برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

کرکره برقی رول گیتر ایمن ترین کرکره برقی

اگر به دنبال طراحی شیک در عین حال امنیت بالا می باشید کرکره برقی رول گیتر بهترین گزینه است. حال این کرکره چیست و چه مزایایی دارد؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

مکانیزم کرکره برقی رول گیتر

این نوع کرکره از تیغه هایی از روکش استیل ساختهَ شده که با مفتول فولادی آبکاری شده است. این تیغه ها مجهز به قرقره های تفلونی می باشد که از دو طرف ریل قفل می شود در نتیجه کرکره از ریل خارج نمی شود. همچنین این کرکره ها ضد ضربه و ضد برش می باشد.

کرکره برقی رول گیتر

کاربرد کرکره های رول گیتر

این نوع کرکره ها در اماکنی که امنیت بالا مهم باشد، استفاده می شود:

  • بانکها و موسسات مالی
  • مراکز اداری و تجاری
  • طلافروشی و گالری ها
  • صرافی ها
  • ورودی کارخانه ها
  • مغازه

کاربرد کرکره ی برقی چیست ؟

کرکره ی برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : باید این نکته را به خاطر بسپاریم که کرکره برقی دارای عایق صدا و عایق حرارت میباشند. این کرکره ها مانع ورود گرد و خاک به فضای داخلی ساختمان میشوند. این محصول دارای تنوع رنگ و طرح های بیشماری است که هر سلیقه ای را پوشش میدهد و با نمای ساختمان سازگاری بسیار مناسبی دارد . این سیستم به نمای ساختمان زیبایی خاصی ارائه میدهد .

که باعث چذاب شدن محیط ساختمان میشود و بسیار مدرن و به روز هست. کرکره ی برقی های استاندارد به زودی خراب نمی شوند و نیازی به تعمیر ندارد و عمر نسبتا خوبی هم دارد. پس یادتان باشد زمانی که خواستید کرکره برقی سفارش دهید حتما تاکید کنید که از کرکره برقی استاندارد استفاده کنند. چرا که اگر این کرکره ها استاندارد نباشد زود به زود دچار ایراد میشود و نیاز به تعمیر دارد . تعیمر هم شامل هزینه میباشد پس در خرید خود دقت لازم را انجام دهید که حتما کرکره برقی ای که استفاده میشود استاندارد باشد .

کرکره ی برقی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و بسیار مستحکم و قوی هست و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است. عواملی مانند بارندگی یا اشعه خورشید باعث رنگ پریدگی این کرکره ها نمیشود . از همین رو این کرکره ها بسیار در بین مردم محبوب شده است و در خیلی مناطق مختلف مانند مراکز تجاری ، فروشگاه ها ، مناطق مسکونی از این سیستم استفاده میشود. با همراه باشید تا بدانیم کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد؟

در مقایسه با درب های اهنی قدیمی این کرکره ها درای طول عمر بیشتری میباشند و قابلیت نصب در هر ساختمانی را دارد . محدودیت نصبی برای این سیستم وجود ندارد و به راحتی در همه ی ساختمان نصب میشود و قابل اجرا میشود. در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا توضیحاتی در مورد کرکره برقی و اینکه کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد خدمت شما عزیزان شرح دهیم.

کرکره-برقی-رول-گیتر

مشخصات امنیتی کرکره های رول گیتر

  • دارای تاییدیه پلیس پیشگیری امنیت می باشد و در بین کرکره های برقی بیشترین امنیت را دارد.
  • دارای شبکه مفتولی است که از میلگرد فولادی 12 با روکش استیل 16 ساخته شده است . به همین دلیل دارای وزن زیادی است.
  • با استفاده از ریل های مخصوص دارای لبه های محکم و قرقره های تفلونی باعث ضدضربه و ضد کشیدگی شده است.
  • تیغه ها از سال 1388 توسط ایران تولید می شود و با نمونه آلمانی آن برابری می کند.
  • در انتهای مفتول فولادی مجهز به قفل قرقره ای می باشد . همچنین دارای ریل آهنی به قطر 10 سانتیمتر می باشد که در برابر ضربه شدید و کشیدگی مقاوم می باشد .
  • غیرقابل نفوذ به دلیل وجود اتصالات محکم و مقاوم

مزایای کرکره برقی

  • به طور کلی در برابر سرما با درجه 30- درجه و گرمای بالای 70 درجه مقاوم می باشد.
  • در شرایط بادگیری که سرعت باد 160 کیلومتر بر ساعت می باشد قابل نصب می باشد زیرا این کرکره مشبک بوده و هوا از داخل آن عبور می کند.
  • پایه و محور این کرکره از جنس آهن می باشد.
  • به دلیل عبور نور دارای نورگیری خوبی است که باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.
  • همچنین به دلیل طراحی مشبک باعث تهویه و جریان هوا می شود.
  • به نمایش گذاشتن ویترین مغازه حتی در شب که نوعی تبلیغ برای محصولات می باشد.
شرکت کامادرنمایندگی کرکره برقی در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

قیمت کرکره برقی رول گیتر

همان طور که اشاره کردیم کرکره برقی رول گیتر به دلیل استفاده از لوازم با کیفیت مانند تیغه، موتور، ریل و… از قیمت بالاتری نسبت به سایرکرکره های برقی دارد.

 

موتور کرکره برقی رول گیتر

از آنجائیکه تیغه های این کرکره برقی دارای وزن بالایی می باشد نیاز به موتوری با کیفیت بالا دارد. موتوری که برای این کرکره استفاده می شود موتور ساید گیربکسی برند GFA آلمانی است. این موتور دارای سرعت بالایی در باز و بسته شدن دارد و قابل مقایسه با برند چینی نمی باشد.

