برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]

نحوه محاسبه قیمت پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای به افراد، امکان بهینه ازفضای موجود را می دهند؛ فرض کنید که برای محل کار یا دفتر یا مغازه و … یک محیط را در اختیار دارید، که می خواهیداز تمام ظرفیت موجود استفاده کنید و هزمان و هزینه هم برای شما اولویت دارد، به سراغ این پارتیشن های شیشه ای اداری بروید.که دارای انواع مختلفی در بازار هستند.در این مقاله قصد داریم به موضوعات ذیل بپردازیم:

مکانیزم پارتیشن اداری  شیشه ای
انواع پارتیشن اداری  شیشه ای
نحوه محاسبه قیمت پارتیشن شیشه ای
کاربرد پارتیشن اداری شیشه ای 

مزایای پارتیشن اداری  شیشه ای  

مکانیزم پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری در اصل جدا کننده محیط هستند، یعنی یک فضا را به چند قسمت تقسیم می کنند. شما با به کارگیری آن می‌ توانید در یک سالن باز، چند دفتر کاری با فضای مستقل به وجود آورید.پارتیشن ها در هر نوعی که باشند،پارتیشن شیشه ای تک جداره و یا دوجداره، متریال اصلی ساخت آنها شیشه است. شیشه مصرفی در پارتیشن ها نیز عمدتاً شیشه سکوریت می باشد. این نوع شیشه ها 4 برابربیشتر از شیشه های معمولی بسیار مقاوم ترند و به راحتی شکسته نمی‌ شود و در صورت شکستگی نیز خطری را برای افراد به دنبال نخواهند داشت.

چرا استفاده از اداری پارتیشن شیشه ای ؟

 

همه ما می دانیم که پارتیشن اداری شیشه ای دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. اما چرا باید در بین این همه پارتیشن های اداری مدل شیشه ای را انتخاب کنیم؟ زمانی که به شما این محصولات را به نسبت سایر محصولات توصیه می کنیم به این معنا است که این محصولات دارای مزیت های فراوانی می باشند. زمانی که مزایای پارتیشن های شیشه ای را مطالعه کنید متوجه می شوید که چرا پارتیشن اداری خود را باید از جنس شیشه انتخاب کنید.

انواع پارتیشن شیشه ای اداری

پارتیشن شیشه ای اداری عمدتاً در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید می‌شوند. در این تقسیم بندی پارتیشن های تک جداره نیز به چند بخش فریم لس، یک جداره ام دی اف و یا چوبی تقسیم می گردند.

قیمت پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن شیشه ای تک جداره بهتر است یا دو جداره؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که معمولا مطرح می شود تردید بین انتخاب پارتیشن های تک جداره و دو جداره می باشد. اگر دفتر کاری شما با رفت و آمد های بسیار زیادی از سمت ارباب رجوع رو به رو می باشد و همچنین حمل بار های زیادی صورت می گیرد، بهتر است از پارتیشن شیشه ای دو جداره استفاده کنید.

هر چند قیمت پارتیشن شیشه ای اداری تک جداره بسیار  پایین تر می باشد. از همین رو بسیاری از شرکت ها و اداره های مختلف پارتیشن های تک جداره را ترجیح می دهند تا در هزینه های خود تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کنند. اما آنچه باید مورد توجه قرار دهید کاربرد و میزان استفاده شما می باشد. اگر نیاز شما با پارتیشن های اداری تک جداره تامین می شود باید از همین محصولات استفاده کنید بدون توجه به مزیت قیمت مناسبی که دارند.

تفاوت پارتیشن شیشه ای دوجداره با پارتیشن شیشه ای تک جداره

در هر دو پارتیشن اداری شیشه ای ،شیشه ها شفاف هستند و نور هم می تواند به داخل فضا برساند.در حالی که هر دو پارتیشن کاربرد یکسان دارند و معمولا در اماکن اداری و دفاتر استفاده می شود اما تفاوت هایی با هم دارند. شیشه دو جداره از دو لایه شیشه سکوریت 10-12 میل استفاده می شود که به هم چسبیده اند تا عایق بیشتری ایجاد کنند. این بدان معناست که دیوارهای شیشه ای دو جداره نسبت به سیستم های تک جداره ما عایق صوتی بهتری دارند و مقاوم تر است. از نظر ظاهری پارتیشن شیشه ای تک جداره به دلیل ضخامت کمتر شیشه ها و ظرافت کار ظاهری زیباتر از پارتیشن شیشه ای دوجداره است.

همچنین در پارتیشن شیشه ای دوجداره می توان بین دو لایه شیشه سکوریت پرده کرکره ای نصب کنید و با تنها یک پیچ می توان اتاق شیشه ای را تاریک یا روشن کنید. این کار علاوه بر ایجاد حریم خصوصی سبکی منحصر به فرد و شیک به دفتر کاری شما می دهد.

