آموزش تصویری تنظیم جک درب پارکینگ

 این درب ها از قطعات مختلفی ساخته شده است که برد یا مرکز کنترل قطعه اصلی آن می باشد که نیاز به تنظیمات دارد در ادامه قصد داریم درباره نحوه تنظیم  جک درب پارکینگ صحبت کنیم.

جک درب پارکینگ از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

درب های اتوماتیک پارکینگ از اجزای مختلفی ساخته شده‌اند، که یکی از قطعات اصلی آن مدار فرمان می باشد؛ خود مدار فرمان نیز از بخش‌های مختلفی ساخته شده است.

۱_برد اصلی

۲_ترانس تغذیه

۳_کارت رادیویی

۴_ترمینال

۵_فیوز

۶_سوئیچ

۷_لامپ های ال ای دی

از اجزای سازنده مدار فرمان هستند.

 

تنظیم برد درب برقی

برد، قطعه‌ای است که در داخل سرور قرار می گیرد و در واقع صفحه ایی می باشد که تمام قطعات بر روی آن نصب می‌شود. بر روی برد، یک میکروپروسسور قرار دارد که اطلاعات را از سیستم دریافت و پس از پردازش، دستور نهایی را صادر می کند، ترانس وظیفه ی تغذیه برد را بر عهده دارد.

برد-سیم-کارتی-دیجیتالی-برای-جک پارکینگی

تنظیم برد جک درب پارکینگ

در واقع مدار کنترل جک درب پارکینگ، مغز متفکر کل سیستم و مجموعه به حساب می آید.

قیمت جک درب پارکینگ و برد آن

جک های درب پارکینگ و مدار فرمان آنها، با توجه به عوامل مختلفی تعیین قیمت می شوند. مثلاً تعداد جک هایی که برای نصب در درب یک لنگه یا دو لنگه استفاده می‌شوند. وزن دربی که جک بر روی آنها نصب می گردد، اندازه و طول درب ها، ویژگی ها و خدمات جانبی جک ها، مدت گارانتی، توان کاربرد جک ها و….

 

مشخصات‌ فنی برد جک پارکینگ

ویژگی های فنی برد جک درب پارکینگ، به مواردی چون:

۱_وزن

۲_جنس بدنه

۳_برند سازنده

۴_کشور سازنده

۵_مدت گارانتی

۶_ولتاژ کاری

۷_قابلیت نصب قفل برقی

۸_قابلیت چند زمانه بودن

۹_توان اتصال به دستگاه کنترل تردد

۱۰_فلاشر

۱۱_مکانیزم عمل

۱۲_فرکانس کاری

۱۳_تعداد ریموت قابل کد گیری

۱۴_برد ریموت کنترل ۱۶ نوع کدینگ و… بستگی دارد

 
 

 


شرکت کامادر مرکز فروش جک پارکینگی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک شیشه ای ، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

تنظیم سرعت درب اتوماتیک

یکی از کارهایی که تنظیم آن را می‌توان با استفاده از برد و مدار فرمان انجام داد، تنظیم زمان باز و بسته شدن و سرعت درب اتوماتیک پارکینگ است. برای این منظور، با توجه به مدل مدار فرمان جک، ابتدا دکمه تایم را فشار دهید. بعد از آن دکمه D قرار گرفته بر روی ریموت را زده و بعد از گذشت مدت زمان دلخواه، مجددآ دکمه D را می زنید. به این صورت زمان در نظر گرفته ی شما برای باز و بسته شدن درب اتوماتیک، مشخص خواهد شد.

تعمیر و تنظیم برد جک

نصب جک درب اتوماتیک و تنظیم و تعمیر برد آن، باید باید حتماً توسط گروه فنی و مهندسی و افراد متخصص صورت بگیرد. تنظیم برد جک درب اتوماتیک کار بسیار مشکلی می باشد و به هیچ عنوان از عهده ی افراد عادی و فاقد تخصص بر نمی‌آید.