید درب ها باید در حالت باز شدن باشد. در غیر اینصورت باید جای سیم ها را عوض کنید.

نوبت به تعیین پیش فرض ها می رسد. یکبار دکمه A را بزنید تا گزینه DF نمایان شود سپس دکمه B را بزنید تا D2 برای درب های دو لنگه و D1 تک لنگه و D0 برای تک لنگه هایی در شرایط خاص نمایان شود. می توانید پیش فرض مورد نظر را با دکمه C ذخیره کنید.

در حالت اولیه ما پیش فرض را روی D2 قرار داده ایم . پس اگر جک را برای درب دو لنگه نصب می کنید، نیازی به تعیین پیش فرض نیست و شما بلافاصله پس از متصل کردن صحیح سیم ها و متصل کردن برق می توانید اقدام به تنظیم اتوماتیک بازوها کنید. برای شروع تنظیم اتوماتیک باید درب ها را در حالت بسته قرار دهید.

سپس از روی مدار فرمان دکمه D یا همان Auto را بزنید و نگه دارید. پس از چند ثانیه درب یک رو به حرکت می کند . برای رفتن روی دور آهسته یک بار دکمه اول ریموت را می زنیم . حال برای متوقف کردن درب یک بار دکمه اول ریموت را می زنیم.

بلافاصله درب دوم شروع به حرکت می کند و شما همان کارها را برای این درب نیز تکرار می کنید. حال می بینید که هر دو درب بسته می شود. بازدن همین چند دکمه بازوها تنظیم شده و سیستم قابل استفاده است.

مرحله سوم : پیش فرض D0 برای درب های تک لنگه در شرایط خاص

حتما شما هم در تمام برندهای موجود در بازار مشاهده کرده اید که گاه به خاطر شرایط نامطلوب درب های تک لنگه هنگام بستن با سرعت آهسته بازو قادر به بستن قفل برقی نیست و حتما باید در پایان از فشار نهایی استفاده کنید که این خود به مرور زمان باعث آسیب رسیدنن به بازوها می شود. اما در جک یال این مشکل برطرف شده است .

در این مواقع قبل از تنظیم اتوماتیک پیش فرض را روی D0 بگذارید و بعد تنظیم کنید. در این حالت سرعت در نظر گرفته شده برای حرکت آهسته ، افزایش می یابد.

مرحله چهارم : بستن اضطراری در هنگتم بروز خطای چشمی

یکی از معضلات عمده نصاب ها در تمامی برندها خرابی چشمی و مشکلات بعد از آن است. در جک یال و بسیاری از برندهای دیگر با خراب شدن چشمی ها درب ها باز می شوند و دیگر بسته نمی شود و شما در سون سگمنت ها دو حرف PH را مشاهده می کنید. برای رفع این مشکل شما می توانید دکمه اول ریموت را 5 ثانیه نگه داشته و رها کنید. سپس یک بار دیگر دکمه اول ریموت را بزنید. حال درب ها بسته می شود و تا رسیدگی شما مصرف کننده ها می توانند به این شکل درب را باز و بسته کنند.

در واقع در 5 ثانیه اول چشمی ها از مدار خارج می شوند و با زدن دکمه دوباره ریموت درب ها اجازه حرکت بدون چشمی را از شما می گیرند.

 

 

محاسبه قیمت جک پارکینگی

بعد از سفارش و کارشناسی محل مورد نظر که به صورت رایگان انجام می شود هزینه ها شامل هزینه نصب می باشد که بین 450،000 الی 900،000 تومان می باشد. هزینه حمل و ننقل و سیم کشی برعهده مشتری است.

جک پارکینگ تابا یکی از پرطرفدارترین محصولات در بین جک های ایرانی می باشد. این محصول توسط شرکت تابا الکترونیک تولید شده است . پیش از این در زمینه آیفون تصویری فعالیت داشت که در سالهای اخیر جک را هم تولید می کنند.

مشخصات فنی جک پارکینک تابا

·       مجهز به مدار هوشمند و باکس pvc که امکان نفوذ به داخل را دشوار کرده است. زیرا باکس pvc دارای قفل می باشد که امکان دسترسی به افراد بیگانه را محدود کرده است.

·       قابلیت حذف ریموت در صورت مفقود شدن یا خراب شدن ریموت

·       مجهز به نمایشگر ال سی دی است که امکان نمایش عملکرد دستگاه را نشان می دهد.

جک-پارکینگی-تابا
جک-پارکینگی-تابا

مدل های جک پارکینگ تابا

1.    جک پارکینگی تابا مدل TSG-9011 DC

اگر به دنبال جک  پارکینگی با کیفیت هستید که قیمت مناسبی دارد جک تابا 9011 با ولتاژ 24 ولت DC بهترین گزینه است. زیرا این جک برای درب هایی با توان 400 کیلو هر لنگه با ارتفاع 2.5 را دارد.دارای تردد 60 بار در شبانه روز می باشد. هنگام برخورد با مانع توقف می کند.

   مشخصات جک پارکینگ تابا مدل TSG-9011 DC

·       دارای بدنه آلومینیوم است که در برابر ضربه و حرارت مقاوم است.

·       مجهز به موتور قوی با توان 40 وات

·       دارای مدار فرمان هوشمند مجهز به پروسسور پیشرفته

·       قابلیت حذف ریموت ( برای واحدهایی که شارژ خود را پرداخت نمی کنند)

·       دارای نمایشگر به زبان انگلیسی برای مدل AC

·       دارای برنامه زمان سنجی اتوماتیک درب

·       دارای فلشر ال ای دی کم مصرف

·       مجهز به مدار 3 سرعته : آهسته شروع به حرکت ، سرعت متعادل ، سرعت آهسته انتهایی برای جلوگیری از برخورد محکم به دیوار و چارچوب درب

·       امکان نصب دو سنسور

·       مجهز به دو تایمر برای بسته شدن درب

·       امکان باز و بسته کردن دستی بدون استفاده از ریموت

·       مجهز به سنسور تشخیص باد و افزایش قدرت موتور

·       امکان اتصال آیفون به درب برای باز و بسته کردن

·       دارای باتری بکاپ در زمان قطعی برق

·       دارای خلاص کن دستی برای باز و بسته کردن درب هنگام قطعی برق

2.    جک پارکینگی تابا مدل TSG-9311

·       این مدل در کمتر از یک ثانیه باز و بسته می شود.

