کرکره های برقی که امروزه در اکثر نقاط مورد استفاده قرار می‌گیرند، همواره ظاهر ساده داشتند. اما نسل جدیدتری از این کرکره ها هستند که از ظاهر زیبایی نسبت به مدل ساده ی کرکره ها برخوردارند و طرح دار می باشند. معمولاً یکی از پرکاربردترین این طرح ها، طرح چوب است. در این مقاله قصد داریم درباره کرکره طرح دار صحبت کنیم.

کرکره های برقی طرح چوب در چه اماکنی مورد استفاده قرار می گیرند؟

ادارات، مراکز فروش، مغازه ها، پارکینگ ها، شرکت‌ها، کارخانه‌ها، پنجره ها و به طور کلی هر جایی که لازم باشد. کرکره طرح چوبی، فرقی از لحاظ کاربرد با کرکره های برقی آلومینیومی ندارند، فقط از لحاظ زیبایی می توان گفت که شکیل ترند.

محبوبیت کرکره برقی طرح چوب

فرض کنید که ساختمانی با نمای قهوه‌ای، رنگ کرم و یا طلایی دارید، حال اگر کرکره برقی با طرح چوب در بخش درب نصب شود، قطعاً به زیبایی مجموعه خواهد افزود و هارمونی بی‌نظیر را به وجود خواهد آورد. محبوبیت کرکره های برقی طرح دار، به دلیل ایجاد زیبایی، در محیط مورد استفاده است.

کرکره-برقی-طرح چوب
کرکره برقی دو تیکه

دوام کرکره های برقی طرح دار

این نوع از کرکره برقی، هیچ تفاوتی با کرکره های برقی ساده ندارد؛ چون ماده ی اولیه ی سازنده ی آن یکی می باشد و شما با خیال راحت و در هر مکان و هر شهری با هر آب و هوایی که هستید، به راحتی و با خیال آسوده می توانید از این نوع از کرکره ها استفاده کرده و از زیبای آن لذت ببرید؛ همچنین شاید بتوان گفت که این کرکره ها، به دلیل استفاده از لایه ی الکترواستاتیک، حتی عمر بیشتری نسبت به نوع ساده ی خود داشته باشند.

 
شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

قیمت کرکره های طرح دار

از آنجایی که کرکره های طرحدار در زمان ساخت خود، مرحله ی اضافه تری نسبت به کرکره های معمولی دارند، قطعاً قیمت آنها نیز باید بیشتر باشد. حتی گاهی مشتری طرحی انتخابی را برای کرکره مد نظر خود دارد، که این هم دلیلی برای افزایش قیمت خواهد بود. گفتنی است که زمان تولید این نوع از کرکره هم نسبت به نوع معمولی آن بیشتر است.