نصب و راه اندازی شیشه حمام

نصب و راه اندازی شیشه حمام خود را به مجموعه کامادر و بسپارید. در صورت لزوم این شرکت می تواند خدمات خود را به صورت یک روزه به شما عزیزان ارائه نماید. حتما می دانید که کیفیت بالای نصب می تواند تاثیر مهمی در استفاده صحیح شما از محصول نهایی داشته باشد. به همین دلیل باید خدمات نصب و راه اندازی شیشه مورد استفاده در حمام را به مجموعه ای بسپارید که کار را با دقت بالا، کیفیت بالا و در نهایت قیمت مناسب ارائه می دهد.

برای رفاه حال شما و برای آنکه اطلاعات شما در زمینه شیشه حمام و انواه شیشه هایی که در ساخت کابین دوش و شیشه های مورد استفاده در حمام به کار می رود، شرکت کامادر این مطلب را برای شما فراهم کرده است. در ادامه مروری خواهیم داشت بر آنچه شما در این مطلب خواهید خواهند. ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید:

  1. شیشه حمام
  2. مزایای شیشه حمام
  3. جنس شیشه حمام
  4. شیشه سندبلاست کار شده در کابین دوش
  5. کاربرد شیشه حمام
  6. قیمت شیشه حمام

شیشه حمام

در ادامه مطلب نصب و راه اندازی شیشه حمام باید به این موضوع اشاره کنیم که به این موضوع که شیشه حمام چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد. البته در این بخش از مقاله قصد داریم به شیشه هایی بپردازیم که در حمام نصب می شوند و در واقع کابین دوش هستند. اما شیشه های مورد استفاده در ساخت کابین دوش و یا همان محل دوش حمام چیست؟

خوب مشخص است شیشه هایی هستند که در این محل نصب می شوند اما آنچه که وجود دارد این است که جنس این شیشه ها از چیست؟ برخی سوال می کنند آیا از شیشه هایی که در ساخت پارتیشن شیشه ای استفاده می شود می توانیم در ساخت کابین دوش یا حمام شیشه ای استفاده کنیم یا خیر؟ بله می توانیم از شیشه هایی استفاده کنیم که در هر دو بخش مورد استفاده می باشد.

عمدتا این شیشه ها می تواند ساده یا طرح دار باشد، به همین دلیل می توانیم شاهد تنوع زیادی در این محصولات باشیم. این تنوع بسیار بالا می تواند به ما کمک کند تا در گستره وسیع تری انتخاب کنیم و این موضوع دست ما را برای انتخاب باز می گذارد.

به همین دلیل است که این محصولات دارای کاربرد های فراوانی می باشد و با استقبال گسترده ای رو به رو می شود. اما یک سوال اینجا مطرح است آیا شیشه حمام لاکچری محسوب می شود؟ باید بگوییم که خیر شما می توانید کابین دوش را در منزل شخصی خودتان با هزینه های پایین نصب کنید.

به همین دلیل است که این محصولات محبوب می باشد. شما می توانید از شیشه سندبلاست در ساخت و نصب و راه اندازی این محصولات استفاده کنید که این نکته ای بسیار مهم می باشد. حتما می دانید که اینکه از شیشه سندبلاست استفاده کنید یا از هر نوع دیگری تفاوتی در زمان نصب و راه اندازی شیشه حمام دارد.

به همین دلیل در بین این همه تنوع و گستردگی می توانید بهتری طرح ها را انتخاب کنید و در نهایت از آنها استاده کنید. البته فراموش نکنید که زمان ساخت و آماده شدن طرح مورد نظر شما متفاوت است با زمان نصب و تحویل کابین دوش یا همان شیشه حمامی که در منزل خودتان می توانید از آن استفاده کنید.

مزایای شیشه حمام

شرکت کامادر تولید کننده و ارائه دهنده انواع شیشه چاپی در ایران قصد دارد در مطلب نصب و راه اندازی شیشه حمام به این مسئله بپردازد که مزایای کابین دوش در چیست؟ زمانی که استقبال و استفاده از محصولاتی در بازار زیاد می شود حتما به دلیل مزایای بیشماری است که در آن محصولات وجود دارد.

به همین دلیل قصد داریم مزایای این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم و هر یک را به صورت جداگانه برای شما عزیزان شرح دهیم، می توانیم مهم ترین مزیت این محصولات را در زیبایی آنها بدانیم که می تواند محیط حمام را تبدیل به یک محیط دنج و امن و زیبا تبدیل کند. البته که مزایای دیگری نیز دارد که می توانیم به قیمت مقرون به صرفه این محصولات اشاره کنیم.

البته در نگاه اول شاید این طور به نظر نرسد ولی زمانی که شما جنس شیشه خود را از یک جنس بسیار مقرون به صرفه انتخاب کنید و از روش های دیگری برای طرح دار کردن استفاده کنید مثلا برای آنکه شیشه ساده نباشد به سراغ استفاده و بهره برداری از شیشه لاکوبل بروید می توانید قیمت مناسب تری را تجربه کنید.

