برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 1.5]

کرکره برقی

امروزه کرکره برقی به دلیل کاربردهای فراوان در مراکز مسکونی ، تجاری و اداری فروش بالایی دارد. باید توجه داشته باشید بعد از خرید کرکره باید نصب آن به درستی انجام شود. در این مقاله قصد داریم درباره نصب کرکره برقی با موتور توبلار به طور مفصل صحبت کنیم .

مراحل نصب کرکره برقی با موتور توبلار

اندازه گیری عرض دهنه

 همچنین اندازه تیغه کرکره بادخوراندازه گرفته شود:

 

  • اگر ریل 6 سانتیمتری است تیغه باید 3 سانتیمتر داخل برود و 3 سانتیمتر بادخور داشته باشد.
  • در صورتی که ریل 8 سانتیمتری است، تیغه باید ریل 4 سانتیمتری داخل برود و 4 سانتیمتر بادخور داشته باشد.
  • اگر ریل 10 سانتیمتری است 5 سانتیمتر داخل برود و 5 سانتیمتر بادخور داشته باشد.

اندازه گیری ارتفاع کرکره برقی

 

  • نحوه اندازه گیری ارتفاع کرکره برقی به سقف دارد.
  • اگر سقف نداشت تا هر اندازه بالا رود مشکلی ندارد.
  • در صورتی که سقف داشت 40 سانتیمتر برای رول کرکره باید درنظر گرفت.

نصب قوطی ها

از دیوار کمک بگیرید. با هیلتی داخل دیوار را سوراخ کنید و میلگرد را به قوطی جوش بدهید . این کار نیاز به دقت فراوان دارد و حتما باید شاقول شود.

4.نصب پلیت روی قوطی ( حتما باید با شلنگ تراز شود که نیاز به دقت زیاد دارد.

5.نصب تیغه اول کرکره بر روی شفت با پیچ سرمته (روی موتور پیچ نشود) به صورت نیم متر نیم متر انجام شود.

6.در صورتی که کرکره کوچک بود پیچ را روی لوله جوش می دهیم (به جای پیچ سرمته) و از بچه تیغه برای نصب آن استفاده می کنیم.

7.حتما باید دقت کنید فرورفتگی کرکره روی لوله قرار گیرد.

8.در هنگام نصب موتور کرکره روی لوله دقت شود. حتما دستی کرکره رو به پایین باشد.

9.نصب تیغه های کرکره ها بر روی هم از طرف نری و مادگی باشد.

10میکروسوئیچ شود ( حد پایین و بالا تنظیم شود). سپس برد نصب شود.

  1. Learn کردن برد بار ریموت: یک ثانیه دکمه learn را بگیرید و همزمان دکمه ریموت را فشار دهید . ده ثانیه دکمه learn را بگیرید reaset می شود.
  2. نصب ریل ها به قوطی با پیچ سرمته

 

شرکت کامادر مرکز فروش جک پارکینگ در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

کرکره برقی چیست ؟ و در خانه ها چه کاربردی دارد ؟

کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد؟ : کرکره برقی نوعی از درب ها میباشند که ایمن و حافظ ساختمان است. امروزه در بسیاری از ساختمان ها از کرکره برقی استفاده میکنند. این سیستم علاوه بر کارایی هایی که دارد بسیار زیبا و مدرن و جذاب است . در مدل ها و طرح های مختلفی نیز عرضه میشود .

کرکره برقی فضای داخل ساختمان را ایمن کرده و از ورود افراد بیگانه و سرقت در داخل ساختمان جلوگیری میکند. کرکره برقی امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی شده است.

در مقایسه با درب های آهنی قدیم ، کرکره برقی یا درب های اتوماتیک دارای کارایی ها و ایمنی بیشتری میباشد. درب های آهنی قدیم جای خود را به درب های اتوماتیک امروزی سپرده است. از همین رو این مورد باعث شده است تا هر روز کارایی های کرکره برقی افزایش پیدا کند یا اصطلاحا به روز شود .

در ساختمان های تجاری ، مراکز فروش و اپارتمان های مسکونی به کرکره برقی رو آورده اند و از این سیستم استفاده میکنند. به علت کاربردی بودن آن و همینطور زیبایی که این سیستم به نمای ساختمان میدهد. موجب شده است تا کرکره برقی به سرعت در بین مردم محبوب و پرطرفدار شود. باید این نکته را به خاطر داشته باشیم که کرکره های برقی بسیار مقاوم و مستحکم میباشند. دارای مزیت های بسیار زیادی ست.

 

کاربرد کرکره برقی چیست ؟

کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : باید این نکته را به خاطر بسپاریم که کرکره برقی دارای عایق صدا و عایق حرارت میباشند. این کرکره ها مانع ورود گرد و خاک به فضای داخلی ساختمان میشوند. این محصول دارای تنوع رنگ و طرح های بیشماری است که هر سلیقه ای را پوشش میدهد و با نمای ساختمان سازگاری بسیار مناسبی دارد . این سیستم به نمای ساختمان زیبایی خاصی ارائه میدهد .

