انواع ریل کرکره برقی

در زندگی ماشینی امروز، همه چیز به سرعت در حال تغییر می باشد، کرکره ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. شاید هنوز هم در گوشه کنار شهر، کرکره های آهنی دستی را مشاهده کنید، اما بهتر است بدانید که این کرکره های سنتی، به دلیل مقاوم نبودن در برابر باد، باران، خاک، دود و آلایندگی ها، کم‌کم شکل ظاهری نازیبا ای پیدا می‌کنند و رنگ آمیزی مجدد آنها نیز بسیار مشکل خواهد بود. شما بر سر مغازه ها، پارکینگ ها، اماکن تجاری و … قطعا این کرکره ها را مشاهده کرده اید. این کرکره از اجزایی مثل تیغه ، ریل ، موتور و… تشکیل شده است. در اینن مقاله قصد داریم به انواع ریل کرکره برقی بپردازیم.

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی ، نوع جدیدی از کرکره های سنتی است که معمولاً از جنس آلومینیومی و یا آهنی دارد.   بر روی خود دارد و این امر به سادگی بر روی آنها امکان پذیر است. بنابراین شما علاوه بر یک کرکره برقی، یک بیلبورد تبلیغاتی رایگان نیز در اختیار دارید. همچنین کرکره ها امنیت بسیار بالاتری را برای فضای انتخابی  (فروشگاه، خانه، مغازه) نسبت به کرکره های قدیمی و سنتی داراست.

 

این کرکره از چه اجزایی تشکیل شده است ؟

۱_ تیغه

۲_ محفظه کرکره

۳_رول

۴_ ریل

۵_ ریموت

۶_ کنترل پنل

اجزای تشکیل دهنده اینکه کرکره های مدرن می باشند.

 

ریل کرکره برقی

در کارکرد مناسب و درست کرکره های برقی، ریل آن، نقش اساسی و اصلی را داراست. جنس این ریل ها، معمولا از آهن و یا آلومینیوم است.

انواع-ریل-کرکره-برقی

انواع ریل کرکره برقی

ریل های کرکره های برقی ، در انواع و اندازه های گوناگون در بازار وجود دارند. معمولاً اندازه آنها سه تا چهار متر در قسمت طولی است،  که شما با توجه به نیاز و محل مورد نصب آن را تهیه می کنید. در تقسیم بندی دیگری ریل های کرکره برقی به ریل معمولی، ریل کرکره اتوماتیک پروفیل دار و ریل فولادی تقسیم می شوند.

 

شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

نقاط مشترک تمامی کرکره های برقی

تمامی این ریل ها از جنس آهن و آلومینیوم هستند و همچنین این ریل ها، در دو طرف کرکره ی برقی، در سمت راست و چپ، نصب می شوند.

چرا از ریل کرکره برقی استفاده می‌شود؟

استفاده از ریل در کرکره های برقی، به این دلیل است که تیغه های کرکره برقی حرکت کنند. در واقع تیغه های کرکره ی اتوماتیک در قسمت راست و چپ خود بر روی این ریل ها سوار می‌شوند و حرکت آنها در یک الگوی درست و مناسب، باعث باز و بسته شدن درب خواهد شد.

نتیجه گیری

درباره قیمت ریل کرکره های برقی، باید گفت که این مورد به عوامل مختلفی بستگی دارد. با توجه به جنس ریل ها، ابعاد درب و ریل مورد استفاده برای کرکره، طول آنها، شرکت سازنده قیمت آنها نیز تغییر خواهد کرد.