مزایا و کاربرد های شیشه سکوریت در شیراز

شیشه سکوریت در شیراز ، شیشه هایی هستند که هفت برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی یا شیشه های خام میباشند. شیشه های سکوریت دارای امنیت بسیار بالایی میباشد ، از همین رو این شیشه ها بسیار محبوب هستند. و طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این شیشه ها دارای کاربرد های مختلفی میباشد ، شاید تا الان دقت کرده باشید که از این شیشه ها در فلت های تلفن همراه هم استفاده میشود.

1- شیشه سکوریت در شیراز

2- شیشه سکوریت چه کاربرد های دارد ؟

3- مزایا شیشه سکوریت چیست ؟

4- کاربرد های شیشه سکوریت چیست ؟

در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید تا در مورد شیشه سکوریت و شیشه سکوریت در شیراز به شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم .

شیشه سکوریت در شیراز

شیشه ها از گذشته تا کنون مورد استفاده انسان ها قرار گرفته است و شیشه یکی از مهم ترین کشفیات بشر است . از شیشه ها در خیلی از جاها استفاده میشود و کاربرد های بسیار زیادی دارد . از همین رو به علت استفاده زیاد انسان از شیشه ها ، و این علت که شیشه های خام و یا شیشه های معمولی از مقاومت بسیار بالایی برخورد دار نمیباشند . شیشه های مستحکم تر و مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی پا به عرصه ظهور گذاشتند . این شیشه ها به علت مقاوم بودن خود از استقبال زیادی برخور دار شدند .

شرکت کامادر یکی از پیشگامان در زمینه تولید و ارائه شیشه های سکوریت در ایران می باشد. این شرکت یکی از ارائه دهنده های شیشه سکوریت در شیراز است  .در رابطه با شیشه سکوریت اگر بخواهیم در یک جمله کوتاه این شیشه ها را برای شما عزیزان تعریف کنیم باید بگوییم این شیشه ها بسیار متسحکم تر از نوع معمولی شیشه ها هستند . شیشه های سکوریت هفت برابر قوی تر از شیشه های معمولی و خام میباشد .

شیشه های سکوریت در بر خلاف شیشه های معمولی و خام که در زمان شکستن به قطعات بزرگ و برنده تبدیل میشود ، شیشه های سکوریت به قطعات ریز و بی خطری تبدیل میشود که آسیب های جسمانی را وارد نمیکند . به علت استفاده زیاد انسان از شیشه ، شیشه سکوریت از استقبال بسیار زیادی برخور دار شد و امروزه در خیلی از جاها کاربرد دارد.

مزایا و معایب شیشه سکوریت چیست ؟

هر محصولی که تولید میشود شامل یکسری مزایا و معایب میباشد . شیشه سکوریت هم دارای یکسری مزایا و معایب میباشد که در این مطلب سعی داریم تا مزایا و معایب شیشه سکوریت را مورد بررسی قرار دهیم تا بدانیم این شیشه ها چه مزایا و چه معایبی دارند . مزایای شیشه سکوریت به شرح ذیل است :

مزایا

1- در صورت شکستن به ذرات ریز و غیر برنده بی خطر تبدیل میشود.

2- این شیشه ها هفت برابر قوی تر از شیشه های خام یا شیشه های معمولی میباشد.

3- در برابر گرما بسیار مقاوم عمل میکند.

4- در محیط های گوناگون قابل استفاده است.


معایب

هر محصولی که تولید میشود در کنار مزایایی که دارد شامل یکسری معایب هم میباشد . و شیشه سکوریت هم دارای یکیسری معایب میباشد که در این مطلب سعی داریم معایب شیشه سکوریت را مورد بررسی قرار دهیم . معایب شیشه سکوریت به شرح ذیل است :

1- بعد از تولید برش نمیخورد ( البته این یک ایرادی بود که امروزه در یکسری از شرایط خاص امکان برش خوردن آن هم وجود و شرکت کامادور این کار را میواند به درستی و بدون اسیب به شیشه انجام دهد.

2- اگر شیشه سکوریت را برای یک محل انتخاب کرده باشید و سپس نقل مکان کنید دیگر این شیشه در جای دیگری کاربرد ندارد و غیر قابل فروش میباشد.