·       دارای توان 230 وات با موتور 220 ولت

بقیه مشخصات مانند مدل 9011 می باشد.

قیمت جک تابا

قیمت همه مدل های جک تابا از 3،800،000 تا 4،100،000 تومان می باشد.

معایب جک تابا

· از آنجائیکه باکس مدار فرمان کوچک می باشد امکان قرار دادن باطری بکاپ درون باکس وجود ندارد و به همین منظور باید باکس مجزا باید خریداری و نصب گردد.

· یکی از امکانات جک تابا تایمری است که چراغ های پارکینگ را روشن نگه می دارد. این امکان معمولا کاربردی ندارد و همچنین توسط نصاب ها نصب نمی شود. زیرا ممکن است مشکل فنی ایجاد می کند . در این وضعیت این تایمر با تایمر اصلی هماهنگ نمی شود و در نهایت باعث سوختن یا آسیب دیدن مدار جک می شود. در هر صورت امکان نصب آن وجود دارد ولی نیاز به کارشناسی دقیق و بررسی سیم کشی ساختمان دارد که در نهایت کاری زمان بر است.

· این جک دارای باکس پلاستیکی می باشد که شیارهایی ددر پشت قرار داردد که برای نصب آن بر روی دیوار طراحی شده است. زماننی که این تابلو در مدار باز نصب می شود. ممکن است از این شیارها آب به داخل نفوذ کنند . البته برای جلوگیری از نفوذ آب می توانید سوراخ ها و شیارها را با چسب آکواریوم پر کنید.

·  این جک برای تردد محدود مناسب است و برای ترددهای نامحدود مناسب نیست.

راهنمای نصب جک پارکینگی تابا

نصب جک پارکینگی تابا نیاز به تخصص و تبحر دارد . بنابراین با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با حضور در محل نصب جک را بر روی درب پارکینگ شما انجام دهند.

خدمات پس از فر وش جک تابا

شرکت ما تا یک سال رایگان خدمات این محصول را انجام می دهد که شامل سرویس و نگهداری می باشد.

جک پارکینگ روماک

 

جک پارکینگ روماک، یک دستگاه محکم و با دوام مکانیکی است که بر روی درب وصل می شود و سبب حرکت آن به طرفین می گردد. نصب جک پارکینگ روماک، به شما این کمک را می‌کند که برای باز و بسته کردن درب، دیگر لازم نباشد از وسیله ی نقلیه خود پیاده شده و از آن فاصله بگیرید؛ بلکه کافی است فقط یک دکمه را فشار دهید تا درب به حرکت در آید.

 

جک پارکینگ روماک تک لنگه و دو لنگه

 

جک پارکینگ روماک، بر روی هر گونه دربی قابل نصب هستند، با این تفاوت که بر روی درب های دو لنگه، دو عدد جک به کار می‌ رود و در درب های تک لنگه، یک جک؛ در واقع به تعداد هر لنگه ی درب، یک جک به کار برده می شود؛ البته تعداد لنگه ها در کاربرد جک تاثیری چندانی ندارد، زیرا جک های تک لنگه نیز از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند.

جک-پارکینگ-روماک
جک-پارکینگ-روماک

کاربرد جک پارکینگ روماک

 

جک  برقی در تمامی درب ها  قابل استفاده هستند؛ مکان هایی مانند:
۱_درب پارکینگ خانه ها
۲_ درب پارکینگ شرکت ها
۳_درب پارکینگ مراکز خرید بزرگ
۴_درب بیمارستان ها
۵_درب ورودی کارخانه ها
۶_ درب و ادارات
و به طور کلی هر جایی که درب باشد، جک نیز قابل بهره برداری است.

اجزای تشکیل دهنده جک پارکینگ روماک

 

جک های درب پارکینگ به طور معمول از یک سری لوازم مشخص  تشکیل شده‌ اند.
*بدنه ی جک‌ بازویی: این وسیله بدنه جک است، که در واقع ابزاری برای انتقال نیروی الکترونیکی به مکانیکی می باشد.
*ریموت: ریموت کنترل باعث ارتباط بین کاربر با مرکز فرمان می شود.
*چشمی: چشمی که دارای سیستم مادون قرمز می باشد و عبور مانع یا فرد یا ماشین را تشخیص می دهد و سبب باز و بسته شدن درب به وسیله جک پارکینگ می شود.
*مرکز فرمان: مرکز فرمان و مغز متفکر جک درب پارکینگ، وظیفه ی دستور دادن برای باز و بسته کردن و توقف جک ها را دارد و رابط بین ریموت و جک است.
*فلاشر: فلاشر یا چشمک زن، که پیام مرکز فرمان را نشان می‌ دهد.

 

قیمت جک درب پارکینگ روماک

 

قیمت جک پارکینگ روماک، با توجه به وزن درب، طول و عرض درب، محل مورد نصب، تعداد لنگه ها، قدرت مرکز، موتور و‌‌… متفاوت است. همچنین علاوه بر این موارد ذکر شده، هزینه ی نصب نیز بر قیمت تمام شده تاثیر خواهد گذاشت.

 

حفاظت از جک پارکینگ روماک و دوام آن

 

برای محافظت از جک پارکینگ روماک و به دنبال آن عمر مفید بیشتر، رعایت چند نکته ضروری است.
۱_چشمی ها را در فواصل زمانی معین اگر تمیز کنید.
۲_باطری ریموت را تعویض کنید.
۳_برای چشمی سایبان تهیه کنید.
۴_موتور جک را در زمستان جهت جلوگیری از یخ زدگی با پشم شیشه بپوشانید.
۵_تمام قسمت ها را مرتباً روغن کاری کنید.
۶_به تراز درب ها توجه نمایید.

 

با به کارگیری و استفاده از جک درب پارکینگ روماک، لازم نیست که از ماشین پیاده شده و در گرما و سرما درب را باز کنیم؛ این جک ها در واقع به کمک بشر آمدند و راحتی را برای شما به ارمغان می آورند. جک پارکینگ روماک یکی از بهترین نوع جک های پارکینگ است، که عمر بادوام و مفیدی را دارا می‌باشد و از کارایی مناسب نیز در طول زمان برخوردار خواهد بود.