نحوه محاسبه قیمت پارتیشن شیشه ای اداری

برای بررسی قیمت پارتیشن اداری شیشه ای ابتدا باید انواع پارتیشن ها را بررسی کنیم و قیمت هر یک را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره

پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره از شیشه های سکوریت ده میلیمتری ساخته می شوند. این شیشه ها با توجه به قیمت های روز بر اساس متر مربع محاسبه می شود.

قیمت هر متر مربع شیشه سکوریت ده میلیمتری در ساخت، نصب و راه اندازی پارتیشن شیشه ای معادل 1.400.000 هزار تومان می باشد.

قیمت پک هر درب پارتیشن شیشه ای به صورت مجزا محاسبه می شود. در ابتدا اجازه بدهید اجزای درب های کار شده در پارتیشن شیشه ای را مورد بررسی قرار دهیم. این اجزا عبارت اند از:

قیمت کلی از ساخت تا نصب درب های شیشه ای برای استفاده در ساخت پارتیشن شیشه ای تک جداره معادل با 4.000.000 میلیون تومان می باشد.

کدام شرکت را برای خرید پارتیشن اداری انتخاب کنیم؟

پارتیشن های  شیشه ای اداری را می توان به راحتی به صورت آنلاین و یا حضوری  از طریق شرکت پارتیشن اداری کامادر خریداری کرد، که می تواند دیوارهای پارتیشن اداری را متناسب با ایده ها و نیازهای چیدمان اداری شما سفارشی کند.

شرکت های پارتیشن اداری معمولا پارتیشن های عمومی، پارتیشن های اداری شیشه ای، پارتیشن های عایق صوتی اداری و پارتیشن های جامد را عرضه می کنند. هر کدام از این پارتیشن های اداری مزایای خاص خود را دارند و بسته به نتایج و نیازهای مورد نظر شما قابل تعیین هستند.

شرکت کامادر، یک شرکت پیشرو در ارائه پارتیشن های اداری، مسکونی و صنعتی است که طیف وسیعی از شیشه ها را نیز ارائه می دهد. مهم نیست که ایده های چیدمان دفتر شما چه باشد، ما می توانیم دیوارهای پارتیشن اداری مناسب برای شرکت شما پیدا کنیم.

شما می توانید جهت اطلاع از لیست قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره به این صفحه بروید.

 

قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن اداری شیشه ای دو جداره ساخته شده از دو لایه شیشه سکوریت با فواصل مشخص هستند که به فضای ما بین آنها پرده خور می گویند. شیشه های سکوریت مورد استفاده در ساخت پارتیشن شیشه ای دو جداره ده میلیمتری هستند.

قیمت هر متر مربع شیشه های سکوریت مورد استفاده در ساخت پارتیشن شیشه ای دو جداره معادل با 4.000.000 میلیون تومان می باشد.

نکته: قیمت هر پک درب پارتیشن شیشه ای دو جداره معادل درب های پارتیشن های شیشه ای تک جداره محاسبه می شود.

نکته : کار شدن ام دی اف در ساخت پارتیشن های شیشه ای بسته به میزان استفاده و نوع طراحی می تواند متفاوت باشد. با توجه به تغییرات لحظه ای و نوسانات بازار برای استعلام قیمت ام دی اف مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در شرکت درب و پنجره کامادر تماس حاصل نمایید.

کاربرد پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای را می‌توان در مصارف گوناگونی به کاربردبرد از جمله :

  •  فضای داخل مغازه‌ ها
  • جداسازی غرفه‌ها در نمایشگاه‌ ها
  • تقسیم بندی فضای کار در ادارات
  • به کارگیری در سالن های زیبایی و آرایشی
  • استفاده در مدارس
  • استفاده در آموزشگاه‌ های مختلف و ….

