نحوه ی نصب پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه‌ ای ، در واقع دیوارهایی از جنس شیشه و بسیار مقاوم هستند، که جهت جداسازی فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. این پارتیشن ها از جنس مقاومی بوده و به راحتی شکسته نخواهد شد؛ امروزه در اکثر معماری ساختمان ها، می توان نمونه هایی از آنها را مشاهده نمود. اما نحوه نصب  بسیار مهم است که در ادامه به آن می پردازیم.

 

مکانیزم این پارتیشن

این دیواره مدرن، بدون ایجاد محدودیت، فضای کاری شما را به شکل زیبا و حرفه ای تقسیم بندی می کند. پارتیشن ها علاوه بر جای کمی که اشغال می کنند، نمای بسیار زیبایی نیز در محیط ایجاد خواهند کرد. پارتیشن  شیشه ای را می توان در انواع شیشه های ساده، رنگی، مات، طرح دار و… سفارش داد.

 

کاربرد پارتیشن های شیشه ای

این جدا کننده های شیشه ای، اغلب در شرکت های خصوصی و دولتی، ادارات و دفاتر مختلف، مدارس، منازل، بیمارستان ها، مطب پزشکان، مراکز خرید مدرن، آرایشگاه ها و به طور کلی هر مکانی که از معماری مدرنی برخوردار است مشاهده می گردد.

 
نصب-شیشه-میرال

مزایای استفاده از این نوع پارتیشن

۱_نصب سریع و آسان
۲_قابلیت دید بیرون از دفتر کار
۳_عبور نور
۴_دارا بودن طرح های گوناگون و جذاب
۵هزینه ی کم نسبت به ساخت دیوار بتنی ۶جای گیری بسیار کم
۷_مدرن سازی و شیک سازی فضای مورد استفاده
۸_عایق حرارت
۹_عایق صدا
۱۰_عدم محدودیت در استفاده
۱۱_امکان جا به جایی بعد از نصب

 

نحوه ی نصب پارتیشن شیشه ای

نصب این پارتیشن ها حتماً باید توسط تکنسین متخصص صورت بگیرد؛ قبل از هر چیز باید ابتدا محل مورد نظر به صورت دقیق اندازه‌گیری شود و شرایط محل قرارگیری پارتیشن ها، به خوبی مورد بررسی قرار گیرد. بعد از انجام این بررسی طراح مربوطه با نظر شما نقشه ای از فضای کلی محل قرار گیری پارتیشن ها می کشد و بعد از مرحله نقشه کشی، نوبت به ساخت پارتیشن ها می گردد؛  وقتی مرحله ی ساخت پارتیشن های شیشه ای تمام شد، نصاب حرفه ای با کمک یراق آلات مخصوص، شیشه ها را در محل مورد نظر نصب می‌کند.

 

 
شرکت کامادرنمایندگی شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

جابجایی یا انتقال این پارتیشن ها

با توجه به بالا بودن قیمت ملک، شاید برای تمامی افراد و یا ارگان های خصوصی، امکان این وجود نداشته باشد که ملک را خریده و بعد به طراحی داخلی آن بپردازند و اکثراً ساختمان هایی که به منظور کار از آن استفاده می‌شود، استیجاری است. از مزیت‌های عالی و بسیار قابل توجه به پارتیشن های شیشه ای، قابلیت نصب مجدد آنهاست. یعنی می توان آنها را به راحتی از محلی به محل دیگر انتقال داد.

جنس پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن ها را از هر نوع شیشه می توان ساخت، اما باید به این نکته توجه کرد که اگر شیشه مقاوم و مرغوب نباشد، با هر ضربه ی کوچکی، احتمال فروپاشی آن وجود دارد؛ بهترین گزینه برای پارتیشن های شیشه ای، شیشه لمینت یا سکوریت هستند که بسیار مقاوم تر از شیشه های معمولی می باشند. 

حرف آخر

در عصر حاضر، معماری منازل و ساختمان ها روز به روز به سمت مدرن تر شدن پیش می رود. استفاده از پارتیشن های شیشه های، امروزه یکی از بیشترین مصرف را در بین ساختمان های مدرن دارد؛ این پارتیشن ها، علاوه بر زیبایی بی نظیری که به فضای مورد نظر می دهد، به صرفه جویی در وقت و هزینه نیز می نماید.