ویژگی های شیشه سکوریت چیست؟

1- تحمل دما تا درجه 250 سانتی گراد را دارد.

2- موج و پستی بلندی در این شیشه ها وجود ندارد.

3- در مرور زمان رنگ شیشه تغییر نمیکند.

در ادامه ی مقاله به تفاوت شیشه لمینت و شیشه سکوریت خواهیم پرداخت همراه ما باشید .

شما عزیزان باید این نکته را بدانید که شرکت کامادر یکی از ارائه دهنده های شیشه سکوریت در شیراز میباشد . و شما عزیزان ساکن شیراز میتوانید برای سفارش شیشه سکوریت با شرکت کامادر تماس حاصل فرمایید .

تاثیر شیشه سکوریت بر معماری و دکوراسیون

شیشه سکوریت قیمت : همان طور که در بخش بالا در این مورد گفتیم شیشه سکوریت توانسته است بر سنعت معماری و دکوراسیون تاثیر بسیار مثبتی بگذازد و تحول عظیمی را در این زمینه شکل دهد. اما چگونه توانسته است این تفاوت را به وجود آورد؟ همان طور که می دانید یکی از زیبا ترین و مدرن ترین متریال های مورد استفاده در نما سازی استفاده از شیشه می باشد .

اما شیشه های خام و معمولی یک سری ایرادات بزرگی داشتند که مووجب میشد این کارایی را از دست دهند. آن ایراد بزرگ اما استقامت و استحکام بسیار کم شیشه های خام در برابر ضربه می بود. این موضوع موجب میشد که نتوانیم از شیشه های خام و معمولی در معماری و دکوراسیون استفاده کرد.

به غیر از بحث استحکام بسیار پایین شیشه های خام و معمولی مسئله ای که موجب میشد امکان استفاده از شیشه های خام تقریبا غیر ممکن شود این بود که علاوه بر استحکام پایین شیشه های خام، در زمان شکست خوردن این شیشه ها، می توانند بسیار خطر آفرین باشند .

آسیب های بسیار جدی و بسیاری را شیشه های معمولی در زمان شکسته شدن به افراد حاضر در صحنه می زدند، به همین دلیل امکان استفاده از این متریال مدرن و زیبا در معماری ممکن نبود. تا اینکه توانستند از شیشه های خام و معمولی، شیشه سکوریت را تولید کنند و به این ترتیب شیشه وارد صنعت معماری و نما سازی و دکوراسیون شد و توانست تحول بسیاری را صنعت معماری بگذازد .

یکی از بزرگ ترین ارائه دهنده های شیشه سکوریت در شیراز شرکت کامادر میباشد .

شیشه سکوریت مستحکم ترین شیشه موجود است؟

در پاسخ به این سوال باید خیلی واضح بگوییم که خیر. این شیشه مستحکم ترین شیشه موجود در بازار نمی باشد. شیشه هایی وجود دارند که بسیار مستحکم تر از شیشه های سکوریت می باشد. یکی از مهم ترین شیشه های مستحکم تر و مقاوم تر از این شیشه ها، شیشه لمینت می باشد . شیشه های لمینت از مقاومت بیشتری نسبت به شیشه های سکوریت بر خور دار میباشد . به طور مثال شیشه های سکوریت تا دمای 300 درجه سانتی گراد مقاوم است اما شیشه های لمینت تا دمای 700 درجه سانتی گراد هم مقاومت میکند .

پس باید بهتر است بگوییم شیشه سکوریت یکی از شیشه های مقاوم است نه تنها شیشه ی موجود .

این شیشه ها یکی از محکم ترین انواع شیشه های موجود در بازار می باشد. به این شیشه های بسیار پر طرفدار و مستحکم شیشه ضد سرقت یا شیشه ضد گلوله نیز می گویند. به همین دلیل می توانیم بگوییم که این شیشه های سکوریت مستحکم ترین انواع شیشه های مورد استفاده و موجود در بازار نیستند. اما یه مسئله بسیار مهم، شیشه های لمینت یا همان ضد سرقت و شیشه های ضد گلوله در واقع از همین شیشه های مستحکم سکوریت تولید می شوند .