جک پارکینگی هورتون

اگر درب پارکینگ شما سنگین است و تردد بالاست بهترین گزینه برای شما جک پارکینگ هورتون می باشد. این جک قابلیت جابه جایی برای هر بازو به وزن 400 کیلوگرم و ارتفاع 3 متر را دارد. این جک در ایران با طراحی و قطعات با کیفیت ایتالیایی تولید می شود. این جک از نظر طراحی و کیفیت با جک ایتالیایی آن برابری می کند.

مزایای جک پارکینگی هورتون

  • قابلیت نصب به صورت تک لنگه و دو لنگه را دارد.
  • قابلیت باز شدن درب به داخل و به بیرون را دارد.
  • دارای طراحی شیک و مدرن می باشد.
  • از رنگ الکترو استاتیک برای این جک ها استفاده می شود که ضد آب و رطوبت است.

مشخصات فنی جک پارکینگی هورتون

  • دارای نمایشگر با قابلیت تنظیماتی با قدرت دقت یک دهم ثانیه
  • امکان رمز گذاری با تنظیم عملکرد متفاوت در زمانی که رمز فراموش شود.
  • قابلیت تنظیم در وضعیت سرویس و قابلیت قفل شدن جک در حالت های خاص ( در صورت بدهکاری و عدم پرداخت شارژ ساختمان)
  • امکان قفل شدن فرمان های خارجی برای امنیت و جلوگیری از نصب رسیور دیگر بر روی جک
  • امکان نمایش شماره ریموت و از بین بردن شماره ریموت خاص .
  • با ولتاژ20 ولت از اتصال های کوتاه محافظت می کند و در این صورت پیغام خطا را نمایش می دهد.
  • امکان برنامه ریزی مجزا برای درب های دولنگه، تک لنگه و درب ریلی به همراه میکروسوئیچ
  • قابلیت تنظیم زمان باز و بسته شدن به صورت جدا با شروع آرام (SOFTSTART)
  • قابلیت تنظیم کردن سه سرعته برای هر لنگه درب حتی به صورت جدا
  • قابلیت تنظیم باز و بسته شدن درب ها به صورت مجزا از هم توسط ریموت که از خلاص کردن جک راحت می شوید.
  • امکان تنظیم میکروسوئیچ ها با استفاده از نرم افزار
  • امکان تست کردن موتور قبل از راه اندازی

کدام جک درب پارکینگ ارزان تر است؟

جک هایی که از طرح جک های اصلی تولید می شوند ارزان ترین جک های موجود در بازار می باشد. به عنوان مثال جک پارکینگ طرح کالیپسو v2 ایتالیایی بسیار ارزان تر از جک اصلی می باشد. قیمت طرح این جک هم اکنون 2،500،000 تومان می باشد که با توجه به نوسانات و تورم قیمت ها تغییر می کند.

 

نمونه اجرای پروژه جک پارکینگی

 

فناوری های جک پارکینگی

برد سیم کارتی و دیجیتالی جک پارکینگی

نوعی فناوری در درب جک پارکینگی ایجاد شده است و آن امکان کنترل از راه دور جک پارکینگی می باشد برد این جک دیجیتال میباشد بدین معنی که میتوان جک را از راه دور تنها با موبایل خود کنترل کرد . برای این کار نیاز به اپلیکیشنی دارید که در زمان خرید در گوشی شما نصب می شود و با دسترسی به اینترنت می توان درب پارکینگ را باز و بسته کنید. مدل دیگر جک پارکینگی امکان قرار دادن سیم کارت در برد می باشد.

در این صورت سیم کارتی برای برد تهیه کرده که اینترنت آن فعال باشد. با موبایلی که دسترسی به اینترنت دارد و با استفاده از اپلیکیشن مخصوص خود، درب پارکینگ را باز و بسته کرد. این نوع برد بیشتر در خانه های ویلایی استفاده می شود.

برد-سیم-کارتی-دیجیتالی-برای-جک پارکینگی
برد-سیم-کارتی-دیجیتالی-برای-جک پارکینگی

چشمی جک پارکینگی  یا سنسور درب پارگینک

وظیفه چشمی یا سنسور اینست که وقتی شی ای جلوی درب در هنگام بسته شدن قرار میگیرد ،مانع از بسته شدن درب می شود و به طور اتوماتیک درب باز میشود که بیشترین کارایی را دارد. این چشمی مانع از آسیب دیدن و خراب شدن جک پارکینگی می شود. در صورتی که چشمی یا سنسور وجود نداشته باشد و مانعی باشد در حالی که درب در حال بسته شدن باشد،فشار زیادی به موتور وارد شده در نتیجه در صورت تکرار درب خراب میشود. زیرا جک هوشمند نیست که مانعی را تشخیص دهد و چشمی یا سنسور در حکم چشم جک می باشد که به راحتی موانع را تشخیص می دهد.

چشمی-جک-پارکینگی
چشمی-جک-پارکینگی

چگونه جک پارکینگ خوب برای پارکینگ خود انتخاب کنیم؟

در صورتی که می خواهید جک پارکینگی مناسب برای پارکینگ منزل خود انتخاب کنید که عمر طولانی داشته باشد و خدمات کمتری بخواهد نکات ذیل را در نظر بگیرید:

توصیه های مهم در خرید جک درب پارکینگ

مواردی که در هنگام خرید جک درب پارکینگ باید به آن توجه کرد:

جک پارکینگ خوب برای درب های سبک

اگر وزن همه درب ها 280 کیلوگرم باشد و میانگین تردد روزانه 30 بار باشد پیشنهاد ما به شما اینست که جک پارکینگی ارزان ایرانی را خریداری کنید. زیرا علاوه بر اینکه قیمت مناسبی دارد، کارایی خوبی داشته و نیاز به سرویس و نگهداری کمی دارد. از جک های ایرانی می توان به جک پارکینگی سوزوکی ، جک میلان ، جک فراز ، جک VS ، جک SV ، جک سیماران و جک بتا اشاره کرد.

