برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

کرکره برقی سکشنال

مکانیزم کرکره برقی سکشنال

درب سکشنال از پنل هایی از جنس گالوانیزه تولید شده اند که دارای طراحی های مختلف می باشد. ارتفاع این پنل ها با توجه به ابعاد فضای مورد نظر متفاوت می باشد و میانگین آن بین 42-62 سانتیمتر و ضخامت آن بین 4-4.5 سانتیمتر می باشد. این کرکره ها مجهز به فنرهای بالانس بسیار قوی هستند که فشارهای اضافی را کم می کند و وزن پانل ها را به تعادل می رساند. استفاده از موتورهای پرقدرت و مطابق با استانداردهای دنیا ،از دیگر ویژگی های این کرکره می باشد.این درب ها امروزه به تدریج به دلیل مکانیزم پیشرفته و به روز جایگزین درب های هوشمند با استفادده از جک پارکینگی می شود.

مکانیزم کرکره برقی سکشنال

درب سکشنال از پنل هایی از جنس گالوانیزه تولید شده اند که دارای طراحی های مختلف می باشد. ارتفاع این پنل ها با توجه به ابعاد فضای مورد نظر متفاوت می باشد و میانگین آن بین 42-62 سانتیمتر و ضخامت آن بین 4-4.5 سانتیمتر می باشد. این کرکره ها مجهز به فنرهای بالانس بسیار قوی هستند که فشارهای اضافی را کم می کند و وزن پانل ها را به تعادل می رساند. استفاده از موتورهای پرقدرت و مطابق با استانداردهای دنیا ،از دیگر ویژگی های این کرکره می باشد.این درب ها امروزه به تدریج به دلیل مکانیزم پیشرفته و به روز جایگزین درب های هوشمند با استفادده از جک پارکینگی می شود.

کرکره-برقی-زیرسقفی

مشخصات فنی درب اتوماتیک زیرسقفی یا کرکره برقی سکشنال

 

  • مناسب برای ترددهای نامحدود
  • دارای سیستم عدم برخورد با مانع
  • ضدسرقت
  • مناسب در هممه شرایط آب و هوایی
  • پنل و یراق آلات مقاوم و عدم استهلاک
  • قابلیت نصب درب و پنجره در داخل درب سکشنال
  • مجهز به پنل فوم دار برای حرکت بی صدا
  • مجهز به سیستم خلاص کنی دستی

معایب کرکره برقی سکشنال

کرکره برقی سکشنال با وجود مزایای زیاد آن خرید و نصب آن هزینه زیادی دربر دارد .

نصب کرکره برقی سکشنال یا درب های پنلی ( زیرسقفی)

نصب این نوع کرکره برقی بسیار تخصصی است و نیاز به کارشناسی دارد که تجربه و تبحر کافی داشته باشد. اما در ذیل به آموزش آن می پردازیم.درب اتوماتیک زیر سقفی

مراحل نصب این نوع درب های اتوماتیک چند تکه (کرکره برقی سکشنال) به شرح ذیل می باشد :

  1. نگاه اولیه به محل نصب و اندازه گیری
  2. گام اول پروفیل کشی یا آماده سازی زیرساخت
  3. نصب ریلی های عمودی
  4. نصب شفت و فنر بر روی فریم
  5.  

فیلم نحوه نصب کرکره سکشنال

نحوه اندازه برداری درب سکشنال پارکینگ

در قدم اول بسیار مهم است که ما از چهارگوش ابعاد درب کاملا مطمئن شویم به زبان ساده تر باید از کف تا سقف ستون راست درب با اندازه از کف تا سقف ستون چپ برابر باشد و همچنین دهنه بالا و پایین هم از ابعادی یکسان برخوردار باشند.