سیستم برق این کرکره ها چگونه نصب میشود؟

رسیور یا مدار کنترل کرکره، سیستم پیچیده‌ای نیست؛ این مدار کنترل دارای ۵ ورودی و ۲ خروجی می باشد اکثر این کرکره ها به جز سیستم ورودی، ۲ بخش برای فلاشر و چشمی نیز وجود دارند.

درب اتوماتیک مانند هر محصول دیگری نیاز به سرویس و نگهداری دوره ای دارد. اما با توجه به میزان تردد افراد و نوع آن ممکن است نیاز به تنظیماتی جهت عیب یابی و تعمیر داشته باشد. با ما در ادامه همراه باشید تا نحوه تنظیمات درب اتوماتیک شیشه ای را آموزش دهیم.

همان طور که می دانید این محصولات دارای انواع مختلفی هستند که در این بخش می خواهیم به بررسی تمامی انواع محصولات بپردازیم. البته که تمرکز ما در این مقاله بر روی انواع ورودی های خودکار شیشه ای می باشد. این محصولات می توانند به صورت خودکار باز و بست شوند.

 

تنظیم رسیور و کدها به ریموت

بعد از سیم کشی ابتدایی، باید تنظیم رسیور ها صورت گیرد. رسیورها، مغز اصلی این نوع از کرکره ها هستند. این قطعه ی کرکره برقی، دو عدد کانکتور دارند؛ کانکتور اول مربوط به ورودی برق ۲۲۰ ولت یعنی فاز و نول است و کانکتور دوم مربوط به اتصالات سیم های موتور می باشد. این کانکتورها و یا کابل ها، هر کدام دارای سه سیم هستند، که رنگ آنها به این صورت است: آبی مشترک مربوط به سیم مشترک و مشکی با مشکی راست گرد  و قهوه ای به قهوه‌ای چپگرد وصل می شود.

نکاتی که باید در نصب سیستم برق این کرکره ها رعایت کرد.

اولین نکته مربوط به رعایت کامل نکات ایمنی است. زیرا برق کشی کار پرخطر و پر ریسکی می باشد، زیرا که کوچکترین خطر سبب برق گرفتگی فرد خواهد شد. دومین نکته مراجعه به یک برقکار آشنا با مسائل و موارد نصب این نوع کرکره می باشد تا مراحل نصب به خوبی اجرا شده و کارکرد کلی کرکره با اختلال مواجه نشود.

شرکت کامادر نمایندگی فروش شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی ، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگ با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

کاربرد کرکره ی برقی خانگی به چه صورت است ؟

کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : کرکره ی برقی از لحاظ زیبایی و کاربردی بودن نظر مخاطبان را به خود جلب کرده . و همین امر سبب شده است که این سیستم طرفداران زیادی پیدا کند و جای گزین بسیار مناسبی برای درب های اهنی قدیمی است . کرکره برقی های خانگی اغلب از جنس آلومینیومی میباشد که با فوم های مخصوص خود پر شده است.  شاید برای شما سوال پیش بی آید که این فوم ها برای چه استفاده میشوند .

در جواب این سوال باید بگوییم که این فوم ها یک جور عایق صوتی به حساب می آیند . کرکره ی برقی های خانگی استحکام کمتری نسبت به کرکره های صنعتی و فروشگاهی دارد. کرکره ی برقی های خانگی معمولا سبک میباشند و ساده طراحی میشوند. برای حفظ ایمنی و جلوگیری از سرقت و ورود افراد بیگانه در ساختمان های مسکونی نصب و اجرا میگردد. کاربردی ترین استفاده از این درب ها برای ویلا ها یا مجتمع های مسکونی میباشد. به این ترتیب می توانیم به خوبی بدانیم که کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد کرکره ی برقی برای پارکینگ به چه صورت است ؟

کرکره ی برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : باید این نکته را بدانید که درب های پارکینگ دارای استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به درب های خانه هستند .  استقاده از این سیستم ایمنی و رفاه بیشتری را برای ساکنین یک مجتمع ایجاد میکند .

کرکره ی برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : در واقع راننده بدون اینکه از مایشن خود پیاده شود میتواند با یک کنترل ریموتی درب را باز و بسته کند و و دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب یا بستن درب نیست . و تنها میتواند با یک ریموت این کار را انجام دهد. کرکره های پارکینگی با یک تیغه ی آلومینیومی و فولادی انجام میشود. باید این نکته را به خاطر داشته باشید که این تیغه های فولادی بسیار مستحکم و مقاوم است. کرکره ی برقی پارکینگی در برابر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم است .

حالا که می دانید کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد ، شما برای سفارش کرکره برقی میتوانید با شماره ها درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت کامادور مشاوره های خود را به شما ارائه دهند .

این کرکره ها از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار می گرفتند و دو نوع دارند، اتوماتیک یا برقی و دستی. کرکره ی اتوماتیک با برق کار می کنند و دارای سیستم برقی می باشد. نصب برق سیستم  یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین اقدامات در نصب این نوع از کرکره هاست.

حرف آخر

در نصب این سیستم، اولویت با اجزای سیستم برقی کرکره هاست. این کار به دو دلیل است، زیرا اولاً اصل ماهیت کرکره ی اتوماتیک با وجود برق معنی پیدا می کند. دوم به این دلیل که در طول جریان نصب شاید لازم باشد که از بخش برقی استفاده نمود.  نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که سیستم برقی را هرگز نباید طوری نصب نمود که در دسترس عموم قرار داشته باشد. زیرا این سیم کشی بسیار حساس است و به همان میزان حساسیت پر خطر نیز می تواند می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]