برای درب های سنگین از چه جک پارکینگی استفاده شود؟

برای درب های با وزن سنگین و تردد بالا از جک های قوی و با قدرت بالا استفاده شود . در این مورد جک پارکینگی ایتالیایی و آلمانی پیشنهاد می شود که هم از لحاظ سیم پیچی و هم از لحاظ قدرتی جک های مناسبی هستند و نیاز به سرویس و نگهداری کمی دارد. برندهای مانند جک پارکینگی V2 Calypco و جک پروتوکو portoco و جک زومر Sommer از بهترین جک های موجود می باشد.

برای درب پارکینگ کرکره برقی بهتر است یا جک پارکینگی ؟

بسیاری از افراد سوال می کنند برای درب پارکینگ منازل خود جک پارکینگ بهتر است یا کرکره برقی؟در پاسخ باید گفت از لحاظ کارکرد هر دو برای درب پارکینگ مناسب هستند در صورتی که از کیفیت خوبی برخوردار باشد،کارکرد بالایی خواهد داشت. ولی با توجه به فضای مورد نظر از کرکره یا جک استفاده می شود. در صورتی که فضای کمی برای درب پارکینگ دارید مانند خانه های جنوبی کرکره برقی مناسب تر است،زیرا فضای کافی برای درب وجود ندارد. در خانه های شمالی از جک پارکینگی استفاده می شود که هم از لحاظ ظاهری زیباتر از کرکره است هم فضای بیشتری برای نصب دارد.

 

چرا جک درب پارکینگ نیاز به رگلاژ دارد؟

 

آیا تا به حال هنگام ورود یا خروج از پارکینگ، ناگهان درب اتوماتیک جک دار از کار افتاده ؟ در این وضعیت نمی دانید چه کنید و شاید مشکل ساده باشد و به راحتی برطرف شود. در این مقاله قصد داریم به شما روش رگلاژ جک درب پارکینگ یا سرویس آن را به شما آموزش دهیم.به طور معمول جک درب پارکینگ به دلیل تردد و باز و بسته شدن درب نیاز به رگلاژ و سرویس پیدا می کند. اما سوال اینجاست خودتان می توانید این کار را انجام دهید؟

 

آموزش نحوه رگلاژ جک پارکینگی

 

برای برطرف کردن مشکل در باز و بسته شدن درب اتوماتیک جک دار نیاز به اقداماتی به شرح ذیل است:

رگلاژ-جک-پارکینگی
رگلاژ-جک-پارکینگی

4 نکته در تعمیر جک پارکینگی

 

در تعمیر جک پارکینگی به مهم ترین نکات ذیل توجه کنید:

  1. چک کردن ریموت جک پارکینگ : یکی از شایع ترین علت باز و بسته نشدن درب پارکینگ ، خراب شدن ریموت است. نشانه های خرابی ریموت، خاموش شدن یا کمرنگ تر شدن چراغ آن می باشد. برای رفع این مشکل می توانید باطری یا خود ریموت را تعویض کنید.
  2. چک کردن بُرد : در صورتی که ریموت سالم بود به سرغ بُرد یا مدار فرمان بروید و با فشار دادن دکمه ریموت صدای دستگاه را به دقت گوش کنید در صورتی که صدا داشت، فیوز و بُرد سالم است. اما اگر صدایی نداشت، باید فیوز چک شود. در صورتی که سالم بود به سراغ بُرد مدار و سیم های داخلی آن بروید. این کار نیاز به تخصص و مهارت دارد که باید توسط کارشناس انجام شود.
  3. در صورتی که درب باز شود ، اما بسته نشد مشکل از چشمی هاست. در این صورت چشمی قطع شده که ارتباط برای فرمان گرفتن برقرار نمی شود.
  4. اگر جک نه باز شود نه بسته مشکل از جک پارکینگ می باشد که در این وضعیت باید جک تعویض یا تعمیر شود. در فیلمم ذیل آموزش تعممیر آن را ببینید.

فیلم آموزش تعمیر جک پارکینگی با روشی ساده

 

 

چک کردن چشمی های درب جک دار پارکینگ

 

بیشتر علت خرابی جک پارکینگی برد و چشمی می باشد.در صورت خرابی چشمی های درب پارکینگ جک دار موارد ذیل را در نظر بگیرید:

 

جک درب پارکینگ چه زمانی نیاز به رگلاژ دارد؟

 

برای درب هایی که تردد محدود دارد هر سال یکبار نیاز به رگلاژ پیدا می کند و برای ترددهای بالا هر 6 ماه یکبار باید رگلاژ شود

سخن آخر

با این حال اگر طراحی و زیبایی برای شما مهم است است، جک پارکینگی گزینه مناسبتری است. البته کرکره دارای طرح های متنوع مانند طرح چوب ، شیشه ای و رنگ های مختلف می باشد که می توانید با توجه به نمای ساختمان آن را انتخاب کنید. اگر پارکینگ دارای رمپ باشد و امنیت ساختمان مهم باشد بهتر است از کرکره برقی استفاده شود.

[/vc_column_text][vc_empty_space][bsf-info-box icon_type=”custom” icon_img=”id^3875|url^https://kamadoors.com/wp-content/uploads/2021/02/ezgif.com-gif-maker-10-1.gif|caption^جک پارکینگ ریلی|alt^جک پارکینگ ریلی|title^جک پارکینگ ریلی|description^جک پارکینگ ریلی” img_width=”700″ title=”جک پارکینگ بازویی” heading_tag=”h4″ read_more=”more”

link=”url:https%3A%2F%2Fkamadoors.com%2F%25d8%25ac%25da%25a9-%25d9%25be%25d8%25a7%25d8%25b1%25da%25a9%25db%258c%25d9%2586%25da%25af%25db%258c-%25d8%25a8%25d8%25a7%25d8%25b2%25d9%2588%25db%258c%25db%258c-%25da%2586%25db%258c%25d8%25b3%25d8%25aa-%25d9%2588-%25da%2586%25da%25af%25d9%2588%25d9%2586%25d9%2587-%25d9%2586%25d8%25b5%25d8%25a8-%25d9%2585%25db%258c-

%25d8%25b4%2F|title:%D8%AC%DA%A9%20%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86%DA%AF%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%88%DB%8C%DB%8C%20%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D9%88%20%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%20%D9%86%D8%B5%D8%A8%20%D9%85%DB%8C%20%D8%B4%D9%88%D8%AF%D8%9F|target:%20_blank|” read_text=”بیشتر بدانید” pos=”square_box” box_border_width=”120″ box_border_color=”#1e73be” box_bg_color=”#efefef”][/bsf-info-box][vc_empty_space][vc_separator color=”blue” style=”shadow” border_width=”2″]