یکی از نکاتی که کارشناس باید قبل از سفارش ابعاد به آن توجه کند عدم وجود هر گونه مانع مزاحم اطراف درب می باشد. مثلا کنتورهای گاز، لوله کشی ها و غیره

پس از گذر از موانع، باید توجه کنیم که حداقل فضای مناسب بالای تاج درب تا سقف 25 سانتیمتر نیاز داریم. ضمنا باید حتما دهنه یا همان عرض کار را از دیوار به دیوار یا ستون به ستون درب اندازه گیری دقیق کنیم.ارتفاع های مورد نیاز جهت ساخت درب نیز ارتفاع دقیق از سطح زمین تا زیر درب و از سطح زمین تا زیرسقف می باشد که باید به سازنده درب اعلام گردد.

 
شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

جدول

در جدول زیر ابعاد و اندازه گیری استانداردهای جهانی درب سکشنال را مشاهده می نمایید:

نوع پنلبررسی عرض و ارتفاععرض و میزان ارتفاعمیزان عرض و ارتفاعاندازه عرض و ارتفاع
پنل کتیبه225-300225-350400-225450-225
 221-350221-400221-450 
پنل سه خط221-300221-350221-400221-450

همه ابعاد به سانتیمتر می باشد..

ارتفاع مورد نظر در مدل کتیبه دار 246 سانتیمتر و در مدل شیاردار 242 سانتیمتر است.

  1. گام اول پروفیل کشی یا آماده سازی زیرساخت

سایز پروفیل مورد نیاز ما 40*80 سانتیمتر و پروفیل 40*40 می باشد.

مطابق شکل زیر پروفیل ها برش داده شده و با جوشکاری و یا اتصالات پیچ و رولپلاک به سطح کار وصل می گردند.

Capture درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیا

بررسی

فضای خالی نشان داده شده مابین دوو پروفیل افقی نصب شدده روی پیشانی کار یک سانتیمتر می باشد.

پروفیل های 15 سانتیمتر روی شکل جهت نصب قطعات درب طراحی شده اند.

ابزار مورد نیاز :

ابزار درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیا

در مرحله اول تراز صفر زمین را کنترل نموده و یک متر از هر دو طرف را مطابق شکل علامت گذاری میکنیم. سپس لاستیک های مخصوص ریل های عمودی را در جای خود قرار داده و از نصب صحیح و دقیق آن مطمئن میگردیم.

3 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیامطابق تصاویر مرحله به مرحله عملیات مونتاژ ریل های عمودی را انجام میدهیم. دقت کنید که پیج ها و مهره ها با ابزار مناسب سفت شونند تا آسیبی به آنها وارد نگردد.

4 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیا

مرحله بعدی

در این مرحله چهارچوب آمادده شده بوسیله پیچ های مناسب هم در بر روی دیوار و هم بر روی آهنکشی انجام شده نصب می گردند.

پس از نصب کامل چهارچوب وو اطمینان یافتن از استحکام سازه نصب شده، ضلع پایین چهارچوب از آن جدا می گردد. (این پروفیل فقط جهت برهم نخوردن زوایای قادمه موردنظر در کار نصب شده بود)

حتما پیچ های بازشده از این اتصال را پس از جدا شدن پروفیل، دوباره در جای خود ببندید.

5 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیادر این مرحله ریل منحنی مطابق شکل بر روی انتهای پروفیل عمودی نصب می گردد.

هیچ فاصله ای بین ریل منحنی و نقطه نصب بر روی عمودی نباید بوجود بیاید. به طریقه صحیح نصب آن که بر روی شکل نشان داده شده دقت کنید.

6 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیا

نصب

مرحله نصب ریل های کناری در شکل بالا کاملا مشخص و به نمایش درآمده از اهرمی که بوسیله گیره نجاری به انتهای کار بسته شده جهت بالا نگه داشتن ریل های افقی و همچنین کمک به تراز نمودن آنها استفاده میشود.

7 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیادر اشکال بالا نشانن داده شده که پس از نصب ریل های افقی باید آنها را به دقت تراز نمود و سپس بوسیله یراق آلات ارسالی از سوی کارخانه تولید کننده، آنها را با اتصال به سقف با دیوار کناری، محکم و ثابت نمود.

