برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت ؟ این یک سوالی است که در ذهن بسیاری از مشتریان ایجاد میشود که در این مقاله سعی داریم تا در مورد تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت به شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم . اما قبل از پرداختن به تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت باید به طور کامل با شیشه سکوریت و شیشه لمینت نیز آشنا شویم . تا بدانیم که این شیشه ها چی هستن و چه کاربرد هایی دارند .

1- شیشه سکوریت چیست ؟

2- چه کاربرد های دارد ؟

3- شیشه لمینت چیست ؟

4- کاربرد های شیشه لمینت چیست ؟

5- تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت در چیست ؟

در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا این موضوعات را مورد بررسی قرار دهیم .

شیشه سکوریت چیست ؟

قبل از پرداختن به مبحث تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت  مورد شیشه سکوریت به شما عزیزان توضیحاتی را ارائه میدهیم.

شیشه سکوریت چیست شیشه هایی هستند که هفت برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی یا شیشه های خام میباشند. شیشه های سکوریت دارای امنیت بسیار بالایی میباشد ، از همین رو این شیشه ها بسیار محبوب هستند. و طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این شیشه ها دارای کاربرد های مختلفی میباشد ، شاید تا الان دقت کرده باشید که از این شیشه ها در فلت های تلفن همراه هم استفاده میشود.

شیشه سکوریت به خاطر ایمن بودن در خیلی از موارد مورد استفاده قرار میگیرد و بسیار کاربردی و پر طرفدار است . یکی از مزیت های بزرگ و خیلی مهم این شیشه ها در مقاومت و همینطور نشکن بودن آن است و در عوامل طبیعی از جمله باد ، طوفان ، زلزله بسیار مقاوم میباشد . شیشه سکوریت اگر شکسته شوند هم به قطعات خیلی ریز بی ضرر تبدیل میشوند که هیچ صدمه و آسیبی به کسی وارد نمیشود .

این شیشه ها کاملا بی خطر میباشد و بسیار هم کاربردی میباشد. شیشه های حمام ، بالکن های شیشه ای ، شیشه های فروشگاه ها ، بانک ها و …. شاید توجه نکرده باشید .

شیشه هایی که در این ها کاربرده میشود شیشه های سکوریت نشکن است چون امنیت و ایمنی بالایی دارد . به طور مثال شما اگر میخواهید شیشه حمام سفارش دهید باید حتما توجه داشته باشید . که شیشه ای که مورد استفاده قرار میگیرد حتما شیشه سکوریت باشد به این علت که اگر حتی یک درصد هم احتمال برود که  این شیشه بشکند کاملا بی خطر باشد و هیچ مشکلی برای کسی پیش نیایید .

از همین رو تاکید بر آن است که شیشه مورد استفاده در این ها باید حتما از همین شیشه ی نامبرده باشد. تفاوت اصلی این شیشه با شیشه های معمولی و یا شیشه های خام نحوه ی تولید آن میباشد.

شیشه های سکوریت در صورت خورد شدن به قطعات ریز تغییر حالت میدهد.

در ادامه ی مطالب سعی داریم تا در مورد تفاوت شیشه سکوریت و شیشه دوجداره برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم . در ادامه همراه ما باشید .

مزایا و معایب شیشه سکوریت چیست ؟

قبل از پرداختن به تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت باید در مورد مزایا و معایب شیشه سکوریت بدانیم تا با مزایا و معایب شیشه سکوریت آشنا شویم .

در مطالب بالا با تفاوت شیشه سکوریت و شیشه دوجداره آشنا شدیم ، حالا میخواهیم در مورد مزایا و معایب شیشه سکوریت برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا با مزایا و معایب این شیشه ها به طور کامل آشنا شوید . در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

مزایا :

1- در صورت شکستن به ذرات ریز و غیر برنده بی خطر تبدیل میشود.

2- این شیشه ها هفت برابر قوی تر از شیشه های خام یا شیشه های معمولی میباشد.

3- در برابر گرما بسیار مقاوم عمل میکند.

4- در محیط های گوناگون قابل استفاده است.

معایب :

1- بعد از تولید برش نمیخورد ( البته این یک ایرادی بود که امروزه در یکسری از شرایط خاص امکان برش خوردن آن هم وجود و شرکت کامادور این کار را میواند به درستی و بدون اسیب به شیشه انجام دهد.

2- اگر شیشه سکوریت را برای یک محل انتخاب کرده باشید و سپس نقل مکان کنید دیگر این شیشه در جای دیگری کاربرد ندارد و غیر قابل فروش میباشد.

ویژگی های شیشه سکوریت چیست :

1- تحمل دما تا درجه 250 سانتی گراد را دارد.

2- موج و پستی بلندی در این شیشه ها وجود ندارد.

3- در مرور زمان رنگ شیشه تغییر نمیکند.

در ادامه ی مقاله به تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت خواهیم پرداخت همراه ما باشید .

