چرا از شیشه مات در ساخت پارتیشن شیشه ای اداری استفاده می شود؟

پارتیشن شیشه ای اداری یکی از محصولاتی است که این روزها برای استفاده مناسب و حداکثری از فضای محدود در اداره های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که یکی از مهمترین وظایف مدیریت در هر مجموعه ای این است که بتواند از منابع محدود خود حداکثر استفاده را داشته باشد. یکی از منابع محدودی که در اختیار مدیریت قرار دارد، فضای موجود در اداره است که می تواند با استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری از این فضا به بهترین شکل استفاده کند. در ادامه فهرستی از مطالبی که در این مقاله خواهید خواند را به شما معرفی می کنیم:

پارتیشن شیشه ای مات چیست؟

انواع پارتیشن شیشه ای مات

کاربرد پارتیشن شیشه ای مات

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات چیست؟

برای اینکه بتوانید فضای اداره خود یا محلی که در آن از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنید را لوکس تر نشان دهید و به روز و مدرن کنید لازم است که از متریال های بروز و لوکس استفاده کنید. استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری یکی از راهکارهایی است که شما می توانید به واسطه آنها محیط اداره خود را به محلی لوکس تر تبدیل کنید. این پارتیشن ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانند از نظر نوع ساخت و یا شیشه مورد استفاده در ساخت با یکدیگر متفاوت باشند. یکی از انواع پارتیشن ها، پارتیشن شیشه ای مات می باشد که از شیشه هایی ساخته شده است که مات بوده و می توانند فضای خصوصی را برای افراد داخل اتاق ها فراهم کرده و به وجود آورند.

نحوه طراحی پارتیشن شیشه ای مات

برای اینکه بتوانیم یک پارتیشن شیشه ای اداری مات را طراحی کنیم معمولا از شیشه هایی استفاده می کنیم که به کمک تکنولوژی سندبلاست شیشه، مات شده اند و سپس با یراق آلات پارتیشن شیشه ای به خوبی بهم متصل شده اند. البته می شود برای مات کردن شیشه سکوریت استفاده شده در پارتیشن اداری بجای استفاده از روش سندبلاست، از شیشه هایی مانند شیشه لاکوبل استفاده کرد که هم مات بوده و هم رنگی می باشد و می تواند فضای داخل اداره شما را به بهترین شکل ممکن آراسته تر و زیباتر کند تا چشم هر مخاطبی را خیره نماید.

انواع پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای دارای که دارای انواع مختلفی می باشد برای جداسازی فضا  استفاده حداکثری از منابع محدود مکان میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. پارتیشن شیشه ای مات هم که یکی از انواع پارتیشن ها می باشد برای همین هدف مورد استفاده قرار می گیرد اما در عین حال ایجاد یک محیط خصوصی برای پرسنل در محیط کار و همچنین عبور دادن مناسب نور و روشن تر کردن فضا را هم دنبال می کند. این محصولات معمولا در دو نوع فریم لس و دارای فریم که به آنها پارتیشن شیشه ای مات فریم دار هم می گویند به مشتریان و مخاطبان عزیز ارائه می شود. هر کدام از انواع پارتیشن های اداری مات به روش های مختلفی توسط شرکت کامادر و کارشناسان نصب این شرکت در فضای اداره شما عزیزان سفارش دهنده می تواند نصب شود.

کاربرد پارتیشن شیشه ای مات

استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری در هر نوعی که باشد باعث می شود فضای اداره شما بسیار منظم باشد. یکی از کاربردهای استفاده از پارتیشن شیشه ای مات هم این است که شما می توانید به واسطه آن به خوبی محیط اداره خود را منظم کرده و شرایط مناسبی را برای نورگیر هر یک از واحدهای مستقلی که می سازید به وجود آورید. از این پارتیشن ها معمولا در اداره ها، مراکز تجاری و یا حتی در درمانگاه ها استفاده می شود و به دلیل نصب بسیار ساده مورد استقبال بسیاری از افراد مختلف قرار می گیرد.

زمانی که شما می خواهید از پارتیشن شیشه ای اداری استفاده کنید تا اتاق های مجزایی را برای هر پرسنل یا برای هر واحد خود به وجود آورید امکان دارد که به دو مسئله مهم توجه داشته باشید. یکی داشتن نور کافی و دیگری داشتن محیطی خصوصی و امن و آرام برای پرسنل خود. استفاده از پارتیشن شیشه ای مات می تواند علاوه بر تمامی کاربردهایی که به شما گفتیم این دو ویژگی را هم برای شما کارفرمایان عزیز به همراه داشته باشد تا در بین انواع پارتیشن ها تبدیل به یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای شما شود.

