برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

معرفی کامل نمای شیشه ی اسپایدر

نمای شیشه ی اسپایدر به دوعلت به این اسم نام گذاری شده است. علت اول این است که یراق الاتی که در این شیشه ها به کار برده میشود شبیه به عنکوبت است از همین رو به این سیستم نمای شیشه ی اسپایدر می گویند. علت دیگر این نام گذاری این است که شیشه های اسپایدر به صورت شبکه های موزاییکی بر پایه محور است. و شباهتی به عنکوبت دارد از این رو به این سیستم نمای شیشه ی اسپایدر میگویند. 

پس تا اینجای مقاله با نام گذاری این سیستم آشنا شدیم که برای چه این اسم را دارد. در ادامه ی مقاله سعی داریم توضیحات کامل تری در مورد نمای شیشه ی اسپایدر خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. نمای شیشه ی اسپایدر دارای اتصالات بسیار بسیار پیشرفته ای هست که این سیستم را از بقیه سیستم ها متمایز میکند. این سیستم بسیار زیبا و مدرن هست به طوری که هرکسی این سیستم را ببیند مجذوب زیبایی آن شده و به شاهکار مهندسی که در آن به کار رفته است مجذوب میشود. امروزه نمای شیشه ی اسپایدر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است.

و خیلی از معماران در طراحی ساختمان از این سیستم برای زیباتر شدن و یک نمای مدرن و شیک استفاده میکنند. شاید برایتان سوال پیش بیایید که نمای شیشه ی اسپایدر را تا به حال کجاها دیده اید. در جواب این سوال باید خدمت شما دوستان بگوییم که بارز ترین جایی که شما عزیزان با نمای اسپایدر رو به رو شده اید در بانک ها هست. بسیاری از بانک ها از نمای شیشه ی اسپایدر استفاده میکنند و شماهم این سیستم را به احتمال بسیار زیاد در بانک ها دیده اید.

خیلی از افراد به شاهکار این مهندسی خیره و مجذوب میشوند. زیبایی این سیستم بسیار جذاب و مدرن است. همه ی شیشه ها و سیستم ها دارای یکسری مزایا و معایبی هستند که نمای شیشه ی اسپایدر از این قضیه مستثنی نیست و دارای یکسری مزایا و معایبی میباشد. که در ادامه ی مطلب برای شما عزیزان خواهیم گفت.  

مزایا نمای شیشه ی اسپایدر چیست ؟

این سیستم وزن پاین تری نسبت به سایر نما ها دارد و خود این یک مزیت بسیار خوبی به حساب می آید. نمای شیشه ی اسپایدر دارای شفافیت بسیار زیادی است. این شیشه ها داری نصب ساده ای هستند و به راحتی میشود آن را نصب کرد و این یک مزیت بسیار خوبی هست. این نوع سیستم قدرت مانور بسیار بالایی دارد تنوع بسیار بالایی در این سیستم وجود دارد که هرکس به سلیقه ی خود میتواند سفارش دهد. مقاوم در برابر زلزله و حوادث طبیعی است. در کنار مزایایی که نمای شیشه ی اسپایدر دارد دارای یکسری معایبی هم هست که در ادامه مطلب برای شما شرح خواهیم داد.

معایب نمای شیشه ی اسپایدر چیست ؟

این سیستم دارای پیچیدگی های بسیار بالایی در نمونه های باز شو دارد. به همین علت است که اکثر شیشه های اسپایدر باز شو نمیباشند و این نوبه ی خود یک عیب به حساب می آید. نمای شیشه ی اسپایدر حساسیت بسیار بالایی برای کنترل و آب بندی آن وجود دارد. برای این سیستم نیاز به محاسبات پیشرفته و مهندسی شده میباشد که کار ساده ای نیست. نمای شیشه ی اسپایدر معایب خیلی کمتری نسبت به سایر شیشه ها دارد از همین بسیار محبوب و پرطرفدار است و مخاطبان خاص خود را دارد. در کنار مزیت هایی که این سیستم دارد یک زیبایی بسیار مدرن و شیک دارد.

اجرای نمای شیشه ی اسپایدر چگونه است ؟

همانطور که در مزایا و معایب نمای شیشه ی اسپایدر خدمت شما عرض کردیم. اجرای این سیستم نیاز به محاسبات دقیق و پیچده ای دارند از همین رو دقت بسیار زیادی در اجرای این سیستم به خرج داده میشود و بسیار حساس و پیچیده میباشد این محاسبات .اگر یک ایراد کوچکی در محاسبه رخ دهد ساختار شبکه را مختل میکند و باعث اسیب زدن به همه ی بخش ها میباشد از همین رو باید در محاسبات آن بسیار دقت کرد که حتی یک اشتباه چند میلی متری هم در کار وجود نداشته باشد تا بشود این سیستم را به راحتی نصب کرد. 

درست است که این محاسابت سخت و پیچیده است اما وقتی خروجی کار را ببینید این زحمات برای هر نصاب و محاسبه کاری دلپذیر و جذاب است. این سیستم به علت زیبایی که دارد از سایر نما ها متمایز شده. این سیستم دارای مزیت های بسیار خوبی میباشد . تنوع در طرح و رنگ دارد که هر نوع سلیقه ای را پوشش میدهد. نمای اسپایدر دارای محبوبیت بسیار زیادی شده و خیلی از مردم و طراحان به این نما ها روی اورده اند. زیبایی این سیستم همه را مجذوب خود میکند.

شیشه ای که در این سیستم به کار برده میشود شیشه ی سکوریت یا همان شیشه ی نشکن است. که ایمنی این سیستم را بالا میبرد و باعث میشود این نما ها مقاوم تر بشوند. شیشه های سکوریت نشکن میباشند و اگر هم بشکند به قطعات ریز بی خطر تبدیل میشود . از همین رو باید در نظر داشته باشید شیشه ای که به کار گرفته میشود حتما شیشه ی میرال باشد که ایمنی آن به طور کامل تضمین شود.

محاسبه ی قیمت نمای شیشه ی اسپایدر چیست ؟

برای محاسبه ی قیمت نمای شیشه ی اسپایدر شما میتوانید با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت کامادور به شما مشاوره بدهند و با کارشناسی محیطی که قرار است نمای اسپایدر در آن اجرا گردد قیمت را به شما اعلام کنند پس شما میتوانید با کارشناسان شرکت کامادور ارتباط برقرار کنید. در محاسبه ی قیمت با توجه به پیچدگی هایی که در محاسبات آن وجود دارد و تابع یکسری شرایط خاص میباشد.
قیمت هزینه ی هر شیشه با پروژه های دیگر شاید متفاوت باشد و یک قیمت کلی در مورد این شیشه ها وجود ندارد. هر پروژه با پروژه های دیگر متفاوت میباشد. پس همین حالا برای اجرای شیشه های اسپایدر در محیط مد نظر خود با ما در تماس باشید . تا یک تجربه ی جدید و دلچسبی را داشته باشید. مشاوره در شرکت کامادور رایگان بوده و شامل هزینه نمی باشد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]