تفاوت شیشه سکوریت و شیشه دوجداره در چیست ؟

قبل از پرداختن به مبحث تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت تفاوت ما بین شیشه سکوریت و شیشه دوجداره را هم بدانیم بد نیست .

در مطالب بالا تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه معمولی را خدمت شما زیزان گفتیم در ادامه ی مطالب سعی داریم تا در مورد تفاوت شیشه سکوریت و شیشه دوجداره برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم . در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید .

تفاوت شیشه سکوریت و شیشه دوجداره ، علاوه بر تامین کردن نور محیط باعث ارتباط بصری داخل ساختمان با محیط بیرونی شود . به همین دلیل از جایگاه ویژه ای برخور دار است . البته باید این را بدانید که رنگ های گوناگونی از شیشه در بازار وجود دارد . به همین دلیل تفاوت شیشه سکوریت و شیشه دوجداره مانند شیشه های معمولی در رنگ های مختلفی تولید میشود .

در تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره ، بین رنگ های تولید شده ، شیشه دوجداره دودی برای پنجره ها ، بسیار شناخته شده و پرطرفدار است .

شیشه لمینت چیست ؟

قبل از پرداختن به مبحث تفاوت  شیشه لمینت و شیشه سکوریت  به شما عزیزان این نکته را بگوییم که شرکت کامادور ارائه دهنده انواع مدل شیشه مانند شیشه سکوریت و شیشه لمینت میباشد . که شما عزیزان میتوانید برای سفارش و خرید و یا مشاوره با شرکت کامادور تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و بتوانید یک خرید خوب و جذاب از شرکت کامادور را داشته باشید.

در ادامه مقاله سعی داریم تا در مورد شیشه لمینت و همینطور قیمت شیشه لمینت به شما عزیزان توضیحاتی را ارائه بدهیم .

همانطور که میدانید شیشه قرن هاست که مورد استفاده انسان ها قرار گرفته است و در جاهای مختلفی مانند ساختمان و همینطور در خیلی از لوارم ها مانند میز ها ، اینه ها ، تابلو ها و … کاربرد دارد. شیشه ها سازه های بسیار محبوبی میباشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در این عرصه مدل های مختلفی از شیشه تولید و عرضه میشود .

شیشه لمینت هم یکی از انواع این شیشه میباشد. مقاومت شیشه لمینت بسیار زیاد میباشد که در ادامه ی مطالب به آن اشره خواهیم کرد.

حال برسیم به بحت این که این شیشه چیست ؟ شاید برای شماهم این سوال نیز پیش آمده باشد که این شیشه چیست . چه کاربردی دارد ، و چرا به این شیشه ها لیمنت گفته میشود ؟ این ها سوال هایی میباشد که شاید در ذهن شماهم ایجاد شده باشد برای دانستن جواب این سوال ها در ادامه ی مططالب همراه ما باشید تا جواب این سوال ها را به شما عزیزان ارائه بدهیم .

شیشه لمینت که به آن شیشه نشکن و یا شیشه های ضد گلوله هم می کویند نوعی از شیشه میباشد که تولید و عرضه میشود و از محبوبیت بسیار بالایی برخورد دار است . این شیشه از نظر مقاومت بسیار عالی میباشند و در برابر تخریب ایمنی بسیار بالایی دارد و همینطور در برابر ضربات سنگین دارای مقاومت بسیار بالایی میباشد.

مقاومت در برابر تخریب به این معنی میباشد که زمانی دیواره های شیشه بریزد شیشه ای فرو نمیریزد و همین امر باعث میشود که خطرات ناشی از شکستن شیشه و اسیب جسمانی کاهش یابد. با استفاده از این شیشه ضریب اطمینان خطر به صفر میرسد و ضریب ایمنی در این شیشه ها صد میباشد.

تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت و شیشه خام و یا معمولی در چیست ؟

همانطور که گفتیم شیشه ها انواع مختلفی با یک دیگر دارند که در ادامه سعی داریم تا تفاوت های این شیشه ها را به شما عزیزان بگوییم پس قبل از پرداختن به مبحث قیمت شیشه لمینت . تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه خام و شیشه لمینت و شیشه خام را بدانیم .

همانطور که میدانید شیشه ها از لحاظ نحوه ی تولید به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند و کاربرد های مختلفی دارند و در مکان ها و فضا های متفلی مورد استفده قرار میگیرند. برای انتخاب این شیشه ها مکانی که قرار است از آن استفاده شود به انتخاب شیشه کمک میکند.

شیشه های معمولی و یا خام چیست ؟

این شیشه ها همانطور که میدانید از گذشته تا کنون مورد استفاده انسان ها قرار دارد و کاربرد این شیشه ها در منازل مسکونی و دفاتر و اداره جات ها و … میباشد . در این مکان های نامبرده از این نوع شیشه استفاده میشود . اما این شیشه ها از مقاومت زیادی بر خوردار نیستند .

