فهرست مطالب

اتاق کنفرانس شیشه ای

مزایای اتاق کنفرانس شیشه ای چیست؟بهترین استفاده از فضای اداری می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر فضای محدودی دارید و می خواهید آن را به بهترین شکل ممکن سازماندهی کنید. اکنون، گزینه های زیادی برای سفارشی کردن هر فضای کاری در دسترس دارید.

به عنوان مثال، می توانید یک اتاق کنفرانس شیشه ای را انتخاب کنید. یک اتاق کنفرانس شیشه ای یک مکمل عالی برای هر فضای کاری است. این نه تنها حس حریم خصوصی را ایجاد می کند، بلکه جذابیت زیبایی شناسی فضای کاری شما را نیز افزایش می دهد.

انواع پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن های شیشه ای از پیش مونتاژ شده

همانطور که از نام آن مشخص است، این دیوارهای شیشه ای از پیش مونتاژ شده هستند که می توانند در هر نقطه از یک فضای کاری قرار گیرند.

می توانید آنها را در هر گوشه ای از فضای اداری خود نصب کنید. این به آنها برتری جزئی نسبت به سایر انواع دیوارهای کنفرانس شیشه ای می دهد.

تصویر-اتاق-کنفرانس-شیشه-ای-6452

پارتیشن های شیشه ای متحرک، کشویی و تاشو

این پارتیشن های شیشه ای متحرک به شما امکان می دهند تقریباً در هر جهتی از آنها استفاده کنید. پس از اتمام جلسه، این دیوارهای اتاق کنفرانس را می توان به روش های مختلف طراحی کرد.

بنابراین، پارتیشن های شیشه ای متحرک و تاشو نیز انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهند. به علاوه، شما همچنین می توانید آنها را سفارشی کنید. برای مثال می توانید نوع شیشه، طرح و ضخامت آن را به دلخواه انتخاب کنید.

پارتیشن شیشه ای بدون قاب

دیوارهای اتاق کنفرانس بدون قاب برای یک حس بی بدیل مجلل و در عین حال خصوصی ایده آل هستند.

معمولاً این دیوارها به سقف دفتر متصل می شوند و تا سطح زمین ادامه دارند.

ظاهر منحصر به فرد آنها چیزی است که آنها را متمایز می کند.

برای اطلاع از پارتیشن شیشه ای فریم لس همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

سیستم پارتیشن مدولار

می توانید این نوع پارتیشن شیشه ای را، تقریباً در هر مکانی از فضای کاری خود نصب کنید. سیستم پارتیشن مدولار برای کسانی که می خواهند دفتر خود را بازسازی کنند ایده آل است.

افزایش حریم خصوصی با اتاق کنفرانس شیشه ای مات

بیشتر کسب و کارها می خواهند یک محیط مشارکتی و یک حس اجتماعی را در میان تیم خود تقویت کنند، به همین دلیل است که دفتر طرح باز در محیط های کاری مدرن بسیار محبوب است. با این حال، داشتن شیشه شفاف در همه جا همیشه ایده آل نیست، به خصوص اگر نیاز به برگزاری جلسات محرمانه در یک منطقه خصوصی دارید. اینجاست که اثر تاری پارتیشن ها و دیوارهای شیشه ای مات می تواند مفید باشد.

چه تک جداره و چه دو جداره، همه پارتیشن های شیشه ای باید سطحی از عایق صوتی یا کاهش صدا داشته باشند. این به کاهش حواس‌پرتی‌ها کمک می‌کند بدون اینکه افراد را به طور کامل از آنچه در اطرافشان می‌گذرد جدا کند. هنگامی که حریم خصوصی بصری نیز اهمیت دارد، شیشه مات یک پله بالاتر است، اگرچه ممکن است ترجیح دهید از شیشه شفاف در برخی مناطق نیز استفاده کنید، مخلوط کردن و تطبیق طرح های پارتیشن شیشه ای خوب است!

انواع شیشه های توصیه شده برای اتاق کنفرانس شیشه ای

در ادامه چند گزینه پارتیشن شیشه ای اداری را معرفی می کنیم:

شیشه لمینت

شیشه لمینت شفاف بدون شک بهترین گزینه شیشه ای برای این پارتیشن های اداری است. فقط به این دلیل که استحکام و دوام شیشه لمینت بی نظیر است. به علاوه، در ضربه های جزئی نمی شکند و همچنین دارای سطحی مقاوم در برابر خش است.

حتی اگر شیشه لمینت در اثر ضربه شدید بشکند، ذرات شیشه، در قاب آن دست نخورده باقی می ماند. این امر احتمال آسیب دیدگی را تا حد زیادی کاهش می دهد. بنابراین، برای حداکثر ایمنی و دوام، شیشه لمینت بهترین گزینه است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیشه لمینت همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

شیشه مات

بسیاری از فضاهای کاری به سطح خاصی از حریم خصوصی نیاز دارند، به خصوص برای اتاق کنفرانس شیشه ای. از آنجایی که سطح این شیشه ها مات است، دید را محدود می کند، اما در عین حال، عبور نور را مسدود نمی کند، که عالی است.

شیشه رنگی

شیشه های رنگی نیز می توانند انتخاب خوبی برای این دیوارهای اتاق کنفرانس باشند. شیشه رنگی اساساً شیشه ای شفاف است، اما در بالای سطح آن رنگ کمی دارد. نوع و شدت رنگ را می توان سفارشی کرد.

ضخامت شیشه در اتاق کنفرانس چقدر باید باشد؟

ضخامت ایده آل برای اتاق های کنفرانس شیشه ای برای هر پروژه متفاوت است. با این حال، ضخامت 4-5 میلی متر برای حداکثر ایمنی و دوام توصیه می شود. بنابراین، بسته به نیازهای خاص خود، می توانید هر سطح ضخامتی را همراه با شرکت کامادر انتخاب کنید.