امروزه پارتیشن شیشه ای یا اتاق شیشه ای روند رو به رشدی در دکوراسیون فضاهای داخلی دارند. این سازه در خانه و در دفتر کار گزینه مناسبی هستند. اگر دیگر نمی خواهید فضای باز در خانه خود داشته باشید، پارتیشن شیشه ای راه حل های مناسبی برای فضای زندگی شما هستند. با ما در ادامه همراه باشید تا به موضوعات ذیل بپردازیم:

کاربرد پارتیشن شیشه ای خانگی
مزایای پارتیشن شیشه ای خانگی
انواع پارتیشن شیشه ای خانگی
قیمت پارتیشن شیشه ای خانگی

کاربرد پارتیشن شیشه ای خانگی

پارتیشن‌ شیشه‌ای خانگی ظاهر زیبایی را در هر اتاقی ایجاد می‌کنند و در عین حال آرامش، امنیت مورد نیاز شما را فراهم می‌کنند. مانند سایر مصالح بعد از گذشت زمان دچار رنگ رفتگی و فرسودگی نمی شود و ظاهر زیبای خود را در خانه حفظ میکند. مجاری و لوله کشی هایی که در معرض دید قرار دارد با این سازه پنهان می شود. این نوع پارتیشن بندی سبک مدرنی برای خانه فراهم می کند.

مزایای پارتیشن شیشه ای خانگی

  •  پارتیشن شیشه ای خانگی سر و صدا را کاهش می دهد
  • فضاهای داخلی را تفکیک می کند اما احساس می کنید که به بقیه فضای خانه متصل هستید.
  • دیوارهای شیشه ای داخلی ما قابلیت جداسازی و جابجایی را دارند.
  • شیشه و آلومینیوم در مقایسه با فولاد یا سایر مصالح ساختمانی که برای تقسیم یک اتاق استفاده می شوند مقرون به صرفه تر هستند.

انواع پارتیشن شیشه ای خانگی

پارتیشن شیشه ای فولادی

پارتیشن‌های فولادی که به نام های پارتیشن فرانسوی، پارتیشن های کریستال، پارتیشن‌های شبکه‌ای، اما ماهیت همه آنها یکسان است .این پارتیشن‌ها پرطرفدارترین محصول در بازار هستند. این سازه از مقاومت بالایی برخوردار بوده و با گذشت زمان دچار تغییر رنگ نمی شود.

پارتیشن شیشه ای آلومینیوم

یسیستم پارتیشن شیشه ای آلومینیومی یکی از منعطف ترین سیستم های موجود در بازار است که در فضاهایی با سقف باز قابل استفاده است. همچنین از نظر طراحی بسیار انعطاف پذیر است زیرا ساختار  پروفیل آلومینیومی امکان ترکیب آن را در الگوهای مختلف فراهم می کند.سیستم آلومینیومی را می توان در مواردی استفاده کرد که برنامه های Lift و Drop امکان پذیر نیست.این سیستم برای شیشه های 1/4 اینچی و 3/8 اینچی شیشه سکوریت در رنگ های مشکی، سفید و آنادایز موجود هستند.پارتیشن شیشه ای آلومینیومی در دو ارتفاع استاندارد عرضه می شوند؛ کانال پایینی 1 اینچی و کانال بالایی 1-1/2 اینچی

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای خانگی در دو نوع قاب دار یا بدون قاب موجود می باشد. به طور کلی فریم حداقل نور روز را فراهم می کند. شیشه بیشتر و فریم کمتر به معنای دید بهتر و نور بیشتر است. پارتیشن شیشه ای فریم لس به بهترین وجه با درب های شیشه ای متحرک و کشویی بسته به پیکربندی فضا و نیاز مشتری ترکیب می شوند.

پارتیشن شیشه ای کریستالی

این نوع پارتیشن شیشه ای خانگی ساختاری مدرن برای انواع مختلف سبک های دکوراسیون داخلی ایجاد میکند. بسته به ویژگی های اتاق و خواسته های مشتری می توان پارتیشنی از هر نوع ساخت و نصب کرد.
این ساختار نیمه شفاف تقریباً مشابه دیوار است. نقش اصلی آن تقسیم فضای اتاق به مناطق جداگانه است. این طرح به صورت دیواری در نسخه سبک ارائه شده است. این محصولات عمدتاً برای اهداف تزئینی استفاده می شوند. شیشه از نظر بصری مرزهای اتاق را می شکند، آن را با نور پر می کند، هوا و زیبایی را به اتاق می آورد.

انواع سیستم های پارتیشن شیشه ای خانگی

پارتیشن شیشه ای کشویی

یک گزینه راحت و متداول که چندین مشکل را به طور همزمان حل می کند:
اتاق را به مناطق کاربردی تقسیم می کند که در صورت لزوم می توان آن را جمع کرد.

پارتیشن شیشه ای تاشو

سازه های بدون قاب که در یک طرف روی هم جمع می شوند و به راحتی باز شوند.

پارتیشن های ثابت

دیوارهای شیشه ای ثابت برای خانه به عنوان جداکننده شیشه ای ثابت نصب می شود. با اتصال دهنده های مخصوص به کف، دیوارها یا سقف، آنها را می توان با درب های لولایی یا کشویی ترکیب کرد.

نصب پارتیشن شیشه ای خانگی

مزیت قابل توجه پارتیشن شیشه ای خانگی سهولت نصب آن است. برای نصب چنین محصولاتی در خانه خود، اغلب نیازی به مجوز از بخش ساختمان ندارید. علاوه بر این، پارتیشن های شیشه ای فرصت های گسترده ای را برای تحقق بهترین ایده های طراحی باز می کنند.

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

قیمت پارتیشن شیشه ای خانگی

اگر پروژه ای در ذهن دارید یا فقط به دنبال برآورد هزینه پروژه شیشه سفارشی خود هستید، لطفاً با ما تماس بگیرید یا به ما ایمیل بزنید. از طرف دیگر، می توانید از سایت ما استفاده کنید که می تواند هزینه بودجه ای برای پارتیشن های شیشه ای داخلی شما به شما بدهد.