در برابر کوچک ترین ضربات نیز این شیشه ها شکسته میشود و از هم میپاچد و خورد میشود . این شیشه ها در صورت شکسته شدن به قطعات بزرگ تیز و برنده تبدیل میشوند که میتواند اسیب جسمانی وارد کند. از همین رو به خاطر مقاومت کم باید در استفاده از ان ها بسیار دقت کرد . چرا که در صورت شکسته شدن میتواند خطرات اسیب پذیری را به همراه داشته باشد.

شیشه سکوریت چیست و به چه شیشه های سکوریت گفته میشود ؟

این شیشه ها که اصطلاحا به آن شیشه های نشکن و میرال هم گفته میشود. در ذهن بیشتر مردم این شیشه ها به شیشه های نشکن معروف میباشد . اما باید این نکته را به شما عزیزان و همراهان برسانیم که شکستن یکی از خواص بارز شیشه ها میباشد و هر شیشه ای ممکن است دچار شکستگی شود .

اما شیشه های سکوریت هفت برابر مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی و یا خام میباشند . شیشه های معمولی با کوچک ترین ضربه شکسته میشوند اما شیشه های سکوریت در برابر ضربات سنگین هم نیز مقاومت دارد . شیشه های معمولی و خام در دمای بیشتر از 60 درجه سانتی گراد مقاوم نیستند و دچار شکستگی میشود .

اما شیشه های سکوریت تا دمای 300 درجه سانتی گراد مقاوم است . این شیشه ها در نحوه ی تولید با شیشه های خام هم تفائت دارد و این شیشه ها را در کوره هایی با دمای بالا نگه میدارند و سپس با فشار هوای سرد به آن شوک میدهند و شیشه سکوریت تولید میشود.

شیشه لمینت چیست ؟

مقاومت شیشه لمینت بسیار زیاد تر از شیشه های معمولی و خام میباشد . این شیشه ها از ضریب اطمینان خاطر بیشتری برخور دار است . و این خواص به علت داشتن لایه پلیمری میباشد. و این لایه پلمیری در میان آن ها قرار دارد . و بسته به اینکه شیشه مد نظر کارفرما یا همان مشتری چند میلی متر است و در چه مکانی و با چه کاربردی قرار است از این شیشه استقاده شود .

این شیشه ها از دو و یا چند لایه شیشه سکوریت و یا شیشه خام و یا چند لایه پلیمری تحت عنوان پی وی بی به فشار و حرارت های یک پارچه میرسد . و با همین فرایند این شیشه دارای مقاومت میشود.

چرا شیشه لمینت دچار شکستگی نمیشود ؟

در مطالب با با تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت آشنا شدیم در ادامه ی مطالب همراه ما باشید .

در مورد شیشه لمینت باید شما عزیزان بدانید که این شیشه با آن که مقاوم میباشد اما به طور قاطع نمیشود گفت که هیچ یک از شیشه ها نمیشکند . قبل از این که بخواهیم در مورد قیمت شیشه لمینت به شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم بهتر است با ان سر تیتر آشنا شوید . در ادامه ی مقاله همراه ما باشید .

باید این را بدانیم که خاصیت هر شیشه ای و یا هر نوع متریالی که قرار میباد از ترکیب شن و کربنات و سدیم و اهک در فرایند های انبساط و انقباض به عمل بی اید . و نور به داخل فضا به قدر کافی باشد و دید بصری داشته باشد . باعث میشود تا این شیشه ها مقاوم باشد و دچار شکستگی نشود .

و این عملکرد باعث میشود تا این شیشه ها همانند دیوار های سنگی و بتنی قوی و مقاوم باشند . البته این به این علت نیست که شیشه یک متریال نامناسب برای ساخت و ساز میباشد . بلکه با پیشرفت علم اثبات شده است که میتوان بنا های شیشه ای بدون دیوار های اجری و و سیمانی اجرا گردد.

پس همانطور که گفتیم این شیشه ها بسیار کاربردی و مقاوم است و در برابر ضربات سنگین دچار شکستگی نمیشود. به شیشه های لمینت اصطلاحا شیشه های ضد گلوگله هم نیز گفته میشود. پس با این حساب دانستیم که مقاومت شیشه لمینت بسیار زیاد است .

شیشه لمینت چگونه شکسته میشود ؟

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم شکستن یکی از خواص بارز شیشه ها میباشد و هر شیشه ای ممکن است  دچار شکستگی شود . پس هر نوع شیشه ای اگر بیشتر از حد تحمل آن به ضربه وارد شود میکشند . همانطور که در مطالب بالا گفتیم شیشه های خام زمانی که بشکند به قطعات بزرگ و برنده تبدیل میشوند.

و شیشه سکوریت هم زمانی که شسکته شود به قطعات ریز بیخطری تبدیل میشوند. اما شیشه لمینت زمانی که دچار شکستگی شود خورد نمیشود و پایین نمیریزد و در محل خود باقی می ماند .  و این شیشه در جای خود باقی می ماند تا تکنسین های شیشه به محل اجرای پروژه برسند و آن را از فریم خود جدا سازی کنند .

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]