[vc_empty_space][ultimate_heading main_heading=”لیست قیمت جک پارکینگ بازویی و ریلی” heading_tag=”h3″ spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#dd9933″ icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”18″ icon_color=”#dd9933″ line_width=”120″][/ultimate_heading][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

مدل جک پارکینگیقیمت ( ریال )
گلدن گیت - یونی 40043،000،000
گلدن گیت - یونی 50044،000،000
گلدن گیت - یونی 60047،500،000
گلدن گیت - لیدر 40044،000،000
گلدن گیت - لیدر 50047،000،000
گلدن گیت - لیدر 60049،000،000
گلدن گیت Ace 40047،000،000
گلدن گیت Ace 50048،000،000
گلدن گیت Eco 40078،000،000
گلدن گیت Eco 600*****
گلدن گیت GG 45057،000،000
گلدن گیت GG 55060،000،000
[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/3″]

[vc_single_image image=”3014″ img_size=”full”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][ultimate_heading main_heading=”لیست قیمت جک پارکینگی کامفورت” heading_tag=”h3″ alignment=”right”][/ultimate_heading][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

مدل جک پارکینگیقیمت (ریال)
کامفورت 400 با نصب و گارانتی101،000،000
کامفورت 500 با نصب و گارانتی111،000،000
کامفورت 600 با نصب و گارانتی121،000،000
کامفورت 700 با نصب و گارانتی131،000،000
تک لنگه کامفورت 500 با نصب و گارانتی86،000،000
تک لنگه کامفورت 600 با نصب و گارانتی96،500،000
تک لنگه کامفورت 800 با نصب و گارانتی100،600،000
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”3025″ img_size=”full”][/vc_column]

[/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][ultimate_heading main_heading=”لیست قیمت جک پارکینگی سیماران + پروتکو” heading_tag=”h3″ alignment=”right”][/ultimate_heading][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

مدل جک پارکینگیقیمت (ریال)
فراز سیماران 4V36،500،000
فراز سیماران 4S40،000،000
فراز سیماران 4N45،500،000
فراز سیماران 6S44،500،000
فراز سیماران 4P90،000،000
فراز سیماران 5p96،500،000
پروتکو لیدر 4123،500،000
پروتکو لیدر 5137،500،000
[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”3022″ img_size=”full”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][ultimate_heading main_heading=”لیست قیمت جک پارکینگی کالیپسو+یورون + موو + نایس” heading_tag=”h3″ alignment=”right”]

[/ultimate_heading][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

مدل جک پارکینگیقیمت (ریال)
وی تو کالیپسو 40098،0000،000
وی تو کالیپسو 500119،000،000
وی تو کالیپسو 600138،000،000
یورون 40077،700،000
موو 400*****
نایس وینگو 4006100،000،000
نایس وینگو 4024103،500،000
نایس وینگو 5133،000،000
نایس تو 3000103،000،000
نایس تو 3024109،000،000
نایس تونا 4006148،000،000
نایس تونا 5024181،000،000
نایس تونا 7024244،000،000
[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”3029″ img_size=”full”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][ultimate_heading main_heading=”لیست قیمت جک پارکینگی اف + فادی + تیتان + فک” heading_tag=”h3″ alignment=”right”][/ultimate_heading]

[vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

مدل جک پارکینگی بازوییقیمت (ریال)
بی اف تی BT116،000،000
بی اف تی A25*****
بی اف تی A40*****
تیتان سالید 40079،500،000
تیتان BT1 40086،000،000
هیدرولیک فادینی نوپپی 6637،000،000
هیدرولیک بنینکا هیدوکب43،000،000
[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”3033″ img_size=”full”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][ultimate_heading main_heading=”لیست قیمت جک پارکینگی میلان + ویرا + بتا +سوزو کی+ گارد + آریا” heading_tag=”h3″ alignment=”right”][/ultimate_heading][vc_empty_space]

[/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

مدل جک پارکینگی بازوییقیمت (ریال)
میلان 40039،500،000
میلان 50041،500،000
ویرا 40054،500،000
ویرا 50055،500،000
بتا 400****
سوزوکی 400****
سوزوکی 60041،500،000
گارد 40039،500،000
گارد 60042،000،000
آریا 40039،000،000
آریا 50042،000،000
آریا 60044،000،000
باروس 40041،000،000
سوپر لایف40،000،000
[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”3038″ img_size=”full”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][ultimate_heading main_heading=”لیست قیمت جک پارکینگی یال” heading_tag=”h3″ alignment=”right”][/ultimate_heading][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]
مدل جک پارکینگی بازوییقیمت (ربال)
X1 یال43،500،000
X2 یال42،500،000
تیفون45،000،000
پرایم تک لنگه52،500،000
p1 پرایم55،500،000
p2 پرایم53،500،000
[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column]

[vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”3042″ img_size=”full”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][ultimate_heading main_heading=”لیست قیمت جک پارکینگی ریلی” heading_tag=”h3″ alignment=”right”][/ultimate_heading][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

مدل جک پارکینگی ریلیقیمت (ریال)
جک ریلی گلدن گیت 150059،000،000
وی تو آیروس 800118،500،000
وی تو آیروس 1200139،000،000

ROX 600 NICE
107،500،000

TH 1500 NICE
134،000،000

RUN 2500 NICE
178،500،000
PROTECO MOVER 5
120،000،000
PROTECO MOPVER 8
124،000،000
PROTECO MOVER 15
138،500،000
5Pفراز سیماران
77،000،000
8Pفراز سیماران
80،500،000
15Pفراز سیماران
*****
فراز سیماران 2000
62،000،000
فراز سیماران 1200
58،000،000
سوزوکی 1500
*****
سوزوکی 2000
*****
یال
55،000،000
بارزانته 800
53،500،000
بارزانته 1500
*****
بتا F500
71،000،000
[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image

image=”3049″ img_size=”full”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading main_heading=”لیست قیمت جک پارکینگی گلدن گیت” heading_tag=”h3″ alignment=”right”][/ultimate_heading][vc_row_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]

