برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

معرفی کامل نما اسپایدر

نما اسپایدر ، علت نام گذاری این شیشه ها چه بوده است ؟ در ادامه ی مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد شیشه های اسپایدر برای شما عزیزان بیان کنیم و همچنین مزایا و معایب این شیشه ها به شما بگوییم. نام گذاری این شیشه دو علت دارد . علت اول : یراق آلاتی که برای شیشه نما اسپایدر به کاربرده میشود شبیه به عنکبوت میباشد و به همین علت به آن شیشه اسپایدر یا شیشه عنکبوتی گفته میشود. علت دوم : به شکل شبکه های موزایکی بر پایه محور ها میباشد و از همین رو این نام گذاری را برای این شیشه ها انجام دادند.

که در نوع خود جالب و قابل توجه است . در ادامه ی مطلب مزایا و معایب این نوع شیشه ها را خواهیم گفت . در ادامه ی مطلب همراه ما باشید. این شیشه ها به دلیل اتصالات پیشرفته ای که دارند باعث متمایز شدن به سایر اسختمان ها میباشد و یک جذابیت و زیبایی خاصی را دارد. و هرکسی که این شیشه ها را تماسا میکند مجذوب شاهکار مهندسی بی نظیر این شیشه ها میشود.یکی از پر کاربرد ترین این شیشه ها در بانک ها میباشد که شاید تا به حال دقت کرده باشید و مجذوب این شیشه ها در بانک ها شده و به زیبایی آن خیره شده باشید.

شیشه ها بسیار مستحکم و مقاوم میباشد و در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله بسیار مقاوم است. این شیشه ها سازه های بسیار پیشرفته ای دارند و مهندسان برای اجرای آن تمام عوامل از جمله ، زلزله ، ضربه ، آتشش سوزی را در نظر گرفته و یک مهندسی شاهکاری را خلق کرده اند. این شیشه ها گاهی با ستون های آلومینیومی و گاهی بدون ستون های آلومینیومی و گاهی باسازه های غیر کابلی و گاهی با سازه های کابلی به جرا در می آید.

مزایا و معایب شیشه نما اسپایدر

همانطور که میدانید هر شیشه ای دارای یکسری معایب و مزایی میباشد که در ادامه ی مطلب قصد داریم تا در مورد مزایا و معایب شیشه های اسپایدر را برای ما عزیزان شرح دهیم پس در ادامه ی مطالب همراه ما باشید.

مزایا نما اسپایدر

1- شافیت این شیشه ها بسیار قابل توجه هست

2- وزن شیشه های اسپایدر نسبت به سایر شیشه ها پایین تر است

3- این شیشه ها به راحتی نصب میشود و به راحتی قابل اجراست

4- این شیشه ها دارای تنوع بسیار بالایی میباشد از همین جهت بسیار محبوب است

5- مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله دارد.

معایب این سیستم

همانطور که میدانید هر چیزی که به تولید برسد دارای مزایای مختلفی میباشد. و در کنار این مزایا یکسری معایبی هم وجود دارد پس شیشه های اسپایدر هم از این قضیه جدا نیستند. و دارای یکسری معایب بسیار جزئی میباشد.

1- برای نمونه های باز شو دارای پیچدگی بسیار بالایی میباشد.

2- نیاز به محسابات و پیچدگی های خاص خود را برای اجرا دارد.

3- برای آب بندی حساسیت و کنترل بالا دارد.

در مطالب مذکور در قسمت فوق با مزایا و معایب این شیشه ها آشنا شدید و دانستید که چه مزیت هایی این شیشه دارد. و چه معایبی، در مقابل این مزایا این معایب به چشم نمی اید و بیشتر معایبش به علت مهندسی خاص خودش است . شما عزیزان میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجموعه کامادور مشاوره های خوبی را به شما ارائه دهند. تا بتوانید خرید مناسبی را داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید . کامادور همراه همیشگی شماست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]