به همین دلیل می توانید از این مزیت بزرگ استفاده کنید. اینکه شما بتوانید محیطی دنج و آرام را برای خودتان فراهم کنید و بتوانید در آن محیط استحمام کنید می توانید تمامی دغدغه های بیرونی را از سر خود بیرون کنید و بعد با خیالی آسوده به سراغ خانواده بروید.

می توانیم از مهم ترین مزایای این شیشه ها به زمان بندی کوتاه تحویل آنها اشاره کنیم، اینکه زمان نصب و راه اندازی شیشه حمام کوتاه مدت است، یکی از مزایای این شیشه ها محسوب می شود. از طرفی اینکه می توانیم این محصولات را در تنوع و رنگ های مختلفی تجربه کنید از دیگر از مزایای این محصولات می باشد.

اینکه شما بتوانید هر رنگ و طرحی را که دلتان می خواهد برای کابین دوش و حمام خانه خود انتخاب کنید یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این محصولات می باشد.

متن سربرگ خود را وارد کنید

می توانیم بگوییم که شیشه حمام می تواند از جنس همان شیشه هایی باشد که در پارتیشن اداری برای ساخت آن استفاده کنیم. این شیشه ها از مهم ترین و پرکاربرد ترین محصولاتی می باشد که در ساخت و تولید محصولات بیشماری مورد استفاده قرار می گیرد. به اصطلاح به این شیشه ها، شیشه سکوریت گفته می شود.

این شیشه ها بسیار مستحکم می باشد. البته نه به این معنا که نمی شکند بلکه مقاوم تر از شیشه های معمولی می باشد. به همین دلیل می توانیم از این شیشه ها در ساخت و نصب و راه اندازی شیشه حمام استفاده کنیم و از مقاومت و مزایای بسیار بالای این محصولات استفاده کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیشه سکوریت می توانید در قسمت محصولات شرکت کامادر با این محصولات آشنا شوید.

البته گاهی برای ساخت این محصولات از شیشه لمینت نیز استفاده می شود که می تواند در واقع ضد سرقت و غیر قابل شکسته شدن باشد. مهم ترین مزیت این محصولات مقاومت بسیار بالای آنها و البته نقطه ضعف آنها قیمت نسبتا بالای آنها در مقایسه با شیشه سکوریت می باشد. همچنین شما می توانید از شیشه رنگی و یا از شیشه های هوشمند در ساخت کابین دوش استفاده کنید.

نصب و راه اندازی شیشه حمام

استفاده از شیشه سندبلاست در کابین دوش

همان طور که گفتیم پیش از نصب و راه اندازی شیشه حمام شما باید طرح دلخواه خود و روش مورد نظر خود را برای چاپ و طراحی انتخاب کنید. یکی از روش هایی که شما می توانید چاپ و طرح مورد نظر خود را بر روی شیشه ها هک کنید و از آن برای ساخت کابین دوش استفاده کنید شیشه رنگی یا شیشه سندبلاست می باشد. هر یک از این موارد می تواند مورد پسند شما و یا دلخواه شما باشد. به همین دلیل شما در ابتدا باید انتخاب کنید.

سپس طرح مورد نظر خود را به کارشناسان ما ارائه می دهید و ما پس از پیاده سازی طرح مورد نظر شما، شیشه آماده شده را تحویل می دهیم. البته نگران نباشید، چرا که نصب و راه اندازی این کابین و ساخت آن کاملا با شرکت کامادر می باشد. به همین دلیل شما در ابتدا فقط انتخاب می کنید و در نهایت نیز از ما کار نهایی و تکمیل شده را از ما تحویل بگیرید. ما بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره ها مندرج در سایت با کارشناسان و مشاوران ما دراین مجموعه تماس حاصل نمایید و اطلاعات مورد نظر را کسب کنید و در نهایت نیز نسبت به ثبت سفارشات خود از این مجموعه انتخاب کنید. هم اکنون از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

قیمت شیشه حمام

برای استعلام قیمت شیشه حمام ابتدا باید انتخاب کنید که این شیشه از چه جنسی ساخته می شود. سپس می توانید برای استعلام قیمت اقدام کنید. بنابراین به شما توصیه می کنیم در ابتدا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و تمامی اطلاعات لازم را در اختیار ما قرار دهید و سپس می توانید قیمت نهایی ومناسب را دریافت کنید.

اینکه چه جنس شیشه ای را انتحاب کنید فرقی ندارد چرا که تمام انواع شیشه های مورد استفاده همگی از هر جنسی که باشد، محاسبه قیمت آن به صورت متری انجام می شود. به همین دلیل می توانید ابتدا نسبت به انتحاب کنید و سپس فیمت نهایی را دریافت کنید.

 

 

 

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.