البته از پارتیشن شیشه ای مات فقط در اداره ها استفاده نمی شود. شما می توانید از این پارتیشن ها در منازل خود هم استفاده کنید. به خصوص وقتی شما در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید و نیاز دارید که هم یک فضای مستقل و خصوصی داشته باشید و هم اینکه خانه شما با محدودیت نورگیر روبرو نشود. در این صورت می شود همان پارتیشن شیشه ای اداری که به صورت مات تولید می شود را با کاربری کاملا متفاوتی در محیط منزل خود پیاده کنید و از مزایای بسیار ویژه و مهمی که در پی دارد استفاده کنید.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

مزایای پارتیشن شیشه ای مات

یکی از مواردی که موجب می شود پارتیشن شیشه ای اداری مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد این است که پارتیشن ها دارای مزایای بسیاری هستند. در این بین وقتی پارتیشن شیشه ای مات مورد توجه قرار می گیرد به ما نشان می دهد که از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که توانسته است تا این اندازه نظر کارفرمایان مختلف را در اداره ها و حتی در منازل برای جداسازی محیط فراهم کند. به همین دلیل قصد داریم برخی از مهمترین مزایای استفاده از آنها را به شما معرفی کنیم که عبارت اند از:

  • یکی از مهمترین مزایای هر پارتیشن شیشه ای اداری می تواند این باشد که در برار گرما و صوت عایق بسیار خوبی باشد. پارتیشن شیشه ای مات هم از این قاعده جدا نبوده و در برابر صوت و گرما عایق بسیار مناسبی است که می تواند از هدر رفتن انرژی درون محوطه کاملا جلوگیری کند. به همین دلیل از این پارتیشن ها می توانیم در اداره ها، مراکز تجاری و یا در موسسات مختلفی نظیر بانک ها و یا درمانگاه ها استفاده کنیم تا علاوه بر نورگیر مناسب از آلودگی صوتی و یا از هدر رفتن انرژی هم جلوگیری نماییم.
  •   از دیگر مزایای مهمی که پارتیشن شیشه ای مات دارد این است که این پارتیشن ها دارای وزنی بسیار سبک هستند. البته سایر انواع پارتیشن شیشه ای اداری از این ویژگی برخوردار نیستند. به همین دلیل وزن سبک پارتیشن های مات باعث می شود که نصاب ها بتوانند به راحتی آنها را حمل کرده، به محل مورد نظر انتقال دهند و در زمانی کمتر و با پیچیدگی های کمتر اقدام به نصب و راه اندازی آن در محیطی که شما قصد اجرا در آن را دارید، کنند. این ویژگی هزینه های حمل و نقل شما را هم کاهش می دهد.
  • اگرچه پارتیشن شیشه ای اداری مات، به نظر می رسد ه به دلیل مات بودن نمی تواند برای عبور نور به اندازه کافی خوب باشد، اما باید بدانید که این طور نیست بلکه این پارتیشن ها به خوبی نور را از خود عبور می دهند و همین مسئله باعث می شود که اگر شما به دنبال داشتن محیطی هستید که به اندازه کافی نور داشته باشد می توانید از پارتیشن مات استفاده کنید. اینکه فریم لس باشد می تواند در نورگیرتر کردن فضا نقش مهمتری را به همراه داشت باشد و بیشتر از پیش برای شما کارایی داشت باشد.
  • برخی از انواع پارتیشن شیشه ای مات دارای امکان استفاده از شیشه هوشمند هستند. به این ترتیب که شما می توانید با لمس بخشی از شیشه که به عنوان یک کلید عمل می کند به راحتی شیشه را از حالت مات به حالت شفاف تغییر دهید. حتی می توانید این کار با قفل کردن درب پارتیشن شیشه ای داری مات خود هم انجام دهید. به گونه ای که وقتی درب اتاق قفل می شود شیشه به صورت خود به خود از حالت شفاف که حالت پیش فرض می باشد به حالت مات تغییر حالت پیدا می کند و این یک ویژگی بسیار هم محسوب می شود.
  • از مهمترین دغدغه هایی که برای بسیاری از کارفرمایان وجود دارد تمیز نگهداشتن پارتیشن شیشه ای اداری است که در اداره خود نصب و راه اندازی می کنند. اگر شما از پارتیشن شیشه ای مات استفاده کنید دیگر نیازی نیست که نگران تمیز کردن آنها باشید. چرا که به دلیل مات بودن بخشی از کثیفی ها و یا آلودگی های ناشی از به جا ماندن رد انگشتان دست را به راحتی نشان نمی دهد و از طرفی می تواند به راحتی با استفاده از یک دستمال مرطوب بدون به جا ماندن رد دستمال پاک شود.
  •  از دیگر مزایای این محصولات این است که در دو نوع ساده و متحرک در بازار موجود می باشد که شما می توانید بر اساس کاربرد و نیازی که دارید هر یک از آنها را انتخاب و در محل اداره خود نصب کنید.