برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نصب شیشه لمینت :  شیشه لیمنت  یکی از محبوب ترین نوع شیشه ها میباشد که بسیار پر طرفدار و در این حال بسیار هم کاربردی میباشد . این شیشه به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد در خیلی از مکان ها مورد استفاده قرار میگیرد .

1- شیشه لمینت چیست ؟

2- کاربرد های شیشه لمینت چیست ؟

3- مزایای شیشه لمینت چیست ؟

4- علت مقاوم بودن شیشه لمینت چیست ؟

در این مقاله همراه ما باشید تا این موارد را باهم بررسی کنیم و بدانیم که نصب شیشه لمینت چگونه است.

شیشه لمینت

نصب شیشه لمینت : همانطور که خدمت شما عزیزان گفتیم شیشه لمینت به علت مقاومتی که دارد بسیار سازه ی محبوب و پر طرفداری است و در خیلی از مکان از شیشه های لمینت استفاده میشود . این شیشه تا حد بسیار زیادی میتواند در برابر حرارت ، ضربات سنگین ، طوفان های شدید مقاومت کند و نشکند . البته این به این منظور نیست که شیشه های لمینت هیچگاه شکسته نمیشود . باید این نکته را بدانیم که شکستگی از خواص بارز شیشه میباشد . و هر شیشه ای اگر بیشتر از حد تحملش به آن ضربه وارد شود ، دچار شکستگی میشود . اما موردی که باعث میشود شیشه لمینت از دیگر شیشه ها متمایز شود این است . که مقدار تحمل این شیشه در برابر عواملی طبیعی مانند باد و ضربات سنگین و همچنین حرارت بیشتر از شیشه های معمولی و خام باشد. به علت استفاده زیاد انسان از شیشه و با پیشرفت تکنولوژی شیشه های مقاومی مانند شیشه سکوریت و لمینت پا به عرصه ظهور گذاشتند تا انسان در هنگام استفاده از شیشه دارای ایمنی بیشتری باشد . شیشه های لمینت در زمان شکستن خورد نمیشود و از هم نمی پاچد . نصب شیشه لمینت :  بلکه در جای خود باقی می ماند تا توسط تکنسین ها از جای خود خارج شود . به علت مقاوم بودن این شیشه ، شیشه لمینت دارای کاربرد های بسیار زیادی میباشد . و شیشه لمینت سقف ، امروزه یکی از مقاوم ترین سازه ها و همچینین پر طرفدارترین سازه ای است که از آن استفاده میشود . سقف شیشه ای در دهه های اخیر دارای محبوبیت بسیار زیادی شده است . همین محبوبیت این سقف ها باعث شد تا شیشه ی به کار رفته در این نوع سازه از شیشه لمینت سقف باشد.

نصب شیشه لمینت چگونه است ؟

نصب شیشه لمینت : نصب و اجرای شیشه لمینت توسط بهترین مهندسان شرکت کامادر با دقت بسیار زیاد در هنگام اجرای پروژه نصب میشود . برای نصب شیشه لمینت باید حتما توسط نصابان حرفه ای انجام شود . اگر این کار را به فردی مبتدی و تازه کار بدهید ممکمن است باعث وارد کردن خسارت شود . شرکت کامادر بهترین مهندسان و نصابان را در اختیار دارد که کار نصب شیشه لمینت را انجام میدهند . همانطور که میدانید شیشه قرن هاست که مورد استفاده انسان ها قرار گرفته است و در جاهای مختلفی مانند ساختمان و همینطور در خیلی از لوارم ها مانند میز ها ، اینه ها ، تابلو ها و … کاربرد دارد. شیشه ها سازه های بسیار محبوبی میباشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در این عرصه مدل های مختلفی از شیشه تولید و عرضه میشود . شیشه لمینت هم یکی از انواع این شیشه میباشد. مقاومت شیشه لمینت بسیار زیاد میباشد که در ادامه ی مطالب به آن اشره خواهیم کرد. حال برسیم به بحت این که این شیشه چیست ؟ شاید برای شماهم این سوال نیز پیش آمده باشد که این شیشه چیست . چه کاربردی دارد ، و چرا به این شیشه ها لیمنت گفته میشود ؟ این ها سوال هایی میباشد که شاید در ذهن شماهم ایجاد شده باشد برای دانستن جواب این سوال ها در ادامه ی مطالب همراه ما باشید تا جواب این سوال ها را به شما عزیزان ارائه بدهیم . شیشه لمینت سقف که به آن شیشه نشکن و یا شیشه های ضد گلوله هم می کویند نوعی از شیشه میباشد که تولید و عرضه میشود و از محبوبیت بسیار بالایی برخورد دار است . این شیشه از نظر مقاومت بسیار عالی میباشند و در برابر تخریب ایمنی بسیار بالایی دارد و همینطور در برابر ضربات سنگین دارای مقاومت بسیار بالایی میباشد. مقاومت در برابر تخریب به این معنی میباشد که زمانی دیواره های شیشه بریزد شیشه ای فرو نمیریزد و همین امر باعث میشود که خطرات ناشی از شکستن شیشه و اسیب جسمانی کاهش یابد. با استفاده از این شیشه ضریب اطمینان خطر به صفر میرسد و ضریب ایمنی در این شیشه ها صد میباشد. مقاومت شیشه لمینت سقف چگونه است ؟ نصب شیشه لمینت : همانطور که گفتیم شیشه لمینت دارای مقاومت بسیار زیادی است و به همین علت در سقف های شیشه ای از شیشه لمینت سقف استفاده میشود . این شیشه ها درای مقاومت بسیار زیادی میباشند. این شیشه ها در برابر ضربات سنگین از خود مقاومت نشان میدهند و دچار شکستگی نمیشوند و همینطور در برابر تخریب نیز مقاوم میباشند و در صورت فرو ریختن دیوار ها این شیشه فرو نمیریزد و مقاوم است .

