کابین دوش شیشه ای برای چه حمامی مناسب است ؟

کابین دوش شیشه ای ریلی برای چه حمامی مناسب است در جواب این سوال باید خدمت شما بگوییم که شاید بعضی ها فکر میکنند . که به کار گیری این سیستم فقط و فقط مختص منازلی میباشد که دارای سرویس های بسیار بزرگی هست.

شاید گاها در اینستاگرام مشاهده کرده باشند که از کابین دوش های شیشه ای ریلی برای خانه های بزرگ استفاده میشود. اما باید بگوییم که خیر در خانه هایی حتی با ابعاد کوچک تر هم میشود از این سیستم استفاده کرد. فقط کافی ست که طراحی آن را به افراد حرفه ای و کاربلد بسپارید تا طراحی حمام شما را به شکلی انجام دهند که شاید باورتان نشود پس محدودیتی در باره ی نصب کابین دوش های شیشه ای ریلی وجود ندارد. شما عزیزان میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شرکت کامادور تماس حاصل فرمایید.

کابین دوش ریلی برای حمام های کوچک به چه صورت است ؟

کابین دوش شیشه ای ریلی : اگر در خانه ی شما قسمتی که برای حمام در نظر گرفته شده کوچک است نگران این قضیه نباشید.  چرا که با نصب  و استفاده از کابین دوش های شیشه ای ریلی حمام شما بزرگ تر دیده میشود و میتوانید از فضای مدرنی که در حمام شما ایجاد شده است استفاده کنید و از آز آن لذت ببرید. در حمام های کوچک وقتی کابین دوش های شیشه ای ریلی به کار برده شود این مزیت ها وجود دارد. باهم این چند مزیت را بررسی میکنیم.

مزیت اول : شیشه ای که به کار گرفته میشود ضخامت آن 5 میلی متر میباشد و بسیار مقاوم و مستحکم است و از مواد عالی تهیه میشود.

مزیت دوم : قابی که به کار گرفته میشود صیغل خورده است و در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم و ایمن است.

مزیت سوم : در کابین دوش شیشه ای ریلی 6 فواره به کار گرفته میشود که قابلیت تنظیم دارد.

مزیت چهارم : درب هایی که در این سیستم به کار گرفته میشود درب های کشویی میباشد.

کابین-شیشه-ای-ریلی

کابین دوش شیشه ای ریلی برای حمام های بزرگ چگونه است ؟

کابین دوش شیشه ای ریلی : اگر در خانه ی شما فضای نسبتا بزرگی برای حمام در نظر گرفته شده طراحی ای که برای این قسمت انجام میگیره متفاوت تر است نسبت به حمام های کوچک. در حمام های بزرگ کابین دوش شیشه ای ریلی به صورت مستطیل شکل میشود.

با پشتی شیشه ای است که بسیار جذاب مدرن و به روز میباشد. در این قسمت از درب شیشه ای کشویی استفاده میشود که فضا را بزرگ تر از چیزی که هست نشان میدهد و بسیار بسیار دکور حمام را زیبا و جذاب میکند. در این سیستم هم یکسری مزیت ها وجود دارد که باهم بررسی خواهیم کرد.

مزیت اول : ضخامت شیشه 5 میلی متری مقاوم و مستحکم و دارای ایمنی بالا.

مزیت دوم : در کابین دوش شیشه ای ریلی 6 فواره به کار گرفته میشود که قابلیت تنظیم دارد.

مزیت سوم : به کار گیری قاب آلومینیومی مقاوم در برابر پوسیدگی.

مزیت چهارم : به کاربردن درب های مغناطیسی مقاوم و نرم

مزیت پنجم : با استفاده از درب های کشویی از هرگونه سر و صدا جلوگیری میکند.

 

کابین دوش شیشه ای چیست ؟

امروزه در بیشتر خانه ها علاوه بر زیبایی حال و پذیرایی و آشپز خانه و اتاق خواب ها به دکوراسیون سرویس های بهداشتی هم توجه های بسیار زیادی میشود. و بیشتر صاحب خانه ها زمانی که میخواهند دکور جدیدی برای خانه خود در نظر بگیرند به سرویس های بهداشتی هم توجه میکنند.

از همین رو برای زیباتر شدن دکور حمام از کابین دوش های شیشه ای ریلی استفاده میکنند که بسیار زیبا و در عین حال بسیار پر کاربردی تر نسبت به حمام های معمولی میباشد. و دارای مزیت های زیادی هم هست. در ادامه ی مقاله قصد داریم تا تا در مورد کابین دوش شیشه ای توضیح دهیم و اینکه بدانیم کابین دوش چیست ؟ پس در ادامه ی مطلب همراه ما باشید.

کابین دوش شیشه ای ریلی : کابین دوش ها به محفظه های شیشه ای گفته میشود که حمام را از سرویس بهداشتی جدا میکند. در کابین دوش ها پنل های کنترل کننده در قسمت پشتی این سیستم قرار دارد. این محفظه بسیار ایمن بوده و شیشه ی به کار رفته در آن شیشه ی سکوریت میباشد.

و تمام سطوح داخلی در این محظفه آب بندی و ضد آب شده است. شیشه های به کار رفته در کابین دوش های شیشه ای ریلی یا مات هستند یا روشن. در طراحی کابین دوش شیشه ای ریلی مواد بسیار محکم و پایداری در آن به کار میرود مانند آکریلیک. این اکریلیک ها به دام این کابین دوش ها کمک کرده و باعث زیباتر شدن و همچنین مدرن شدن این فضا میگردد.

شرکت کامادر نمایندگی فروش شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگ با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.