برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

مشکلات شایع جک پارکینگ و قیمت تعمیر جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ ، وسیله‌ای است که درب های معمولی پارکینگ را به درب اتوماتیک تبدیل می کند. این نوع جک ها، نمونه های بسیار متفاوتی دارند و بر اساس نوع مزیت هایی که دارا هستند، طبقه‌بندی می‌شوند. با ما در ادامه همراه باشید تا با مشکلات شایع جک پارکینگ و نحوه تعمیر آن آشنا شوید.

اجزای تشکیل دهنده این جک

 

فلاشر، ریموت، سیم‌کشی های برقی، بازوها، مدار فرمان، سنسور ایمنی، موتور، برد و… اجزای تشکیل دهنده این جک هستند، که مجموع آنها عمل باز و بسته کردن درب را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد و اختلال در یکی از آنها، باعث درست عمل نکردن کل مجموعه خواهد شد.

جک-درب-پارکینگ

انواع جک درب پارکینگ و مشکلات آنها

جک های مورد استفاده در درب پارکینگ اتوماتیک، انواع متفاوتی دارند. جک های برقی، ریلی،  بازویی، هیدرولیکی و کرکره ای، از انواع این جک ها هستند.

 

مشکلات شایع این جک

از رایج ترین نوع مشکل در این نمونه از لوازم، می‌توان به مواردی چون:

1_ عملکرد نادرست ریموت

2_ حرکت ناگهانی درب پارکینگ

3_ نیمه باز ماندن درب پارکینگ

4_شکستن قسمت بازوی جک

5_ عدم کنترل زمانبندی

6_ مشکلات در بخش سنسور ایمنی

7_ مشکلات برقی

و… اشاره نمود.

 

 
 
شرکت کامادر در زمینه تولید، فروش، نصب و تعمیر کرکره برقی ، درب اتوماتیک ، شیششه سکوریت و جک پارکینگی با کارشناسان مجرب و دارای گواهینامه بین المللی آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. برای مشاوره و کارشناسی رایگان با شماره های 02144335292-44305316 تماس بگیرید . برای ارتباط با مدیریت به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید.
تعمیر-جک-پارکینگی

تعمیر انواع این جک

بروز مشکلاتی که به آنها اشاره کردیم، هر کدام به تنهایی می‌تواند بر روی عملکرد کلی این جک تاثیر گذاشته و باعث درست کار نکردن آن شود. پس باید این عیوب را برطرف نمود. پس به اصطلاح بی گدار به آب نزنید؛ اما شاید در بعضی از موارد جزئی، بتوان عیب مجموعه را پیدا و رفع کرد.

۱_ اگر ریموت کار نمی کند باتری های آن را تعویض کنید و یا مطمئن شوید که رطوبت آب و… به آن نرسیده باشد.

۲_اگر درب و جک آن کار نمی کند، مطمئن باشید که مجموعه اتصالی نداشته و متصل به برق می باشد.

۳_در صورت عدم کارکرد درست ریموت و جک، چک کنید که بر روی چشمی درب، گرد و غبار و آلودگی ننشسته باشد، زیرا این سنسور ها بسیار حساس هستند.

۴_ اگر جک اتوماتیک درست عمل نمی کند، شاید نیاز به روغن کاری داشته باشد، حتماً آن را چک کنید.

قیمت تعمیر جک درب پارکینگ

هزینه اجرت تعمیر جک درب پارکینگی حدودا بین 150 تا 300 هزار تومان می باشد. در صورت نیاز به تعویض هزینه برعهده مشتری است.

نتیجه گیری

 

لوازم تشکیل دهنده ی  جک پارکینگ درب اتوماتیک، اجزایی به هم پیوسته هستند، که کار هر یک به دیگری مربوط می باشد. این اجزا، زمانی درست کار می کنند که کل مجموعه به درستی وظیفه خود را انجام دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]