برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بهترین موتور کرکره برقی کدام است؟

قدرت و سرعت یک کرکره به موتور آن بستگی دارد. در واقع یکی از مهم ترین قطعات کرکره محسوب می شود. حال بهترین موتور کرکره برقی کدام است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به طور مفصل به این موضوع بپردازیم.

موتور کرکره برقی چه مشخصاتی دارد؟

انواع موتورهای مدرن باید امکانات بسیاری داشته باشد:
موتورها به سرعت نصب شوند و به راحتی قابل سفارش باشند که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

اولین موتور کرکره برقی

اولین موتور بعد از برقی شدن کرکره، موتوری به نام سانترال mc تولید شد که به دلیل مشکلات فنی مورد استقبال قرار نگرفت و از رده خارج شد. سپس موتور توبلار و ساید توسط کشور های آلمان و چین تولید شد و تاکنون جزو بهترین موتورهای کرکره در دنیا می باشد.

معرفی موتور توبلار کرکره برقی

موتور توبلار به شکل لوله مانند می باشد که در برندهای زومر آلمان ، موتور SDC و برند بارزانته تولید شده است. این موتور در بین افراد بسیار پرفروش و محبوب است زیرا:

موتور-توبلار-کرکره-برقی

موتور توبلار برای کجا استفاده می شود؟

این موتور در وزن های 30، 50، 80، 100، 120، 140، 230 و 300 کیلوگرم موجود می باشد که با توجه به ابعاد و متراژ فضا مورد استفاده قرار می گیرد. این موتورها به دلیل فضای کمی که اشغال می کند و صدای کم ،معمولا در درب های پارکینگ و پنجره استفاده می شود.

UPS موتور توبلار کرکره برقی

یکی از دغدغه های افراد درباره کرکره برقی امکان کارکرد آن در زمان قطعی برق است. به طور کلی موتورهای توبلار دارای ups یا برق اضطراری نیستند ولی امکان نصب آن را دارند. البته این موتو دارای خلاص کن می باشد که در هنگام قطعی برق به وسیله حرکت دادن آچار خودرو یا دستگیره خلاص کن ( برای بالا و پایین کردن سایبان مغازه استفاده می شود)کرکره را بالا و پایین برد.

موتور-ساید-کرکره-برقی

موتور ساید کرکره برقی

موتور ساید یکی از قدرتمندترین موتورهای کرکره برقی می باشد که در برندهای الرو آلمان ، SDc و بارزانته موجود است. از مزایای این موتور می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

معایب موتور ساید کرکره برقی

از معایب این موتور می توان به اشغال فضای زیادی در هنگام نصب اشاره کرد. ارتفاعی که این موتور معمولا اشغال می کند 60 سانتی متر است ( فضایی که موتور ساید نیاز دارد کمتر از 30 سانتیمتر است).

نحوه کارکرد UPS موتور ساید کرکره برقی

 

دو نوع موتور ساید وجود دارد : 220 ولت و 24 ولت . همان طور که اشاره کردیم مدل 24 ولت آن دارای UPS می باشد و در زمان قطعی برقی می توان کرکره را باز و بسته کرد. نوع 220 ولت آن باتری بکاب ندارد اما در زمان قطعی برق می توان با زنجیر خلاص کن کرکره را بالا یا پایین برد. برای این کار در صورتی که کرکره کاور داشته باشد، درب کاور را باز کرده و زنجیری را از داخل به بیرون آورده و به وسیله چرخانده آن را به بالا و پایین حرکت دهید . قلابی به زنجیر وصل می باشد که در هنگام حرکت دادن زنجیر آنن نیز حرکت می کند . باید تووجه داشته باشید فشار زیادی به زنجیر وارد نکنید زیرا فشار بیش از حد منجر به شکستگی اهرم قلاب می شود.

ups-موتور-کرکره-برقی

قیمت موتور کرکره برقی

قیمت موتور کرکره برقی با توجه به نوع موتور (سایدد یا توبلار) ، برند و قدرت آن متفاوت است . برای اطلاع از قیمت دقیق و جدول آن روی ادامه مطلب کلیک کنید.

بهترین موتور کرکره برقی

در حال حاضر موتورهای ساید و توبلار کرکره دارای امکانات زیادی هستند که می توان گفت جزو بهترین موتور کرکره برقی موجود هستند.

 

 

شرکت کامادرنمایندگی کرکره برقی در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]