مدل جک پارکینگیقیمت ( ریال )
گلدن گیت - یونی 40043،000،000
گلدن گیت - یونی 50044،000،000
گلدن گیت - یونی 60047،500،000
گلدن گیت - لیدر 40044،000،000
گلدن گیت - لیدر 50047،000،000
گلدن گیت - لیدر 60049،000،000
گلدن گیت Ace 40047،000،000
گلدن گیت Ace 50048،000،000
گلدن گیت Eco 40078،000،000
گلدن گیت Eco 600*****
گلدن گیت GG 45057،000،000
گلدن گیت GG 55060،000،000
[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”3014″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator color=”blue”

style=”shadow” border_width=”2″][vc_column_text][/vc_column_text][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading=”نمونه های جک پارکینگی” heading_tag=”h3″ spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#dd9933″ icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”32″ line_width=”120″][/ultimate_heading][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:1|v_tablet:1|phone:1″

image_border_radius=”0px” project_icon_color=”#ffffff” project_icon_border_width=”0px” include=”2107″][vc_empty_space][vc_column_text]

جک پارکینگی بازویی تک لنگه در سعاددت آباد

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:1|v_tablet:1|phone:1″ image_border_radius=”0px” project_icon_color=”#ffffff” project_icon_border_width=”0px” include=”2108″][vc_empty_space][vc_column_text]

جک پارکینگی ریلی طرح چوب  در  شرق تهران

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:1|v_tablet:1|phone:1″ image_border_radius=”0px” project_icon_color=”#ffffff” project_icon_border_width=”0px” include=”2306″][vc_empty_space][vc_column_text]

جک پارکینگی ریلی دو لنگه در جنوب تهران

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:1|v_tablet:1|phone:1″ image_border_radius=”0px” project_icon_color=”#ffffff” project_icon_border_width=”0px” include=”2764″][vc_empty_space][vc_column_text]

جک پارکینگی سیماران ریلی  در میدان آزادی

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:1|v_tablet:1|phone:1″ image_border_radius=”0px” project_icon_color=”#ffffff” project_icon_border_width=”0px” include=”3970″][vc_empty_space][vc_column_text]

جک پارکینگ ریلی ساید در شمال تهران

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:1|v_tablet:1|phone:1″ image_border_radius=”0px” project_icon_color=”#ffffff” project_icon_border_width=”0px” include=”3972″][vc_empty_space][vc_column_text]

جک پارکینگ بازویی پویا در شیخ بهایی 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_separator color=”blue” style=”shadow” border_width=”2″][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

مشخصات درب اتوماتیک با جک پارکینگی سیماران

امروزه بسیاری از درب های پارکینگ بخصوص در برج ها و مجتمع های مسکونی و اداری به دلیل تردد بالا به صورت اتوماتیک نصب می شود. اگر درب شما دستی است بدانید در صورتی که ریلی باشد می توانید تنها با خرید جک پارکینگی درب خود را اتوماتیک کنید. یکی از پرطرفدارترین برندهای موجود در تولید این محصول سیماران می باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا به طور مفصل به آن بپردازیم.

جک پارکینگی برند سیماران

شرکت سیماران دارای سابقه ای نزدیک به نیم قرن در زمینه تولیدات الکترونیکی دارد که برخی محصولات خود را به خارج از کشور صادر می کند. همه محصولات این شرکت از جمله جک پارکینگی دارای 30 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد.

معایب جک پارکینگی سوزوکی

با وجود محبوبیت جک سوزوکی در ایران هنوز بسیاری از افراد در مورد خوب بودن این جک تردید دارند. قبل از هر چیز باید گفت زمانی که جک بی کیفیت باشد، به مراتب خراب می شود اما سوال اینجاست این موضوع درباره جک سوزوکی صدق می کند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

علل شایع خرابی جک سوزوکی

  1. خرابی مدار کنترل یا بُرد

یکی از دلایل شایع خرابی جک سوزوکی از کارافتادنن یا خراب شدن مدار کنترل بود که بیشتر در مدل city1 این مشکل پیش می آمد. به همین دلیل تعویض برد به صورت رایگان را در اختیار مشتریان قرار داد و در نهایت از زمانی که مدار کنترل برند رُز را جایگزین کرد، مشکل برطرف شد.

  1. جدایی سرجک از شفت

یکی از مشکلات جک سوزوکی، ضعف سرجک بود به صورتی که بعد از مدت زمانی این قسمت از روی شفت جدا می شد. برای رفع این مشکل نیاز به تعویض بازو بود که هم هزینه بیشتر داشت و هم احتمال خرابی مجدد وجود داشت. شرکت سازنده برای رفع این مشکل :

در حال حاضر جک های جدید این مشکل را ندارند.

  1. مشکل چشمی

خرابی چشمی این جک از سوی مشتریان بسیار گزارش شده بود به طوری که فروش این جک افت کرده بود. شرکت سازنده برای رفع این مشکل چشمی برند معتبری را جایگزین چشمی خود کرد و با این اقدام مشکل برطرف شد.

  1. خرابی خلاص کن جک

خلاص کردن جک در زمان قطعی برق امری مهم می باشد که باید با استفاده از روشی خاص جک را به حالت دستی خلاص کرد. این مشکل در جک سوزوکی وجود داشت که اکنون مشکل برطرف شده است.

 

بهترین مدل جک سوزوکی

در حال حاضر جک سوزوکی SZ400 بهترین و پرفروش ترین مدل این جک می باشد. کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب دلیل آن می باشد. همچنین این مدل جک با بیشتر درب ها هماهنگ می باشد.

انواع درب های الکترومکانیک

به درب هایی که با قدرت موتور جک با انتقال نیرو به گیربکس باعث گردش جک شده و در نهایت به باز و بسته شدن اتوماتیک درب می شود الکترومکانیک می گویند . این درب ها دارای دو نوع درب اکترومکانیک دو لنگه و درب الکترومکانیک کشویی تقسیم می شود.

