کاربرد شیشه سکوریت یا شیشه میرال در صنعت و ساختمان چیست؟​

شیشه فضای داخلی خود را برای ایجاد حریم خصوصی ، چشم انداز زیبا و برند تبلیغاتی خود سفارشی کنید. شیشه های سکوریت طی فرآیندی سخت شده و در برابر شکستن ، سرما و گرمای شدید و سرقت مقاومت بالایی دارند بدون اینکه نور طبیعی را از بین ببرد. شما می توانید از این شیشه ها در منزل و محل کار خود استفاده کنید. با داشتن گزینه های بسیار زیاد در سبک ، طراحی و شفافیت ، می توانید با هر بودجه ای که در اختیار داشتید این محصول را سفارش دهید. با ما در ادامه همراه باشید تا درباره کاربرد شیشه میرال در صنعت و ساختمان صحبت کنیم.

استفاده از شیشه سکوریت در خانه

1. حفظ حریم خصوصیبا وجود شیشه سکوریت در پنجره ها و فضای داخلی مانند حمام و بالکن بخصوص از نوع طرح دار یا مات امکان مشاهده برای افراد وجود نخواهد داشت. حریم خصوصی را بدون از بین بردن نور طبیعی سفارشی کنید.

2. فضای خود را متناسب با سلیقه خود طراحی کنید.شما می توانید با استفاده از انواع طرح های شیشه سکوریت فضای خود را متناسب با طراحی داخلی  تزئین کنید.

3.با حفظ فضای موجود ، فضاهای داخلی را تفکیک کنید.فضای داخلی منزل خود را با نصب شیشه تفکیک کنید.حمام را از دستشویی و اتاق خواب را با شیشه حمام تفکیک کنید.

 
شیشه دودبند

شیشه سکوریت چگونه سندبلاست یا طرح دار می شود؟

یا این شیشه های طرح دار می توان حریم خصوصی را در حالی که نور را به فضا به حداکثر می رساند حفظ کرد.

کاربرد و استفاده شیشه سکوریت

ساختمان های اداری

بدون اینکه فضاها و اماکن را محدود کنید تفکیک ایجاد کنید.با حفظ نور طبیعی حریم خصوصی را فراهم کنید.نام برند تجاری خود را در طراحی های شیشه سکوریت خود بگنجانید.برای امنیت بیشتر ، شیشه هایی با آینه های یک طرفه اضافه کنید.

هتل ها

با کمترین هزینه ، جلوه شیشه گران قیمت را بدست آورید.ضمن افزایش تعداد مهمان ها ، برند خود را روی شیشه تبلیغ کنید.

خرده فروشی

قسمتهای بزرگتر را تفکیک کنید بدون اینکه فضای شما کوچکتر شود.

مدارس / دانشگاه ها

تفکیک ایجاد کنید بدون اینکه نور طبیعی را از بین ببرید.
حریم خصوصی را سریع و آسان افزایش دهید.
برای امنیت بیشتر ، آینه های یک طرفه اضافه کنید.

مراقبت های بهداشتی

حریم خصوصی بیمار را بدون از بین بردن نور طبیعی ایجاد کنید.مناطقی را که برای بازدید عموم در نظر گرفته نشده اند پنهان کنید.

دولت

تفکیک ایجاد کنید بدون اینکه نور طبیعی را از بین ببرید.مناطق حساس را پنهان کنید.برای امنیت بیشتر ، آینه های یک طرفه اضافه کنید.

فیلم آموزش نصب شیشه سکوریت سندبلاست

 

شرکت کامادر مرکز فروش شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش و نصب و تعمیرکرکره برقی و درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.