پارتیشن اداری

پارتیشن اداری چوبی : همان طور که می دانید برای جدا سازی فضای داخلی اداره ها و مراکز تجاری می توانیم از جدا کننده هایی به نام پارتیشن استفاده کنیم.این جدا کننده علاوه بر ینکه فضای اختصاصی هر بخش و هر واحد را در دلی یک محیط کاری ایجاد می کنند. می توانند به افزایش زیبایی آن محل نیز کمک شایانی کنند. از طرفی با توجه به پوتابل بودن و یا قبالیت حمل بسیار مورد توجه قرار دارند. در این مطلب می خواهیم به بررسی این جدا کننده ها انواع آنها بپردازیم. با شرکت کامادر همراه باشید و در این مطلب اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه کسب نمایید.

همچنین شما می توانید هم اکنون از طریق شماره های تماس مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید. تمامی مشاوره های ما در این شرکت کاملا رایگان می باشد. این مشاوره ها با هدف افزایش آگاهی شما مشتریان عزیز ارائه می شود. همان طور که می دانید اگر نسبت به محصول و خدماتی که قصد خرید و تهیه آن را دارید اطلاعات کافی داشته باشید. می توانید با خیالی آسوده خریدی امن و مطمئن را انجام دهید. به همین دلیل ما در این مجموعه بزرگ تنها به فکر ارائه خدمات درست و جلب رضایت مندی شما هستیم. با ما در ادامه مقاله پارتیشن اداری چوبی همراه باشید.

 

انواع پارتیشن اداری

این جدا کننده های فضای کاری می توانند در دو نوع مختلف کلی ارائه شوند. ما در ادامه به معرفی این دو نوع خواهیم پرداخت. اما نوع سومی برای این پارتیشن ها وجود دارد که در واقع می توان گفت ترکیبی از این دو نوع اصلی می باشد. همان طور که از عنوان این مطلب یعنی پارتیشن اداری چوبی مشخص است، یکی از انواع پارتیشن های اداری از جنس چوب می باشد. انواع پارتیشن های اداری عبارت اند از :

  1. پارتیشن شیشه ای
  2. پارتیشن چوبی

نکته: نوع سوم می تواند ترکیبی از دو نوع اول باشد. یعنی پارتیشن های چوبی شیشه ای و یا پارتشین های شیشه ای چوبی. در پارتیشن های چوبی شیشه ای متریال غالب چوب و در پارتیشن های شیشه ای چوبی متریال غالب شیشه می باشد.

در ادامه به صورت مجزا به معرفی هر یک از این انواع خواهیم پرداخت. با شرکت کامادر در ادامه این مطلب همراه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت هم اکنون با کارشناسان و مشاوران ما در شرکت کامادر تماس حاصل نمایید.

پارتیشن شیشه ای

همان طور که گفتیم یکی از انواع جدا ساز های فضای داخلی محیط های اداری پارتیشن شیشه ای می باشد. این پارتیشن ها بهترین و پر استفاده ترین انواع جدا ساز ها می باشند. طرفداران بسیار زیادی دارند و دارای مزایای بسیاری نیز هستند. ما در این بخش به معرفی توضیحات مختصری از این نوع محصولات اکتفا می کنیم. اما برای آن بخش از دوستانی که می خواهنند اطلاعات کامل و کافی در خصوص پارتیشن شیشه ای به دست آورند لینک دسترسی به صفحه مربوطه را در انتهای این بخش از این مقاله قرار می دهیم.

پارتیشن های شیشه ای معمولا از جنس شیشه سکوریت می باشد. می توانیم برای این پارتیشن ها از شیشه لمینت و یا شیشه های سکوریت و یا لمینت هوشمند نیز استفاده کنیم. اما هزینه های شیشه های هوشمند معمولا بسیار بالا می باشد. به همین دلیل معمولا این نوع پارتیشن ها از جنس شیشه های لمینت و یا شیشه های سکوریت هستند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شیشه ها بر روی کلمه شیشه سکوریت و یا بر روی کلمه شیشه لمینت کلیک کنید. این شیشه های مستحکم در پارتیشن های شیشه ای بسیار مورد استفاده است.

علاوه بر استحکام، شیشه ها به علت آنکه بسیار زیبا و شیک هستند از مهم ترین و کاربردی ترین، متریال های ساخت و طراحی نما هستند. به همین علت هم این نوع متریال در ساخت پارتیشن های اداری بیش از نوع چوبی مورد استفاده قرار میگیرد. اما میزان استفاده از پارتیشن های چوبی نیز در اداره کم نمی باشد. مهم ترین دلایل این موضوع را در بخش بعدی بررسی خواهیم کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن شیشه ای می توانید بر روی این لینک کلیک کنید.

پارتیشن چوبی

یکی دیگر از انواع جدا ساز های اداری، پارتیشن چوبی اداری می باشد. این جدا ساز ها همان طور که از نامشان پیدا است از جنس چوب می باشند. این نوع پارتیشن ها دارای قیمتی به مراتب بالاتر از قیمت پارتیشن های شیشه ای است. به دلیل اینکه چوب کلا دارای قیمت های بیشتر و بالاتری می باشد. اما به دلایل مخا=تلفی از پارتیشن های چوبی هم استفاده می شود. یکی از این دلایل بدون دید بودن محیط داخل اتاق ها و بخش های ایجاد شده است. از طرفی برخی افراد بنا به سلیقه های خود دوست دارند که از این نوع محصولات بیشتر استفاده کنند. اگر شیشه های سکوریت مورد اسفاده در پارتیشن شیشه ای طرح دار نباشد، پارتیشن های چوبی دارای ظاهری زیبا تر هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن چوبی می توانید بر روی این متن کلیک کنید.