فراموش نکنید که تراز و شاقول بودن هر یک از قطعات این درب ضامن عمملکرد مطلوب و صحیح آن خواهد بود.درب اتوماتیک زیر سقفی

8 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیا

بر روی شکلها بوضوح روش نصب فنرها بر روی شفت اصلی آن به نمایش درآمده است. ( فنر سمت راست R- فنر سمت چپ L)

9 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیا

10 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیا

شکل

در شکل 10،1نشان داده میشود که چگونه با آچار مخصوص پیچ مختص به نگهدارنده شفت اصلی به فولی باز میگردد.

سپس مطابق شکل 10،2 به سوراخ به سایز 5 در نقطه مشخص شده ایجاد می گردد، سپس فولی به محل قبل باز می گردد و پیج آن پس از سفت شده کامل به داخل لوله شفت وارد می گردد. و موجب می شود که فولی بدون نقص همراه با شفت در حین کار به چرخش دربیاید.

در شکل پایین سمت چپ نشان داده شده که هر درب سکشنال می تواند از یک تا چهار فنر کمکی داشته باشد. این مقدار فنر مطابق با اندازه های طولی و عرضی کار یا در حقیقت وزن کلی درب محاسبه می گردد. این محاسبات در کارخانه تولید کننده صورت می گیرد و میزان فنر مورد نظر برای شما در پکیج کار ارسال می گردد.

11 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیابا توجه به شکل 11 متوجه میشویم که فنر دارای خط نارنجی به سمت چپ و فنر خط آبی به سمت راست از داخل کار شفت نصب خواهد شد.

بسیار مهم است که این ترتیب حفظ شود.

در شکل 11،3 باز هم تراز کردن فنرهای کمکی یادآوری میشود.

12 1 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیادر شکل دوازده مرحله جاگذاری پنل ها را به شما نشان می دهیم.

12،1 پس از جاگذاری پپنل یراق آن مطابق شکل بسته میگردد.

12،2 سیم بکسل ارسالی از کارخانه مطابق شکل بر رو غلطک کناری جاگذاری میگردد.

12،5 قطعه متصل به سیم مانند شکل بوسیله پیچهای خودکار به پنل اول محکم می گردند. درب اتوماتیک زیر سقفی

13 1 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیامرحله 13 همانطور که مشخص شده پنلهای دیگر درب سکشنال را یک به یک بر روی کار نصب می کنیم. یراق آلات آن را با دقت فراوان مکم، نصب میکنیم.

14.5 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیا14،1 و 14،2 نصب قفل دستی برای شما نشان داده شده است.

15.1 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیا

دلایل

یکی از مهمترین مراحل نصب این گونه از درب ها، شارژ فنرها می باشد.

پس ما نیاز داریم تا زمانیکه درب را در یک متری زمین از دست رها می کنیم درب موقعیت خود را حفظ کند یعنی نه بالا برود نه پایین .

مثالی برای بهتردرک کردن این روند بر روی شکل به نمایش درآمده است.

نصب درب نفر روو بر روی درب سکشنال یا زیرسقفی

برش پنل ها در کارخانه ایجاد می شود و تمامی یراق آلات مورد نیاز شما برای شما ارسال میگردد. برای انجام این کار نیاز به دقت و مهارت بالایی می باشد.

17 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیاهمانطور که در شکل نشان داده شده است، تاکید مجددی بر روی تراز قسمت های مختلف نصب صورت گرفته است.

به طور کلی در شکل به وضوح نحوه نصب یراق آلات بر روی درب به نمایش درآمده است.

18 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیادر شکل 18،4 و ضمائم بعدی آن طریقه نصب یراق آلات قفل به تصویر کشیده شده است تا بتوانید به راحتی مراحل نصب را مشاهده کنید.

19 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیادر شکل 18،5 طریقه نصب آرام بند که برای این نوع درب ها بسیار لازم است (چون این درب ها نباید باز بمانند).درب اتوماتیک زیر سقفی

همانطور که میدانید یک از دو پیج بر روی آرام بند، تنظیم کننده سرعت حرکت درب و دیگری قدرت و توان آرام بند را تنظیم می کنند.

