حال در نظر بگیرید که این لکه ها، در شیشه ی حمام شما و کابین آن باشد، که بعد از هر بار حمام کردن، باید آن را انجام بدهید. شیشه های حمام، بعد از مدتی دارای رسوب، جرم و لکه می شوند. در ادامه شما را با نحوه ی تمیز کردن کابین حمام و اینکه چگونه از ایجاد این لکه ها و رسوب جلوگیری کنیم، آشنا خواهیم کرد.

جرم بر روی شیشه های کابین حمام

کابین های حمام بعد از مدتی که از استفاده ی آن ها می گذرد، دارای جرم می شوند. این جرم ها بر روی کابین شیشه ای حمام، بسیار نازیباست و از جذابیت کلی فضای حمام نیز خواهد کاست. همچنین تجمع جرم و آلودگی در حمام که محیطی بسته می باشد، می تواند سبب بیماری های پوستی شود. به همین دلیل جرم زدایی از حمام اهمیت بسیار بالایی دارد. جرم های کابین حمام نیز همانند رسوبات، با شوینده و جرم گیرهای گوناگون، به راحتی قابل زدودن و حل می باشد.

اهمیت جرم زدایی و از بین بردن مداوم لک ها

تمیز کردن منظم و مکرر لکه ها و جرم زدایی، در تمیز بودن محیط حمام شما بسیار اهمیت دارد؛ زیرا اگر جرم، رسوب و لکه ها سریع از بین بروند و بر روی هم انباشته نشوند، هرگز نیاز استفاده از شوینده های قوی و پر خطر به میان نمی آید. همچنین جرم‌زدایی به پاکیزه نگه داشتن محل حمام کمک زیادی می کند. در ابتدای ایجاد لکه و جرم، شاید بتوان با شوینده های ساده و آب سرد، آن را تمیز کرد.

نحوه-شستشوی-شیشه-حمام
شرکت کامادر تولید کننده شیشه سکوریت در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و
کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

 

پارچه های میکرو فایبر

قبل تر گفتیم که شیشه‌های کابین حمام را می‌توان با دستمال های مخصوص تمیز نمود. این دستمال ها، جنسی از میکروفایبر دارند. دستمال های میکروفایبر، به راحتی لکه های آب و صابون را پاک می کند و نیاز به شوینده ی خاص و قوی نیست.

صابون های قالبی در حمام های شیشه های کابین دار ممنوع

این صابون ها در ساختار خود دارای ماده‌ای به نام تالک هستند، که عامل اصلی ایجاد لک و سفیدک بر روی شیشه های کابین حمام هستند. پس بهتر است که به جای صابون های قالبی، از صابون های مایع استفاده کنید تا میزان ایجاد لک به طور چشمگیری کاهش یابد.

سخن پایانی

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، پس قبل از اینکه به فکر تمیزکاری لکه ها و رسوب سخت بیوفتید، از ایجاد آن جلوگیری کنید. شستشوی روزانه، شاید بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد این رسوب و لکه های سخت باشد.