برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای آنادایز

پارتیشن های شیشه ای امروزه نقش بسیار مهمی را در طراحی فضای داخلی دفتار اداری دارند که می توانند به عنوان یکی از مهمترین مزایای طراحی محسوب می شوند. پارتتیشن های فریم لس شیشه ای علاوه بر اینکه می توانند موجب شوند، از تمامی فضای موجود در دفتر کاری نهایت استفاده صورت گیرد، موجب افزایش زیبایی داخلی نیز می شوند. شاید یکی از دلایل محبوبیت استفاده از پارتیشن ها در دفاتر اداری هم همین مسئله باشد. یکی از کاربردهای اصلی استفاده از پارتیشن های اداری فریم لس این است که بتوانیم از میزان نور موجود در فضا حداکثر استفاده را داشته باشم.

زمانی که شما بدون نیاز به جابجایی به محیطی بزرگتر بتوانید برای هر یک از پرسنل خود یک فضای امن داخلی ایجاد کنید که به صورت مستقل مشغول به کار شوند می توانید راندمان کاری بالاتری را هم از پرسنل خود دریافت کنید. حال در کنار اینکه این فضا را ایجاد می کنید تصور کنید که افزایش میزان نورگیر محیط آنها و زیبایی محیطی که برای آنها فراهم می کنید تا چه اندازه می تواند باعث بهبود راندمان کاری پرسنل شما شود. در ابن ویدئو می توانید نحوه نصب پارتیشن شیشه ای را توسط کارشناسان و متخصصان شرکت کامادر مشاهده نمایید.

اجرای پارتیشن شیشه ای باجه

نجوه اجرای و نصب پارتیشن های شیشه ای باجه را در این ویدئو می توانید مشاهده نمایید.

نصب پارتیشن شیشه ای اداری

یکی از محبوب ترین انواع پارتیشن ها، پارتیشن هایی هستند که در اداره ها و دفاتر کاری مورد استفاده قرار می گیرند.  

پارتیشن های اداری شیشه ای

با توجه به اهمیت بالای استفاده از پارتیشن های شیشه ای می توانید نمونه ای دیگر از اجرای این کار را در ویدئو ذیل مشاهده نمایید.

استفاده از شیشه لاکوبل در نصب پارتیشن های اداری شیشه ای

با استفاده از شیشه لاکوبل می توانیم پارتیشن هایی دارای زیبایی های بسیار زیاد را طراحی و اجرا کنیم که فضای دفتار کاری شما را تا حد بسیار زیادی می تواند بهبود ببخشد.

اجرای پارتیشن های هوشمند و یا اسمارت شیشه ای

استفاده از شیشه های هوشمند اگرچه هنوز در ایران رواج زیادی پیدا نکرده است اما در بین افرادی که پارتیشن های خود را از این شیشه ها می سازند یکی از محبوب ترین ها می باشد.  

پارتیشن های حمام شیشه ای با طرح مات

فقط استفاده از پارتیشن ها در اداره ها کاربرد ندارد، شما می توانید در این ویدئو مشاهده کنید که در منازل هم می شود از پارتیشن ها برای جداسازی فضای حمام و با محیط رختکن استفاده کرد.

نحوه نصب پارتیشن های شیشه ای پرده خور تک جداره

پارتیشن های تک جداره شیشه ای یکی از انواع پارتیشن ها هستند که می توانید در این ویئو نحوه نصب آنها را مشاهده نمایید.  

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]