20 درب اتوماتیک زیر سقفی یا کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیااین پیج های تنظیم مستقیما بر روی شارژ فنر داخلی سیستم اثر می گذارند. نکته نهایی اینکه شرکت های مختلف تولید کننده این نوع درب ها راههای گوناگونی برای آموزش بالا ، نکاتی بسیار کلی را به شما آموزش میدهد تا در زمان نصب با دید بازتری دست به کار شوید.درب اتوماتیک زیر سقفی

جدول محاسبه قیمت کرکره زیرسقفی

قیمت پنل کرکره سکشنال با  سطح صاف طوسی و سفید – کالسیک سفید و کرم

عرض مفید / ارتفاع مفید2 متر2/1 متر2/2 متر2/3 متر2/4 متر2/5 متر2/6 متر2/7 متر2/8 متر2/9 متر3 متر
2/55 متر26،027،500 تومان27،063،000 تومان28،650،000 تومان28،900،000 تومان30،520،000 تومان31،800،000 تومان32،900،000 تومان33،600،000 تومان34،500،000 تومان35،800،000 تومان36،800،000 تومان
2/75 متر27،500،000 تومان28,303,00030,509,000 30,715,00032,922,00033,130,00034,334,00035,540,00036,746,000 37,953,00038,159,000
2/95 متر28،800،000 تومان29,543,00030,868,00032,793,00033,417,000 34,942,00035,667,00036,043,000 38,916,000 39,541,00040,165,000
3/15 متر29،800،000 تومان 30,783,000 33,827,000 35,870,000 35,913,000 36,956,000 37,999,00038,794,000 39,086,000 40,129,00041,172,000
3/35 متر33،000،000 تومان32,024,000 34,485,00036,947,00036,409,000 37,870,000 38,332,000 39,545,000 41,255,00042,717,00043,179,000
3/55 متر35،800،000 تومان 33,264,00035,144,000 38,024,000 38,904,000 39,785,000 40,093,00041,296,00042,425,000 44,305,00045,185,000
3/75 متر36،720،000 تومان 34,504,00037,803,00040,101,00039,400,000 40,699,000 41,997,000 42,047,00044,595,000 45,893,00047,192,000
3/95 متر37،050،000 تومان36,744,00039,462,000 41,179,000 40,896,000 42,613,000 42,330,000 44,250,00046,764,000 46,482,00048,199,000
4/15 متر39،430،000 تومان 38,437,000 41,572,000 43,708,00041,844,000 44,979,000 44,115,000 46,250,000 48,386,000 48,522,00050,657,000
4/35 متر40،900،000 تومان 39,677,00042,231,000 45,785,000 43339,00045,893,000 46,447,000 48,002,00049,556,00050,110,00052,664,000
4/55 متر41،230،000 تومان 40,917,00044,890,000 46,862,000 44,835,000 47,808,00048,780,000 50,753,000 51,725,000 51,698,00054,671,000
4/75 متر42،750،000 تومان 42,157,00045,548,00047,940,000 46,331,00048,722,00050,113,000 51,504,000 53,895,000 53,286,00055,677,000
4/95 متر45،300،500 تومان 46,110,00049,919,000 51,729,00050,538,00052,348,000 54,158,000 55,967,00059,777,000 57,586,00060,396,000
5/15 متر46،811،200 تومان 47,350,000 50,578,000 53,806,00051,034,000 54,262,000 55,490,00057,718,000 60,946,000 59,174,00062,402,000
5/35 متر47،500،000 تومان 49,042,000 52,689,000 55,335,000 53,982,00056,628,000 57,275,000 59,921,000 63,568,000 61,215,00064,861,000
5/55 متر49،658،200 تومان 50,734,000 54,799,000 57,864,000 55,930,000 58,995,000 59,060,000 61,328,000 65,190,000 63,255,00066,320,000
5/75 متر50،860،000 تومان 52,427,00056,910,00058,394,000 57,877,00060,361,000 61,844,000 63,531,000 67,811,000 65,300,00068,778,000
5/95 متر52،640،200 تومان 54,119,000 58,021,000 60,923,000 59,825,000 62,727,000 63,629,000 65,531,000 69,433,00067,335,00070,237,000
6/15 متر54،080،000 تومان56,811,000 59,132,000 62,923,000 61,773,000 64,093,000 65,414,000 67,734,00071,055,000 70,375,00072,696,000
6/35 متر56,764,000 57,503,00061,242,000 65,981,000 63,720,000 66,459,000 67,198,000 69,937,000 73,676,000 72,415,00074,154,000
6/55 متر 58,038,000 59,196,00063,353,000 67,511,000 65,668,00067,826,000 69,983,000 71,141,000 75,298,000 74,455,00077,613,000
6/75 متر59,312,000 60,888,000 65,464,00069,040,000 67,616,000 69,192,000 71,768,000 73,344,000 77,920,000 76,496,00079,072,000
6/95 متر61,038,000 62,032,000 67,027,000 71,021,000 69,015,00072,010,000 74,004,000 76,999,000 79,993,00078,988,000 81,982,000
7/15 متر63,038,000 65,724,000 69,137,000 73,550,000 71,963,00074,010,000 76,789,00079,202,00082,615,0000 81,028,00083,441,000
7/35 متر 65,585,000 67,417,00071,248,000 75,079,000 73,911,000 75,742,000 79,574,00081,405,000 84,237,000 83,070,000 86,900,000

