برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

قیمت شیشه سکوریت دودی و کاربرد آنها

بگذارید با شما کاملا شفاف باشیم : بدون شک شیشه بهترین ماده برای دکوراسیون خانه و محل کار شما است. گذشته از جذابیت و زیبایی ، کاربرد و مزایای زیادی نیز دارد که در این مقاله قصد داریم درباره شیشه سکوریت دودی  بپردازیم.

شیشه سکوریت دودی شیشه ای پرطرفدار

به دلیل استقبال زیاد و کاربرد فراوان شیشه سکوریت ، این محصول در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید شده است تا زیبایی خاصی در دکوراسیون شما به وجود آورد. بهترین رنگ برای این نوع شیشه ها ، دودی می باشد که می توانید در فضاهای مختلفی از آن استفاده کنید. در اینجا به چند کاربرد آن اشاره می کنیم.

کاربرد شیشه سکوریت دودی

1. شیشه نرده ای : پله ها

راه پله های مدرن با شیشه سکوریت دودی به عنوان نرده از هر دکوراسیون عالی به نظر می رسد. طراحان از این شیشه در نرده ها بسیار استفاده می کنند زیرا بر این باورند که نرده ها با اینن وسیله ایمن تر هستند در حالی که ظاهری زیبا و مینیمالیستی را به دکوراسیون شما ارائه می دهد.
ممکن است پلکان صاف یا منحنی باشد ، قطعاً می توان تفاوت رنگ شیشه را در طرح ها تشخیص داد. شیشه دودی ظاهر زیباتری به ساختار کلی راه پله می بخشد.

شیشه-سکوریت-دودی-راه-پله
شیشه-سکوریت-دودی-حمام

2. حمام شیشه ای ، دور دوشی

پارتیشن و شیشه حمام بهترین گزینه  برای شیشه های دودی هستند است. از شیشه سکوریت در این فضاها استفاده می شود زیرا ایمن تر و مقاوم تر است.
طراحان داخلی مدرن به جای شیشه مات یا شیشه شفاف، شیشه های دودی را انتخاب می کنند تا فضای حمام را حفظ کند. بهتر است این شیشه ها را بدون فریم نصب کنید زیرا طراحی لوکس و شیکی به حمام شما می بخشد.

3. کفپوش

تصور غلطی وجود دارد : اگر کفپپوش از جنس شیشه باشد، خطرناک است ، اما ما خلاف این نظر را داریم .در حقیقت ، این نوع کفپو، ایمنی بیشتری نسبت به نرده های چوبی یا استیل فراهم می کند زیرا به طور کامل کل کف فضا را در برمی گیرد بنابراین هیچ حفره ای برای کودکان یا حیوانات خانگی باقی نمی ماند تا خطری برای آنها داشته باشد یا به طور تصادفی اشیا در داخل حفره گیر کند.
شیشه سکوریت دوام بیشتری نسبت به شیشه های معمولی دارد. اطمینان حاصل کنید که از این شیشه یا شیشه لمینت برای کف فضای خود سفارش دهید. استفاده از شیشه های دودی نه تنها به طراحی شما زیبایی بیشتری می بخشد بلکه از شما در برابر تابش نور شدید خورشید محافظت کند.

شیشه-سکوریت-دودی-کفپوش
شیشه-سکوریت-دودی-پارتیشن

4. دیوار یا پارتیشن شیشه ای

زیبایی و ایمنی دو موردی است که می توانید هنگام استفاده از شیشه دودی برای دیوارهای خود در نظر بگیرید. جذابیت مینیمالیستی و ساختار براق آن را به بهترین گزینه برای پارتیشن های مدرن تبدیل کرده است.
وقتی اتاق های کوچک خود را با شیشه های دودی پارتیشن بندی کنید فضا بزرگ به نظر می رسد. همچنین در صورتی که نورگیر اتاق ها بسیار است با این شیشه می توانید از میزان نور .همچنین این شیشه ها نوعی مانع محافظتی بین فضای داخلی شما و اشعه ماورا بنفش حاصل از نور مستقیم خورشید ایجاد می کند.

مزایای شیشه سکوریت دودی

شیشه سکوریت دودی دارای مزایای بی شماری در طولانی مدت است که در ذیل به برخی از آنها اشاره می کنیم:

1. کم مصرف

کاربران می توانند در هزینه های مربوط به مصرف انرژی صرفه جویی کنند .زیرا با وجود این شیشه ها نیازی به نصب وسایل روشنایی اضافی برای حمام و فضاهای دارای پارتیشن نیست زیرا نور می تواند از طریق شیشه نفوذ کند و فضای داخلی را روشن می کند.

2. جلوگیری از تابش اشعه ماورا بنفش

شیشه دودی یا رنگی اشعه ماورا بنفش را حدود 99٪ کاهش می دهد. با فیلتر کردن میزان تابش نور خورشید ، فضای شما را از گرمای اشعه مضر ایمن می کند. اطمینان حاصل کنید که شیشه ها به درستی عایق بندی شده باشد تا فیلترهای UV بتوانند موثر باشند.

3. حفظ حریم خصوص

از آنجائیکه فضایی که با این شیشه ها محصور می شود محو می شود . امکان مشاهده افراد را از نمای بیرون غیر ممکن می کند در حالی که از داخل نمای زیبایی دارد و شما لذت می برید این همان چیزی است که حریم خصوصی شما را حفظ می کنند .

4. به راحتی تمیز میشود

تمیز کردن همه شیشه ها آسان است و در چند سال آینده نگران این موضوع نخواهید بود. بخصوص در حمام و فضاهایی که بیشتر در معرض کثیفی و آلودگی قرار دارند، با استفاده از این شیشه ها به راحتی می توان آن را تمیز کرد. همچنین در صورت کثیفی نمایان نمی شود.

 

قیمت شیشه سکوریت دودی

قیمت شیشه سکوریت دودی  بر اساس مترمربع محاسبه می شود که در حال حاضر متری 380،000 تومان می باشد و با توجه به نوسانات ارزی تغییر خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت روز قبل از سفارش حتما تماس بگیرید.

سخن آخر

اکنون می توانید با توجه به نوع کاربرد خود از مزایای شیشه سکوریت دودی بهره مند شوید. هر سوالی در این خصوص دارید از ما بپرسید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

 
شرکت کامادر نمایندگی کرکره برقی در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر شیشه سکوریت ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]