این نکته را هم به شما عزیزان بگوییم که شرکت کامادر یکی از ارائه دهنده های شیشه سکوریت در شیراز و تمام نقاط ایران است .

کاربرد های شیشه سکوریت چیست ؟

شیشه سکوریت دارای کاربرد های بسیار زیادی میباشد و در خیلی از مکان ها از شیشه سکوریت استفاده میشود . شیشه سکوریت به علت مقاومت بالایی که برخور دار است کاربرد های بسیار فراوانی دارد که در این مطلب سعی داریم تا کاربرد های شیشه سکوریت را برای شما عزیزان شرح دهیم .

شیشه فضای داخلی خود را برای ایجاد حریم خصوصی ، چشم انداز زیبا و برند تبلیغاتی خود سفارشی کنید. شیشه های سکوریت طی فرآیندی سخت شده و در برابر شکستن ، سرما و گرمای شدید و سرقت مقاومت بالایی دارند بدون اینکه نور طبیعی را از بین ببرد .

شما می توانید از این شیشه ها در منزل و محل کار خود استفاده کنید. با داشتن گزینه های بسیار زیاد در سبک ، طراحی و شفافیت ، می توانید با هر بودجه ای که در اختیار داشتید این محصول را سفارش دهید. با ما در ادامه همراه باشید تا درباره کاربرد شیشه میرال در صنعت و ساختمان صحبت کنیم.

ساختمان های اداری

بدون اینکه فضاها و اماکن را محدود کنید تفکیک ایجاد کنید.با حفظ نور طبیعی حریم خصوصی را فراهم کنید.نام برند تجاری خود را در طراحی های شیشه سکوریت خود بگنجانید.برای امنیت بیشتر ، شیشه هایی با آینه های یک طرفه اضافه کنید.

 

هتل ها

یکی از مکان هایی که از شیشه سکوریت استفاده میشود هتل ها میباشد . استفاده از شیشه سکوریت باعث اطمینان خاطر بیشتری میشود و با خیالی اسوده میشود از این شیشه ها در این مکان ها استفاده کرد .

مدارس و دانشگاها

یکی دیگر از مکان هایی که از این شیشه ها استفاده میشود در مدارس و دانشگاه ها میباشد و پنجره ها و درب های دانشگاه را با از جنس شیشه سکوریت میسازند .

شیشه های حمام

شیشه حمام این روزا دارای طرفداران بسیاری زیادی است . هم دارای نمای یک نمای بسیار شیکی است و هم زیبایی بسیار مدرنی را به وجود می آورد . شیشه های حمام از جنس شیشه سکوریت میباشد .

بالکن شیشه ای

بالکن های شیشه ای هم امروزه جاهی بالکن های نما سنگی و نرده ای را گرفته است و از محبوبیت بسیار زیاذ=دی برخوردار شده است . استفاده از شیشه بالکنی علاوه بر زیبایی مزایای بسیار زیادی هم دارد . جنس شیشه های بالکنی از جنس شیشه های سکوریت یا همان شیشه های نشکن است .

شیشه استخر

یکی دیگر از کاربرد های شیشه سکوریت در شیشه های استخر میباشد . در استخر ها هم از شیشه استفاده میشود به عنوان نرده و استفاده از شیشع استخر باعث زیبا تر شدن محیط استخر میشود که این خود بسیار جذاب و محبوب است .

نمای شیشه ای

نما های شیشه ای مانند نمای شیشه ای ساختمان هاست که بسیار محبوب و پر طرفدار است و بیشتر برای ساختمان های تجاری و اداری استفاده میشود و جنس شیشه آن هم از شیشه سکوریت است .

سقف شیشه ای

یکی دیگر از کاربرد های شیشه سکوریت برای سقف های شیشه ای میباشد .

 از دیگر کاربد های شیشه سکوریت میتوان به پارتیشن های شیشه ای ، نردهشیشه ای راه پله و …. اشاره کرد .

شرکت کامادر یکی از ارائه دهنده های شیشه سکوریت در شیراز است .

 

شرکت کامادر شرکت شیشه سکوریت  زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر انواع شیشه سکوریت از جمله شیشه نما، شیشه بالکنی، شیشه حمام، پارتیشن شیشه ای، آلاچیق شیشه ای و… با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاووره و کارشناسی رایگان باشماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.