برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

نحوه ساخت و تولید تیغه کرکره شفاف پلی کربنات

کرکره ها انواع مختلفی دارند، که هر کدام با توجه به مکان مورد نصب و یا سلیقه ی افراد انتخاب می شوند؛ یکی از انواع این کرکر ها، کرکره ی شفاف یا کرکره ی پلی کربنات است. پلی کربنات به دلیل مقاومت بالا گاهی به فولاد پلاستیکی شناخته می‌شود. این کرکره ها شفاف بوده و فضای داخلی محل مورد نظر، از بیرون آن قابل مشاهده می باشد.در ادامه درباره نحوه ساخت تیغه کرکره پلی کربنات صحبت کنیم.

چرا کرکره ای شیشه ای ؟

 

بعضی از مکان‌ها هستند که در هنگام بسته بودن و یا تعطیلی، بهتر است به لحاظ ایمنی فضای داخلی آنها از بیرون رویت شود. اماکنی مانند: بانک ها، جواهر فروشی ها، صرافی ها و…  کرکره های شفاف پلی کربنات، از مقاوم‌ترین نوع کرکره از لحاظ استحکام می باشد و از ضریب ایمنی بالا نیز برخوردار هستند. همچنین این جنس از کرکره در مقابل آتش سوزی نیز مقاوم است. در عصر حاضر در سراسر دنیا از این نوع کرکره استفاده های فراوانی می شود، در کشور ما ایران نیز کرکره های شفاف پلی کربنات، طرفداران زیادی دارد.

تیغه های کرکره شفاف پلی کربنات

مجموعه‌ای از تیغه ها، که در کنار هم به وسیله بست های آلومینیومی قرار گرفته اند، کرکره ی شفاف را تشکیل می دهند. به علاوه لوله های استیل و آلومینیوم در فواصل منظم، بین تیغه ها قرار داده می شود، که این کار امنیت کرکره شفاف پلی کربنات را دو چندان می‌کند. این تیغه ها در رنگ های گوناگون و یا شفاف تهیه و تولید می‌شوند و حتی در مواردی می‌توان به تولید کرکره پلی کربنات مات نیز، به درخواست مشتری پرداخت.

تولید-کرکره-پلی-کربنات

مزایای تیغه های کرکره پلی کربنات شفاف

۱_استحکام و مقاومت بسیار بالا
۲_ضد حریق بودن
۳_دارای رنگبندی گوناگون
۴_مقاومت در برابر ضربات احتمالی
۵_ضد گلوله بسیار
۶_بسیار شکیل از نظر ظاهری
۷_ضد اشعه uv
۸_امنیت بالا به دلیل شفافیت و مقاومت
۹_ضد سرقت و دارای مجوز از پلیس
۱۰_ اکسیده نشدن در هر شرایطی
۱۱_عایق سرما و گرما

ضخامت و وزن تیغه های کرکره شفاف

ضخامت ای تیغه ها از ۲ میلی متر شروع شده و گاهی تا ۵ میلی متر نیز تولید می شوند. وزن این تیغه ها بر اساس ضخامت شان متغیر است. به طور مثال یک متر مربع تیغه ۵ میلی متری، تا ۱۲ کیلوگرم وزن دارد.

رنگ های پرکاربرد در تیغه های پلی کربنات

این تیغه ها در هر رنگ انتخابی قابل سفارش است. اما رنگهای زیبای پر مصرف آن شامل رنگ برنزی، یاقوتی، مسی، آبی دودی، رنگ های اکلیلی، مات شیری و… است.

 


شرکت کامادرنمایندگی کرکره برقی  در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیرکرکره برقی ، درب اتوماتیک، جک پارکینگی، شیشه سکوریت و کابین حمام با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستندد. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

موارد استفاده از کرکره های برقی پلی کربنات

۱_صرافی‌ها
۲_فروشگاه های گوناگون
۳_بانک‌ها
۴_کارخانه ها
۵_ویلاهای مسکونی
۶_انبارها
۷_پاسیو
۸_بالکن ها
۹_رمپ پارکینگ و آشپزخانه
۱۰_موسسات مالی و اعتباری
۱۱_پارکینگ ها و…

چرا به تیغه پلی کربنات، فولاد پلاستیکی می گویند؟

علت این نامگذاری مقاومت بسیار بالای این تیغه هاست.تیغه های پلی کربنات در برابر ضربات، بسیار مقاومند و شکسته نمی شوند. این تیغه ها از مواد کامپوزیت ترکیب شده با پایه ی پلی کربنات و فایبرگلاس است؛ همچنین در بین تیغها، لوله های آلومینیومی یا استیلی قرار می گیرند. به همین دلیل مقاومت این کرکره ها بسیار بالاست.

حرف آخر

در انتخاب کرکره برای درب ها همیشه موضوع امنیت مطرح می باشد. استفاده از تیغه های پلی کربنات شفاف، به راحتی این مورد را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. علاوه بر امنیت فضایی که در آن نصب می‌شود، از لحاظ ظاهری بسیار زیبا، شیک و به روز خواهد شد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]