[/vc_column_text][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading=”مشخصات جک پارکینگی سیماران درب الکترومکانیک دو لنگه” heading_tag=”h3″ spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#dd9933″ icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”18″ icon_color=”#dd9933″ line_width=”120″][/ultimate_heading][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]جک پارکینگی بازویی Leader

ولتاژ ورودی230 ولت -50 هرتز
قدرت موتور280 وات
حداکثر طول مدل 4Tl2/75 متر
هر لنگه 5Tl3/5 متر
حداکثر وزن مدل 4Tl300 کیلوگرم
هر لنگه مدل 5Tl250 کیلوگرم
زاویه چرخش110 درجه
[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”3382″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]جک پارکینگی بازویی Ace

ولتاژ ورودی230 ولت - 50 هرتز
قدرت موتور300 وات
حداکثر طول هر لنگه2/5 متر
حداکثر وزن هر لنگه350 کیلوگرم
زاویه چرخش120 درجه
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3386″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]جک پارکینگی بازویی Faraz p

ولتاژ ورودی230 ولت - 50 هرتز
قدرت موتور280 وات
حداکثر طول مدل 4Tl2/75 متر
هر لنگه مدل 5Tl3/5 متر
حداکثر وزن مدل 4Tl300 کیلوگرم
هر لنگه 5Tl250 کیلوگرم
زاویه چرخش110 درجه
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3390″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]جک پارکینگی بازویی Faraz S

ولتاژ ورودی230 ولت - 50 هرتز
قدرت موتور320 وات
حداکثر طول هر لنگه مدل 4S3 متر
حداکثر طول هر لنگه مدل 5S4 متر
حداکثر طول هر لنگه مدل 6S4/5 متر
حداکثر وزن هر لنگه مدل 4S320 کیلوگرم
حداکثر وزن هر لنگه مدل 5S270 کیلوگرم
حداکثر وزن هر لنگه مدل 6S200 کیلوگرم
زاویه چرخش110 درجه
محدوده دمایی80+ ~ 20- درجه فارنهایت
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3394″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading=”مشخصات جک پارکینگی سیماران درب الکترومکانیک کشویی” heading_tag=”h3″ spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#dd9933″ icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”18″ icon_color=”#dd9933″ line_width=”120″][/ultimate_heading][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]جک پارکینگی ریلی Mover

ولتاژ ورودی230 ولت - 50 هرتز
قدرت موتور300 وات
وزن درب800 کیلوگرم
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3400″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]جک پارکینگی ریلی Faraz

ولتاژ ورودی230 ولت - 50 هرتز
قدرت موتور750-300 وات
وزن درب1800-500
[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”3404″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_separator color=”blue” style=”shadow” border_width=”2″][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading=”متعلقات جک پارکینگی” heading_tag=”h3″ main_heading_color=”#1e73be” sub_heading_color=”#1e73be” spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#1e73be” icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”18″ icon_color=”#1e73be” line_width=”120″][/ultimate_heading][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2″ image_border_radius=”0px” project_icon_border_width=”0px” include=”3728″][vc_empty_space][vc_column_text]

چشمی جک پارکینگی

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2″ image_border_radius=”0px” project_icon_border_width=”0px” include=”3731″][vc_empty_space][vc_column_text]

دنده برنجی جک پارکینگی

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2″ image_border_radius=”0px” project_icon_border_width=”0px” include=”3732″][vc_empty_space][vc_column_text]

ارمیچر موتور و ماردون جک پارکینگی

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][dt_gallery_masonry bwb_columns=”desktop:1|h_tablet:4|v_tablet:3|phone:2″ image_border_radius=”0px” project_icon_border_width=”0px” include=”3727″][vc_empty_space][vc_column_text]

برد سیم کارتی جک پارکینگی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_separator color=”blue” style=”shadow” border_width=”2″][vc_empty_space][ultimate_heading main_heading=”سوالات متداول” heading_tag=”h3″ main_heading_color=”#1e73be” sub_heading_color=”#1e73be” spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#1e73be” icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”18″ icon_color=”#1e73be” line_width=”120″][/ultimate_heading][vc_empty_space][vc_toggle title=”ساختار جک درب پارکینگ چگونه است؟”]به طور کلی دو نوع درب پارکینگ داریم: درب مکانیکی و درب اتوماتیک.

در گذشته بندرت درب های اتوماتیک وجود داشت اما امروزه به دیل افزایش جمعیت و سطح رفاه مردم یکی از الزامات درب های ساختمان ها نصب درب اتوماتیک شده است. اگر درب مکانیکی برای پارکینگ خود دارید نگرن نباشید در صورتی که از نوع لولایی باشد می توانید آن را اتوماتیک کنید. البته در صورتی که از سایر انواع دیگر باشد می توان با آهن کشی و انجام فونداسیون درب را اتوماتیک کرد.

برای نصب جک پارکینگی نیاز به انجام پیش نیازهایی می باشد که برای اطلاع از آن روی ادامه مطلب کلیک کنید.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”چه نوع جکی برای پارکینگ مناسب می باشد؟”]انتخاب جک پارکینگی بستگی به وزن درب و تعداد تردد در شبانه روز دارد . برای درب هایی که وزن هر لنگه 3.5 کیلو باشد از جک های سبک و برای کمتر از این مقدار از جک های سنگین استفاده می شود.

همچنین برای برج هایی با بیشتر از 20 واحد از  جک هیدرولیک پارکینگ و برای برج هایی کمتر از 20 واحد از جک الکتروموتور پارکینگ استفاده می شود.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”نحوه کار جک درب پارکینگ به چه صورت است؟”]جک ها رابطی هستند که با انتقال نیروی برق و تبدیل آن به نیروی مکانیکی باعث باز و بسته شدن درب های پارکینگ می شود. به طور کلی جک ها از قطعاتی شامل جک بازویی ، برد ، مرکز کنترل، چشمی ، ریموت و فلاشر تشکیل شده اند. شما تنها با فشار یک دکمه می توانید درب را باز و بسته کنید.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ به چه صورت است؟”]

برای بازو بسته شدن درب پارکینگ قطعات متحرک بهم سائیده می شوند. با گذشت زمان این قطعات نیاز به روغن کاری پیدا می کنند. قطعاتی که باید روغن کاری انجام دهید شامل غلطک ، فنر ، ریل و جک می باشد. برای روغن کاری در ابتدا باید با پارچه مرطوب روغن و آلودگی های موجود در بین قطعات نامبرده را تمیز کنید سپس با روغن مخصوص جک پارکینگی استفاده می شود. برای روغن کاری زنجیر بازکننده درب و لولا از روغن سفید لیتیوم استفاده می شود.