مزایای پارتیشن اداری شیشه ای

  • یکی از مهم ترین مزیت ها استفاده از پارتیشن های اداری این است که شما می توانید از فضای بسیار محدود محیط دفتر خود استفاده بهتری داشته باشید.
  • در واقع یکی از شانه های مدیریت قوی استفاده بهینه از منابع محدود می باشد. نیازی نیست شما برای ایجاد شرایط بهتر برای پرسنل خود به سراغ خرید یا اجاره یک دفتر اداری بزرگ بروید. شما می توانید فضای سالن دفتر فعلی خود را به گونه ای تقسیم بندی کنید که در راستای این تقسیم بندی پرسنل شما هر یک اتاقی مجزا داشته باشند.
  • برخی بر این باور هستند قیمت پارتیشن شیشه ای اداری بسیار بالا می باشد. اما آیا در مقایسه با خرید یا اجاره یک دفتر بزرگ هم این قیمت همچنان بالا به نظر می رسد؟ بدون تردید هزینه ای که شما برای نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای اداری تک جداره یا دو جداره پرداخت می کنید هزینه هایی به مراتب کمتر و پایین تر از هزینه های خرید و اجاره می باشد.
  • یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این سازه زیبایی منحصر به فردی هستند که نسبت به سایر انواع پارتیشن ها به محیط ما می دهند
  • قیمت پارتیشن شیشه ای اداری نسبت به پارتیشن های چوبی بسیار کمتر می باشد. هر چند شما برای استفاده از سایر انواع پارتیشن ها مانند گچی و یا آلومینومی هزینه های کمتری را پرداخت می کنید اما فراموش نکنید هم زیبایی کمتری خواهید داشت و از سایر مزایای پارتیشن های شیشه ای بهره نخواهید برید.
  • یکی دیگر از مزایای بسیار مهم دیگر، عایق بودن در برابر صدا و حرارت می باشد. زمانی که پرسنل شما با مشتری و یا ارباب رجوع خود در محیط شیشه ای مخصوص به خود در حال گفت و گو می باشد پرسنل دیگر شما که در اتاق مجاور مشغول انجام فرایند های محاسباتی است از صحبت های آن دو آسیبی نمی بیند.
  • یکی از مزایای عمده ایی که این پارتیشن ها دارند این است که به راحتی سبب عبور و مرور نور می‌ شوند و در نهایت نسبت به دیوار آجری، فضای دلباز و روشن تری را در اختیار افراد قرار می دهند. شاید برخی این شفافیت فضا را مسبب حواس پرتی کارکنان بدانند، که مورد به راحتی با مات کردن و طرح دار کردن پارتیشن ها قابل حل است. پارتیشن های شیشه ای تک جداره در انواع رنگ ها و فریم ها قابل تولید و سفارش می باشند و می توان مطابق نیاز و یا دکور مکان مورد استفاده از آنها بهره برد.
  •  این پارتیشن ها به راحتی جابه جا می شود و حمل و نقل آن بسیار راحت است. همچنین استفاده از آنها باعث ایجاد عایقی برای صدا و حرارت شده و فضای دلپذیری را به وجود می‌آورد. اگر از لحاظ اقتصادی نیز به قضیه نگاه کنیم نسبت به دیوار آجری این دیوارهای شیشه‌ ای بسیار به صرفه تر خواهد بود. 

نکاتی درباره پارتیشن شیشه ای

نکته: قیمت هر پک درب پارتیشن شیشه ای دو جداره معادل درب های پارتیشن های شیشه ای تک جداره محاسبه می شود.
نکته : کار شدن ام دی اف در ساخت پارتیشن های شیشه ای بسته به میزان استفاده و نوع طراحی می تواند متفاوت باشد. با توجه به تغییرات لحظه ای و نوسانات بازار برای استعلام قیمت ام دی اف مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در شرکت درب و پنجره کامادر تماس حاصل نمایید.

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

سوالات متداول

آیا پارتیشن های شیشه ای تک جداره نشکن است؟

پارتیشن ها در هر نوعی که باشند، تک جداره و یا دوجداره، متریال اصلی ساخت آنها شیشه است. شیشه مصرفی در پارتیشن ها نیز عمدتاً شیشه سکوریت می باشد. شیشه های سکوریت، نوعی از شیشه هستند که نسبت به شیشه های معمولی بسیار مقاوم ترند و به راحتی شکسته نمی‌ شود و در صورت شکستگی نیز خطری را برای افراد به دنبال نخواهند داشت.

چه نوع یراق آلاتی در پارتیشن ها استفاده می شود ؟

یراق آلات و پروفیل ها، لوازمی هستند که بدنه ی شیشه‌ ای پارتیشن ها را به هم متصل می کنند و آنها را کنار هم نگه می دارند. این یراق آلات معمولاً جنسی آلومینیومی دارند و بسته به نوع پارتیشن مصرفی، مقدار و میزان آن متفاوت خواهد بود؛ رنگ یراق آلات مورد استفاده در پارتیشن های شیشه ای، برنز، سفید، مشکی، طلایی یا نقره‌ای می‌تواند باشد.

قیمت یراق آلات چقدر است ؟

با توجه به نوع جنس و رنگ و برند آن قیمت متفاوت است و مانند یراق آلات شیشه سکوریت است. برای اطلاع دقیق از قیمت یراق آلات پارتیشن شیشه ای روی ادامه مطلب کلیک کنید. 

سخن آخر

با توجه به بررسی مزایای پارتیشن اداری شیشه ای که از جنس شیشه ساخته می شوند یکی از بهترین انتخاب ها برای ما همین پارتیشن های شیشه ای می باشند. این محصولات یکی از مدرن ترین و یکی از زیبا ترین محصولات محسوب می شوند. با توجه به قیمت پارتیشن شیشه ای اداری این محصولات برای ما هم بسیار مقرون به صرفه می باشد هم انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 5]