نصب پارکینگ جک دار در مرکز فروش جک درب پارکینگ

 درب پارکینگ جک دار یا هوشمندد چگونه نصب می شود؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.

چگونه درب پارکینگ جک دار را انتخاب کنیم؟

مهم ترین و موثرترین قسمت درب پارکینگ جک دار، جک برقی است. جک های پارکینگی انواع مختلفی دارد و در مدل های مختلف طراحی و تولید شده است. در انتخاب این درب ها باید به مواردی از جمله وزن، ابعاد و میزان تردد در شبانه روز توجه داشت. به برند و قدرت جک نیز در مرحله بعد باید توجه داشت.  باید توجه داشته باشید اگر بهترین مارک جک پارکینگی را انتخاب کنید اما به درستی نصب نشود، به سرعت دچار مشکل فنی می شود و در نهایت عمر کمی دارد.

جک پارکینگی در چه نوع درب هایی نصب می شود؟

یکی از سوالات رایجی که بسیاری از افراد می پرسند اینست که آیا می توان هر درب پارکینگی را  هوشمند کرد؟ در پاسخ باید گفت جک های پارکینگی تقریبا بر روی هر نوع دربی از جمله لولایی (بازویی) و ریلی قابل نصب می باشد.

جک پارکینگی بازویی

توصیه های مهم در انتخاب جک پارکینگی

در انتخاب جک پارکنیگی به مواردی به شرح ذیل دقت کنید:

  • میزان تردد : مهم ترین و اولین موردی که در انتخاب جک پارکینگی باید به آن توجه کرد میزان تردد افراد می باشد. در برج های بزرگ که تعداد واحدها زیاد می باشد باید از جک هایی با قدرت بالا استفاده کرد.
  • وزن درب پارکینگ : با توجه به وزن درب ،از جک پارکینگی متناسب با آن استفاده می شود. جک های بازویی برای درب هایی است که وزن هر لنگه 300 کیلو می باشد. در صورتی که درب هایی با وزن هر لنگه بیشتر از 600 کیلو باشد از جک ریلی استفاده می شود.
  • ابعاد درب : به طور معمول درب ها دارای عرض 30/1 متر از جک های ریلی و بازویی استفاده می شود . در صورتی که بیشتر از این اندازه باشد از جک هایی با قدرت بیشتر استفاده می شود.

موقعیت نصب جک های پارکینگی

با توجه به فضای درب پارکینگ، جک برقی در بالا یا میانه یا پایین نصب می شود. به طور مثال اگر فضای کافی در پایین وجود نداشته باشد در بالا نصب می شود.کارشناسان ما بعد از بررسی فضای مورد نظر و اندازه گیری درب ها جک مناسب را به شما پیشنهاد می دهند..

شرکت کامادر مرکز فروش جک پارکینگ در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

مراحل نصب درب پارکینگ جک دار

کارشناسی محل

در ابتدا باید موقعیت و ساختار درب پارکینگ را بررسی کرد. همچنین دیوارهای اطراف درب و فضای آن را به دقت در نظر گرفت.

کنده کاری

 

بعد از کارشناسی محل در صورتی که پروفیل درب مشخص نباشد نیاز به برشکاری سنگ دیوار است. این کنده کاری برای اینست که به پروفیل درب رسید و دستک درب جوش بخورد. معمولا از 4 تا 20 سانتیمتر کنده کاری انجام می شود. معمولا در ساختمان های قدیمی که در دیوار بیس پلیت نصب نشده باشد کنده کاری انجام می شود. در ساختمان های نوساز این بیست قرار گرفته شده و نیازی به کنده کاری نیست.

جوشکاری

بعد از کنده کاری نوبت به جوشکاری می رسد . قطعه ی آهن به ستون درب پارکینگ جوش زده می شود تا برای نصب آماده شود.

نصب مدار کنترل ، چشمی و فلاشر

پایه ها در این مرحله با توجه به زاویه باز و بسته شدن درب در فاصله 14 سانتیمتری لولا روی پلیت جوش می خورد. بهتر است مدار کنترل در نزدیک برق ورودی نصب شود. این کار برای این است که نیاز به سیم کشی زیادی نباشد. بهترین فاصله از زمین برای مدار کنترل 150 – 160 سانتیمتر است. این مدار باید در جایی نصب شود که هنگام بازشدن درب برخوردی نداشته باشد. فلاشر در بیرون ساختمان بالای درب نصب می شود که راننده متوجه باز و بسته شدن درب شود. چشمی هم بیرون ساختمان روبروی فلاشر در 40 سانتیمتری زمین نصب می شود. سیم خروجی باید زیرچشمی قرار گیرد تا در اثر بارندگی رطوبت وارد چشمی نشود.

نصب جک پارکینگی

 

در آخر کابل برق را از یک سو به بازو، چشمی و فلاشر متصل کرده و از سوی دیگر به ترمینال های مدار کنترل وصل می شود. درب ها نیمه باز شده و و برنامه مربوط به زمان بندی هر بازو ، زممان بسته شدن درب ها ، زمان رسیدن دربها بهم بررسی می شود. این کار را با چندین بار باز و بسته کردن درب ها انجام می شود.

قیمت نصب جک درب پارکینگ

قیمت جک درب پارکینگ با توجه به برند ، ابعاد و هر لنگه محاسبه می شود.برای جک های تک لنگه قیمت نصب 5،000،000ريال می باشد و برای جک های دو لنگه 6،000،0000 ریال می باشد.