کابین دوش شیشه ای

کابین حمام از جمله لوازمی است که با توجه به جنس شیشه ایی که دارد، فضای بسیار کمی را اشغال می کند. اما لازم به ذکر است که استفاده از کابین دوش شیشه ای جهت ایجاد زیبایی و دیزاین، در حمام های بزرگ نیز قابل استفاده می باشد و طرفداران زیادی دارد.

کابین دوش شیشه ای حمام چیست ؟

همچنین این کابین های شیشه ایی، فضا را تقسیم بندی کرده و از خیس شدن سایر قسمتهای سرویس بهداشتی جلوگیری می کنند. این کابین ها انواع مختلفی دارند. کابین دوش لولایی، کابین دوش ریلی، کابین دوش فریم دار، کابین دوش فریم لس. با توجه به محل قرارگیری حمام و میزان فضای موجود و نیاز خانه‌تان، یکی از انواع کابین شیشه ایی را انتخاب می کنید.

 

انواع مدل های کابین شیشه ای حمام

کابین دوش شیشه ای فریم لس

 

کابین های فریم لس یا بدون فریم، امروزه بیشترین طرفداران را در بین کابین های شیشه ایی، دارا هستند و علت این محبوبیت، زیبایی بسیار، اشغال حداقلی فضا، استحکام و دوام بالا است؛ از نظر بهداشتی نیز این کابین ها، به دلیل نبود فریم، فضایی را برای رشد میکروب و قارچ نخواهند داشت.

کابین-دوش-شیشه-ای-بدون-فریم
کابین-شیشه-ای-حمام-لولایی

کابین دوش شیشه ای لولایی

 

در ساخت این نوع از کابین های حمام شیشه ای، از شیشه ی سکوریت استفاده می‌شود که بسیار مقاوم می باشد.

کابین دوش ریلی

در کابین ریلی نیز ازشیشه سکوریت نشکن استفاده می‌شود. این مدل از ایستایی و دوام بالاتری نسبت به سایر کابین ها برخوردار می باشد. در این نوع از کابین دوش، شیشه های بدنه بر روی ریل‌هایی سوار هستند و حرکت می‌کنند.

کابین-شیشه-ای-ریلی

کابین دوش شیشه ای اتاق خواب

با استفاده از کابین شیشه ای، شما می توانید یک حمام کوچک و مدرن در گوشه ی اتاق خواب خود داشته باشید. امروزه با پیشرفت صنعت ساختمان سازی و ساخت و ساز مدرن، عمدتآ اتاق خواب ها، یک حمام شیشه ای زیبا را در خود جای داده‌اند. این مورد برای خانه هایی با متراژ کم بسیار کاربردی و مفید می باشد.

 



شرکت کامادر مرکز فروش شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

نوع شیشه در کابین دوش شیشه ای

استاندارد ضخامت شیشه های مورد استفاده در کابین حمام، از ۴ میلی متر تا ۸ میلی متر می تواند متفاوت باشد.

حرف آخر

کابین های دوش شیشه ای، روشی مدرن برای بخش حمام به حساب می آیند. حمام‌ها دیگر همانند گذشته، در یک محفظه ی کوچک قرار ندارند و توجه به دیزاین و طراحی حمام و سرویس بهداشتی، امروزه یکی از اصول مهم زیبایی شناختی در منازل و ساختمان ها است.