شیشه

شیشه با کیفیت خوب و شیشه ای که به خوبی نصب شده است، در اکثر اوقات در برابر ضربه های روزانه، باز و بسته شدن، و ضربه های تصادفی تا سال ها مقاومت می کند و هزینه های تعویض و ناراحتی تعمیرات را کاهش می دهد.

متخصصین کامادر، فقط از بهترین کیفیت شیشه برای همه کاربردها استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که جایگزین های شما ماندگاری طولانی دارند و امنیت زیادی برای خانه یا کسب و کار شما فراهم می کنند. برای بهترین کار در تعمیرات و تعویض شیشه در سراسر ایران  با شرکت کامادر تماس بگیرید.

بهترین گزینه برای شیشه بالکن

بهترین گزینه برای شیشه بالکن کدام است؟ مهم نیست که، دکوراسیون داخلی خانه باشد یا بالکن، داشتن چند طرح مدرن و نوآورانه که ظاهر کلی خانه شما را بهبود می بخشد، هدف است. نرده های شیشه ای برای بالکن ها باعث می شوند، تا ظاهری مدرن به بالکن شما ببخشند.

استفاده از شیشه به عنوان یک جزء اصلی در سیستم های نرده به نوعی به مفهومی نوآور در طراحی داخلی تبدیل شده است. این به این دلیل است که شیشه هم ایمنی و هم ظرافت را برای سازه فراهم می کند. نرده های شیشه ای در بالکن ها، هم در ساختمان های مسکونی و هم در ساختمان های تجاری استفاده می شود و تطبیق پذیری طراحی، آن را برای محیط های مدرن و سنتی ایده آل می کند.

وقتی صحبت از بالکن شیشه ای می شود، یکی از عوامل اصلی که باید در نظر گرفت، نوع شیشه ای است که باید برای طراحی نرده استفاده شود. انواع مختلفی از شیشه وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد که دو نوع اصلی آن شیشه سخت شده و شیشه لمینت است. اگرچه هر دو این نوع نسبتاً برای استفاده مناسب هستند، بحث های زیادی در مورد انتخاب گزینه بهتر وجود دارد.

DSC 2040 بهترین گزینه برای شیشه بالکن
DSC 2041 بهترین گزینه برای شیشه بالکن

شیشه سفت شده چیست؟

شیشه سفت شده شیشه ای بسیار قوی است که به شیشه سکوریت نیز معروف است، دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت است که به آن اجازه می دهد تا تغییرات دمایی تا 250 درجه سانتیگراد را تحمل کند.

استحکام و مقاومت حرارتی بالای شیشه سخت شده ناشی از فرآیندی است که در ساخت آن بکار می رود و شامل تلطیف شیشه با قرار دادن آن در معرض دماهای بسیار بالا و گرمایش شدید است که پس از آن، سرد شدن سریع در طول فرآیند تولید را به دنبال دارد.

استحکام بالای این نوع شیشه باعث می شود تا بار بیشتری را تحمل کند و مقاومت بالایی در برابر شکستگی داشته باشد، این بدان معنی است که به راحتی نمی ‌شکند. با این حال، هنگامی که شیشه سفت شده شکسته شود، به میلیون ها قطعه کوچک تبدیل می شود.

این روش شکستن آن را ایمن می کند زیرا قطعات کوچک در مقایسه با تکه های بزرگ و دندانه دار شیشه آنیل شده که به راحتی می تواند به هر کسی که در نزدیکی ایستاده است آسیب برساند، خطر آسیب کمتری دارد.

شیشه لمینت چیست؟

شیشه لمینت یکی دیگر از انواع پرکاربرد شیشه است. بیشتر در شیشه جلو اتومبیل ها استفاده می شود و استفاده بیشتر مطابق با روش شکستن شیشه است. هنگامی که شیشه لمینت می شکند، در جای خود باقی می ماند و به تکه های ریز تبدیل نمی شوند.  این ویژگی شکسته شدن نوعی ایمنی به آن می دهد که آن را به یک انتخاب جذاب تبدیل می کند.

روش شکستن شیشه لمینت از شکل ساخت آن ناشی می شود. در طول فرآیند ساخت، لایه پلاستیکی شیشه ای بین دو ورقه شیشه ای قرار می گیرد. این دو شیشه را مانند چسب به هم متصل می کند و به آنها کمک می کند حتی پس از شکستن شیشه در کنار هم و در جای خود باقی بمانند.

