کرکره برقی، استفاده از شیشه ها، در هر قسمتی از ساختمان که باشد، بی شک نمای زیبا و خاصی به کل مجموعه خواهد داد. به کارگیری کرکره های شیشه ای در بالکن، یکی از  نمونه مصارف شیشه می باشد، که جلوه ی بی نظیری به ساختمان و بالکن می‌دهد. شیشه های کرکره ای در قسمت بالکن خانه ها، امروزه در ساختمان سازی مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. مزایای استفاده از شیشه های کرکره ای بالکن چیست؟ از چه نوع شیشه ای برای کرکره ی بالکن میتوان استفاده کرد؟ قیمت کرکره ای شیشه ای چقدر  است؟

کرکره شیشه ای بالکن چیست؟

شیشه بالکن کرکره ای در ابتدای امر، برای امنیت در بالکن ها مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر این جنبه ی زیباسازی آن را نمی‌توان نادیده گرفت. اندازه ی شیشه های کرکره ای، بر اساس مساحت بالکن تغییر می کند و در ابعاد گوناگون تهیه و توزیع می شود. اما به تدریج برای امنیت بیشتر و تنظیم نور از کرکره برقی شیشه ای استفاده شد.

کرکره های شیشه ای چه نقشی در امنیت ساختمان دارد؟

فکر کنید که ساکن طبقه ی پنجم یک ساختمان هستید، با نصب کرکره ای برقی شیشه ای، برای بالکن خانه و بستن آن، می توانید از ورود حشرات موزی به خانه جلوگیری کنید. در بخش امنیتی نیز شیشه‌های کرکره ای مصارف قابل تحصیلی دارند.

کرکره-شیشه-ای-بالکن

از چه نوع شیشه برای کرکره بالکن استفاده می شود؟

پلی کربنات برای استفاده دراین کرکره ها بسیار مناسب است؛ زیرا این نوع از شیشه علاوه بر اینکه مقاومت و ایمنی بسیار بالایی دارد، نشکن نیز می باشد ولی ظاهر شیشه را نیز دارد.

شرکت کامادر در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیششه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

مزیت های استفاده از کرکره شیشه‌ ای در بالکن ها

1_ نورگیر کردن فضا

2_استفاده بهینه از نور آفتاب

3_ دلباز کردن مکان مورد استفاده

4_ عایق انرژی و حرارت

5_جلوگیری از ورود صدا، آلودگی ها و…

قیمت کرکره شیشه ای بالکن

با توجه به موارد متفاوتی همچون: جنس شیشه ی مورد استفاده، طرح بالکن شما که مربع است یا گرد و…، ضخامت شیشه ی انتخابی، ابعاد شیشه ی مورد استفاده، رنگ شیشه، مدل کرکره(ساده، کشویی، لولایی) با فریم یا بدون فریم بودن، نصب و اجرا و … نتیجه گیری اندازه گیری کرکره برقی شیشه ای و همچنین نصب کردن آنها، نیاز به تبحر و مهارت مخصوص به خود را دارد و افراد معمولی و بدون تخصص، نمی توانند آن را انجام دهند. پس اگر قصد خرید و استفاده از این نوع کرکره را دارید حتماً به متخصصان این امر مراجعه نمایید.