کرکره برقی گالوانیزه یا آلومنیومی کدام بهتر است؟

کرکره گالوانیزه : آیا کرکره برقی مدل گالوانیزه مناسب است؟ مدل گالوانیزه یا آلومینیوم کدام بهتر است ؟ قیمت تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار چقدر است؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

مدل برقی جنس گالوانیزه مناسب است؟

 

کرکره برقی گالوانیزه یکی از انواع کرکره برقی های موجود است. این کرکره که از تیغه ای که از ورق نازک گالوانیزه که سبک است ساخته می شود.این نوع تیغه نسبت به سایر تیغه ها ارزانتر است و کیفیت پایین تری دارد. برای تشخیص این کرکره از آهن ربا استفاده می شود در صورتی که جذب شود گالوانیزه می باشد.

کرکره-برقی گالوانیزه

انواع کرکره گالوانیره برقی

کرکره گالوانیزه برقی دارای دو نوع می باشد:

تک جداره

در ساخت این نوع کرکره گالوانیزه از ورقه نازک گالوانیزه استفاده می شود که هنگام جمع شدن خم می شود.

این نوع کرکره دارای معایبی از جمله استهلاک زود دهنگام به دلیل سایش تیغه به بدنه ریل ، گیر کردن کرکره درون ریل و سر و صدای زیاد اشاره کرد. این موارد باعث شد این نوع کرکره به تدریج منسوخ شده و کاربردی نداشته باشد.

 
کرکره-برقی-گالوانیزه-فوم-دار

دو جداره یا فوم دار

با توجه به مشکلاتی که کرکره برقی تک جداره داشت، یک جدار دیگر با دستگاه مخصوص درون تیغه قرار می گرفت و لبه های آن خم می شد. این کرکره نیز مشکلی به همراه داشت و آن خراب شدن کرکره به دلیل خم بودن لبه های تیغه بود.

 برای رفع این مشکل فوم پلی اورتان به این تیغه ها تزریق شد. این نیز مشکلی به همراه داشت و آن این بود که کرکره گالوانیزه ها بعد از گذشت زمانی کارکرد از هم باز می شد.

 

کاربرد کرکره گالوانیزه های برقی

از این نوع کرکره ها در مراکز صنعتی و تجاری مانند مراکز خرید ، کارخانه ها ، واحدهای صنعتی و پاساژها و پارکینگ استفاده می شود. این کرکره ها با برق سه فاز (415 ولت) و تک فاز (240 ولت) قابل نصب می باشد.

شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر شیشه سکوریت ،درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

گالوانیزه یا آلومینیوم کدام بهتر است ؟

با تولید کرکره برقی آلومینیومی فروش کرکره برقی گالوانیزه کاهش پیدا کرد . دلیل این امر کیفیت بالای کرکره آلومینیومی و مزایایی از جمله سبک ، بی صدا و با سرعت بالا است. کرکره گالوانیزه به دلیل کیفیت پایین ، سر و صدای زیاد و خرابی زود هنگام مورد استقبال قرار نگرفت.

کرکره گالوانیزه برقی نوعی از درب ها میباشند که ایمن و حافظ ساختمان است. امروزه در بسیاری از ساختمان ها از کرکره ی برقی استفاده میکنند. این سیستم علاوه بر کارایی هایی که دارد بسیار زیبا و مدرن و جذاب است . در مدل ها و طرح های مختلفی نیز عرضه میشود .  کرکره برقی فضای داخل ساختمان را ایمن کرده و از ورود افراد بیگانه و سرقت در داخل ساختمان جلوگیری میکند. کرکره برقی امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی شده است.

در مقایسه با درب های آهنی قدیم ، کرکره ی برقی یا درب های اتوماتیک دارای کارایی ها و ایمنی بیشتری میباشد. درب های آهنی قدیم جای خود را به درب های اتوماتیک امروزی سپرده است. از همین رو این مورد باعث شده است تا هر روز کارایی های کرکره برقی افزایش پیدا کند یا اصطلاحا به روز شود .

در ساختمان های تجاری ، مراکز فروش و اپارتمان های مسکونی به کرکره ی برقی رو آورده اند و از این سیستم استفاده میکنند. به علت کاربردی بودن آن و همینطور زیبایی که این سیستم به نمای ساختمان میدهد. موجب شده است تا کرکره برقی به سرعت در بین مردم محبوب و پرطرفدار شود. باید این نکته را به خاطر داشته باشیم که کرکره های برقی بسیار مقاوم و مستحکم میباشند. دارای مزیت های بسیار زیادی ست.

کاربرد کرکره ی برقی چیست ؟

کرکره گالوانیزه برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : باید این نکته را به خاطر بسپاریم که کرکره برقی دارای عایق صدا و عایق حرارت میباشند. این کرکره ها مانع ورود گرد و خاک به فضای داخلی ساختمان میشوند. این محصول دارای تنوع رنگ و طرح های بیشماری است که هر سلیقه ای را پوشش میدهد و با نمای ساختمان سازگاری بسیار مناسبی دارد . این سیستم به نمای ساختمان زیبایی خاصی ارائه میدهد .