قیمت پنل کرکره سکشنال با کالسیک و سطح صاف طرح چوب

عرض مفید / ارتفاع مفید2 متر2/1 متر2/2 متر2/3 متر
2/55 متر 27,748,000 تومان28,068,00029,387,000 30,707,000
2/75 متر 28,356,000 29,129,000 30,902,000 31,675,000
2/95 متر 29,964,000 31,191,000 32,418,000 33,644,000
3/15 متر31,572,000 32,253,000 33,933,000 35,613,000
3/35 متر 32,180,000 33,314,000 35,448,00037,582,000
3/55 متر 33,788,000 35,376,00036,963,000 38,551,000
3/75 متر35,396,00037,437,000 37,478,00053,519,000
3/95 متر 36,004,000 38,499,000 39,994,00054,488,000
4/15 متر 38,148,000 39,097,000 41,045,000 56,993,000

لیست قیمت موتور و ریل کرکره سکشنال

کالاقیمت به تومان
موتور ورنا 1000 با دو عدد ریموت + ریل 15/3م7،160،000
موتور ورنا 1000 با دو عدد ریموت + ریل 20/4م7،720،000
موتور ورنا 1200 با دو عدد ریموت + ریل 15/3م7،160،000
موتور ورنا 1200 با دو عدد ریموت + ریل 20/4م8،880،000
موتور ورنا 1200 با دو عدد ریموت + ریل 10/58،580،000
ریموت326،000
فلاشر420،000
فتوسل397،000
ریموت آفتابگیر397،000
ریموت دیواری397،000
پنجره2،198،000
ددرب نفر رو12،100،000
ریل خام 105 سانتی با رابط بدون
تسمه
676،000

.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][ultimate_heading main_heading=”مطالب مرتبط” heading_tag=”h3″ spacer=”line_with_icon” spacer_position=”bottom” line_height=”3″ line_color=”#dd9933″ icon=”icomoon-the7-font-the7-arrow-05″ icon_size=”18″ icon_color=”#dd9933″ line_width=”120″][/ultimate_heading][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_basic_grid post_type=”post” max_items=”10″ grid_id=”vc_gid:1617787752097-efe370b6-4dff-1″ taxonomies=”187, 125, 105, 192, 187″][/vc_column][/vc_row]

کرکره برقی سکشنال پرطرفدارترین درب کرکره ای در دنیا

درب اتوماتیک زیر سقفی : اگر به دنبال کرکره برقی جدید هستید، اما فضای کوچیکی دارید، نگران نباشید کرکره برقی سکشنال بهترین گزینه برای شماست. برای توضیح درباره این کرکره و اینکه چه کرکره ای برای شما مناسب است، با ما در ادامه همراه باشید.