که باعث چذاب شدن محیط ساختمان میشود و بسیار مدرن و به روز هست. کرکره برقی های استاندارد به زودی خراب نمی شوند و نیازی به تعمیر ندارد و عمر نسبتا خوبی هم دارد. پس یادتان باشد زمانی که خواستید کرکره برقی سفارش دهید حتما تاکید کنید که از کرکره برقی استاندارد استفاده کنند.

چرا که اگر این کرکره ها استاندارد نباشد زود به زود دچار ایراد میشود و نیاز به تعمیر دارد . تعیمر هم شامل هزینه میباشد پس در خرید خود دقت لازم را انجام دهید که حتما کرکره برقی ای که استفاده میشود استاندارد باشد .

کرکره برقی دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و بسیار مستحکم و قوی هست و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است. عواملی مانند بارندگی یا اشعه خورشید باعث رنگ پریدگی این کرکره ها نمیشود .

از همین رو این کرکره ها بسیار در بین مردم محبوب شده است و در خیلی مناطق مختلف مانند مراکز تجاری ، فروشگاه ها ، مناطق مسکونی از این سیستم استفاده میشود. با همراه باشید تا بدانیم کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد؟

در مقایسه با درب های اهنی قدیمی این کرکره ها درای طول عمر بیشتری میباشند و قابلیت نصب در هر ساختمانی را دارد . محدودیت نصبی برای این سیستم وجود ندارد و به راحتی در همه ی ساختمان نصب میشود و قابل اجرا میشود. در ادامه ی مقاله همراه ما باشید تا توضیحاتی در مورد کرکره برقی و اینکه کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد خدمت شما عزیزان شرح دهیم.

کاربرد کرکره برقی خانگی به چه صورت است ؟

کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : کرکره برقی از لحاظ زیبایی و کاربردی بودن نظر مخاطبان را به خود جلب کرده . و همین امر سبب شده است که این سیستم طرفداران زیادی پیدا کند و جای گزین بسیار مناسبی برای درب های اهنی قدیمی است . کرکره برقی های خانگی اغلب از جنس آلومینیومی میباشد که با فوم های مخصوص خود پر شده است.  شاید برای شما سوال پیش بی آید که این فوم ها برای چه استفاده میشوند .

در جواب این سوال باید بگوییم که این فوم ها یک جور عایق صوتی به حساب می آیند . کرکره برقی های خانگی استحکام کمتری نسبت به کرکره های صنعتی و فروشگاهی دارد. کرکره برقی های خانگی معمولا سبک میباشند و ساده طراحی میشوند.

برای حفظ ایمنی و جلوگیری از سرقت و ورود افراد بیگانه در ساختمان های مسکونی نصب و اجرا میگردد. کاربردی ترین استفاده از این درب ها برای ویلا ها یا مجتمع های مسکونی میباشد. به این ترتیب می توانیم به خوبی بدانیم که کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد کرکره برقی برای پارکینگ به چه صورت است ؟

کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : باید این نکته را بدانید که درب های پارکینگ دارای استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به درب های خانه هستند .  استقاده از این سیستم ایمنی و رفاه بیشتری را برای ساکنین یک مجتمع ایجاد میکند .

کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد : در واقع راننده بدون اینکه از مایشن خود پیاده شود میتواند با یک کنترل ریموتی درب را باز و بسته کند و و دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب یا بستن درب نیست .

و تنها میتواند با یک ریموت این کار را انجام دهد. کرکره های پارکینگی با یک تیغه ی آلومینیومی و فولادی انجام میشود. باید این نکته را به خاطر داشته باشید که این تیغه های فولادی بسیار مستحکم و مقاوم است. کرکره برقی پارکینگی در برابر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم است .

حالا که می دانید کرکره برقی در خانه چه کاربردهایی دارد ، شما برای سفارش کرکره برقی میتوانید با شماره ها درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت کامادور مشاوره های خود را به شما ارائه دهند .

قیمت روز کرکره برقی

برای اطلاع از قیمت روز کرکره برقی شما عزیزان باید با شرکت کامادور تماس حاصل فرمایید تا از قیمت دقیق کرکره برقی با خبر شوید . از آنجایی که قیمت کرکره برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد به طور دقیق نمیشود قیمت را اعلام کرد برای همین شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت کرکره برقی باید با شرکت ما یعنی شرکت کامادور تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت ما شما را در خرید کرکره برقی راهنمایی کنند تا بتوانید انتخابی درست و راحتی را تجربه کنید .

شما میتوانید با شما های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت کامادور شما را در این امر راهنمایی کنند .

شرکت کامادر نمایندگی فروش شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی ، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگ با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 1.5]