فرآیند ساخت فوق همچنین باعث می شود که شیشه های شیشه در معرض ضربه زیاد از هم جدا نشوند. با مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و عایق صوتی بالا، شیشه لمینت مزیت بیشتری نسبت به شیشه آنیل شده دارد. 

شیشه های لمینت انواع مختلفی دارند که با در نظر گرفتن هدف خاصی طراحی شده اند. این انواع، شامل شیشه های لمینت کنترل خورشیدی، شیشه های مقاوم در برابر آتش، شیشه های مقاوم در برابر گلوله و شیشه های مقاوم در برابر انفجار هستند.

شیشه های لمینت با ویژگی های ایمنی کارآمد و ساخت قابل اعتماد خود به طور گسترده در تنظیمات مختلف استفاده می شود.

DSC 2035 بهترین گزینه برای شیشه بالکن

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

کدام یک برای بالکن شیشه ای بهتر است؟

اکنون که ایده اولیه ای در مورد شیشه های سخت شده و شیشه های لمینت داشتیم، بیایید به این سوال پاسخ دهیم که کدام گزینه برای بالکن شیشه ای بهتر است؟ صادقانه بگویم هیچ پاسخ درست یا غلطی برای این سوال وجود ندارد و بیشتر به نیازهای شما بستگی دارد.

اگر به دنبال شیشه ای محکم و نشکن برای نرده بالکن هستید، ممکن است بخواهید به سراغ شیشه های سکوریت بروید زیرا به راحتی قابل شکستن نیست. با این حال، اگر نرده‌ای شیشه‌ ای می‌خواهید که انعطاف ‌پذیرتر باشد و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاومت صوتی بالاتری داشته باشد، استفاده از شیشه‌های لمینت می‌ تواند گزینه بسیار بهتری باشد.

در مجموع، شیشه ای که برای نرده بالکن شیشه ای خود انتخاب می کنید، بر اساس نیاز شما به نرده شیشه ای شما متفاوت است. خواه این یک ساختمان تجاری یا مسکونی باشد، باید در هنگام انتخاب نهایی عوامل فوق را در نظر بگیرید.

The best option for balcony glass2 بهترین گزینه برای شیشه بالکن

کرکره برقی بالکنی

کرکره برقی بالکنی کرکره برقی بالکنی از ترکیبی از پلی کربنات آلومینیوم ساخته می شود. همانطور که از نامش پیداست، این کرکره ها داخل تراس

ادامه مطلب »
یک فضای داخلی حمام مدرن را نشان می دهد که توسط شیشه حمام لولایی طراحی شده است. رنگ‌ ها روشن و مطبوع هستند، با طرح رنگی که شامل رنگ‌ های سفید، خاکستری و چوب روشن طبیعی است. منطقه دوش توسط شیشه حمام لولایی بزرگ در سمت چپ محاصره شده است، با چیزی که به نظر می رسد یک سر دوش باران است. یک وان حمام سفید از طریق دیوار شیشه ای دوش قابل مشاهده است و حس فضا را تقویت می کند. دو سینک با دو آینه بزرگ فریم دار بالای آن ها وجود دارد که طرف مقابل اتاق را منعکس می کند. روی میز، چیزی شبیه یک دسته گل سفید وجود دارد که جلوه ای تزئینی به آن اضافه می کند. نور طبیعی از پنجره ها که منظره ای به فضای سبز دارند وارد می شود و فضایی آرام به اتاق می بخشد. حوله ها به طور مرتب در اتاق قرار می گیرند، که نمایانگر یک فضای داخلی صحنه دار یا طراحی شده است، مانند آنچه ممکن است در لیست املاک یا نمونه کارهای طراحی مشاهده شود. چیدمان و عناصر طراحی نشان دهنده تمرکز بر طراحی لوکس و معاصر است. کیفیت مواد و پرداخت‌ ها نشان‌ دهنده یک ویژگی با کیفیت بالاتر یا ویترینی است که برای جذب مشتریان فهیم طراحی شده است.

شیشه حمام لولایی

شیشه حمام لولایی شیشه حمام لولایی نوعی از انواع شیشه های حمامی است که اغلب برای تقسیم فضای حمام یا وان حمام استفاده می شود.

ادامه مطلب »