برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

انواع شیشه بالکن

بالکن ها، بخشی از آپارتمان ها هستند که افراد می توانند با بهره گیری از آنها، از داخل خانه ی خود، نمای بیرون را مشاهده کنند. حالا فرض کنید که این بالکن ها، شیشه‌ای باشد و شما ۲۴ ساعت شبانه‌روز، دسترسی به ویوی بیرون را داشته باشید؛ چقدر می تواند جالب و هیجان انگیز باشد! با پیشرفت صنعت ساختمان سازی امروزه برای بالکن ها، شیشه هایی تعبیه می‌شوند که مزایای فراوانی دارند. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با انواع شیشه بالکنی و کاربرد آن بیشتر آشنا کنیم.

 

انواع حفاظ شیشه ای برای بالکن

 

شیشه بالکن یا بالکن شیشه ای، یک حفاظ و پوشش برای تراس برج ها و آپارتمان‌ها است. البته وقتی می گوییم پوشش، نباید به اشتباه فکر کنید که این شیشه ها جلوی دید شما را از بالکن می‌گیرند. بلکه منظور پوششی برای عوامل آزاردهنده و مضر است.

انواع بالکن ساختمان

این بخش به طور معمول از واحد دوم به بالا در آپارتمان ها قرار می گیرد. سازه‌های بالکن، انواع متفاوتی دارد. ۱_بالکن مصنوعی

۲_بالکن کاذب

۳_بالکن واقعی

۴_بالکن سرپوشیده

۵_بالکن نیم اشکوپ

استفاده از حفاظ شیشه ای برای هر نوع از این بالکن ها، منجر به ایجاد زیبایی بی نظیر و حفظ حریم خصوصی و برخورداری از چشم اندازی بی نهایت، از فضای موجود می شود.

برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

مزیت های شیشه بالکن یا بالکن شیشه ای

استفاده از حفاظ شیشه ای برای بالکن ها، مزایای فراوانی دارد.از جمله:

۱_عایق حرارت و انرژی

۲_جلوگیری از ورود آلودگی‌ها به خانه

۳_عایق صوت و صدا

۴_جلوگیری از ورود حشرات موزی به منزل

انواع شیشه بالکن

انواع شیشه ی بالکن

شیشه های بالکن را در تقسیم بندی های مختلفی می توان قرار داد.

جنس شیشه ی بالکن

حفاظ شیشه ای بالکن را می توان در هر جنسی انتخاب و تهیه کرد. شیشه های معمولی، شیشه های سکوریت و یا شیشه های لمینت. اما با توجه به حساسیت این بخش از منزل، باید شیشه ایی را انتخاب کنیم که از استحکام و دوام بالایی برخوردار باشد. برای این منظور بهتر است از شیشه ی لمینت و یا محاسبه قیمت شیشه سکوریت یا شیشه میرال، که به شیشه های نشکن معروف هستند، استفاده کرد.

شیشه بالکن بدون قاب

این نوع از شیشه بالکن ها، به شما یک ویوی بی نظیر از محیط می دهد.

نرده شیه  بالکن

قطر این نرده های شیشه ایی، معمولا ۱۰ میلیمتر است و از نوع معمولی بزرگ تر است. در این نوع از نرده ها، معمولاً از سکوریت یا شیشه نشکن استفاده می شود.

شیشه بالکن تاشو

یکی از زیباترین نوع محفظه های بالکن، شیشه ی بالکن تاشو است. این شیشه ها در هنگام باز شدن، یک به یک بر روی همدیگر قرار می گیرند و محیط را بسیار کم اشغال میکند.

فیلم نصب شیشه بالکن تاشو توسط کامادر

فیلم نصب شیشه بالکن تاشو توسط کامادر

حرف آخر

شیشه‌های بالکن از لحاظ رنگ بندی نیز می تواند متفاوت باشد و افراد با هر سلیقه ای هر رنگی از شیشه را که مدنظر دارند، می توانند انتخاب کنند. استفاده از شیشه های رنگی و هارمونی آن با نمای کلی ساختمان، زیبایی بی نظیری را برای کل محدوده ساختمانی به وجود خواهد آورد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]