کاربرد های شیشه لمینت چیست ؟

نصب شیشه لمینت : همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره شد مقاومت شیشه لمینت بسیار زیاد است و یکی از کاربردی ترین مکان هایی که از شیشه لمینت استفاده میشود . شیشه لمینت سقف است  . در ادامه ی مطالب با کاربرد های این شیشه آشنا خواهیم شد. این شیشه کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف و ساختمانی دارد . کاربرد های این شیشه به شرح زیر میباشد . 

1- در فرودگاه ها از این شیشه استفاده میشود . 

2- بانک ها و موسسات مالی نیز از این نوع شیشه استفاده میکنند. 

3- طلا فروشی ها و صرافی ها یکی دیگر از مکان هایی میباشد که از این نوع شیشه استفاده میکنند. 

4- استخر ها و مراکز تفریحی هم از این شیشه استفاده میکنند. 

5- بیمارستان ها مکانی دیگر است که از این شیشه ها در قسمت های خود استفاده میکند. 

6- این شیشه در پارتیشن ها هم مورد استفاده قرار میگیرد. 

7- از این شیشه ها در نمای ساختمان ها و شیشه های جان پناه هم استفاده میشود. 

8- شیشه های ضدگولوله

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
 

مزایای شیشه لمینت چیست ؟

نصب شیشه لمینت : 

1- مقاومت بسیار قوی در برابر ضربات احتمالی 

2- این سیستم دارای عایق حرارتی و رطوبتی میشباشد. 

3- این سیستم داری عایق صوتی میباشد. 

4- در برابر تخریب حالت ایستایی دارد و ایمن است 

5- با استفاده از این شیشه میشود امنیت را تامین کرد. 

6- این سیستم دارای شفافیت بالا و همیطنور مقاوم در برابر اشعه های مضر خورشیدی میباشد. 

7- با تابش نور خورشید در رنگ آن تغییری ایجاد نمی شود. به علت مزایای بسیار زیادی که در در نمای سقف شیشه ای از شیشه لمینت سقف استفاده میشود . 

8- مقاومت شیشه لمینت بسیار زیاد است.

علت مقاوم بودن شیشه لمینت سقف چیست؟

نصب شیشه لمینت : مقاومت شیشه لمینت بسیار زیاد تر از شیشه های معمولی و خام میباشد . این شیشه ها از ضریب اطمینان خاطر بیشتری برخور دار است . و این خواص به علت داشتن لایه پلیمری میباشد. و این لایه پلمیری در میان آن ها قرار دارد . و بسته به اینکه شیشه مد نظر کارفرما یا همان مشتری چند میلی متر است و در چه مکانی و با چه کاربردی قرار است از این شیشه استقاده شود . این شیشه ها از دو و یا چند لایه شیشه سکوریت و یا شیشه خام و یا چند لایه پلیمری تحت عنوان پی وی بی به فشار و حرارت های یک پارچه میرسد . و با همین فرایند این شیشه دارای مقاومت میشود.

چرا شیشه لمینت دچار شکستگی نمیشود ؟

باید این را بدانیم که خاصیت هر شیشه ای و یا هر نوع متریالی که قرار میباد از ترکیب شن و کربنات و سدیم و اهک در فرایند های انبساط و انقباض به عمل بی اید . و نور به داخل فضا به قدر کافی باشد و دید بصری داشته باشد . باعث میشود تا این شیشه ها مقاوم باشد و دچار شکستگی نشود . و این عملکرد باعث میشود تا این شیشه ها همانند دیوار های سنگی و بتنی قوی و مقاوم باشند . البته این به این علت نیست که شیشه یک متریال نامناسب برای ساخت و ساز میباشد . بلکه با پیشرفت علم اثبات شده است که میتوان بنا های شیشه ای بدون دیوار های اجری و و سیمانی اجرا گردد. پس همانطور که گفتیم این شیشه ها بسیار کاربردی و مقاوم است و در برابر ضربات سنگین دچار شکستگی نمیشود. به شیشه های لمینت اصطلاحا شیشه های ضد گلوگله هم نیز گفته میشود. پس با این حساب دانستیم که مقاومت شیشه لمینت بسیار زیاد است . به علت همین مقاوم بودن شیشه لمینت است که در نمای سقف شیشه ای از جنس شیشه لمینت سقف استفاده میشود . شما عزیزان میتوانید برای سفارش شیش لمینت سقف با کارشناسان شرکت کامادر تماس حاصل فرمایید تا شما را در خرید شیشه لمینت سقف راهنمایی کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]