برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

شیشه سکوریت ضد حرارت

شیشه سکوریت ضد حرارت چیست ؟ در این مقاله سعی دارم تا در مورد شیشه سکوریت ضد حرارت به شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم. تا با این شیشه ها آشنایی بیشتری داشته باشیم. پس در ادامه ی مقاله همراه ما باشید. شیشه های ضد حرارت جز شیشه هایی میباشند که نسبت به شیشه های معمولی مقاومت بسیار بالایی دارند. در مقابل گرما و آتش بسیار مقاوم عمل میکند. شیشه های معمولی در مقابل گرما و اتش مقاومت زیادی ندارد و گرما و یا آتش بیش از حد باعث اسیب به شیشه های معمولی میشود.

اما شیشه های ضد حرارت در مقابل گرما و اتش مقاومت بسیار زیادی دارد. از همین رو این شیشه ها بسیار محبوب و پرطرفدار است. شیشه های استاندارد یا معمولی تا دمای 120 درجه سانتی گراد مقاومت دارد. اما شیششه های سکوریت تا دمای 260 درجه ی سانتی گراد مقاوم هستند که در نوبه ی خود بسیار قوی هستند. اما شیشه های ضد حرارت یا شیشه های ضد حریق تا دمای 700 درجه سانتی گراد مقاومت دارند. شیشه های ضد حریق به راحتی شکسته نمیشوند.

امروزه روز شیشه های ضد حریق یا شیشه ی ضد حرارت پا به عرصه ظهور گذاشته اند تا شیشه ها در برابر حرارت و گرما و آتش سوزی مقاوم شوند. جنس شیشه ها ی ضد حریق شیشه سکوریت ضد حرارت میباشد. از همین رو امروزه در خیلی از مکان ها از شیشه های سکوریت ضد حرارت استفاده میکنند.

شیشه سکوریت ضد حرارت چه کاربرد هایی دارد ؟

اسم دیگر شیشه سکوریت ضد حرارت شیشه ی نسوز میباشد. شاید خیلی ها شیشه ی ضد حرارت را شیشه ی نسوز بشناسد. پس تفاوتی بین شیشه ی ضد حرارت و شیشه ی نسوز نیست. شیشه ی نسوز یا ضد حرارت در صنایع کاربرد های بسیار فراوانی دارد. یکی از کاربرد های مهم این شیشه ها در بخاری ها میباشد. در بخاری ها از شیشه های ضد حرارت یا نسوز استفاده میشود. شیشه سکوریت ضد حرارت این روز ها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. و خیلی از مردم از این شیشه ها در مکان های مختلفی استفاده میکنند. شیشه نسوز یا شیشه ی شیشه ی ضد حرارت در صنایع پتروشیمی هم کاربرد های فراوانی دارد.

و در این صنایع از این شیشه ها استفاده های بسیار زیادی میشود. همانطور که در مطالب فوق خدمت شما عزیزان اعلام کردیم شیشه سکوریت ضد حرارت مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش سوزی دارد و به همین راحتی دچار شکستگی نمیشود. این شیشه ها در برابر آتش هیچ اثری از مه گرفتگی یا درخشش یا ترک خوردن ندارد به همین علت از شفافیت بسیار زیادی برخوردار است . شیشه ی سکوریت ضد حرارت به عنوان یک عایق بسیار مطمعن نقاطی از ساختمان را تضمین میکند.

شیشه سکوریت ضد حرارت از لایه هایی مقاوم است که در برابر اتش فوم منبسط میشود. علاوه بر اتش از تشعشات اتش پیشگیری میکند به طوری که اجازه نمیدهد اتش از ان عبور کند. از همین رو از گستردگی اتش جلوگیری میکند. در زمان وقوع حادثه مسیر فرار را برای ساکنین و همینطور اتشنسان ها فراهم میکند.

مدل های مختلف شیشه ضد حرارت

شیشه های ضد حرارت به چهار دسته ی مختلف تقسیم بندی میشوند که در ادامه ی مطلب این چهر دسته را برای شما عزیزان و همراهان شرح میدهیم.

دسته ی اول شیشه سکوریت ضد حرارت.

دسته ی دوم شیشه های سرامیکی.

دسته ی سوم شیشه های سیمی.

دسته ی چهارم دیوار های شفاف.

هر کدام از این دسته ها که خدمت شما در مطالب فوق ذکر کردیم دارای یکسری ویگژگی ها میباشند که در ادامه ی مطالب به بررسی هر کدام از این دسته میپردازیم پس در ادامه ی مطالب همراه ما باشید.

دسته ی اول که بخ بررسی آن میپردازیم شیشه سکوریت ضد حرارت است :

شیشه سکوریت یکی از شیشه های بسیار پرکاربردی میباشد که این روز ها در صنایع ساختمان سازی از آن بسیار استفاده میشود و دارای یکسری ویژگی های خیلی خوبی هستند. این شیشه ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر حرارت و ضربه دارند. در مواردی مختلفی مانند درب شیشه ای. پنجره، پارتیشن های شیشه ای. شیشه ی حمام و …. از این نوع شیشه استفاده میکنند. در ازمون ضد حرارت شیشه سکوریت موفق به کسب 20 امتیاز شده و در 20 دقیقه مقاوم عمل کرده است که در نوبه ی خود بسیار قوی بوده است.

دسته ی دوم که به بررسی آن میپردازیم شیشه های سرامیکی میباشد :

شیشه های سرامیکی به علت داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر شوک الکتریکی جز شیشه های ضد حرارت محسوب میشوند. از این شیشه ها برای ساخت ظروف غذا موتور اتومبیل و … استفاده میشود. که در نوبه ی خود بسیار مقاوم است.

دسته ی سوم که به بررسی آن خواهیم پرداخت شیشه های سیمی میباشد:

این شیشه ها متداول ترین شیشه های صد حرارت در بازار بوده اند. این شیشه ها در ازمون تست اتش امتیاز 45 را گرفته است.

دسته ی چهارم که به بررسی آن خواهیم پرداخت دیوار های شفاف میباشد :

این شیشه ها در گروه شیشه های نشکن حرارتی قرار گرفته است. و این شیشه ها مقاومت بسیار زیادی در برابر اتش دارد.

شرکت کامادر نمایندگی فروش شیشه سکوریت در تهران در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی، درب اتوماتیک، شیشه سکوریت و جک پارکینگ با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید. برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]