چرا پارتیشن های شیشه ای را برای شرکت خود انتخاب می کنید؟

پارتیشن های اداری شیشه ای یک راه حل مدرن برای تقسیم فضا بین کارمندان در محل کار هستند که امروزه در دفاتر مدرن در سراسر جهان محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.  این پارتیشن می تواند هر فضای کاری را به یک محیط روشن و دلپذیر تبدیل کنند و دارای مزایای قابل توجهی دیگری است که در این مقاله قصد داریم درباره اینکه چرا پارتیشن های شیشه ای را برای شرکت خود انتخاب می کنید صحبت کنیم.

 

مزایای پارتیشن شیشه ای اداری

1. پارتیشن شیشه ای اداری عایق صدا

 

آیا متوجه می شوید که گاهی اوقات در دفتر شما بیش از حد سر و صدا تولید می شود؟ شاید باورتان نشود اما پارتیشن شیشه ای عایق صدا در فضای دفتر می باشد که می توان گفت یکی از دلایل اصلی برای انتخاب این سازه برای محیط اداری است. بخصوص پارتیشن شیشه ای دو جداره یکی از بهترین گزینه است برای کاهش صدا و همچنین به حداقل رساندن آلودگی صوتی استفاده میشود.

پارتیشن-شیشه-ای-ضد-صدا
پارتیشن-شیشه-ای-طرح-ایتالیایی

2. وجود نور طبیعی با پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن های شیشه ای از کف تا سقف ، میزان نور طبیعی پخش شده در یک اتاق را به حداکثر می رسانند و یک فضای بزرگ و روشن را ایجاد می کنند. همچنین وجود نور طبیعی در این محیط به افزایش روحیه کارکنان شما کمک کند. زیرا نور خورشید منجر به افزایش سطح سروتونین آنها می شود که تأثیر مستقیم بر افزایش بهره وری آنها دارد.

 

3. صرفه جویی در مصرف انرژی با پارتیشن شیشه ای اداری

چه کسی نمی خواهد در هزینه خود صرفه جویی کند؟ بنابراین ، هزینه اولیه نصب این پارتیشن را می توان با صرفه جویی در طولانی مدت برطرف کرد.کاهش هزینه قبض برق تنها یکی از مزایایی که پارتیشن  اداری شیشه ای برای دفتر شما دارد .

4. نصب راحت پارتیشن شیشه ای اداری

این پارتیشن ها با حداقل اختلال نصب می شوند. فایده پارتیشن های شیشه ای اداری این است که هنگام نصب در محل کار بسیار ساده است و در عین حال بسیار موثر است. زیرا می توان آنها را در کوتاه ترین زمان مونتاژ و جداسازی کرد و نیازی به اصلاحات ساختاری ندارند. این امر برای افرادی که در فکر بازسازی بیشتر در آینده هسند بسیار مناسب است.

زیرا می توان آنها را به راحتی حذف کرد و بدون هیچ مشکلی جابجا کرد. علاوه بر این ، اگر تصمیم به جابجایی دفاتر گرفتید ، می توانید آنها را با خود به محل جدید ببرید. این امر باعث می شود جابجایی سریع و آسان انجام شود در حالی که هزینه ها کاهش نمی یابد.

نصب-پارتیشن-شیشه-ای-اداری

5. پارتیشن شیشه ای اداری جذاب برای مراجعه کنندگان

برداشتهای اولیه یا همان اولین نگاه مهم است . هنگام ورود به یک ساختمان ، هر مشتری بالقوه بلافاصله در مورد ظاهر و طراحی سازمان شما نظر می دهد. بنابراین مهم است که آن را خوب معرفی کنید. شرکت ها به دلیل اهمیت ظاهر شیک و مدرن ، پارتیشن های شیشه ای اداری را انتخاب می کنند.

6. تنوع در طراحی پارتیشن شیشه ای اداری

مهم است بدانید که پارتیشن شیشه ای  طیف وسیعی از طراحی و سبک ها هستند ، بنابراین می توانیدگزینه های خوبی برای دفتر خود پیدا کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید یک پارتیشن شیشه ای بدون فریم یا فریم دار انتخاب کنید. همچنین می توانید پارتیشن تک جداره شیشه ای ، دوجداره نیز انتخاب کنید.در صورتی که طراحی خاصی مدنظرتان هست ، می توانید این پارتیشن ها را متناسب با سلیقه خود ، برای طراحی منحصر به فرد خود سفارش دهید. برای این کار به شیشه سکوریت مات ، رنگی یا شیشه سندبلاست نیاز دارید ، نگرانن نباشید همه سبک ها موجود هستند. صرف نظر از نیازهای شما ، همیشه یک انتخاب مناسب برای ایجاد پارتیشن بندی مناسب برای دفتر شما وجود خواهد داشت.

 
شرکت کامادر مرکز فروش شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.