که باعث چذاب شدن محیط ساختمان میشود و بسیار مدرن و به روز هست. کرکره ی برقی های استاندارد به زودی خراب نمی شوند و نیازی به تعمیر ندارد و عمر نسبتا خوبی هم دارد. پس یادتان باشد زمانی که خواستید کرکره برقی سفارش دهید حتما تاکید کنید که از کرکره برقی استاندارد استفاده کنند. چرا که اگر این کرکره ها استاندارد نباشد زود به زود دچار ایراد میشود و نیاز به تعمیر دارد . تعیمر هم شامل هزینه میباشد پس در خرید خود دقت لازم را انجام دهید که حتما کرکره برقی ای که استفاده میشود استاندارد باشد .

کرکره ی برقی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و بسیار مستحکم و قوی هست و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است. عواملی مانند بارندگی یا اشعه خورشید باعث رنگ پریدگی این کرکره ها نمیشود . از همین رو این کرکره ها بسیار در بین مردم محبوب شده است و در خیلی مناطق مختلف مانند مراکز تجاری ، فروشگاه ها ، مناطق مسکونی از این سیستم استفاده میشود. با همراه باشید تا بدانیم کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد؟

در مقایسه با درب های اهنی قدیمی این کرکره ها درای طول عمر بیشتری میباشند و قابلیت نصب در هر ساختمانی را دارد . محدودیت نصبی برای این سیستم وجود ندارد و به راحتی در همه ی ساختمان نصب میشود و قابل اجرا میشود. در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا توضیحاتی در مورد کرکره برقی و اینکه کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد خدمت شما عزیزان شرح دهیم.

کاربرد کرکره ی برقی خانگی به چه صورت است ؟

کرکره گالوانیزه برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : کرکره ی برقی از لحاظ زیبایی و کاربردی بودن نظر مخاطبان را به خود جلب کرده . و همین امر سبب شده است که این سیستم طرفداران زیادی پیدا کند و جای گزین بسیار مناسبی برای درب های اهنی قدیمی است . کرکره برقی های خانگی اغلب از جنس آلومینیومی میباشد که با فوم های مخصوص خود پر شده است.  شاید برای شما سوال پیش بی آید که این فوم ها برای چه استفاده میشوند .

در جواب این سوال باید بگوییم که این فوم ها یک جور عایق صوتی به حساب می آیند . کرکره ی برقی های خانگی استحکام کمتری نسبت به کرکره های صنعتی و فروشگاهی دارد. کرکره ی برقی های خانگی معمولا سبک میباشند و ساده طراحی میشوند. برای حفظ ایمنی و جلوگیری از سرقت و ورود افراد بیگانه در ساختمان های مسکونی نصب و اجرا میگردد. کاربردی ترین استفاده از این درب ها برای ویلا ها یا مجتمع های مسکونی میباشد. به این ترتیب می توانیم به خوبی بدانیم که کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد کرکره ی برقی برای پارکینگ به چه صورت است ؟

کرکره گالوانیزه برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : باید این نکته را بدانید که درب های پارکینگ دارای استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به درب های خانه هستند .  استقاده از این سیستم ایمنی و رفاه بیشتری را برای ساکنین یک مجتمع ایجاد میکند .

کرکره ی برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : در واقع راننده بدون اینکه از مایشن خود پیاده شود میتواند با یک کنترل ریموتی درب را باز و بسته کند و و دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب یا بستن درب نیست . و تنها میتواند با یک ریموت این کار را انجام دهد. کرکره های پارکینگی با یک تیغه ی آلومینیومی و فولادی انجام میشود. باید این نکته را به خاطر داشته باشید که این تیغه های فولادی بسیار مستحکم و مقاوم است. کرکره ی برقی پارکینگی در برابر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم است .

حالا که می دانید کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد ، شما برای سفارش کرکره برقی میتوانید با شماره ها درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت کامادور مشاوره های خود را به شما ارائه دهند .

این کرکره گالوانیزه ها از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار می گرفتند و دو نوع دارند، اتوماتیک یا برقی و دستی. کرکره ی اتوماتیک با برق کار می کنند و دارای سیستم برقی می باشد. نصب برق سیستم  یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین اقدامات در نصب این نوع از کرکره هاست.

کرکره های اتوماتیک برقی

این کرکره ها اتوماتیک، به طور خودکار باز و بسته می شوند و این کار را با انتقال دستورالعمل ریموت به کرکره گالوانیزه ها انجام می شود.

سیستم برق این کرکره ها بر حسب نوع موتور کرکره

زمانی که از برق کشی این سیستم  حرف به میان می آید، اولین موردی که باید به آن دقت شود شناسایی نوع موتور این کرکره گالوانیزه ها است. این موتورها معمولاً سه نوع دارند؛ توبلار، سانترال و ساید، که به برق کشی هر کدام معمولا با دیگری متفاوت است. بر اساس نوع موتور، متعلقات آن مانند چشمی، فلاشر، نوع مدار، کنترل و… را باید تهیه کرد.