این کار علاوه بر نرم کردن قطعات و جلوگیری از ایجاد سرو صدا به عمر طولانی جک کمک می کند.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”آموزش تعمیر برد جک درب پارکینگ به چه صورت است؟”]قبل از تعمیر برد جک پارکینگ ابتدا باید عیب یابی کنید. برای این کار ابتدا چشمی را بررسی کنید. این کار نیاز به تجهیزات دارد . در صورتی که عیب از چشمی نبود . مدار را در وضعیتی که خاموش است مجدد بررسی کنید .

این کار نیاز به دقت و تخصص دارد و ممکن است 30 دقیقه زمان ببرد تا مشکل را پیدا کرد.در صورتی که عیب یابی شد در صورتی که قابل تعمیر باشد در همان محل تعمیر می شود در غیر اینصورت باید تعویض گردد.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”تعمیر جک درب ورودی پارکینگ را توضیح دهید؟”]برای تعمیر جک پارکینگی باید ابتدا عیب یابی شود تا مشکل را پیدا کرد. مشکلات رایجی که وجود دارد و باید آن ها را چک کرد به شرح ذیل می باشد:

موتور را چک کنید

بلبرینگ ها به دلیل خشک شدن از وضعیت خود خارج شد.

بدن روتور و استاتور بهم سائیده شد و اصطکاک دارند.

پیچ بدن محکم نیست یا روتور از جای خود خارج است.

[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”برای تعمیر جک پارکینگ در غرب تهران کجا باید مراجعه کرد؟”]کارگاه کامادر برای تعمیر در تهرانسر ،غرب تهران می باشد و برای مشاوره و سفارش می توانید با دفتر ما در شهران تماس بگیرید.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”تعمیر جک هیدرولیکی درب پارکینگ به چه صورت است؟”]درب جک پارکینگ هیدرولیگی همان طور که اشاره کردیم

برای ساختمان هایی با تردد بالای 20 واحد در شبانه روز می باشد. در صورتی که دچار مشکل شد یا از کار افتاد حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اقدام خودسرانه جلوگیری کنید.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”تعمیر چشمی درب پارکینگ چگونه است؟”]چشمی درب پارکینگ از جمله مواردی است که ممکن است دچار مشکل شود .

برای دانستن این موضوع به چراغ ال ای دی ددر بالای درب سمت راست توجه کنید در صورتی که قرمز باشد باید این چراغ را خاموش کنید.( اگر نتوانستید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم). به هر حال برای خاموش کردن این چراغ ابتدا باید فیوز را چک کنید

اگر سوخت بود باید آن را تعویض کرد. در صورتی که خاموش نشد یک رشته سیم نازک یک جامپر بین ترمینال 17 و 18 قرار داد در صورتی که چراغ قرمز خاموش شد نشان دهند دو وضعیت می باشد : یا چشمی سوخت و باید تعویض گردد یا مسیر بین مدار و چشمی قطع شد که در این صورت باید سیم کشی تعویض گردد. در نهایت اگر چراغ قرمز خاموش نشد نشان دهند مشکل در مدارکنترل است و باید مدار فرمان تعویض شود.

[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”تنظیم جک درب پارکینگ به چه صورت است؟”]تنظیم اولیه جک پارکینگ بسیار مهم است و باید توسط کارشناس باتجربه انجام شود در غیراینصورت در کوتاه مدت نیاز به تعمیر پیدا می کند.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”قیمت تعمیر جک پارکینگ چقدر است ؟”]اجرت تعمیر جک پارکینگی حدودا 100- 200 هزار تومان می باشد.. ددر صورت نیاز به تعویض قطعه هزینه با مشتری می باشد.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”از کجا بدانیم کدام برند جک برای پارکینگ مناسب است ؟”]معمولا از جک های ایرانی برای مکان های کم تردد و محدود استفاده می شود.از برندهای خارجی برای پارکینگ هایی که تردد بالایی دارند استفاده می شود.

مانند جک میلان تا 60 بار تردد  و سوزوکی تا 40 بار و گلدن گیت تا 70 و کامفورت تا روزی 100 بار تردد در روز را ساپورت می کند.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ به چه صورت است؟”]معمولا تا سالیان زیاد جک پارکینگی نیاز به روغن کاری ندارد و تنها لولای درب آهنی را روغن کاری می کنند.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”قیمت موتور جک زومر چقدر است؟”]از آنجائیکه جک زومر محصول شرکت آلمانی است ، در حال حاضر به دلیل نوسانات ارزی قیمت ها به روز تغییر می کند . در حال حاضر 13 میلیون تومان می باشد.

برای اطلاع از قیمت دقیق تماس بگیرید.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”درباره مشخصات جک یال پرایم توضیح میدهید؟”]برای اطلاع از مشخصات این جک روی ادامه مطلب کلیک کنید.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”جک درب سه لنگه برای چه جاهایی استفاده می شود؟”]جک درب سه لنگه برای جاهایی استفاده می شود که فضای کمی برای درب وجود دارد مثلا عرض دهنه 4-5 متر می باشد. برای این منظور یه لنگه برای تردد افراد و دو لنگه برای تردد خودرو نصب می شود.

[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”هزینه نصب جک درب پارکینگ چقدر است؟”]هزینه اجرت نصب جک پارکینگ بین 450-500 هزار تومان می باشد.[/vc_toggle][vc_empty_space][vc_toggle title=”قیمت جک سیماران S4 چقدر است؟”]در حال حاضر قیمت این جک 4 میلیون تومان می باشد.. برای اطمینان از قیمت دقیق تماس بگیرید

.[/vc_toggle][vc_separator color=”blue” style=”shadow” border_width=”2″][ultimate_heading main_heading=”مطالب مرتبط”

heading_tag=”h3″ spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#dd9933″ icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”18″ icon_color=”#dd9933″ line_width=”120″][/ultimate_heading][vc_empty_space][vc_basic_grid post_type=”post” max_items=”10″ grid_id=”vc_gid:1644308071261-60e1f386-08ea-4″ taxonomies=”145″][/vc_column][/vc_row][vc_column width=”1/2″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column]