پارتیشن بندی تاشو

پارتیشن بندی تاشو : در این نوع از پارتیشن ها درب های پارتیشن از کف یا از سقف یا هر دو روی ریل سوار شده اند و باعث ایجاد تحرک و حالت کشویی و یا تاشو در پارتیشن میشود و این جا به جایی مزیت بزرگی برای این پارتیشن ها به حساب می آید .

در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم .

1- ویژگی پارتیشن بندی تاشو چیست ؟

2- پارتیشن ها دارای چه انواعی میباشند ؟

3- مشخصات پارتیشن بندی تاشو چیست ؟

4- پارتیشن بندی تاشو

در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا در مورد پارتیشن بندی تاشو برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم تا با این سازه به خوبی آشنا شوید .

ویژگی های پارتیشن بندی تاشو چیست ؟

پارتیشن بندی تاشو : در این بخش از مقاله سعی داریم تا در مورد ویژگی های پارتیشن بندی چوبی توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم تا به خوبی و بهتر از قبل با این نوع سازه آشنا شوید . در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا در مورد ویژگی های منحصر به فرد پارتیشن بندی چوبی برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم .

در ادامه ی مقاله یکسری از ویژگی های منحصر به فرد این سازه را خدمت شما عزیزان خواهیم گفت .

1- این سازه دارای عایق صوتی میباشد که بسیار مزیت جذاب و خوبی به حساب می آید .

2- پارتیشن بندی تاشو در برابر آتش بسیار مقاوم است .

3- انعطاف پذیری جهت مجزا سازی محوطه اتاق

4- بهترین مکان استفاده در مراکز نمایشگاهی ، هتل ها ، مدارس ، مراکز خرید ، سالن های چند منظوره ، اتاق کنفراس ، اتاق آموزش و …

پارتیشن ها دارای کاربرد های بسیار زیادی میباشند . ساده ترین روش جدا سازی و تفکیک فضا های بزرگ به قسمت های کوچک تر است .

پارتیشن ها دارای چه انواعی میباشند ؟

پارتیشن ها در اصل به دو دسته تقسیم میشوند که در این بخش از مقاله سعی داریم تا این دو دسته را خدمت شا عزیزان و همراهان بگوییم .

پارتیشن ها به دو دسته متحرک و غیر متحرک تقسیم میشوند .

1- پارتیشن های متحرک : این سازه بر روی ریلی سوار شده و به وسیله ی آن باز و بسته میشود .

  • پارتیشن پانلی
  • پارتیشن بندی تاشو

2- پارتیشن غیر متحرک : مانند یک دیوار است و قابلیت باز و بسته شدن ندارد .

در این بخش از مقاله با انواع پارتیشن ها آشنا شدیم . در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا موضوعات دیگر را نیز مورد بررسی قرار دهیم تا بیشتر از قبل اطلاعاتی در مورد پارتیشن بندی چوبی به دست بی آوریم .

در ادامه ی  مقاله همراه ما باشید .

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

مشخصات پارتیشن بندی تاشو چیست ؟

این سازه ها اغلب دارای 4 لت میباشند که به وسیله ی لولا به یک دیگر متصل میشوند .

فریم دور این پارتیشن ها اغلب از ام دی اف بوده که درون آن ها را میتوان ، با کمتریالی از قبیل پارچه ، چوب ، چرم ،  شیشه ، بامبو و یا به صورت ترکیبی از آن ها پر کرد .

فرق بین پارتیشن های پانلی و پارتیشن بندی تاشو در چیست ؟

یکی از اصلی ترین ویژگی هر دو این میباشد ه میشود به صورت موقت هر دوی آن ها را جمع کرد ، پارتیشن های پانلی میتوانند فضا را به طور موقت تفکیک سازی کنند که درعین مجزا بودن ، ارتباط میان دو بخش به قوت خودش باقی بماند ، اما پارتیشن بندی تاشو فضا را به صورت کامل تقسیم بندی میکند ، میتواند دو فضای کاملا مستقل را به وجود بی آورد ، قیمت های پارتیشن بندی تاشو نسبت به پارتیشن پانلی ارزان تر است که میتوان گفت مقرون به صرفه تر است .

پارتیشن بندی تاشو چیست ؟

پارتیشن بندی تاشو همانند نامش ، تاشو و جمع شونده میباشد ، و به کمک ریلی که در بالای کار منصوب گشته حرکت کرده و با در نظر گرفتن ابعاد قابلیت جمع و باز شدن را دارد که به همین علت به پارتیشن بندی تاشو یا پارتیشن آکاردئون معروف است . پارتیشن بندی تاشو در سه مدل ، ام دی اف ، پی وی سی ، چرم به بازار ارائه میشود .