مشخصات فنی درب شیشه ای مدل تلسکوپی

کرکره برقی سکشنال جزو مدرن ترین و پرطرفدارترین کرکره برقی در آمریکا، اروپا و ایران می باشد. این کرکره نه تنها در درب پارکینگ بلکه در کارخانجات، سوله و انبارهای بزرگ کاربرد فراوان دارد.

کرکره-برقی-سکشنال-زیرسقفی

مکانیزم کرکره برقی سکشنال

درب سکشنال از پنل هایی از جنس گالوانیزه تولید شده اند که دارای طراحی های مختلف می باشد. ارتفاع این پنل ها با توجه به ابعاد فضای مورد نظر متفاوت می باشد و میانگین آن بین 42-62 سانتی متر و ضخامت آن بین 4-4.5 سانتی متر می باشد. این کرکره ها مجهز به فنرهای بالانس بسیار قوی هستند که فشارهای اضافی را کم می کند و وزن پانل ها را به تعادل می رساند. استفاده از موتورهای پرقدرت و مطابق با استانداردهای دنیا، از دیگر ویژگی های این کرکره می باشد. این درب ها امروزه به تدریج به دلیل مکانیزم پیشرفته و به روز جایگزین درب های هوشمند با استفاده از جک پارکینگی می شود.

مشخصات فنی درب اتوماتیک زیرسقفی یا کرکره برقی سکشنال

  • مناسب برای ترددهای نامحدود
  • دارای سیستم عدم برخورد با مانع
  • ضدسرقت
  • مناسب در همه شرایط آب و هوایی
  • پنل و یراق آلات مقاوم و عدم استهلاک
  • قابلیت نصب درب و پنجره در داخل درب سکشنال
  • مجهز به پنل فوم دار برای حرکت بی صدا
  • مجهز به سیستم خلاص کنی دستی
کرکره-برقی-زیرسقفی

معایب کرکره برقی سکشنال

کرکره برقی سکشنال با وجود مزایای زیاد آن خرید و نصب آن هزینه زیادی در بر دارد.

نصب کرکره برقی سکشنال یا درب های پنلی ( زیرسقفی)

نصب این نوع کرکره برقی بسیار تخصصی است و نیاز به کارشناسی دارد که تجربه و تبحر کافی داشته باشد. اما در ذیل به آموزش آن می پردازیم. درب اتوماتیک زیر سقفی مراحل نصب این نوع درب های اتوماتیک چند تکه (کرکره برقی سکشنال) به شرح ذیل می باشد :

  1. نگاه اولیه به محل نصب و اندازه گیری
  2. گام اول پروفیل کشی یا آماده سازی زیرساخت
  3. نصب ریلی های عمودی
  4. نصب شفت و فنر بر روی فریم

فیلم نحوه نصب کرکره سکشنال

نحوه اندازه برداری درب سکشنال پارکینگ

در قدم اول بسیار مهم است که ما از چهارگوش ابعاد درب کاملا مطمئن شویم به زبان ساده تر باید از کف تا سقف ستون راست درب با اندازه از کف تا سقف ستون چپ برابر باشد و همچنین دهنه بالا و پایین هم از ابعادی یکسان برخوردار باشند.

یکی از نکاتی که کارشناس باید قبل از سفارش ابعاد به آن توجه کند عدم وجود هر گونه مانع مزاحم اطراف درب می باشد. مثلا کنتورهای گاز، لوله کشی ها و غیره

پس از گذر از موانع، باید توجه کنیم که حداقل فضای مناسب بالای تاج درب تا سقف 25 سانتیمتر نیاز داریم. ضمنا باید حتما دهنه یا همان عرض کار را از دیوار به دیوار یا ستون به ستون درب اندازه گیری دقیق کنیم. ارتفاع های مورد نیاز جهت ساخت درب نیز ارتفاع دقیق از سطح زمین تا زیر درب و از سطح زمین تا زیرسقف می باشد که باید به سازنده درب اعلام گردد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]