معرفی جک پارکینگی زومر Sommer

می دانستید جک پارکینگی زومرSommer در خود کشور آلمان تولید می شود و کشور دیگری قادر به تولید مشابه آن نیست؟ به همین دلیل یکی از پرفروش ترین محصولات در دنیا می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این محصول بیشتر بدانید.

معرفی شرکت زومر

شرکت زومر یکی از خوشنام ترین شرکتها در زمینه تولید جک پارکینگی، درب اتوماتیک و کرکره برقی می باشد. این شرکت آلمانی با 20 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید تجهیزات ساختمانی موفق به دریافت کیفیت بالای محصولات و رضایت مشتریان شده است. به همین دلیل یکی از پرفروش ترین برندهای موجود در بازار می باشد.

جک-پارکینگی-زومر

قطعات جک پارکینگی زومر

 موتور جک زومر جک پارکینگی دارای قسمت های مختلفی از جمله مولد تولید کننده نیرو، برد، چشمی، بازو، موتور، فلاشر، میکروسوئیچ، ریموت، قفل برقی، پایه ها می باشد. اما توجه به قدرت موتور در این محصول بسیار مهم است. موتور این محصول دارای تنظیم کننده گشتاور و قدرت بالا است. همچنین امکان اتصال به باتری پشتیبان را دارد بدین معنی که در مواقع قطعی برق جک کار می کند.

ریموت جک زومر

ریموت جک زومر به صورت خاص و شیک طراحی شده است. این ریموت مستطیل شکل دارای 4 دکمه به صورت پشت سرهم می باشد. این ریموت دارای فرکانس FM 868 MHz است. بدین معنا که برای هر دربی قابل استفاده می باشد.

قیمت موتور جک زومر

قیمت جک پارکینگی زومر به نوع و قدرت آن بستگی دارد ولی به طور حدودی قیمت موتو توبلار 1،500،000 تومان و قیمت موتور ساید 1،800،000 تومان می باشد.

انواع جک درب اتوماتیک زومر

جک اتوماتیک بازویی زومر

یکی از پرفروش ترین جک پارکینگی زومر، جک اتوماتیک بازویی می باشد. مدل twist-200E بدون صدا بوده و برای درب هایی با وزن 200 کیلوگرم و طول 2.5 متر استفاده می شود. زاویه بازشدن این درب 120 درجه است.

جک اتوماتیک زیرسقفی زومر

از جک اتوماتیک زیرسقفی زومر معمولا برای درب های کرکره ای در زیر سقف نصب می شود. این جک مجهز به خلاص کن دستی است بدین معنی که در زمان قطعی برق درب تنها با استفاده از یک آچار باز و بسته می شود.

جک اتوماتیک ریلی زومر

این جک دارای قابلیت نصب بر روی درب های ریلی می باشد. جک مجهز به گیربکس و ریموت کنترل می باشد. همچنین جک ریلی مناسب برای درب های بزرگ و سنگین به وزن 800 کیلوگرم و طول 40 متر استفاده می شود.

جک اتوماتیک گرد زومر

جک اتوماتیک گرد زومر یکی از پرطرفدارترین جک های زومر می باشد زیرا :

  • طبقه پایین و زیر همکف قابل نصب می باشد
  • مجهز به موتور قدرتمندی با ظرفیت 500 کیلوگرم می باشد.
  • درب با این جک تا زاویه 120 درجه باز می شود.
  • دارای برق اضطراری می باشد و امکان اتصال به باتری پشتیبان

قیمت جک پارکینگی زومر

قیمت جک پارکینگی زومر به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله :

  • نوع و مدل جک
  • قدرت موتور
  • تجهیزات اضافی مانند قفل مکانیکی و باتری

به طور کلی قیمت این جک نسبت به جک پارکینگی های موجود قیمت بالاتری دارد اما دارای کیفیت بالایی است.

راهنمای نصب جک پارکینگی

نصب این جک دشوار نمی باشد اما توجه به مواردی ضروری است :

  • وزن جک با وزن و ابعاد درب متناسب باشد.
  • لوازم جانبی جک کامل باشد.
  • نوع جکی که انتخاب می شود با موقیت درب متناسب باشد.

تعمیرات جک پارکینگی زومر

مواردی که معمولا نیاز به تعمیر جک زومر می باشد شامل موارد ذیل می باشد : خراب شدن مهره حلزونی : شفتی که داخل مهره قرار میگیرد با مرور زمان دچار فرسایش شده و قطر آن کاهش پیدا کرده و منجر به خلاصی درب می شود. در این صورت باید این مهره تعویض گردد. ماردون : میله ای وسط جک که باعث باز و بسته شدن جک می شود. اگر مشکل با تعمیر برطرف نشد ممکن است مشکل الکتریکی از برد باشد که باید تعمیر شود اگر در محل تعمیر شود خازن مشکل پیدا می کند که باید خازن آن تعویض شود.

قیمت تعمیر جک پارکینگی زومر

قیمت تعمیر جک زومر شامل اجرت نصب و هزینه تعویض قطعات (در صورت نیاز) می باشد. اجرت تعمیر این جک حدودا 200،000 تومان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش جک پارکینگی زومر شرکت زومر دارای نمایندگی پس از فروش در کشور ما می باشد. مدت زمان گارانتی محصولات این شرکت 24 ماهه می باشد.