پارتیشن های شیشه ای امروزه کاربرد بسیاری در دفاتر و منازل دارد. بیشترین مصالحی که در این سازه استفاده می شود شیشه می باشد. اما چه شیشه ای در پارتیشن استفاده می شود ؟ با ما در ادامه همراه باشید تا به موضوعات ذیل بپردازیم: 

انواع شیشه هایی که برای پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود! 

ضخامت شیشه های پارتیشن چقدر است؟ 

کدام پارتیشن شیشه ای برای خانه بی خطر است؟ 

رنگ های شیشه های پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای تولید شده از شیشه سکوریت

شیشه سکوریت رایج ترین نوع شیشه ای است که در پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود. این شیشه از طریق فرآیند سرمایش و گرمایش سکوریت می‌شود که چهار تا پنج برابر مقاوم تر و بادوام‌تر از شیشه‌های معمولی می شود.

انواع شیشه هایی که برای پارتیشن استفاده می شود!

شیشه مات پارتیشن های شیشه ای مات، دید محدودی را به دفاتر ارائه می دهند که ضمن بهبود روابط کارمندان، حریم خصوصی برای آنها فراهم می کند. از آنجایی که می توانید طرح های دلخواه خود را سفارش دهید، برای دفتر خود می‌توانید پارتیشن‌های شیشه‌ای ماتی برای ایجاد حریم خصوصی با توجه به نیازهای خود طراحی کند.

پارتیشن شیشه ای مات

آیا شیشه مات حرارت را کاهش می دهد؟

پارتیشن های  شیشه ای مات را می توان برای صرفه جویی در انرژی با کاهش گرما و دمای ورود به فضای داخلی استفاده کرد. این نوع شیشه ها پرتوهای خورشید را در تابستان فیلتر می کنند و در فصل زمستان از ورود سرما به داخل جلوگیری می کنند.

آیا شیشه مات مانع از ورود نور خورشید می شود؟

همانطور که قبلا اشاره شد، شیشه مات ممکن است دید شما را به بیرون مسدود کند اما مانع از ورود نور خورشید به داخل نمی شود.

آیا شیشه مات در شب دید را محدود می کند؟

شما نمی توانید انتظار داشته باشید به همان شکلی که می توانید از شیشه شفاف ببینید از شیشه مات همان را ببینید. در واقع شیشه مات به گونه ای طراحی شده تا دید را محدود کند. با این حال، دید شما را به طور کامل مسدود نخواهد کرد.

شیشه مات گران تر از شیشه شفاف است؟

وقتی صحبت از قیمت‌گذاری به میان می‌آید، شیشه‌های مات گران‌تر از شیشه شفاف هستند، البته با توجه به ابعاد، طرح‌ها و هزینه نصب و نوع سفارش قیمت ها متفاوت می باشد.

ضخامت شیشه های پارتیشن های شیشه ای چقدر است؟

با توجه به نوع پارتیشن های  شیشه ای تک جداره یا دو جداره از شیشه هایی با ضخامت های متفاوت استفاده می شود: 

شیشه 5 میلی متری  

شیشه سکوریت 5 میلی‌متری مقاوم است و در برابر فشار زیادی که در محیط‌ها ایجاد می شود، مقاوم است. این نوع پارتیشن اغلب برای قفسه بندی در خانه استفاده می شود. 

شیشه 8 میلی متری 

8 میلی متری معمولا برای فضاهای کوچک مناسب است. شیشه های سکوریت شده تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند تا از شیشه های معمولی قوی تر و انعطاف پذیرتر باشند. شیشه ای که ضخامت آن 8 میلی متر است 20 کیلوگرم در هر متر مربع وزن دارد و برای استفاده در پارتیشن شیشه ای دو جداره، شیشه های حمام و پارتیشن خانگی کاملاً مناسب است. 

شیشه 10 میلی متری 

شیشه سکوریت با ضخامت 10 میلی متر تا حداکثر وزن 500 کیلومتر آزمایش شده و بسیار مقاوم می باشد که در سازمان ها و شرکت های بزرگ برای پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود.

شیشه سندبلاست چیست؟

شیشه سندبلاست نوعی از شیشه های سکوریت است که با موادی به نام اسید اچ بر روی یک سطح از شیشه برای ایجاد طرح تولید می شود. مانند شیشه معمولی پرتوهای نور را پراکنده می کند و بنابراین شیشه های شفاف را مات می کنند.

