تعمیر درب شیشه ای لولایی

درب های شیشه ای یکی از سازه های بسیار محبوبی میباشد که در دهه های اخیر در بین مردم رواج بسیار زیادی پیدا کرده است اما گاهی این درب ها دچار یکسری ایراداتی میشود که در زمان بروز این ایرادات در ب شما نیاز به تعمیر دارد .

در ادامه این مقاله سعی داریم خدمت شما عزیزان اعلام کنیم چه زمانی در بشما نیاز به تعمیر درب شیشه ای لولایی دارد شما عزیزان در صورت مشاهده بروز این مشکل باید با شرکت معتبر مانند شرکت کامادر تماس حاصل فرمایید تا تعمیر درب شیشه ای لولایی شما را انجام دهد . اگر درب شیشه ای شما دارای علائم زیر باشد یعنی اینکه درب شما نیاز به تعمیرات دارد :

1- درب به سختی قابل باز و بسته شدن است .

2- غلطک ها ترک خورده است یا خم شده است .

3- مسیر غلطک ها دارای کثیفی میباشد یا در آن انسدادی وجود دارد .

4- شیشه ی درب شما شکسته شده است .

5- درب شما کج شده و یا حالت افتادگی دارد .

اگر شما عزیزان این موارد را مشاهده کردید بدانید نیاز به تعمیر درب شیشه ای لولایی میباشد .

رگلاژ و تعمیر درب شیشه ای لولایی

تعمیر درب شیشه ای لولایی : درب های شیشه ای به علت استفاده مدام به خصوص در مکان های پر رفت و آمد ، ممکن است بعد از مدتی دچار افتادگی لولا و یا مشکلاتی از این قبیل شود . این نکته را خدمت شما عزیزان بگوییم که اگر درب شیشه ای شما هنگام باز و بسته شدن صدا میدهد ، این مشکل با روغن کاری در قسمت لولا ها و یا گیریس کاری در قسمت لولا ها قابل برطرف شدن است .

و زمانی که درب شیشه ای شما به صدا افتاد میتوانید با یک روغن کاری و یا گیریس میتوانید این مشکل را برطرف کیند و زمانی که لولای درب را روغن کاری کنید آن وقت مشاهده خواهید کرد که درب دیگر صدا نمیدهد و در واقع با روغن کاری این مشکل برطرف شده است .

اما گاهی یکسری مشکلاتی وجود دارد که تنها با روغن کاری قابل حل و برطرف شدن نیست و شما عزیزان باید به فکر تعمیر درب شیشه ای لولایی خود باشید . این نکته را باید خدمت شما عزیزان بگوییم که درب ها یا به صورت لولایی میباشند و یا کشویی و یا اتوماتیک . که در واقع بین این سه مورد درب ها تقسیم میشوند .

هریک از این درب های نام برده شده مشکلات خاص خود را دارند به طور مثال  مشکل عمده ای که در درب های شیشه ای لولایی به وجود می آید در قسمت لولا ها میباشد . و مشکلاتی که برای در ب های ریلی به وجود می آید عمدتا در قسمت ریل ها این اتفاق می افتد .

در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا در مورد تعمیر درب شیشه ای لولایی توضیحات بیشتری را خدمت شما ارائه دهیم .

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

تعمیر استوپ درب شیشه ای لولایی

تعمیر درب شیشه ای لولایی : استپوب درب شیشه ای چیست ؟ استوپب نوعی از یراق آلات میباشد ، وظیفه ای اصلی که استوپ دارد این است که درب را در حالت نود درجه جهت باز و بسته شدن نرم و آسان را برعهده دارد . شما عزیزان باید بدانید که استوپ ها دارای انواع گوناگونی میباشند و برای درب هایی با ابعاد 70 تا 130 سانتی متر کاربرد دارند .

شما عزیزان باید این نکته را بدانید که استوپ شیشه سکوریت در دو نوع رو کار و تو کار استفاده میگردد . استوپ های توکار برای درب هایی استفاده میشود که فضای محدودی دارند شما عزیزان برای ایمنی بهتر باید هراز چندگاهی این استوپ ها را رگلاژ کنید .

درب شیشه ای لولایی اسپایدری چیست ؟

تعمیر درب شیشه ای لولایی : نام این گونه از درب شیشه ای، از یراق آلاتی که بر روی آن نصب می‌شود، گرفته شده است. در نمای ظاهری این شیشه ها در گوشه هر شیشه، لوازمی به شکل اسپایدر، مشاهده می‌ شود، که همانند عنکبوتی شیشه ها را به هم متصل کرده است. در این نوع از درب های شیشه ای، معمولاً از شیشه های رنگی و یا بی رنگ استفاده می شود و به کارگیری از آن سلیقه ای است، به علاوه نمای بی نظیری را به ساختمان خواهد بخشید.
این نوع از درب را می توان در نمای وزارتخانه‌ها، هتل ها، فرودگاه ها، ساختمان های اداری و…. استفاده نمود.

استحکام درب های شیشه ای لولایی

تعمیر درب های شیشه ای لولایی اسپایدری ، از مقاومت بالایی در برابر زلزله، خطرات و ضربات احتمالی، برخوردارند و اتصالات محکمی دارند که از ظرافت نگهداری شیشه ها در کنار هم، به طرز بی نظیر بهره مند می باشند.

جنس اتصالات درب شیشه ای اسپایدری

یراق آلات و لوازمی که برای به هم متصل کردن شیشه های اسپایدری، مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جنس فولاد ضد زنگ هستند و در برابر رطوبت بسیار مقاومند.

نمای درب های شیشه ای اسپایدری

استفاده از این گونه شیشه ها، طرفداران بی شماری دارد.بشرنمی توانست روزی تصور کند که شیشه ها بتوانند بدون فریم و قاب و با وسعت زیاد در کنار هم قرار بگیرند؛ اما با گذر زمان و پیشرفت صنعت ساختمان سازی، شیشه های اسپایدری روی کار آمد وبدون نیاز به هیچ فریم و قابی و تنها با استفاده از چند اتصال، شیشه ها در کنار هم قرار می گیرند. عدم استفاده از فریم و قاب، سبب آن شده که نمای بیرون را بتوان بدون هیچ مانعی مشاهده کرد.