کدام پارتیشن های شیشه ای برای اتاق خواب بهتر است؟

با توجه به محل نصب پارتیشن های شیشه ای در خانه از انواع شیشه سکوریت یا شیشه لمینت استفاده می شود. مثلا برای حمام از شیشه دوجداره مات استفاده می شود و برای تفکیک اتاق ها از پارتیشن های شیشه ای شفاف استفاده می شود.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

تفاوت شیشه سندبلاست و شیشه مات

برخلاف شیشه سندبلاست، شیشه مات حریم خصوصی را در داخل نیز فراهم می کند و در عین حال دید از بیرون را نیز مسدود می کند. شیشه مات یکی از بهترین گزینه ها برای دفاتر اداری و سرویس های بهداشتی استفاده می شود که علاوه بر حفظ حریم خصوصی تضمین شده، نور را از شیشه عبور می دهد.

آیا شیشه مات به راحتی تمیز می شود؟

یکی از رایج ترین مکان هایی که در خانه شما برای یافتن شیشه های مات یافت می شود، حمام است. حمام ها، به خصوص دوش ها، مکان مناسبی برای جمع شدن کثیفی روی شیشه مات است که تمیز کردن شیشه مات را به طور کامل بدون آسیب رساندن به آن سخت می کند. برای تمیز کردن این شیشه محلول سرکه و آب را با اسفنج نرم بر روی شیشه کشیده و آن را تمیز کنید.

تفاوت بین شیشه سندبلاست و شیشه مات چیست؟

تفاوت بین شیشه مات و شیشه سندبلاست در این است که شیشه سندبلاست دارای طرح های پیچیده است، در حالی که شیشه مات ظاهری سفید دارد. علاوه بر این، شیشه مات می تواند شفاف یا 100٪ مات باشد. این شیشه را به غیر از منازل در مطب های پزشکی، دفاتر اداری و … پیدا خواهید کرد.

کدام پارتیشن های شیشه ای برای خانه بی خطر است؟

شیشه سکوریت پنج برابر قوی تر از شیشه معمولی است. بنابراین می تواند بار را بدون شکستگی تحمل کند. این سطح از امینت از شیشه برای خانه هایی که بخصوص کودکان خردسال دارند، مناسب می باشد.

رنگ های شیشه های پارتیشن های شیشه ای

  پارتیشن شیشه ای رنگی، دارای سازه ای با رنگ و طراحی منحصر به فردی می باشدکه به هر فضایی شخصیت، رنگ و شفافیت می بخشد که بازی با نور می کند و هر محیطی را زیباتر می کند.پارتیشن‌های شیشه‌ای رنگی توسط شیشه‌سازان حرفه‌ای ساخته می‌شوند، هنرمندانی واقعی که قادر به خلق محصولات عالی و استثنایی هستند.پارتیشن شیشه ای رنگی برای دکوراسیون داخلی چه یک دفتر کار باشد، چه لابی یک هتل مجلل یا اتاق نشیمن خانه یا حتی یک کشتی تفریحی، استفاده می شود. به لطف ویژگی های زیبایی شناسی با وجود سبک و طراحی با بالاترین کیفیت با یک شاهکار هنری برابری می کند.چیزی که آنها را استثنایی می کند، تجربه هنرمندان سازنده پارتیشن شیشه ای رنگی می باشد که پشت این خلاقیت ها نهفته است. شیشه سازان چیره دست با مهارت های هنری خارق العاده، با استفاده از مدرن ترین تکنیک های شیشه سازی دست به ساخت این سازه می زنند.مواد اولیه این سازه با بالاترین کیفیت تولید می شود که با تجربه درجه یک در شیشه گریادغام شده و به سازه ای منحصر به فرد با بالاترین کیفیت تبدیل می شوند، که صرف حضور آنها می تواند یک محیط را زیبا کرده ، آن را تزئین کند و برای هر کسی که در آنجا اقامت داشته باشد، منحصر به فرد و به یاد ماندنی کند. اگر شانس داشتن اثر هنری را ندارید و نمی توانید همه خانه خود را بازسازی کنید، نگران نباشید با نصب پارتیشن شیشه ای رنگی فضای خیره کننده ای مانند پرده شیشه ای داشته باشید تا نور و جلوه های شفافی فوق العاده برای خانه خود داشته باشیدکه زیبایی آن هر کس را تحت تاثیر قرار می دهد.